עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by -AKEL-,

    אני לא מצליח להתקין את ה-Patch v1.3 משום מה... וזה מה שהוא רושם לי: http://img64.imageshack.us/img64/3999/hhhln1.jpg למה זה?

    • 1 תגובה
    • 672 צפיות
  2. Started by se7en,

    שלום אני מנסה להשיג עותק של המשחק Baldur's Gate. אם למישהו יש רעיון, אני אשמח לשמוע?

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  3. Started by itai_1813,

    שמתי לב שהדיון הראשי על המשחק ננעל אז כך שלא היה איפה לשאול. אם כבר מישהו שיחק במשחק הוא בטח יוכל לעזור לי. זהירות ספויילר בלבן למטה! אני כרגע נכנסתי למבנה המוגן שבו אמורים לשהות כל השורדים מתאונת המטוס, סעיד הכניס אותי לשם. הדלת שממנה נכנסתי ננעלה והייתי צריך למצוא דרך לפתוח את הדלת ע"י תיקון 3 לוחות חשמל (בעזרת הרכבת פיוזים). לאחר שסיימתי לתקן את שלושתם נכנסתי לחדר עם המחשב ומשכתי בידית החדר ננעל ונהפך לחשוך ויש מעין מפה על אחת הדלתות. אני לא יודע מה לעשות אני תקוע בחדר הזה ואין לי מושג מה לעשות. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  4. Started by גיא גורזאר,

    אם למשהו יש את הלינק להורדה של coll of duty 2 ו'קשה שלחו לי אני צריך אותו דחוף

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  5. לא כתוב כלום על זה שהוא מקורי.: http://www.ebay.com/itm/New-Wireless-Game-Remote-Controller-for-Microsoft-Xbox-360-Console-/191479892196?hash=item2c951748e4:g:bgsAAOSwa39Us5zL תודה.

    • 4 תגובות
    • 672 צפיות
  6. איפה שיש את הגלגלי שיניים האלה שצריך לטפס עליהם ובחדר הזה יש גם את הדרקונים האדומים האלה שמכפילים את עצמם..איך לעזאזל אני מטפס למעלה?? זה נראה כאילו בלתי אפשרי לקפוץ לגלגל שיניים שמעל הראשון שעולים עליו....אני מצליח לעלות רק על הראשון אבל לא מצליח לטפס למעלה יותר זה משגע אותיי

    • 7 תגובות
    • 672 צפיות
  7. Started by Sifo Jen,

    נשמע הזוי, נשמע מוזר על סף לא הגיוני, אבל PES6 ו FIFA07 יהיו בלעדיים ל360 ולא ישתחררו לשום פלטפורמה אחרת. http://www.360-scene.org/index.php

    • 5 תגובות
    • 672 צפיות
  8. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9302

  9. Started by ofer_shm,

    היי הורדתי את הקובץ :FIFA.06.CloneDVD-MiRROR.mdf ובשביל לצרוב אותו באלכוהול אני צריך את הקובף MDS שלו ואין לי אותו!!! מישהו יכול לשלוח לי אותו בבקשה???? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  10. Started by Kitzony,

    יש לי geForce gtx אני שם את הvertical sync על off בשביל שיהיה לי 100 fps או יותר,,, אבל כשאני נכנס למחשק יש לי תקיעות עצומות הפינגים עולים לי והms גבוה הורדתי את הrates והכל במחשק החלפתי דריבר בדקתי תאינטרנט עשית format והשתמשתי ב ad awre spysweeper וhijackthis וכלום לא עוזר אין לי וירוסים או דברים אחרים אבל שאני מוריד את הvertical sync יש לי 75 fps בלי תקיעות בלי כלום מה אני צריך לעשות כדי לסדר את הfps בלי תקיעות ? -אם אתם מקירים פורום של אנשים שיותר מבינים תביאו לי אותו בפרטי

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  11. Started by ביז'ו המוס,

    שלום לכולם, יש לי את המשחק MAFIA חוקי ומשום מה אני לא מצליח להתקין אותו.. אני מכניס את הדיסק הראשון ומתחיל בהתקנה, מחליף לשני מתי שצריך ואחר כך לשלישי, הביעה היא שבדיסק השלישי ממש לקראת הסוף הוא פשוט מפסיק להתקין את המשחק.. הוא לא ניתקע או משהו.. בדקתי והדיסקים לא סרוטים ולא כלום.. יש למישהו רעיון למה זה קורה?

