עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום. בכל פעם שאני מפעיל Call of duty או ET המשחק נתקע לאחר חצי דקה (נתקע לגמרי צריך ללחוץ ריסט) אציין כי במשחקים אחרים (BF2,HL2,NFSU2,GTA:SA) המשחקים לא נתקעים. אגב , בCOD בSP המשחק אינו נתקע... (וזה מה שמוזר :s05: ) המפרט שלי זה : AMD barton 2600Mhz Gigabyte Ga-7n400 pro 2 Geil 400Mhz 256MB X2 Gigabyte 9600Pro תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  2. אלה ההוראות 1. Put all files with the .INT, .U and .UPL extensions in the \UT2004\System directory. 2. Put the .UTX file in the \UT2004\Textures directory. 3. Run UT2004. 4. Under the Player or Bot voice drop-down menu select "Biehn v2.0". If you're running a server and want to use this VP, you'll need to make the following changes: 1. Open the UT2004.INI file and place the following under the heading [Engine.GameEngine]: ServerPackages=Biehn2K4VP2 2. Run the following command to rebuild your server's valid package list: UCC MASTERMD5 -c *.U ואת מה שסימנתי לא הבנתי משהו יכול בבקשה לעזור

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  3. אני חושב שמיציתי את השאלה בכותרת...

    • 5 תגובות
    • 667 צפיות
  4. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . אז ככה אני מחפש משחק ישן ששיחקתי בו עוד בכיתה "ב בפנטיום 3 שלי . המשחק הוא משחק מכות ואני זוכר משם כמה שחקנים , היה אחד אם חליפה ואם קסדה ויש לו שתי חרבות גדולות , עוד שחקן הייתה לו מין חליפה אדומה וסכין קומנדו , והאחרון שאני זוכר זה היה אחד בלי חולצה ויש לו שרשראות על הידיים . מקווה שתבינו על מה אני מדבר . תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  5. שלום הורדתי את הגרסה GTA 2 ואאני מנסה לשחק וזה לא נותן לי. מה אני עושה רושם את האיפי של מי שאני משחק איתו אז נפתח עוד תפריט אני עושה הצטרף ולא קורה כלום אז ניסיתי לעשות אחרת שאני יעשה את המשחק והוא יצטרף אז נתתי לו את האיפי שלי ואז הוא לא מופיע איפה שבוחרים את ההגדרות של המשחק ברשת איך מסדרים את זה דחוף תודה

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  6. Started by guynemni,

    unreal tournament 3 הוא הכי חדש בסידרה ויש לי עוד שאלה מתי הוא יצא??

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  7. Started by eyal00,

    אני לא יכול להעלות רזולוציה מעל 800X600 מפרט: AMD 3200 1G זכרון X800GTO2@X850XT זה פתאום קרה,עד לא מזמן הפעלתי אותו על 1024X768 תודה

    • 5 תגובות
    • 667 צפיות
  8. Started by DrStyle,

    אממ התקנתי את המשחק ויש מלא מלא תקיעות.. עשיתי חיפוש קטן וראיתי שיש למלא אנשים את הבעיה הזאת למישהו יש פתרון? אגב המחשב שלי מספיק חזק

    • 3 תגובות
    • 667 צפיות
  9. Started by sheff2k1,

    אם כן איסיקיו: 164931364

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  10. Started by 9raviv9,

    אני בשלב שבו אני נכנס למכונית באגי ומורידים אותי ממנוף כלשהו ופתאום קורה משהו והבאגי נופלת ומתהפכת ואני כבר לא יכול להיכנס אליה למרות שאומרים לי להיכנס לתוך המכונית וגם אם אני ממשיך ללכת ברגל למקום כלשהו אני מגיע לאיפה שיש את החברים שלי ובמקום כלשהו שם יש שער ואומרים לי להביא את המכונית שלי בכדי שיפתחו לי את השער.

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  11. Started by 111111,

    היי אתמול התקנתי פיפא הכול הלך חלק ויפה אבל כשבאתי להריץ את המשחק נפתח לי ההודעת שגיאה למטה מה יכול להיות הבעיה? (המשחק הוא מקורי) [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  12. Started by לוח שנה,

    לא הבנתי מה עושים במרדפים עם הברקסים של המרדפים והנקודות שמסומנות במשולשים כתומים, אם מישהו יוכל להסביר? תודה.

