עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום לכולם אני חדש כאן. אני משחק לא מעט בPS2 ורציתי לשאול לגבי המשחק הזה ספציפית. Tom Clancys: Splinter Cell: Chaos Theory. אני בשלב שבו אני על ספינה, אם אני לא טועה זה השלב השני במשחק. כמעט ואין לי תחמושת, ואני מתקדם באיטיות. יש אופציה במשחק לקחת את הנשקים של האויב? או ישנה דרך כלשהי להתחמש קצת יותר? התחמושת שיש לי ממש מועטה. תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 674 צפיות
  2. דיווחים ראשוניים מעודדים וביקורות טובות עשו את שלהם, כך נראה - הפרק הראשי מספר 12 בסדרת המפורסמת חווה את הפתיחה הטובה ביותר בתולדות המותגלכתבה

  3. Started by id3232,

    שלום התקנתי את המשחק ושאני מתחיל לשחק יש 2 בעיות למרות ששמתי את הקראקפיקס: 1) שזה עולה כתוב שזה לא נסגר טוב בפעם הקודמת וצריך מצב בטוח משו כזה...(למרות שעשיתי ריסט) -אבל אח"כ שאני עושה כן זה פועל... 2) אני לא מצליח לשים בכמה הגדרות HIGH! זה פשוט עובר בין מדיום לLOW ולא היי! בקשה עזרה תודה

  4. Started by kobi-50,

    היה לי אותו מותקן על ה XP והוא פעל חלק עכשיו עברתי לvista וכשהו מגיע לשלב של תעינת המשחק הוא יוצא לי החוצא מהמשחק משהו אולי יודע מה הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 674 צפיות
  5. Started by OR2OOO,

    אני מעוניין לדעת, באיזה מקום(תיקייה) נמצאים הקבצים של השמירות. אשמח לתשובות...

    • 4 תגובות
    • 674 צפיות
  6. הבקשה בכותרת, תודה מראש ובבקשה אני לא חובב גדול של ה FPS אז בלי.

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  7. Started by miki891,

    שלום אני מפעיל פעם ראשונה ניפתח לי משחק בהתחלה ליבחור שפה הם: Francais או engilsh אני בוחר שפה אנגלית. ואז מתחילים משחק כדורגל. ויצאתי מהמשחק שוב בודק משחק וניפתח לי שוב בחירה שפה.למה תמיד ניפתח לי בהתחלה בחירה שפה... אני רוצה להישאר בשפה אנגלית.איך משאירים ברירה מחדל שיהיה שפה אנגלית שלי ובלי שיבקש ממני ליבחור שפה? ויעלה לי ישר למשחק איך עושים? בתודה מראש מיכאל

  8. העם יש איזושהי דרך ליגרום למישחק הזה לעבוד ברזולוציה של 1680X1050 ? הרזולוציות הרחבות היחידות שהוא מביא לי ליבחור הן 12XX x 7XX או 12XX x 9XX

    • 2 תגובות
    • 674 צפיות
  9. Started by O.G.D 2k5,

    יש איפהשהו טריינר עורך חפצים ודמות שמתאים לגרסאת המשחק 1.10???

    • 2 תגובות
    • 674 צפיות
  10. כל בערך 5 דקות יש שגיאת גרפיקה והמחשב נתקע. יש לי כרטיס מסך 8800GT עם הדרייבר הכי חדש (יצא החודש) זה קורה לעוד מישהן? מה הפתרון?

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  11. Started by benmaoz,

    אז ככה שאני מפעיל את המשחק אני רואה הכל באיר מאוד והמילים בגושים כאלה ולא רואים כלום הכל מעוות מה הבעיה פה?

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  12. Started by TaMiRn2,

    אני לא מצליח להתחבר לשרתים של הקווסטים ושל המאטצ' בGUNZ אבל יש את השרתים של ה CLAN שאני כן מצליח להתחבר אליהם.. מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 674 צפיות
  13. יש לי ויסטה אולטימיט 64 ביט. זה התקין לי תדריבר של הכרטיס מסך אוטומטי אכשיו אני רוצה לשחק בקאוטנר softwere מוד וזה לא נותן זה אומר שזה לא תמוך מה לעשות לפני כן באקספי זה עבד מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  14. Started by slimshady21,

    אחרי איזה חודשיים שלא שחקתי כבר במשחק הזה- עכשיו אני מכניס את הדיסק, אני נכנסל- battle.net, הוא כותב לי שהוא מוריד עדכונים, הוא מסיים תוך שניייה ואומר לי ללחוץ על RESTAST כדי לאתחל את המשחק, אני לוחץ ואז הוא תוקע לי את ההודעה: נו אז מישהו מכיר את הבעיה הזו או יודע מה צריך לעשות?? בקשה! זה מעצבן אותי! ד"א- יש דיסק מקורי בפנים ויש 50GB פנויים בארדיסק, אם זה משנה משהו אנערף...

