משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אני מכניס את המילה developer- והוינדוס אומר לי שזה לא חוקי...invalid ואין לי מושג למה אני עושה בדיוק כמו מה שקראתי. למישהו יש מושג?
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משחק כרגע בספלינטר סל סוכן כפול והגעתי לשלב מתקדם שמבקשים ממני לסדר קוביה עם מספרים ורק אז אני יוכל לראות את המייל איך אני אמור לסדר אותה?
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
הגעתי לאיזור המגורים של הסוהרים (אחרי שיוצאים מהביוב), ולקחתי מאחד הלוקרים מדים של סוהר. אני לא יודע אם זה באג במשחק - אבל הם עדיין מזהים אותי ויורים עלי. אולי עשיתי משהו לא נכון? מה דעתכם?
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אהלן חברים, קניתי מחשב חדש לפני איזה חודש וחצי. מחשב נחמד מאוד, GTA 4 עובד לי איכות גבוהה באופן טוב. הבעיה היא במשחק nfs undercover, הגעתי בערך לאמצע המשחק ולאחר שאני מסיים מירוץ מסוים המשחק יוצא לוינדוס אומר לי error report של חלונות ורשום שהוא לא הצליח לטעון איזה קובץ שדומה בשם ל pnkbster משו כזה. אני לא יכול להמשיך במשחק ככה כי זה יוצא כל פעם. בעיה נוספת היא ב moto gp 08 של קאפקום, איך שאני מתחיל את המשחק ולוחץ על start race או רוצה לטעון מירוץ כלשהו, המשחק יוצא לחלונות ורשום לי אפשרות של error report. איך אני מסדר את זה חבר'ה? תודה מראש ויום טוב
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
-
שלום, רציתי לדעת האם ATI Radeon X800 GTO יצליח לסחוב את II medieval total war בגרפיקה הכי טובה? האם בשביל משחק כמו טוטאל וור עדיף להשקיע בכרטיס מסך עם 512 זיכרון? האם כדאי לי לשדרג את הזיכרון (512) לג'יגה? תודה!
-
- 4 תגובות
- 679 צפיות
-
-
היי אז לפני כמה ימים היה טופס של איזה קבוצות מגיעות ללאן ואת את איזה קבוצה אישרו.שמה ראיתי שאישרו אותנו והכל ועכשיו עשו רשימה מעודכנת ואנחנו לא מופיעים ברשימה. בבקשה תסדרו את זה תודה אנחנו לא מופיעים פה : http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1469250 תודה מראש יובל.
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שוב אני מחפש משחקים ישנים, והפעם זה משחק שיש לי חשבון לסגור איתו... (בגיל 12 לא הבנתי איך לאוייבים יש טנקים כשאני בקושי המצאתי את הגלגל ) אם יש אפשרות להוריד אותו חינם, אני מבקש עזרה במציאת לינקים להורדה. מגוגל התיאשתי... יותר מידי קישורים לCIV4... תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
החברה הצהירה כי המשחק הבא שישוחרר בסדרת Half Life יתמוך בריבוי ליבות. http://techreport.com/etc/2006q4/source-multicore/index.x?pg=1
-
- 4 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש לי ראוטר ואני רוצה לשחק נגד המחשב השני ורציתי לדעת אם בכלל יש אפשרות כזאת כי אני לא מצאתי. אם כן אפשר לעשות את זה מבלי להרשם לאתר של EA? תודה.
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
BS Hacker הינו סימולציית האקינג (פריצה למחשבים) מקיפה ומפורטת. שחקו כאחד מחבורה מחתרתית של האקרים אשר מנסים להפיל ממשל אכזרי השואף לשלוט בכל. במשחק אנחנו אמורים לפרוץ למחשבים השמורים ביותר של הממשל, ולהשיג מידע וכתוצאה מזה להציל את העולם מדיכוי. בשורה התחתונה המשחק חובבני מידיי ואולי קצת ישן לדורינו. אבל יכול לבזבז שעה של הדמייה כאילו אתה פורץ באמת או לקחו אותך מתוך הסרט אושן 11 או 12 עדיין לא החלטתי. אז זהו תורידו עם בא לכם, אגב זה דימו...
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
מישהו בבקשב יכול להגיד לי כמה סרברים של MULTIPLAYER פעילים יש במשחק RAINBOW SIX VEGAS ל PC
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
אני תקוע בשלב Comunications משהו. יש שתי דלתות, האחת נעולה ובשבילה צריך PDA של מישהו מהמחלקה והאחת פתוחה ובתוכה גופה שלידה ה-PDA הנחשק. אומנם כאשר אני לוקח את ה-PDA הדלת ננעלת! חשוב לציין שאם איני לוקח את ה-PDA הדלת נשארת פתוחה. זאת הדלת מבחוץ - וזה הבפנים - (אפשר לראות ליד האיש את ה-PDA) אשמח אם תעזרו לי.
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי בעיה שכל פעם שאני נכנס למשחק אני רואה ריבועים ורצפה שחורה אכשיו פעם מנעתי את הבעיה הזאת על ידי דרייבר מAMD תוכלו להמליץ לי מה אוכל לעשות ללא גרימת בעיות? כרטיס מסך: ATI Mobility Radeon HD 5650 תודה רבה לעוזרים ואשמח לתיקונים
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
איזה עוד משחקי אסטרטגיה מומלצים חוץ מסופרים קומנדר יש ? ומה זה COH ? מה השם המלא ? והאם זה גם אסטרטגיה ?
