משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
קראתי ביקורת על המשחק החדש הזה שעושה שימוש במנוע הסורס של HL2 http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=108661 לכל אורך הביקרת הוא מדבר על הקופסא הכתומה מישהו יכול להסביר לי על מה בדיוק מדובר? מה זה הקופסא הכתומה....
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
תראו יש לי בעיה קניתי BF2 לפני כמה חודשיים ושיחקתי קצת ואז פירמטתי ולא התקנתי יותר שוב ואז החטלתי לפני מספר ימים להתקין שוב ולפתוח חשבון ONLINE חדש ואז כל פעם שניסתי להתחבר לאיזה שרת קודם כל לקח לו אולי 10 דקות התחברות והמחשב שלי עולה על הדרישות המנימליסטיות ואני משחק על הגדרות גרפיאות medium או LOW או OFF בכמה מקרים... ניסתי גם להתחבר דרך ASE אבל אני מקבל את אותה שגיאה. השיאה היא your connection to the server was lost או משהו כזה (אני כבר לא זוכר) ויש לי חיבור 1.5 נ.ב בסוף החלטתי לחזור לחשבון הקודם ואני עדין מקבל את אותה שגיאה מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
http://gameinformer.com/News/Story/200608/N06.0825.1617.33813.htm Microsoft שקרנים קודם משקרים בקשר ל GTA ועכשיו משקרים בקשר ל FIFA & PES
-
- 5 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני רואה צבעוני אך לא ראוה תשחקנים את את הכתפיים שלהם ובלי קהל הורדתי את הדרייברים הכי חדשים של NVIDIA (להוריד את הגרסת INTERNATIONAL) או הרגיל של ה12 מגה? בזה אולי טעיתי כי הורדתי את הרגיל... אז מההבעיה? יש לי Gforce 4 mx 64ddr
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
http://www.twitch.tv/battlefield/new?utm_campaign=live_embed_click&utm_source=www.battlefield.com# צפייה מהנה!
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בpro evolotion soccer 6 אז ככה אני לא מצליח להיכנס לתפריט של הגדרות הווידאו של התצוגה כאילו. בבקשה מי שיודע שיעזור יגיד לי איך נכנסים כי אני רוצה לשנות רזולוציה תודה גיל.
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
יתכן שהם יעשו את מה ש Supreme Commander לא עשה בשבילי אני מכיר המון אנשים שהתלהבו מה Supreme Commander אבל אני אישית לא אהבתי אותו עם כבר משחק אסטרטגיה אז עדיף COH וRUSE נראה כמו SUPREME COMMANDER של COH בלי שטויות SIFI או התלהבות על מליון יחידות יותר טקטיקה ? טריליר: http://www.gametrailers.com/player/47120.html ראיון: http://www.gametrailers.com/player/47162.html
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
טוב אז ככה, אני פרוץ במשחק Call of duty Black ops 2 יש לי קראק והכל, שאני נכנס למולטיפלייר ושאני מחפש לדוגמא סרבר DeadMatch זה רק מראה לי שזה טוען אבל זה לא מוצא אף סרבר תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי אם אפשר ואיך למכור רכב במשחק הנ"ל. בטעות קניתי את אותו הרכב וסתם הלך מלא כסף,יש למישהו מושג. תודה
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אחרי הקאמבק הגדול והמוצלח של קודמו, משחק התפקידים Wasteland 3 מצליח לאסוף כמעט שלושה מיליון דולר ברשת בתוך שלושה ימים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
http://www.basketsim.com/ על אותו סגנון אבל זה הרבה יותר אינטנסיבי תמהרו להירשם מי שרוצה, המשחק הזה חדש, רק נפתח, ולכן, אם תתחילו עכשיו ותמשיכו אתם תהיו בצמרת ולא תהיו בליגות התחתיות חח ;D יום טוב.
