משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
משום יש לי בעיה ששחקנים שאני קונה במשחק אני לא יכול לשתף אותם במשחקי ליגה, יש ליד אותם שחקנים סמל של גביע עם עיגול אדום עם קו, מישהו יודע מה צריך לעשות בכדי לשנות את המצב הזה שכן יהיה אפשר לשתף את אותם השחקנים במשחקי הליגה?
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אז ככה התחלתי לשחק בהיטמן 4 אבל כמו שהבנתי אי אפשר לשמור באמצע שלב. שאני מנסה לעשות שמירה באמצע שלב כדי לא להתחיל אותו מהתחלה בפעם הבאה אז זה שומר אבל שאני יוצא מהשלב זה כותב לי שאם אני יוצא השמירות יעלמו ואכן שאני יוצא מהמשחק אין שמירה .. למה זה ככה? יוצא שאני צריך להתחיל את השלב מחדש מה שלא כל כך מהנה.. האם אצל כולם זה ככה או רק אצלי ?
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שמעו אני מתקין הכל טוב ויפה.. אני מכניס את הדואר והסיסמא שלי ! סבבה הכל טוב.. אחרי זה אני הולך ל play games ואז אין לי שם את הכונטר להתקים מה אני עושה אנשים בבקשה תעזרו לי או שתבואו ל 301758862 בבקשהההההההההההההה
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
הגעתי למשימה בCAMPEIGN של הRED BAL EXPRESS. הכול טוב ויפה, לא יותר מידי מסובך . אבל כשאני בא לחלץ את DOG COMPANY, אחרי שכבר פיניתי את האזור וכבשתי אותו, הם עדיין לא יוצאים מהבתים שהם מבוצרים בהם. מה אני אמור לעשות? http://img397.imageshack.us/my.php?image=cohhj4.png
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
אני בשלב די בהתחלה שבו גורדון (אני) נמצא בחדר שהריצפה כמו סורגים. בצד שמואל יש סולם ,שאני יורד למטה יש ברכת מים וצינור אדום שמגשר לחדר וברכת מים נוספת אך אני עובר לחדר הזה וממשיך במישחק? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
Please insert the correct CD-ROM חיפשתי האם הורדתי גם איזשהו קראק ביחד עם הקובץ של המשחק. אבל לא הורדתי משהו כזה. מה עושים? תודה
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלומות חברי פורום Hwzone. יש לי בעיה (טכנית) בGrim Fandango. יש לי Windows XP SP 1 ושאר המפרט שלי נמצא תחת "המפרט שלי". אז ככה, התקנתי את המשחק בסדר והכל סבבה אבל יש לי בעיה: אם אני מריץ את המשחק במצב תאימות לWindows 98/Me או Windows 95 המשחק עובד בסדר חוץ מכך שבסרטוני קישור(Cut Scenes כאשר אין לך שליטה על מאני) הקולות קטועים ומלאים ב"ציקים" מציקים, מה שהופך את "חווית" השמיעה שלהם לבלתי אפשרית לחלוטין, הייתי סתם לוחץ אסקייפ אם היה מדובר במשחק שסתם תקעו לו עלילה סטייל GTA אבל בקווסט של לוקאס-ארטס? Oh NO! אז ניסיתי להריץ את המשחק ללא שום מצב תאימות(Clean), ואז אכן הקולות בCut-Scenes עובדים אבל אז אין מוזיקה במשחק עצמו והוא גם נתקע אחרי כמה דקות של "משחק"... התקנתי כבר את הפ…
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
שלום לכולם אז ככה מתי שאני ניכנס למישחק דרך הגיים ספי אני רואה שחקנים אבל איך שפותחים חדר אני לא רואה אותו זה בעייה מוכרת מישהו יודע איך מטפלים בעניין הזה?
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום, כשאני משחק במשחק CrossFire, המחשב נתקע לי כעבור כמה דקות.. ואז אני חייב לכבות אותו. אני לא מצליח להיכנס למנהל המשימות וגם ctrl+alt+delete לא עובד. חייבים לכבות. מה ניתן לעשות? מדובר במחשב PC של IBM.. די ישן. אני לא יודע את המפרט המדוייק שלו.. יש משהו שמשפר ביצועים לכרטיס מסך? איזו התקנה של תוכנה או משהו כזה? תודה
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
האם אפשר לשחק במשחק הזה עם מקלדת או שזה ממש גרוע? ואם אי אפשר אז אפשר עם גיימפד עם אנאלוג סטיק 1??? (זה: http://www.gamingxp.com/hardware/artikel/logitech_wingman_action_pad/full_view.jpg)
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
קניתי את המתאם שמאפשר לחבר את השלט של הפליסטישין2 למחשב ולאקסבוקס..... עכשיו הוא עובד טוב במשחקים כמו פיפא וNBA07 אבל ניסתי לשחק איתו בOBLIVIONן וגוסט ריקון.. גוסט ריקון לא ראיתי בכלל באפשרות של ג'ויסטיק ובאובליוויון הוא עובד אבל אני לא מצליח לשלוט על הסטיק הימני כדי להזיז את המצלמה.... אה וגם בסקארפייס זה ככה כמו בOBLIVION יש דרך לסדר את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום לכם הפעלתי את ההתקנה וזה רושם לי את ההודעה הבאה: עשיתי את כל מה שרשום שם לסגור את כל התוכניות רוקנתי את הTemp Files ובדקתי את האינטרנט כלום לא עובד מה אפשר עוד לעשות?
