עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by TheIsraelPost,

    אין פרטים נוספים כרגע, אני מניח שהמשחק יבוסס על שיפור המנוע הגראפי של crysis ובתקווה שההייפ הפעם יהיה סביב הפיזיקה ולא רק הגרפיקה. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  2. Started by TAsraf,

    אני צריך קובץ מהתיקייה \Electronic Arts\Crytek\Crysis\Bin32 בשם Crysis.exe כן כן,הוא נמחק לי אל תגידו לי לבקש באשכול הראשי :

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  3. בכנס המפתחים של אינטל IDF 2006 הודגמו יכולות המשחק של מעבדי אינטל חדשים. ההדגמה גם מראה את הסביבה של משחק חדש בשם Alan Wake. http://www.hadash-hot.co.il/story/1634/

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  4. Started by Xilver,

    אני לא מוצא את הגובלינים האדומים! הגעתי למקום שככל הנראה אני אמור למצוא אותם, אבל אין לי מושג מה לעשות שם... זו נראית לי הSpree Castle. מישהו עבר את הקטע הזה ומצא את המשרתים/גובלינים האדומים האלו?

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  5. Started by Mishmish,

    בת דודה שלי הקטנה פה... והיא בוכה לי שעה שהיא רוצה לשחק בסופר מריו... משום מה לא מצאתי ת'משחק להורדה בגוגל.. אז תנו קישור להורדה.... תודה

  6. Started by stalbetman,

    שלום. יש לי חבר שמשחק במשחק הזה והוא שמר יותר מידי, ועכשיו המשחק לא נותן לו לשמור יותר כאילו שהוא נכנס לתפריט שמירה אז ה- save דהוי כזה כי לא ניתן ללחוץ עליו. מה עושים? ניסיתי להסביר לו שבמסמכים שלי יש תקייה של השמירות אבל הוא אומר שאין... איך אני מוחק את השמירות כי הוא רוצה לשמור שלבים חדשים... תודה... ;D

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  7. Started by timac,

    מופיע לי רק 4 שרתים ישראליים ואני יודע שיש יותר מה אפשר לעשות כדי להחזיר את כולם?? תמונה: עוד תמונה:

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  8. [url=]http://www.vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=9224 אני לא הצלחתי להמציא הסבר לזה, אבל בכל דרך שחושבים על זה, זה נראה רע מאוד, אלא אם המידע כוזב....

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  9. רשום ב RELEASE NOTES שהם הכניסו שמה את המוד של ה"זמן קליע". אבל בכל מסמך הם לא רשמו אפילו פעם אחת איך מפעילים את זה! אני לא מוצא איזה כפתור הם קבעו כדי להפעיל את האפשרות הזאת! צירפתי את ה RELEASE NOTES עריכה: מצאתי את הכפתור. למי שרוצה לדעת (לא נראה לי הרבה לפי התגובות בת'רד ) זה הכפתור M. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  10. Started by alonkl,

    כותרת.. תדוה

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  11. Started by kokos1,

    יש לי את המשחק המקורי PES 2009 ולפני כמה ימים היתה לי בעייה איתו כאשר אני מנסה להיכנס למשחק אז האנטי וירוס חוסם אותו עכשיו סידרתי את האנטי וירוס ולא הצלחתי למחוק את המשחק דרך הוספה או הסרה שהיתי מוחק אותו אז היה רשום לי "לא היתה אפשרות לפתוח חבילת תיקון זו. ודא כי חבילת התיקון קיימת וכי יש לך אפשרות גישה אליה, או פנה אל ספק היישום כדי לוודא כי זוהי חבילת תיקון חוקית של Windows Installer " ועכשיו מחקתי אותה על ידי תוכנת הסרה Your Uninstaller! וכשאני מכניס את הדיסק של המשחק לכונן אז נפתח לי החלון כאילו המשחק מותקן אבל שאני לוחץ על PLAY אז נסגר החלון ולא קורה כלום וכשאני לוחץ על UNINSTALL ה-Windows Installer מפריעה למחוק אותו

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  12. Started by The Dom,

    לפעמים אני שומע את המפקד אומר " GO SQUAD, GO" או "UR THE WORST TEAM I HAVE EVER..." איך אומרים את הדברים האלה?

