משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אהלן אנשים.. התקנתי את המשחק הכל טוב ויפה .. כשאני נכנס למשחק אני רואה שהרזולוציה שלי שהיא 720P על מסך 26 LCD לא באה בטוב למשחק. מזה אומר? שכל התפיט הראשי של המשחק כמעט ולא רואים ממנו כלום.וככה כל התפרטים במשחק. ואי אפשר לשחק ככה מסך שמתבסס על ניווט מהתפריט. מה גם שחלק מהיכולת של השחקנים מוסתרות ככה. ניסיתי לעלות רזלוציה עד 1080P וזה עשה יותר גרוע. נסיתי להוריד עד ל800-600 וכאלה וגם לא עוזר. מה אפשר לעשות כדי לסדר את זה?
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
אז ככה, נתקעתי באיזו מסעדה מעצבנת הרגתי שם את כולם וביצעתי את כל המשימות אבל הרדאר הירוק נשאר, וחיסלתי את הטנק הכל!!!!אני עומד ממש איפה שהרדאר מצביע לי ואין שם שום דבר שאני יכול לעשות....תעזרו לי בבקשה!
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
שלום לכם פורום יקר! יש לי בעייה חמורה עם המשחק BEYOND GOOD AND EVIL (מאחורי הטוב והרע) התקנתי לי את המשחק בסבבה והפעלתי אותו.. שיחקתי משהו כמו שעה ואז יצאתי.. לאחר שעה נוספת חזרתי לשחק ולתדהמתי גיליתי שהמשחק עובד לאט! חשבתי שזה בגלל האינטרנט או בגלל התקנה לא טובה או משהו כזה.. אבל לא! מסתבר שכל פעם שאני רוצה לשחק אני צריך למחוק את המשחק,להתקין אותו ולחרוש עליו בלי לצאת ממנו עד שאני מסיים אותו! כי רק בפעם הראשונה שמפעילים אותו הוא עובד טוב מה יכולה להיות הבעייה?! בבקשה אני מתחנןןן לעזרה!! נ.ב הדמו עובד חלק בכל פעם שאני יוצא ונכנס!
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה להיתחבר או שאין מקום או שיש לי בעיה בתיקשורת ואם אני מצליח להיתחבר(מואד נדיר ???) הפינג שלי בשמיים, קרוב ל 900
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אחרי שהצלתי את הילדה הראשונה, קניתי מהמכונה בחדר עוד מקום כדי שאני אפתח יוכל להשתמש ב-3 יכולות. הגעתי לנפטון. אני עומד מול המכונה שנותנת לי אופציות להחליף את היכולות שלי. כרגע יש לי 3 יכולות (אש, חשמל וטלקינזיס), אבל פתוחים לי ר 2 סלוטים (בחרתי בחשמל וטלקינזיס). למה לא פתוחים לי 3 סלוטים?
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אני כרגע דיי באמצע המשחק ופתאום התחילה בעיה מוזרה מאוד. באמצע ההליכה הוא פתאום נתקע ומפסיק ללכת. כדי שילך שוב צריך שוב ללחוץ קדימה. הוא עוצר כל כמה צעדים ולא ניתן לשחק בצורה זו. מישהו נתקל בבעיה?
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
אני נמצא בקטע שאני צריך להתגנב חזרה אל תוך הספריה של הKEEPERS. זה בשלב שבו הם שולחים את הרוצחים שלהם להרוג אותי (אחרי שהאשימו אותי ברצח). לפי מה שכתוב לי אני אמור להיכנס דרך הSTONEMARKT PLAZA אבל אני לא מוצא שום כניסה לשם. ניסיתי לחפש גם בכל שאר החלקים של המפה ועדיין לא מצאתי מישהו יכול לעזור??