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  15. Started by TimoTy,

    טוב אני פותח משחק ב-SKIRMISH ואחרי זמן קצר פתאום כל הצבא שלי מת ואני מפסיד .......... בבקשה תעזרו לי זה ממש חשוב תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 673 צפיות
  16. Started by Born2Kill,

    שלום, בהתחלה בהתחלה בשלב הראשון איך אני יוצא מהחדר הזה ניסיתי כל דבר ולא הצלחתי, ניסיתי לפתוח את הדלת ואמרו לי שהיא נעולה, ניסיתי לדבר עם המוכר והוא מציא לי רק אוכל... מישהו יודע מה עושים? זה ממש ממש בהתחלה.

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  17. Started by dan9,

    האם יש אפשרות לשחק בעזרת בקר אלחוטי של XBOX? בכל הCOD היה אפשר מדוע הפעם לא? אין איזה פאץ??

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  18. אתמול התקנתי את הVISTA וכמובן את כל הDRIVERS שצריך. והתקנתי את הכרטיס מסך בסוף בגירסה 1.5.2400.14 אני בא להפעיל משחק צורך העניין בדקתי את CRYSIS והוא עובד מצויין בלי ARTIFACTS מיותרים לעומת זאת בדקתי משחק אחר TIME SHIFT ויש ARTIFACTS במשחק ניסית למחוק DRIVER ישן ולהתקין חדש לא עזר? אם כן מה הבעיה ומה אני יכול לעשות דרך אגב בXP אין שום ARTIFACTS תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  19. Started by 104952,

    לא מזמן התקנתי את המוד ואני נהייתי מכור למשחק.. יש עוד אנשים שמשחקים? זה משחק מולטיפלייר שצריך לבנות מבצר ואז להגן על הדגל שלך... ובאותה מידה לחתוף את הדגל של הקבוצה היריבה. מומלץ מאוד

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  20. היי לפני כחצי שנה התקנתי את המשחק GUNZ על המחשב שלי ושיחקתי בו, אחרי כמה חודישם נמאס לי ממנו ובנוסף היתה התקופה שבה המשחק היה סגור עקב שידרוגים וכאלה, אז מחקתי אותו. השבוע רציתי לחזור אליו אז הורדתי אותו דרך האתר מחדש, ההורדה לא לקחה יותר מדקה אחת, זה היה יותר מדי טוב, הרחתי שהיה משהוא מסריח ( וזה לא הייתי אני ), בקיצור, התקנתי את המשחק מההתקנה שהורדתי והוא שקל מאוד קצת, והיו בו רק 3 קבצים ( בתוך התיקיה שבה התקנתי את המשחק ): ה-UNINSTAL, קובץ שממנו משחקים ועוד קובץ שאני חושב שהוא היה פאצ' או משהוא. כמובן שהיו אמורים להיות הרבה יותר דברים בתיקיה והיא הייתה אמורה לשקול הרבה יותר ממה שהיא שקלה ( בדקתי עם חבר אחר שלי ), מן הסתם המשחק גם לא עבד לי, כשניסיתי להפעיל אותו, …

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  21. Started by Vladgi,

    נכון יש שם קומבויים של מכות איך עושים אותם לפעמים זה יוצא לי פעם ב...כשאני מחרבש כל מיני מקשים למישהו יש אולי מדריך קומבו?אני לא מחפש ציטים אגב..

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  22. Started by dada665,

    שלום אני חדש בפורום הזה. עשיתי MONTAGE וציתי לפרסם אותו. תנו לייק וסאב אם אהבתם. :) תודה!

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  23. Started by SheZiF,

    שלום, ובכן השאלה מופנת לבעלי Ghost Recon Advanced Warfighter האם שרתים עפ פינגים סבירים למשחק? כי אני שוקל לקנות את המשחק בתודה

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  24. Started by theone89,

    יוצרים: Play Publishingr מוציאים לאור: Akella תאריך: 2011 קונסולות: PC בלבד ז'אנר: action (shooter) / 3D / 1st person דרישות מערכת: - OS: Windows XP (SP2 ), Windows Vista (SP1 ) Windows 7 - CPU: 2,0 GHZ Dual Core -7 RAM: 1 GB For Win XP, 2 GB For Vista / Windows GPU: 7600GT 256MB SM3 - Direct X 9.0 כאשר מספר גדול של מחבלים חמושים בכבדות השתלטו על האזור "Prypiat, ממשלות אירופה רעדו מפחד. עד מהרה החשש גדל עוד יותר אחרי הטרוריסטים הפכו קשר. הם רוצים מיליארד אירו ב 24 שעות או עשר שהם שיפוצץ את תחנת הכוח כולה הגרעיני בצ 'רנוביל, משחררים ענני, חומרים רדיואקטיביים קטלניות גבוהה לאטמוספירה בכל חצי הכדור הצפוני. לשלם סכום כזה של כסף הקיצונים לא יעלה על הדעת. התקפה חזית…

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  25. http://www.gamershell.com/news/44546.html בגירסא המשופרת כמובן.... משחק כדורגל עתידני שבו מותר ורצוי להרביץ ליריב שלך, להרתיח את הכדור ואז להבקיע שער דרך השוער, שידרוג דמויות ליותר כוח מהירות וכולי... http://www.gamershell.com/pc/speedball_2_tournament/screenshots.html?id=25 http://www.gamershell.com/pc/speedball_2_tournament/screenshots.html?id=36

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות

דיונים חדשים בפורומים