עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ואיך אני מעלה אותה ????

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  2. Started by zilbermm,

    המשחק לא תומך בכרטיס מסך. למישהו יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  3. אחרי שהיתקנתי את המשחק וניתקתי את הCD שלי אני מנסה להפעיל את המשחק וזה אומר לי שהסיראל שלי לא טוב ניסיתי את הסיריאל מה NFO וזה לא עובד זה אומר לי שסיראל לא מותאם לדיסק אם מישהו יכול להגיד לי מה לעשות או מאיפה להשיג סיראל חדש אני יודה לו מאוד תודה מראש לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  4. Started by kill_b7,

    אני יודע שהשאלה נשמעת קצת טיפשית אבל איך לאזעזל נפטרים משריון וכלי נשק שכבר לא רוצים? הם ממלאים לי את המקום בתיק ואני לא יכול לזז ואין לי מושג איך נפטרים מהם.

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  5. http://generation_next.1up.com/ עמוד קצר וממצה על כל אחת מהקונסולות דור 3 שמגיעות בקרוב..

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  6. התקנתי את המשחק .....עדכנתי לפאצ' האחרון 1.20 ..... אני מעלה רואה את המסך הראשון של KONAMI ואז מסך שחור וזהו מישהו ניתקל ? יודע איך לפתור ת'בעיה ? תודה . נ.ב למנהלים : באתי לרשום הודעה זו בטרד קיים של המשחק אך הוא רשם לי הערה לפני הכנסת הודעה חדשה : " טרד זה כבר לא פעיל מעל 7 ימים , מומלץ לפתוח נושא חדש"

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  7. Started by taurus007,

    קיבלתי מחבר את המשחק הזה , זה משחק ישן ואיכותי עכשיו אני הספקתי לשחק רק בפאנטסמגוריה 1 והוא גם עובד באקס פי אבל מתי שאני מנסה להתקין את השני באקס פי הוא נותן לי את התמונה של המשחק עם צללית אפורה ריקה ששם אמור להיות כל ה install וכאלה ניסיתי דרך תאימות להכל ללא הצלחה , ניסיתי להשתמש בתוכנות של סאונד אפילו כמו שעשיתי עם דיון 1 , יש למישהו רעיון או שהוא הצליח להפעיל את המשחק בXP ?

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  8. אני מוכן לארח את חברי הפורום על המחשב שלי במשחק "America's Army" היום מהשעה 12:00 אז מה אתם אומ

  9. Started by WDUG,

    שלום זו בקשה מאוד הזויה אך רצינית באותה המידה. לכל אלו מכם שמכירים את המשחק "מורטל קומבט" - באחת מגרסאות המשחק מופיע קטע קצר שבו הדמות שבה בחרת נופלת לבאר שבסופו יש קוצים-סכינים. כבר הורדתי גרסאות רבות של המשחק וניסיתי להגיע לסיטואציה שבה מצב זה קורה ולא הצלחתי. אשמח מאוד (מאוד) אם אחד מכם יפתור לי את הבעיה. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 668 צפיות
  10. Started by rosesr,

    יש לי KALI 2.4 וWARCRAFT3 V1.05 והKALI לא מזהה אותו מה לעשות ואיך אני מגדיר את שיעבוד? תודה לכל העונים ;D

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  11. Started by xtx,

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  12. שלום אני מבקש מימכם שתעזרו לי להוריד את המישחק Tactical_Ops שהוא משחק רשת + ההרשמה למישחק תודה מראש !

    • 6 תגובות
    • 668 צפיות
  13. Started by superginiman,

    עשיתי סריקה ברשת וגיליתי ש hl2 יהיה בדוכן E3 גם השנה אני חושב לפחות לפי מה שאומרים באתר אז אי לכך אין לי מושג מתי המשחק הנשחק יצא ):

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  14. Started by MisterVB,

    בשלב הראשון במשימה הראשונה אחד המטרות היא: secure The I-Mac 10 לא הבנתי מה צריך לעשות בזה חיפשית בכל השלב לא מצאתי כלום עשיתי הכל חוץ מזה אין לי מושג מה צריך לעשות בזה וזה דופק אותי אני לא יכול לעבור שלב