  13. Started by הגורל,

    רוצים להיות לוחמים? כאלה עם שיריון חרב קסדה וכול מיני חפצים מימי הביניים? אפילו לשלוח קסמים שמנצחים את כולם? אם אתה רוצה, הגעת להודעה הנכונה משחק הרשת "הגורל" הוא המשחק שנותן לך את כל מה שרצית במשחק אחד!!! את\ה יכול להיות דמות מתוך מספר דמויות לוחמים או לוחמות מימי הביניים, אתה יכול לקנות חפצים שונים מתקופת ימי הביניים כמו חרב, קסדה, חגורה וכל מיני חפצים אחרים, יש מפלצות אשר מולן אתה נלחם וקבל כסף דמיוני של המשחק אשר בו תוכל לקנות כלי נשק וקסמים. משכורת חודשים אשר גם משמשת לקניית חפצים. בקיצר כנסו למשחק הרשת "הגורל" http://game.battle.co.il

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  14. Started by Spootnik,

    טוב חברה נעלמה לי האופציה להתשתמש ב רזולוציות 800X600 1024X768 שאני בדר"כ משחק עליהם מה אני אמור לעשות ? ??? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  15. Started by galh_5,

    אני ממש מחכה לו יש איזה תאריך מדוייק? שמעתי שהוא יוצא איפשהו בנובמבר

    • 3 תגובות
    • 667 צפיות
  16. Started by djhenrya,

    מוד (ישן אולי) של ULTIMA 5 - 500 מגה של שיגעון חושים ! שלא לדבר על קלאסיקה האלים 5 !!!!! www.u5lazarus.com כירסה 1.2 ממש יציבה ומהנה דעות ? נ.ב. יש גם לינק למוד עבור ULTIMA 6 - ובכלל זה יפה שיש "עולם עקשן" p

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  17. אולי יש לכם גם לינק לסרט סיום, או מדריך איך אני יכול לפץוח אותו? כי ממש לא בלי למצוא את כל המקומות שמעלים לי את כמות החיים המקסימלית (גם עם מדריך) ואיך אני יכול לפתוח את כל ה- Illustrations ב- Extra Featurs.

    • 3 תגובות
    • 667 צפיות
  18. Started by chris_u16,

    יש לציין שאין לי שום בעייה עם משחקים אחרים (מלבד איטיות במקרים מסויימים :-X). המשחק מציג שחור במקום טקסטורות מסוימות. ניסיתי להפעיל את המשחק גם בDX8.1 וגם בOpenGL והבעייה קיימת בשניהם. הכרטיס מסך שלי הוא: GF1 32MB DDR בReadMe של המשחק רשום שהמינימום הדרוש זה כרטיס מסך עם 32MB, המחשב שלי עומד בדרישות וחוץ מזה שהמשחק לא ממש עובד לאט. תודה לעוזרים תמונה להמחשת הבעייה:

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  19. Started by weamir,

    מי יכול לתת לי משהו טוב?

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  20. Started by artyom,

    היום התקנתי... משחק ע-נ-ק! מומלץ לכל אחד... אני בינתיים משחק בSINGLE ואחרכך ישחק בMULTI... המשחק דיי מציותי... אבל יש גם כמה חסרונות... אם לא יודעים איפה האויב... אתם מתים ממש מהר... אפילו בEASY! הקבוצה שלכם עושה את כל העבודה ואפשר להלחם רק אם הולכים לבד, אני הולך עם איזה 3 מעפנים ולא מספיק לראות מישהו והוא כבר מת! חח... עוד חסרון... שזה ממש דופק את המשחק... אי אפשר לקפוץ, לא לתפס על גדרות... לא סולמות (אולי יש, אני לא מצאתי) וזה הורס! עוד דבר זה הזום של הנשק... כשמשתמשים בזום הכוונת זזה כמו איזה מטוס סילון, וכשיורים לא פוגעים בכלום זה יורה איזה מטר מעל איפה שאתה מכוון, ואי אפשר לעצור את הנשימה או לעצור את זה, לדוגמא כמו בCOD2... עוד משהו דפוק לגמריי... אין משקפת!…

    • 2 תגובות
    • 666 צפיות
  21. Started by coolmeen,

    אני צריך בבקשה ממכם עזרה,אני צריך שתשלחו לי את הקובץ engine.dll תיצרו איתי קשר באיסיקיו 194497987 או באימייל coolmeen14@walla.co.il

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  22. אני מחפש חברה לשחק במולטי. או להתחיל דמות חדשה מאפס ולהתחיל להתחזק, או למצוא דמות ביניים כזאת ולהתחיל איתה. מה שרוצים, יהיה טוב. אז דברו. ואפשר לדבר איתי גם באייסי: 86492320

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  23. Started by 2paco,

    שלום יש לי בעיית התחברות ב Counter-Strike Source מישהו יכול לעזור לי תודה http://www.2send.us/picture.php?file=48661e9782.bmp

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  24. Started by liav12,

    הגעתי לשלב האחרון שמפוצצים בו את הטיל האטומי.. אחריו להציל את הבחורה שאיתם על המסוק כל הזמן, ומה, המסוק של הבוגד ההוא נופל וזהו???? נגמר??? נכון שלא? :-\

    • 7 תגובות
    • 666 צפיות
  25. Started by __MIKO__,

    מאיפה אפשר לקנות משחקים יד שנייה ? האם יש אתר באינטרנט ? נ"ב אשמח גם לתגובות במסרים פרטיים.

    • 2 תגובות
    • 666 צפיות

דיונים חדשים בפורומים