עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by id3232,

    שלום יש לי תמשחק ביושוק. הבעייה היא שבהתחלה ששחקתי שמתי את ההגדרות על:HIGH והכל פעל חלק וטוב. כשהגעתי לשלב מסויים(שראיתי את הביג דדי הזה) פתאום המשחק נהייה ממש תקוע ולכן הורדתי ל MEDIUM וזה עזר בקרב שפעל חלק אבל פתאום אחרי זה שסתם אני מסתובב במקומות זה נתקע לשנייה כמה פעמים וזה מרגיז! מישו מוכן לומר לי מה הבעייה?!! ??? תודה

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  2. Started by Vatos-Locos,

    כן כן, רשמית, הצבא דפק לי תשכל התדרדרתי לרמות שלא חשבתי שאני ארד אליהם, אכן.. סימס 2... רגע עצוב ונקודה קריטית בחיי... לא חשוב, בקיצור בניתי בית, יצא נחמד, בריכה בלאגן, בסופו של דבר שיצאתי חזרה לשכונה כתוב שהבית עולה 180 ומשהו אלף דולר.. פסיידר.. בניתי משפחה, הרוב בנות, כוסיות אגב... אבל להומלסים האלה יש רק 20 אלף דולר, והם לא יכולים להרשות לעצמם את הבית שבניתי עכשיו מה שלא מתחבר לי זה.. אני בניתי את הבית אני בניתי את המשפחה אני מוכן לתת להם את הבית במתנה ;D אז למה אני לא מצליח לעשות את זה !?!?!? תודה...

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  3. Started by TermiNal,

    יש לי כמה שאלות ובעיות בקשר למשחק.. א. אחרי ה"סרט" פתיחה שרואים שנכנסים לכל משחק (יאני שרואים צלמים מצלמים תשחקים וכו') ממש לפני שמתחיל המשחק יש לי מסך שחור לאיזה דקה ואפילו יותר ורק אז אני יכול למסור ולהתחיל לשחק.. למה? ב. משום מה יש דיליי בין הסאונד למה שאני רואה, סתומרת אני מבקיע גול ו-5 שניות אחרי זה הקהל נזכר להריע. למה? ג. שאני לוחץ על Match אז אני יכול לבחור רק נבחרות, אי אפשר לעשות משחק ידידות של קבוצות? אגב המשחק ע-נ-ק! ותודה רבה רבה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  4. Started by Yamabushi,

    אתמול ראיתי סרטון ממשחק במקום כלשהוא. לא ראיתי ולא היתה לי האפשרות לראות את שמו של המשחק חוץ משם קובץ הסרטון (cross משהו) מדובר במשחק FPS ככל הנראה מ3 השנים האחרונות, גרפיקה כמו של Call of duty 2 רק על פרטים בינוניים, למרות זאת, משחק מלא אקשן ופעולה, פרט שיכול לעזור למזהים - רימון הוא נשק נפרד שם, לא כמו בשאר המשחקים שצריך ללחוץ G כדי לזרוק אחד. הרובים שם זזים לפי תנועות גופו של השחקן (בערך כמו בקרייסיס) הסביבה של המשחק (כמו שראיתי בסרטון) מזכירה קצת את frontlines: fuel of war תודה לעוזרים והמשך יום נעים.

    • 6 תגובות
    • 668 צפיות
  5. חשוב להזכיר יש לי את המשחק המקורי שנקנה בדיוק אתמול. נירשמתי ל Rocker games עשיתי ACTIVE כמו שצריך,הוספתי ב LINKID את games for live. אני נכנס למשחק,רושם את החשבון LIVE שלי ( האימייל שאני משתמש בו ) רושם שהתחבר וצריך להוריד פאצ.. לוחץ אישור זה עומד על הדף 5 דקות בהורדת הפאצ. ואז שוב פעם אומר אתה צריך להתחבר ל LIVE ואני רושם שוב פעם את ה LIVE שלי ושוב פעם מוריד פאצ ושוב פעם צריך להתחבר ל LIVE התשגעתי כבר ואני ממש מאוכזב... מישהו פה יכול לעזור לי בבעייה המעצבנת הזאת? כי אם אני משחק בלי LIVE גם לשמור שמירות אני לא יכול

  6. Started by crovei,

    בוקר! לפני כמה ימים פירמטתי את המחשב.. ולצערי עשיתי שטות קטנה ולא גיביתי את השמירות של בנסיך הפרסי.. (הם בתוך תיקייה נסתרת ב-Documents and Settings.. לא מצאו חור אחר!?) בכל מקרה אני כבר סיימתי את המשחק, אפילו עם 2 הסופים.. אבל אח שלי היה עוד באמצע והוא קצת התבעס.. הוא בקרב נגד הקיסרית (איך שלא קוראים לה.. דקהלה או משהו כזה.. זאתי עם האדום). אם אני לא טועה זה הקרב שאחריו שוברים את כס המלכות ומאחוריו יש פורטל.. קיצור אם יש למישהו שמירה משם זה ממש יעזור לי.. אפילו מלפני, לא אכפת לי להתקדם קצת.. תודה מראש!!

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  7. לא משנה איזה סוג של משחק ... תודה מראש .

