משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום אני משחק ניד פור ספיד אנדרגראונד 2 ואני משחק טוב והכל אבל אם אני יוצא ומנסה להיכנס שוב, הגרפיקה על הפנים, זה מראה לי ריבועים כאלה מעצבן, למורות שההגדרות נשארו אותם ההגדרות מלפני ההפעלה מחדש של המשחק (שעבדו בלי ריבועים). אני צריך לצאת מהמשחק ולהיכנס כמה פעמים עד שזה מסתדר... מישהו יודע אם יש פאצ' או משהו שמתקן את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אני מחפש משחקים יפים (FPS או כ-ל אקשן אחר) שיחקתי ב cod 4 crysis stranglehold moh:a assasins creed יש עוד המלצה? כל דבר שיש בו אקשן... מפרט 4200x2 8800gt 512 2 gb זיכרון
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
שלום,התקנתי את המשחק test drive unlimited עובד חלק בלי תקלות קניתי מכונית ועכשיו אני הולך למשימה הראשונה שלי אני מגיע אליה לוחץ אנטר אח"כ יש לי "start" אני לוחץ על זה.. וזהו משם המירוץ לא מתחיל זה פשוט תקוע ככה ולא קורה כלום...אם אני לוחץ על "esc"אני עדיין מגיע לתפריט אבל פשוט בתוך המשחק שום דבר לא קורה מישהו נתקל גם בבעיה במקרה? תודה לעוזרים..
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
תארד סתמי ביותר אבל אני כבר נואש! ניסיתי שעות לחפש בREGISTERY ולא מצאתי איפה אני מחליף למשחק במזד**ן הזה את הסידיקי (Serial) ??? בבקשה עזרו לי למצוא... ממליץ למנהלים לנעול את התארד לאחר פתירת הבעיה המטופשת הזאת! ועוד פעם סליחה על בורותי...
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
אני מחפש משחק / סימולטור למרוצי מכוניות עם רמת ריאליסטיות גבוהה גם מבחינה פיסיקלית וגם גרפית . יש לי GTR2 והוא ממש טוב .השאלה אם יש משהו טוב יותר? גם אופנועים ממש מתקבלים בברכה. [רק לא NFS]
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אז כמו שמצויין בכותרת, אני מפעיל את המשחק, ישנם סרטוני החברות, סרטון הפתיחה ואז מסך ה-Loading הלבן עם ה-5 קוביות. שלוש קוביות ראשונות נדלקות ואז נתקע. עדכנתי כבר DirectX ודרייברי כרטיס מסך ושום דבר לא עוזר.
-
- 5 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אתמול שיחקתי והיום זה אומר לי את זה : מה לעשות ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
טוב אז ככה הבעיה שלי זה הארור הזה http://img211.imageshack.us/my.php?image=0...060228307db.jpg ניסיתי הכל! התקנת דרייברים מחדש שיחזור מערכת התקנת DIRECTX מחדש אפילו פורמט עשיתי ושוב צצה לי אותה הבעיה הזאתי אין לי מושג איך זה התחיל... אם למישהו יש רעיון אז בבקשה תעזרו לי אני נואשש המשחק כמובן מקורי..
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
-
שלום פעם אחרונה ששיחקתי במחשב היתה לפני כשנה. שיחקתי ב-COD4. אני עומד לשדרג את המחשב ואני מבקש בעזרה על משחקים מומלצים. משחקים שאני לא מעוניין בהם: משחקי אסטרטגיה כגון COH נכון לעכשיו המשחקים שמצאו חן בעיני ואני שוקל רכישה לגביהם: PRINCE OF PERSIA- החדש TOMB RAIDER UNDERWORLD CRYSIS WARHEAD- לא בטוח לגביו. הבנתי שיש לו גרפיקה מדהימה אבל הוא די משעמם GEARS OF WAR MIRROR'S EDGE ASSASSIN'S CREED FALLOUT 3 מקווה שהצלחתם להבין את הסגנון שלי. ALAN WAKE מאוד מעניין אותי אע"פ שהוא עדיין לא יצא. איזה עוד משחקים טובים יצאו בשנה האחרונה?
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
אני התחלתי לשחק בטייקון סיטי ניו יורק וגיליתי שבכל פעם שאני מנסה לעבור שלב אז המשחק יוצא לי והווינדוס מבקש לשלוח דו"ח שגיאות... אני ממש בבאסה ואני לא יודע מה לעשות..