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
בהתקנה כתוב להתקין בתקייה של ה-Steam Select your Steam halflife directory חיפשתי את ה-steam במיקום שהוא צריך להיות C:\cstrike\platform\steam ואין שם steam חבר הביא לי דיסק Counter-Strike 1.6 PodBot no.Steam מה אפשר לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
האם מתקיים השנה תערוכת E3 כרגיל? באתר של התערוכה מציינים שהכל כרגיל: http://www.e3expo.com/ לא אמרו שנה שעברה שלא יהיו יותר תערוכות E3? או שאני טועה לחלוטין? אני מקווה שתהיה תערוכה השנה, כי זה השבוע הכי כייפי ומעניין שיש בכל השנה. בימים של התערוכה אני דבוק למסך של המחשב ורק מחכה לראות ולקרוא את כל המידע שמשתחרר
-
- 5 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אז ככה, התקנתי תמשחק ועליו את Shadows of Amn (אבל נכנסתי לישן כדי לסיים אותו קודם) יצרתי קבוצה בעלת שישה אנשים במולטיפלייר אבל קשה לשחק לבד במולטי כי לוקח המון זמן לעצור את המשחק ולהמשיכו בעזרת SPACE לכן העברתי את הסייבים לתיקיית הסייבים של הסינגל ושיחקתי שם. הבעיה היחידה היא שיש המון אנשים שכשאני מדבר איתם כתוב שהם עסוקים, ולפעמים זה מסתדר אם אני מדבר עם הדמות (נאמר שהיא עסוקה) ואז שומר וטוען את השמירה, מדבר שוב עם אותה הדמות ולפתע היא לא עסוקה. השאלה האם מישהו יודע איך לפתור את הבעיה הזאת לאלתר, כרגע מעצבן לשחק גם במולטי (בגלל הדיליי) וגם בסינגל (בגלל הדמויות העסוקות) מה לעשות? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
היי, אני משחק PES12 ברשת וכל הזמן שולחים לי הודעות ואני לא מצליח לראות אותם אין לי מושג איך פותחים את הצאט אם מישהו יודע זה יעזור לי מאוד לצורך העניין אני משחק דרך המחשב עם שלט של סוני תודה מראש אליאור
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אני משחק ופתאום עולה לי השגיאה הזאת
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אני צריך המלצה למשחק מטוסים יפה! משהו בסגנון קרימסון \ דוגפייטר .למי שמכיר הנשחק לא חייב להיות חדש אבל חייב שתהיה בו האופציה של מולטי פלייר! תודה!
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
התקנתי ועולה לי הודעה משהו בקשר לסטם מה צריך לעשות מצדי לשחק נגד bot העיקר לשחק אני חייב לראות ת'גרפיקה
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום אתמול התקנתי את המשחק ושיחקתי ב CLASSIC MODE בסבבה עם המקשים הרגילים(חיצים וS,D,A וכו') פתאום היום אני מנסה שוב לשחק ובתפריטים כל המקשים עובדים סבבה אבל שמתחילים לשחק שום מקש לא מגיב למרות שהמשחק לא נתקע. "איפסתי" אפילו את הגדרות הCONTROLLER וגם לא עזר בבקשה עזרה!!
-
- 4 תגובות
- 677 צפיות
-
-
-
האם ניתן לשחק בכיף וליהנות מהמשחק עם מקלדת בלבד? או שדרוש סטיק ע"מ להפיק מהמשחק את המקסימום???
-
- 8 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שיחקתי פעם (1994-1997 - משהו כזה) במשחק (2D) שזה היה בג'ונגל (והבן אדם יכל לרוץ מימין לשמאל רק) והיה עובר דברים ואנשים, היה איזה מקום שהייתי במקום גבוה יותר והיה מישהו למטה אז זרקתי אבן קדימה והוא הלך לאבן ואז הייתי בא אליו מאחורה והורג אותו, היה שם כמה נשקים שהיה אפשר להחליף בינהם ואני זוכר שלמשחק הזה היה אייקון (על הדסקטופ) של עין כזאת, אם אני לא טועה חום ירוק כזה, מישהו יודע?
-
- 4 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אני צריך להתקין את המשחק מחדש איך אני מגבה את קבצי השמירה?
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אני כבר מיואששש מה לעשות!?!??! בבקשהה תעזרו לי מי שעוזר לי הוא כזה מלך..
-
- 10 תגובות
- 677 צפיות
-
-
לא יודע למה... ג'יבריש אומר מין ריבועים כאלו במקום כיתוב ולא אנשוי לשחק ככה(כל השאר סבבה,הכרטיס שלי בOC מאסיבי עכשיו(רק עד ה15 ),יציב כמו סלע...). אולי DIRECTX?... לא מוצא סיבה. עזרה!
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום לכם.לפני שאני שואל, אני מחפש אתר להורדת שמירות למשחק GTA SA לא מצאתי כאן בפורום. אם זה בכל זאת קיים ןכבר יש תרדים שלמים על זה תנו לי רמז היכן אני יכול למצוא מידע?
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול שאלה לגבי תצוגת הגראפיקות שבמשחקים. אני רואה לפעמים ילדים שכותבים שיניתי ל-AA X8 או כל הדברים הדומים לזה ורציתי לשאול איפה ואיך משנים את זה ? אני יודע שזה נותן תצוגה יותר יפה במשחקים אבל איפה אמורים לשנות את זה כדי שיהיה לי את זה? תודה רבה לעל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 676 צפיות
-
-
אני מקווה שהוונתם את הכותרת אתם יכולים לענות אני משועמם
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את fear ורשום ובאמצע הההתקנה רשום לי את ההודעה הזאת הנה תמונה תודה לכל העוזרים אלי [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 676 צפיות
-