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  15. Started by stone cold,

    טוב ביגלל שהWII הושק אבל אני לא קונה אותו בקרוב החלטתי לשחק בזלדה שאף פעם לא סימתי ביגלל כל מיני סיבות הזלדה שהתחלתי לשחק הוא Majora's Mask שדי שונה מהזלדות הרגילות למי שמכיר תסידרה ככה שהשוני גם הרחיק אותי הרבה זמן מהמישחק למרות שיכולתי לשחק אותו על אמולטור כבר לפני הרבה זמן בכל מיקרה התחלתי לשחק ואני חיב להגיד שהמישחק מאוד כיפי אפילו היום אם עלילה התחלתית יותר מענינת מהזלדות האחרים ששיחקתי בכל מיקרה החלטתי לעשות סקר לאנשים שמכירים תסידרה הזות וליראות מה המישחקי זלדה האהובים אליכם דרך אגב לא רשמתי תזלדות המישניות ות2 זלדות הגרועות לCDI בכל מיקרה המישחק הטוב בסידרה מבחינתי הוא דווקה - A Link to the Past לSNES למרות שהוא D2 פשוט הכל בו זורם מושלם ואנ…

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  16. איך אמורים להוסיף באמצעות התוכנה RealBot ?? או PODBOT_2.5 ??

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  17. Started by Dr__MIKO,

    שלום לכולם למי ששיחק במשחק ועבר אותי אני תקוע בקטע בו אני חוזר לבית הכלא לפתוח את הכספת אני צריך להכניס את הקוד שנימצא ביומן של קפטן מארש. הבעיה שהקוד הוא בתאריכים וניסיתי מלא אפשרויות ועוד לא עליתי על האפשרות הנכונה. מישהו יודע את התשובה? אגב משחק ענק

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  18. Started by matan22,

    הורדתי משחקים מהיו טורנט חילצתי התקנתי אפילו שמתי בדימון טולס הכל טוב ויפה.הוא כבר פותח לי את החלון של המשחק אממה כשאני לוחץ על פליי הוא אומר לי שאני צריך להכניס את הcd/dvd המקורי.מה אני עושה לא נכון? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  19. Started by Boy,

    רציתי לדעת איך המשחק על הסוני פליסטיישן 2? אל דברו איתי על שליטה כי אם שליטה אין לי בעיה השאלה מופנת רק לאלה ששיחקו במשחק על הסוני פליסטיישן 2

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  20. מפרט: 3000+ 7800GT 512*2 לא בדואל

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  21. איזה מהסופים של המשחק הראשון יבחר לדעתכם לDXIW? זה שJC והיליוס מתאחדים זה שJC מפוצץ את A51 כדי להחזיר את האנושות לעידן אפל של ערי מדינה או זה שJC הורד את בוב פייג ושולט בעולם עם מורגן אוורט והאילומינטי? או בכלל סוף שונה לגמריי

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  22. Started by arik100,

    אוקיי למישהו יש מושג האם הוא עובר את AGE OF EMPIRES III ? יש SCREENSHOTS?

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  23. מישהו יודע במקרה איך שומרים בנקודה כלשהי במשחק את ההתקדמות.... כי יש רק צ'קפויינטים כאלה שבמקרה שאתה מת... אבל אם אתה מנסה לצאת זה אומר שכל ההתקדמות אתבד... חשבתי אולי זה יחזיר אותי לצ'ק פויינט אבל זה לא זה כל המשחק מהתחלה...

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  24. Started by neogod,

    האם אינ צריך להתקין את כל הפאצ'ים שיצאו ( 1.08,1.09,1.1,1.2) או שמספיק רק להתקין את האחרון 1.12? ובשביל שאינ אוכל לשחק בשלושת סופי המשחק איפה אני צריך להתחיל לשמור בשביל לא לשחק את הכל מהתחלה?

    • 6 תגובות
    • 668 צפיות
  25. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/codemasters-%d7%9e%d7%a6%d7%98%d7%9e%d7%a6%d7%9e%d7%aa-dirt-4-%d7%99%d7%aa%d7%a2%d7%9b%d7%91/

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות

דיונים חדשים בפורומים