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
זה פשוט בלתי נסבל, אני עושה Host, מגדיר את המגרש והכל. ואז פשוט... מופיע חלון קטן שכתוב בו "WAITING"... והוא ממשיך להופיע... וממשיך. הוא שם עד אין קץ, לפי מה שמדדתי - זמן של ארוחת ערב ממוצעת! בהתחלה חשבתי שזה הפיירוול, אז נתתי לו אישור. מסתבר שזה לא זה. אחרי זה, סגרתי את הפיירוול - עדיין לא עובד. המשחק חדש ומקורי Patch 1.1. עזרה תתקבל בברכה תודה מראש מאור ;D
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
כשאני מתקין והוא מגיע לתיקיה SUPPORT הוא נעצר ואומר לי הודעה שהוא לא מצליח לתרגם/לקרוא את הקובץ -כנראה כי שמו בגרמנית ומה שכתוב שם גרמנית. מה אני עושה?
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אני מחפש משחק שיהיה עם גרפיקה ודמויות שיראו כמו בfinal fantasy אבל שיהיה משהו יותר לכיוון של titan quest או diablo עם האפשרות לחפצים וכאלא משהו שאני יכול לשחק עם אחיינים שלי בלי שאמא שלהם תגיד שאני משחק איתם משחקים אלימים מידי (חבל לכם על הזמן מה שהיא עשתה לי עם ה doom 3) שיהיה בעיקר ממבט שלישי ועם חרבות וקסמים תודה
-
- 6 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
שלום, במשחק אני כל הזמן אוסף סוגים שונים של יהלומים, אם זו פנינה או רובי או יהלום רגיל, יהלום כחול (שכחתי מה השם) וכו'. מה לעזאזל עושים איתם? אני סתם אוסף ומוכר בשביל כסף, יש להם מטרה במשחק?? ושאלה נוספת, גנבתי מהאגודה של הלוחמים חרב זכוכית אדומה כזו, אבל משום מה הכוח שלה 1, והיא לא שווה כסף בכלל ואיך שאני נותן איתה מכה היא נשברת ואז שוב אני צריך לתקן אותה. מדוע? ואיפה אפשר להשיג חרבות כאלו?? אני כבר ברמה 11 ולא מצאתי אחת כזו למכירה עדיין... תודה.
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
הבנתי שאני צריך את הגובלינים שיכולים לספוג בישבילי את האש.. אבל איך אני מיצר אותם? איפה? ומה אני יכול לעשות עם כסף שאני צובר? וגם מה אני עושה עם הנקודות האלה שהם מביאים לי מכל מיני חיות שהם הורגים?
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
הרגע סיימתי את המשחק... אני רוצה להשלים אותו ל100% אבל אין לי כוח להתאמץ שוב בשביל להשיג את הדברים האלה שבפעם הראשונה שמשחקים בשלב, כאלה שקופים... טריינר בסדר ואפילו עדיף על צ'יטים, רק משהו שיביא לי לעבור את השלבים שוב בלי להתאמץ כל כך
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
שלום לכולם :- קניתי היום את HALF LIFE 2 בדיסק DVD התקנתי והכל הלך סבבה ואז הפעלתי תSTEAM ונכנסתי והכל אז שם אין CSS ואין שום משחק רק HALF LIFE 2 DEMO וזהו מה אני יכול לעשות ?? להחזיר ת'משחק לחנות(OFFICE DEPOT) או יש משהו שאני יכול לעשות ?? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
בעיה בנסיך הפרסי sands of time הבאתי תמונות שתראו.. לא מעלה לי את המשחק.. http://img214.imageshack.us/my.php?image=popeu7.jpg http://img145.imageshack.us/my.php?image=pop1ow4.jpg http://img371.imageshack.us/my.php?image=pop3ki2.jpg
-
- 7 תגובות
- 669 צפיות
-
-
https://alliances.commandandconquer.com/en_US/ref/aS0BmaYdy6fggXoemkezAQ
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
אני בבית חולים עם הדם וכל אלה ונתקעתי בקומה 33 איפה שהמיטות מה עושים?? יש לי כולה דף כזה עם דם עליו
-
- 2 תגובות
- 669 צפיות
-
-
geforce 4 mx 4400 או geforce 3 ti 500 דברו איתי מבחינת כל הפרמטרים... אם זה לא קשור לפורום הזה תעבירו אותו... לדעתי זה המקום... תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
http://www.megagames.com/news/html/pc/shadowops64-bitready.shtml
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-