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  8. Started by GuroMan1,

    סליחה

    • 8 תגובות
    • 668 צפיות
  9. Started by wooper,

    אני סיימתי את המשחק לפני חודשיים ומחקתי אותו ועכשיו רציתי לחזור אליו שמתי את ה save שהיה לי ואין אפשרות לעשות load מהשמירה הזו האם צריך משהו בנוסף ל save? לא משנה לנעול

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  10. Started by Fighter,

    ואני לא מבין איך נתנו ציון גבוה ומלא פרסום למשחק כזה משעמם בטירוף אלוהים ישמור מצד אחד יש שם אלמנטים כמו של דם וכו' אבל מצד שני הכל נראה מנקודת מבט ילדותית אמרתי אולי זה סתם הרגשה של פעם ראשונה ויצאתי היום אני נכנס משחק איזה שעתיים כבר עשיתי כמה משימות בתור נער עם חרב ברזל כזאת ואז אמרתי זהו זה ובעטתי את המשחק לקיבינימט יש משחקים כמו וויטצ'ר וסדרת גותיק שהם באמת יפים, במיוחד גותיק 3 למרות המנוע המעפן שלו שגורמים לי לרצות לראות עוד ועוד אבל הפייבל הזה רק רצה לגרום לי לעשות QUIT GAME כבר תגידו גם פייבל 2 אותו דבר או ששם זה שונה? אני מקווה ששונה...

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  11. Started by Holography,

    בעיקר פעולה או אסטרטגיה RTS בסגנון CNC כרגע יש לי: Command & Conquer Generals Zero Hour :ylsuper: Doom 3 Painkiller Max Payne 2 Hitman Contracts Prince of Persia The Sands of Time Perimeter Tony Hawk's Underground 2 FAR CRY תודה!

  12. Started by top14,

    יש לי ג'יפורס 8800GTS 640MB intel e6300 1.86ghz 1gb ddr2 כשאני משחק בסטאלקר על הכי גבוה על כל הדברים הכי גבוהים אז בחלק מהמקומות המשחק פועל טוב ובחלק מהמקומות ב-SLOW למה זה ככה? יש לי מחשב מתאים בשביל זה ושמיועד לזה אז למה זה ככה?

    • 6 תגובות
    • 668 צפיות
  13. אז התקנתי מודים של דראגון בול להאלף לייף ולקוויק3 ושיחקתי אבל משום מה אני לא מצליח לשחק ברשת : בקוויק זה פשוט לא נכנס לשרתים שאני בוחר ובהאלף לייף זה אומר שצריך סידיקי למרות שבהתקנה שמתי סידיקי שהתאים בשרתים במשחק זה מבקש סידיקי... עזרה בבקשה אני חייב כבר לשחק בזה ברשת תודה.. ד"א למי שמכיר מה לדעתו יותר שווה המוד של דראגון בול בקוויאק3 או בהאלף לייף?? תודה..

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  14. http://www.armedassault.info/index.php?option=com_content&task=view&id=667&Itemid=2#jc_allComments כנראה במקום OFP2 שהוכרז בזמנו

  15. כולם היו משוכנעים כי העסקה בין המפיצה האמריקאית Take-Two Interactive לבין המפתחת הבריטית Codemasters היא עניין סגור - אבל אז הגיחה מתחרה נוספת ברגע האחרון וחטפה לעצמה את הגביעלכתבה

  16. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7614

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  17. אני מעוניין לצרוב סרטונים ותמונות לPSP ואני לא יודע אם אפשר להשיג דיסקים כאלה ואם בכלל אפשר לצרוב אם צורב רגיל \ DVD

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  18. Started by id3232,

    אחים איך עושים SLOW MOTION בFEAR COMBAT???

    • 5 תגובות
    • 667 צפיות
  19. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    השאלה הראשונה, איך אפשר לדלג על הסרטים ועל ההסברים הארורים במשחק? אח שלי מחק לי את השמירה ונמאס לי לראות את הסרטים מחדש. השאלה השניה, מישהו מכיר איזה עורך טוב או טרינר נורמלי למשחק? אין לי כוח לעשות שוב את הארבע משימות הראשונות.

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  20. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    התקנתי את THE SIMS הראשון ואחר כך התקנתי unleashed. נכנסתי למשחק, ואז זה הטעין. אחרי ההטענה זה נכנס והראה לי את השכונה וישר יצא לווינדוס, אולי יש PATCH למשחק אשר מתקן? כי לא מצאתי שום פאצ' אני חייב לשחק, בבקשה תעזרו לי.... נ.ב: שני הדיסקים מקוריים

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  21. Started by AdiR^SiNaI,

    שאלה יש אפשרות לשחק red faction 2 באינטרנט יש אפשרות?

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  22. Started by darkman,

    http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=145784 אחד המשחקים היותר מבטיחים השנה וכן זה יהיה פי 100 מ D3

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  23. Started by vipnisim,

    בשלב hidden allies (זה מה שרשום בשמירה) יש קטע עם מאוורר גדול בגג המערה שצריך לעבור דרכו ו4 עמדות שעובר דרכם חשמלמהתחתית דרך העמדה ולמאוורר באחד מהם המחשבים לא עובדים ולא עובר דרכו חשמל איך אני עובר את הקטע הזה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  24. Started by sd1,

    מתי יותר כבד בביצועים של המשחק למחשב מבחינת גרפיקה והכל וההתמודדות של ההמחשב call of duty2 או carbon?

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  25. :s05: ???

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות

דיונים חדשים בפורומים