משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אם יש פה שחקני GUNZ בגירסה הזו ואתם כן מצליחים להתחבר אנא פרטו את סוג החיבור שלי 1.5/256 ברק-כבלים. לא מצליח להתחבר ביומיים האחרונים
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
כשאני עושה LOAD לשמירה אז זה יוצא לי מהמשחק ועושה הודעת שגיאה SEND ו DONT SEND צכירים את הודעה אזות מה עושים? שמעתי על זה זה באג של המשחק אמרו אפילו ברוקסטאר שמעתי שצריך PATCH ל V1.0 ואני לא מוצא כול ה PTACH זה ל 1.1 בבקשה תעזרו לי למצוא לV1.0
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
ובכן,לפני כשבועיים פתחתי פה ת'ארד על זה שהמחשב קופא לי במשחקים כבדים כגון LOSTPLANET וBF2142.... באתי לחנות שקניתי בה, IQPC, ודרך אגב הם פתחו לי אתהדלת כמו לבן בית וניסינו לפתור את הבעיה אני ושני טכנאים שם.. ללא הצלחה מבחינה חומרתית. ז"א, החלפנו מעבד, לוח אם, ספק ניסינו גם 400 גם 500 ליברטי וכמובן כרטיס מסך, וגם עם מערכות אחרות ניסינו... והבעיה לא נפתרה. לבסוף, קראתי בפורומים שונים שיש בעיה עם הLOSTPLANET והBF2142 מבחינת דרייברים שבאים לידי ביטוי בפריזים שמצריכים RESET. הפתרון שהוצע שםהוא החלפת הדרייברים ל160.02 של אנוידיה.. בטא... וכך עשיתי. החדשות הן שבLOSTPLANET הכל מצויין ורץמעולה ללא תקיעות ואפילו הFPS עלה באיזה 2-3 בממוצע, אבל בBF2142 עדיין יש פריזים מעצבנים לפעמים …
-
- 8 תגובות
- 666 צפיות
-
-
סיימתי להוריד DOD:source ואני בא להפעיל, פותח חלון לאיזה שניה ונסגר, ואז ניסיתי גם להפעיל CSS וHL2DM, לא עובד..., אותו דבר..
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
Hi I'm currently stuck in vice city. I simply don't know what 2 do next... look: I killed Diaz, took over his huge house,finished all the missions with the Old Lady, with the Bikers,with the Taxi company,and after I've finished also the LEmosine mission with the "Love Fist" Rock Band I don't know what to do. there are no missions on the raadar, and the phone doesn't ring or something... What to do next? buy the fucking Malibo,Ice cream factory,the print and the car showroom?,I've already have the boat dock... How 2 continue the main story missions?! Thanks Ahead. ANSWER IN HEBREW PLEASE.
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
חיפשתי משחקים 8 bit מסוג NES ולא מצאתי... אני צריך הורדות של משחקים כאלה... מי שימצא אתר שיש בו משחקים מהסוג הזה זה יעזור לי מאוד... וגם אם אתם מוצאים משחקים בודדים זה טוב רק תכתבו לינקים.. תודה!
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
מכיוון ש-COD4 לא יעבוד לי על המחשב אני חוזר לcall of duty2 \ ;D פעם שיחקתי עם סידיקיי מקורי של חבר אבל מחקתי את זה מהמחשב והוא איבד את המשחק... אז עכשיו אני מוריד את המשחק מהאינטרנט . השאלה אם אני יוכל לשחק באינטרנט גם בפרוץ? אם כן , למישהו יש מדריך או איזה פאצ' שיוכל לסדר את זה? תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
הבעייה רשומה בכותרת.. מוזיקה, SFX וכו' אני שומע, אבל את קולות האנשים אני לא שומע משום מה... שמתי את הEAX בOFF, וגם בON, ועדיין אני לא שומע כלום. האם צריך איזשהם קודקים? יש את של ליונהארט ועוד כמה, אבל בשמחה אני אתקין עוד =]. נא עיזרו לי =[.
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
-
מה המצב אנשים נתקלתי במשחק רק עכשיו, חיפשתי בפורום ולא ראיתי שאף אחד התייחס אליו יותר מדי הייתי שמח לשמוע חוות דעת על המשחק, שווה קנייה? הבנתי גם שאי אפשר לשחק לבד אלא רק מולטי, אבל בדמו כתוב שאפשר לשחק לבד, אז אפשר או אי אפשר? בכלל, הייתי שמח לשמוע ממי שמכיר על המשחק - הוא נראה לי נחמד תודה
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין וזה מה שהוא רושם לי: http://www.2send.us/uploads/807fffb646.jpg אולי זה קשור לויסטה?
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
יש לי בעיה כשאני מנסה להתחבר למולטי פלייר הוא רושם: Awaiting connection...ומספר. 1 2 3 וכך הלאה. חיכיתי עד 100 וזה לא עזר. מה אני צריך לעשות עכשיו. נ.ב. הורדתי קראק וזה עזר והגירסה של המשחק 1.4 אחרי העידכון!!!
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
התקנתי מחדש המשחק המקורי ופתאום העצים, פרצופים של האנשים נראים בצבעים משונים ? עדכנתי הכל כולל הפאצ' האחרון של המשחק ולא עוזר :-[ יש למשהו פתרון לבעיה בבקשה ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
יש לי שאלה מאוד חשובה... איך שמים מודלים חדשים של מכוניות במשחק יש לי את הקובץ של כל מודל של אוטו מהאתר הבא(יש שם כל דבר שאתם רוצים יענו כל מודל כולל מכוניות אופנועים ג'יפים באיכות מדהימה!) ...http://www.gtapro.com/downloads/pafiledb.php?action=file&id=696 ודרך אגב למי שיש שמירה של 100% של המשחק שישלח לי למה סיימתי אותו והיא נמחקה לי..