  12. תראו זה המפרט שלי: E6600 2GB RAM 8800GTS 320 MB 160 GB HD עכשיו התקנתי את ה COD 4 לא נגעתי בהגדרות וכל זה. עכשיו יש לי FPS 80-100 במקומות רגילים . אבל ברגע שמגיעים למקומות עם גשם דשא מים . או שיש הרבה יריות . או מסוקים טנקים כלי רכב ודברים כאלה ה FPS יורד ל 40-50 ככה. למה? מה אני צריך להגדיר שיהיה לי קבוע 80-100 ? על איזה רזולציה לשחק? ואיזה הגדרות לשים ? תודה רבה. (אני שואל את זה כי אני רואה אנשים עם כרטיס פחות טוב משלי ואומרים המשחק רץ להם חלק . אז איך ? הרי 40-50 זה לא חלק.. אז מה ההבעיה.?? והיום עדכנתי את הDRIVER . ) תודה רבה לעוזרים . ועוד שאלה. איך אני יכול לבדוק שכול החלקים שיש לי במחשב עובדים כמו שצריך ולא מזייפים או משהו .? יש תוכנה ? תודה שוב

    • 8 תגובות
    • 672 צפיות
  13. יש לי מסך 20" ואין לי את הרזולוציה הנ"ל. יש איזה אפשרות להוסיף אותו איכשהו ? (אני עם הפאצ' הכי חדש - 1.06). תודה.

  14. Started by jj516,

    כשאני מפעיל את המשחק אז הכל עובד עד שאני מגיע למשחק עצמו (לא התפריט) ששמה יש לי את הלוגו של UT ואני יכול לשותת דרך השלב אבל לא יכול להתחיל לשחק! זה הורג אותי! מישהוא מכיר את הבעיה, בדרך כלל לוחצים רווח ומתחילים לשחק אבל כאן כלום! יש עצות?

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  15. Started by eladhor7,

    אם מישהו יכול לעזור לי... הורדתי את הפיפ"א 2000 הנוסטלגית ובמשחק עצמו המקלדת לא עובדת. תודה(:

  16. המיזם של החנות המקוונת GOG להתפטרות ממנגנוני ה-DRM של המתחרה Steam מתחדש - ויש גם הנחות ומבצעים נלווים לרגל החזרה ללימודים לכתבה

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  17. Started by nahonh,

    שלום יש לי ראוטר DLINK604 ואני מעוניין לשחק ברשת במשחק PRO EVOLUTION 4 וכשאשר הרוטר מחובר אין לי אפשרות וכשאני מנתק אותו אני מצליח. מישהו יודע איזה פורטים צריך לפתוח בראוטר?????

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  18. Started by lader,

    האם הוא פועל גם בXP, מישהוא בדק?

    • 4 תגובות
    • 672 צפיות
  19. Started by miky,

    חברה אני מחפש סידי קי מאים למשחק היחיד שמאצאתי היה בשימוש,מה אני צריך לעשות?

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  20. Started by The UnKnown,

    בכל אופן, התקנתי את המשחק וכאשר אני עושה RETIRE מהמרוץ ובא לעשות CONTINUE אז יש מסך כחול (כן המסך הכחול) ואז אי אפשר לעשות כלום, רק ריסטרט. מה זה יכול להיות??

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  21. יש לי אינטרנט 5 מגע ,אבל הפינג בשמיים ימיול לא עובד ברקע השאלה ,איך אני יכול לשנות את זה

  22. נתקעתי בשלב השני על הספינה, אני לא יודע מה לעשות כבר, הגעתי לאיפה שיש סירה כזאת שלוייה, אני חושב שצריך איכשהוא לנתק אותה או משהו אבל אני לא יודע מישהו יודע איך עוברים את זה!? הנה תמונה מקווה שזה קצת נותן מושג על מה אני מדבר http://myfiles.co.il/file/9109/------------JPG.html

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  23. מספר דברים מצחיקים ומוזרים בהם נתקלתי בזמן ששיחקתי ב Metro: Last Light תהנו!

    • 1 תגובה
    • 672 צפיות
  24. Started by אביעד,

    תעזרו לי אני מת להסיג את ה half life מאיפה אני מוריד או קונה או מסיג תעזרו לי !!!

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  25. Started by MilkMan,

    איפה אני יכול לימצוא למישחק הזה EDITOR? אני רוצה לבנות כמה מפות...

    • 5 תגובות
    • 672 צפיות

דיונים חדשים בפורומים