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  13. Started by Axel Foley,

    המשחק עובד והכל סבבה, הבעיה היא אחרי שאני יוצא מהמשחק הוא עדיין מופיע כאילו הוא עובד במנהל המשימות דבר שגוזל לי 500,000 KB של שימוש בזיכרון, ואני צריך לסיים את התהליך שלו כדי שהמחשב יעבוד נורמאלי. מה אפשר לעשות? תודה לכולם

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  14. שלום, התקנתי את המשחק לא מזמן, ועד היום המשחק עבד ללא בעיה, לא התקנתי שום דבר נוסף, ופתאום סתם ככה כשאני בא להפעיל את המשחק הוא מעלה לי הודעת שלח אל תשלח. לפני זה הוא עוד עלה למשחק ובאמצע האינטרו נתן לי את ההודעה הזו, וכעת בכלל הוא לא מוכן להכנס למשחק.. מישהו מכיר עוד את התקלה? כבר עברתי חצי משחק וזה נהיה מעצבן...

    • 5 תגובות
    • 669 צפיות
  15. חבר'ה, יש עכשיו מבצע ממש מטורף בטאוור רקורדס- קונים כל אחד ממשחקי EA GAMES ומקבלים את השני במתנה...זה פשוט היסטרי... ככה לדוגמא אפשר לקנות את ORANGE BOX ולקבל את CRYSIS חינם... בקיצור ולעניין- לכל מי שהתלבט אם לקנות או לא, זו תקופה ממש טובה להשלים פערים

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  16. Started by file,

    עשיתי חיפוש באתרים ובכל מיני מקומות לא מצאתי המשחק ישן ... מישהוא יכול להביא לי..?

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  17. האם משהוא שיחק במשחק הנ"ל

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  18. Started by redti,

    אהלן חברי פורום משחקים נתקעתי במשחק ה"מעניש בקטע ש"הרוסי "מרים חביות דולקות וזורק עלי ואני צריך לפוצץ אותן שהן בידיים שלו עד שיורד לו חצי ואז הוא קופץ עלי שהוא שרוף ועולה באש ואני לא יודע מה לעשות לו הוא חסין כדורים והוא רודף אחרי.. אם אתם עדיין לא מבינים איזה שלב זה זה השלב שאיזה אחד עוזר לי גם ויש באמצע טיל שהתחתית שלו בוערת ומסביב מדרגות..

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  19. Started by matrix66,

    עם כל ההודעות שקראתי על משחקים נזכרתי במשחק ישן ששיחקתי שהייתי קטן.. אתה משחק בתור כלב ים (בערך) ואתה יכול להאריך את הבטן וככה לטפס על הקירות, אתה מחסל את היצורים עי קפיצה עליהם ויש ממש הרבה שלבים במשחק.. אם אני לא טועה קראו לו ROBO משהו תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  20. החידוש המודרני השלישי בסדרת האסטרטגיה המפוארת יגיע בחודש הבא - ומעריצים כבר מתחילים לפנטז על טיפול איכותי דומה לו יזכו יצירות אחרות מבית אולפני הגיימינג של מיקרוסופט לכתבה

  21. סיימתי את המשחק לא מזמן ובא לי לשחק במולטי פלייר אני לא מצליח להיתחבר ...לשרתים פרוצים .. דרך אגב אני לא יודע אם עשיתי נכון, פשוט רשמתי את האי פי המעודפים ... עכשיו כל הזמן הוא רושם לי .. key code in cue please try reconnecting later מה אפשר לעשות ואם אפשר קצת הסבר על המשחקים ברשת פחות או יותר .... נ.ב חשוב לציין שיש לי את הגירסה הפרוצה

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  22. Started by wow,

    אני מתכוון ביחס לקודם (שלא שיחקתי בו אז אני לא יודע איך הוא היה)

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  23. Started by yonik31,

    האלה coduty 2',moh pacific asault למה לא עולים בכרטיס מסך 128 GF-MX440AGPx8 ,הכרטיס הזה חלש מדי למישחקים אלה?יש מה לעשות ?

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  24. Started by gt6,

    אין לי כרגע במה לשחק במחשב מישהו יכול לתת לי המלצה באיזה משחק טוב לשחק המערכת שלי כזאת: GEFORCE 8800GTS640 INTEL E6300 1.86GHZ 1GB DDR2 667MHZ למישהו יש המלצה?

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  25. יש לי באטל פילד 2 - מקורי עם סידיקי מקורי. כשהתקנתי אותו - הוא אמר שהמערכת הפעלה לא נתמכת. הורדתי את הפאצ' האחרון (1.41) וניסיתי לשחק אך PUNKBUSTER העיף אותי בגלל שבאטל פילד לא תומך ויסטה.... לעומת זאת - באטל פילד 1942 שיצא ב2003 -2002 ככה שגם יש לי אותו עובד חלק על ויסטה.... ניסיתי להריץ את BF2 במצב תאימות עם WINDOWS XP SP 2 אבל זה לא עזר. איך לעזאזל אני משחק בבאטל פילד על ויסטה?

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות

דיונים חדשים בפורומים