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
שלום! מה נסגר בסוף עם Soldier of Fortune הוא יוצא למחשב או לא ? ואם כן באיזה תאריך?! תודה
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
זו יותר שאלה תיאורטית מאשר מעשית (ובגלל זה השאלה גם לא נמצאת בפורום מפרטים), אבל העניין הוא כזה. מבחינת משחקים עברתי לשוק הקונסולות. בנתיים אני נהנה מאד מה PS2 שלי ובקרוב מאד אני מתכנן לקנות PS3. לפי מה שהבנתי, בניגוד ל C&C - שיצא לקונוסולות - Starcraft 2 מתוכנן לצאת אך ורק למחשב. אני ממש לא ארצה להפסיד את החוויה של לשחק במשחק הזה אבל מצד שני גם כואב לי להוציא 3500 שקל על PS3 ואז עוד כמה אלפים טובים על מחשב חדש (מאחר שלפי המפרט שבצד, אתם רואים שאת Starcraft 2 המחשב שלי כבר לא יוכל להריץ...). כמה נראה לכם אמור לעלות מחשב שיוכל להריץ את המשחק? או יותר טוב - האם יש חדשות בקשר ליציאת המשחק ל PS3?
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה כל פעם שאני נכנס שרת שיש בו PunkBuster אז אחרי כמה שניות השרת מתנתק ויש הודעה: PunkBuster violation: PunkBuster kicked player "הכינוי שלי" ?(for 0 minutes ...PB INIT FAILURE מה עושים??
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
הלהיט של בת'סדה זכה לעדכון לגירסה 1.5, שמביאה איתה בין היתר בטא פתוחה לתמיכה הרשמית במודינג כחצי שנה לאחר שהושק, Fallout 4 הנהדר מקבל מתקרב סוף כל סוף לרגע בו נוכל לקרוא לו משחק 'שלם' – עם ההשקה המלאה של תמיכה במודים ובכלי ה-Creation Kit ליצירתם. ההשקה המלאה עדיין לא כאן, אך עדכון 1.5 של הכותר (שמוסיף רשמית את מצב ההישרדות החדש והמאתגר) אשר הושק עתה מביא בטא פתוחה לתמיכה במודים, שמתבססת על פלטפורמת האתר bethesda.net של המפיצה ומובנית בתוך המשחק עצמו, בניגוד לכותריה האחרים של המפתחת המצליחה בעבר אשר הסתפקו בהתקנה ותמיכה חיצונית ליצירותיהם של המוני החובבים. מודים עבור Fallout 4 היו זמינים, בצינורות פחות רשמיים, כבר מהיום הראשון בו היה ניתן לשחק בכותר הפעולה…
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש לי בעיה , הניד פור ספיד עובד קטלני משהו אבל יש בעיה קטנה , אני רוצה לשחק און ליין , וזה מבקש ממני להוריד איזה פאטש מעצבן זה שואל אם אני רוצה לסגור את המשחק והוא יקשר אותי למקום שממנו אני יוריד את הפאטש , ולכאן זה מגיע http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/patch.jsp אוקי אני לוחץ "download patch" יופי עכשיו הוא רושם "patch installed" wtf? כלום לא עובד וכלום לא הותקן זה נראה לי רק תמונה שמתחלפת שלוחצים עלייה. מה שכן יכול להיות שבפעם הראשונה שעשיתי את זה אז שאלו אותי את השאלה הזאת אם אני רוצה לתת לאספלוור לגעת במחשב שחכתי מזה השאלה הזאת ואז אתה צריך לענות אם כן או לא ויכול להיות שבחרתי לא אני לא זוכר. יש איזושהיא דרך להחזיר את זה? או איזשהיא דרך ל…
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
שלום לכולם, שמתי לב שבהרבה משחקים כבר נעלמה אפשרות ה 640X480 וה 800X600 וזה מובן מאליו למה, יש לי מסך 16 אינץ וממש נוח לי לשחק איתו, בשבילי הוא בידיוק בגודל המתאים אני רוצה לדעת האם אפשרות ה 1024x768 איי פעם תיעלם במשחקים החדשים? (זאת אומרת שאני הולך לשדרג את כרטיס המסך שלי אבל לא לקנות מסך גדול יותר)
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
הכוונה האם אפשר לשחק בגרסת המחשב אחד במקלדת ואחד בגיימפד באותו זמן?
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
אז ככה רכשתי פלייסטיישן 2 המקורי הייתה גירסאת ה-PAL היום שמתי לו גוק מאטריקס אינפינטי גירסא 1.88 ומשחקי NTSC לא פועלים לי למה זה ככה!? תודה ענקית לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין גובלינים 3 אבל כשאני מפעיל את הקובץ התקנה המסך נכבה ועובר למצב המתנה. כדי לצאת מזה אני לוחץ על alt+tab וסוגר את החלון. זה קרה לי עם כמה גירסאות שהורדתי כך שאני בספק שזה בעייה במשחק. 1. מישהו יודע איך אני פותר את זה? 2. אם למישהו יש לינק למשחק אני אשמח לדעת :-) תודה רבה
-
שלום לכולם [glow=red,2,300][/ אני מאוד רוצה לשחק ב DIABLO 2 LOD בפאץ' החדש הביעיה היא שאין לי אם מי לשחק. אם גם אתם מעונינים לשחק אם מישהוא אז תיצרו איתי קשר אני מאוד אשמח!!! מספר הICQ שלי הוא:1996774617 אני מאוד מקבע שמישהוא קרא את הההודעה הזאת! טוב תודה על זמנכם הפרטי!
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-