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אז ככה,הורדתי את הדמו של סיריוס סאם 2 כדי לנסות לפני שאני קונה את המלא. עכשיו בשלב של הדמו(שהוא השלב האחרון של המשחק המלא אני חושב) צריך להשלים את החלק האחרון של המדליון. אחרי שמצאתי את המפתח אני נכנס ואז אומרים לי להוריד את הגשר. לחצתי על F והוא התחיל לרדת ואחרי זה הוא עלה! מה לעשות?
-
- 8 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום! לא שיחקתי במשחק הזה מעולם, רק שמעתי עליו הרבה דברים טובים, אני יודע שהוא דיי ישן. עכשיו יצא לי עוד מעט לשחק בו, אז רק רציתי לדעת איך הוא. תודה-גיל.
-
סימתי את המשחק FEAR ובשביל לשחק במשחק ההמשך: First.Encounter.Assault.Recon.Extraction.Point אני צריך לעדכן את המשחק הראשון לגירסה 1.08. הורדתי את העדכון וכשאני מנסה להתקין אותו הוא אומר לי שFEAR הראשון לא מותקן. מה אני יכול לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
לילה טוב. יש לי את המשחק Call of Duty רק בגרסה ספרדית. ישנה דרך לשנות את שפת המשחק לאנגלית? תודה
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
אני לא יודע אם בדיוק זה הפורום המתאים אבל.. טוב תראו - התחלתי לשחק ב STALKER ואם אני עושה את ההגדרות כולם למקסימום אבל את התאורה ל STATIC LIGHTS אז המשחק עובד חלק ושמתי לב שהזכרון הוירטואלי מגיע לבערך 850 אבל אם אני שם על Dynamic Lights הזכרון עולה ל 1200 והמשחק מקרטע בטירוף הכרטיס מסך שלי טוב וגם המעבד אבל הבעיה היחידה זה הזיכרון שהוא גיגה אם אני אגדיל ל 2 גיגה האם זה יפתור את הקרטועים? - האם העובדה שהזכרון הויראולי יותר גדול מהזכרון מעידה על הקירטועים?
-
- 6 תגובות
- 680 צפיות
-
-
(אני לא בטוח אם זה שייך לראשי אם כן תגידו ואני ימחק.) ניסיתי להכין סרטון ועשיתי דמו וניסיתי להקליט את הדמו עם המשחק CL_avidemo משהו כזה.. וזה הוריד את הFPS לשלוש (מ60 קבוע) ואז גם ההקטלה יצאה כאילו בכזה FPS... מה עשיתי לא נכון? ואם יש איזה דרך לעשות את זה בלי פראפס? (לא מה שאני ניסיתי כאילו)
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
שמתי לב ששמים תמשחק במלא benckmarks ... לא הבנתי מה הדרישות הגבוהות במשחק הזה?!?! אני עם geforce5700 והרצתי אותו סבבה לאללהה למה שמים אותו בבנצ'מארקים?
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
מישהו מכיר את המונחים, קונה או קנה שרת והשתמש בזה? יודע איך מבצעים את זה?
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
יש למישהו שמירה למקום שממנו אפשר להתפצל למסדרון ולמגשים המשאלות ככה שאפשר יהיה לצפות בכל הסופים? פשוט לא היה לי את הקווסט של המסמכים הסודיים בעיר הזאתי אז אני יכול רק את הסוף של הכסף תודה
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
היי חבר'ה, לאחרונה אני מנסה להפעיל את Devil May Cry 3 אך כשהמשחק עולה לי, אני רואה רק מסך שחור ואני שומע את המשחק, אך לא רואים כלום. כשהסרטים של ההתחלה נגמרים אז זה נכנס לי לתפריט ההתחלתי, אבל שוב, כשאני מתחיל משחק, אז אני רואה רק שחור. מישהו יודע מה הבעיה? למעוניינים, הכרטיס מסך שלי הינו: Albatron Geforce 7600GT
-
- 6 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אני משחק הכול עובד חלק פיתום המשחק נתקעה מופעיה מסך כחול ולפעמים פשוות עושה ריסטרת מה הבעייה? יש לי p4 3000 cache לוח אם של asusP4P800-E Deluxe זיכרון 512 A DATA? xfx 6800GT256 MB
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-