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
הסדרה של זאנוביס נגד הירו מדרימהאק:
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
עם 6600GT http://img142.imageshack.us/img142/2851/fservdbo1.jpg
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
נראה לי אחד המשחקים המשמעותיים שנראה ב 2007/2008 מבחינת עלילה, AI ואולי גם גרפיקה. מדובר (לפי מיטב ידיעתי) במשחק RPG שמתרחש כביכול בשנת 1191 לספירה בערך...בתקופת מסע הצלב השלישי... סביבת המשחק המשחק היא למעשה (כן כן!) בארץ הקודש... UBISOFT שיחזרו בין היתר את ירושליים, חברון (אם אני לא טועה), דמשק, נצרת....אפילו את תל-אביב!! (סתם לא...) אנחנו משחקים רוצח שכיר די מגניב ומסתורי שקוראים לו אל-טאיר או Altair... ("המממ... נווד בדווי?" - כנראה שכן, למרות שבמשחק הוא נראה די מערבי ומעדיף סוס על פני גמל...) בקיצור כנסו ל.. assassinscreed.uk.ubi.com והיווכחו בעצמכם...)
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש המלצה למשחקי 4X4 נחמדים משהו בסגנון של SCREAMER שהיה פעם ו 1NSANE שהיו ממש נחמדים יש רעיונות מישהו מכיר משהו שיצא לאחרונה ואפשר להריץ על VISTA?
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
אז ככה....ראשית.... יש לך את המשחק ואני רוצה לצרוב עותק של הדיסק...כי אני רוצה לשמור על הדיסק...(רק את דיסק 1) איך אני עושה זאת? שאני משחק...אני רואה שהוא בונה את הגרפיקה באמצע המשחק...אני לא רוצה שזה יקרה איך אני יכול לשנות את זה?. וגם אני רואה קוים ישרים...כאליו שאני בלי AF....אבל אני עם.... יש משהו לעשות??...אן צריך אני יעלה תמונה של מה שאני מתכוון.... תודה מראש...
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום אשמח לקבל לינקים לאתרים עם אינדקס גדול של משחקי פלאש כמו MiniClip MouseBreaker ואשמח גם אם תמליצו לי על משחקים מתוכם שאפשר לשחק בהם עם שני שחקנים (ויותר) או פשוט משחקים שאהבתם. תודה
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום לכולם בשעה טובה קניתי את UT 2004. אחרי התקנה של חמישה דיסקים נסכנסתי למשחק והתחלתי לשחק. אז גיליתי שיש בעיה נוראית בשליטה: הוא לא מגיב לחלק מתנועות העכבר והמקלדת ולפעמים כשלוחצים על מקש כלשהו הוא ממשיך לעשות את הפעולה שלו גם אחרי שעוזבים את המקש- וזה קורה בצורה מאוד בלתי נסבלת. עכשיו .. לא נראה לי שזו בעיה במחשב: AXP2500+ Gigabyte GA-7N400-L1 nForce2 Ultra400 Radeon 8500 samsung 512ddr 400 יכול להיות שזו בעיה של חומרה? כי גם ניסיתי להוריד את הכל לרמה הכי נמוכה של פרטים ורזולוציה 640*480 וזה לא עזר. במשחקים אחרים זה לא קורה וגם לא קרה בUT 2003, מה שכן.. זה קרה גם בדמו. אז למישהו יש מושג מה הבעיה? למישהו זה גם קורה? תודה רבה רבה רבה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
http://www.atari-webcenter.com/friends/?module=friends&action=viewDownloadPage&id=20 209 m בבקשה !
-
- 2 תגובות
- 665 צפיות
-
-
משחקי Metal Gear Solid המוקדמים ומשחקים קלאסיים ממותגי Contra ו-Castlevania זמינים כעת עבור מחשבים אישיים מודרניים, תודות לשיתוף פעולה מבורך בין החברה היפנית לחנות ה-GOGלכתבה
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
- 1 follower
-
-
בחצי שנה האחרונה אני ועוד כמה חברה מכל העולם עובדים על מוד שנקרא The Somme Valley או בקיצור TSV, המוד עוד לא יצא אבל אנחנו עובדים עליו בכל המרץ ומקווים שיצא בקרוב... אם לא נסיים אותו לפני HL2 אז כנראה שנעביר הכל לSOURCE ולאט לאט נשדרג את המשחק עד לרמה שמכבדת את המנוע החדיש קצת על המוד: המוד משחזר את מלחמת העולם הראשונה בכלל ואת הקרב על עמק הסום בפרט. מהר מאוד עם תחילת המלחמה הפכה הליחמה יותר ויותר ססטית וכל מאמץ לפרוץ דרך האויב נבלם כאשר התוצאות היו עקובות מדם, ב1916 הצרפתים והבריטים פתחו בהפגזה על החפירות הגרמניות שבעמק הסום במטרה לרכז את המאמץ המלחמתי שם ולהוריד מהלחץ בחזית שהייתה בעיר הצרפתית וורדון, לאחר הפגזות הסתערו הכוחות לעבר החפירות הגרמניות ולרוע מזלם של בע…
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-
-
מישהו מכיר את המשחק the mark? מישהו יכול לתת לי עליו חוות דעת העם המשחק יפה? העם הוא ריאליסטי?
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-