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
-
האם למשחק הנ"ל, קיים קובץ הגדרות שבו אוכל לשנות את הרזולציה באופן ידני, מבלי להכינס לתוך המשחק עצמו? הבעיה שלי היא שאינני מסוגל להפעיל את המשחק ברזולציה נמוכה מ-1024X768, ואילו ברירת המחדל היא ברזולוציה נמוכה יותר. בתודה, אור.
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
בבאטל.נט כמובן. בכל שלוש השנים שאני משחק במשחק הזה (מאז הבטא ב2002), מעולם לא טרחתי להשקיע זמן בsingle player. בכל מקרה, לאט לאט אני מתחיל להשתעמם בזמן האחרון. הכימיקלים אינם מה שהיה פעם, ונדמה כאילו שהחתולים רצים מהר יותר. no fun for me, then. המשחק האחרון ששיחקתי ברצינות היה Far Cry (סיימתי אותו, עם חבר שלי ביחד - עשינו תורות, 24 שעות ביממה - על הרמת קושי הכי גבוהה ). התקנתי (מה התקנתי, קניתי) את World Of Warcraft, אחרי קומבינה שלא הייתה מביישת שום יבואן סמים (נסו להשיג את המשחק ותבינו למה אני מתכוון - חבר שלי הזמין אותו באמאזון לחבר שלו בארה"ב, ששלח לנו את הסיריאל נאמברס, ואז עשיתי מנוי ונתתי כתובת באוסטרליה, שירשו לי לשחק). אני עדיין משלם להם דמי מנויי חודשיים,…
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
חבר שלי הביא לי את המשחק קונטר סטריק רשם לי הכל את השם משתמש שהוא נכנס איתו לסטיימ הכל הכל הכל איימל סיסמא ובcd key ואפילו את המשחק עצמו הצלחתי להיכנס אב להוא קרא לעצמו בסטיימ שם משתמש ממש מגעיל שלא מתאים אי אפשר לשנות את השם משתמש ? ניסינו ביחד לא הצלחנו ועם אנחנו מנסים ליצור חדש ולשום שוב את ה cdkey הוא רושם שהוא בשימוש של שם משתמש אחר ... אי אפשר להחליף את השם ? שהוא רושם שם משתמש אחר הוא מתכוון עלינו אי אפשר למחוק או לשנות את השם משתמש ?
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני יכול לשחק אבל לא רואה כלום רק את הכוונת... אם אני יוצה ומכמס למשחק זה מסתדר אבל אחרי כמה דקות שוב :'(
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
עזרה!!! שאני משחק במשחק Titan Quest מופע לי המסך זה..... http://img244.imageshack.us/img244/2935/dsc01019pn3.jpg מה בעיה ואך פותרים את בעיה!! תודה על עזרתכם
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני צריך המלצה למשחק מחשב מאחד הסוגים: פעולה,אסטרטגיה ומשחקי תפקידים.
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
הורדתי את הגרסא של HARTED התקנתי את המשחק, העברתי את תיקיית הקבצים ביחד עם הקראק, אני מפעיל את המשחק פתאום אני מקבל כאלו מסך של המשחק ממזור בשחור ואז הוא גודל ונעלם. וזהו אין כלום. מה הבעיה שיכולה להיות?? ואיך לתקן? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אז ככה: לפני שהמשטרה לקחה את טומס הוא הביא לי מפתח לחנות שלו בחנות שלו יש כספת שלפי מה שהבנתי אני אמור לקחת את מה שיש שם ולצאת מהעיר אבל אין לי מושג מה הקוד לכספת נישבר לי כבר הראש מרוב חיפושים מישהו יודע מה הקוד =? הנה תמונה: http://img461.imageshack.us/img461/788/dsd4eh.jpg
-
- 5 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני נמצא בעיר שם עלי לנטרל כמה דברים וישנו איזה טנק מעצבן שמפטרל,איך לעזאזל מורידים אותו?
-
- 8 תגובות
- 682 צפיות
-
-
BF2:armored fury and patch 1.3 came out http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2armoredfury/news.html?sid=6151774&mode=previe cool hah?
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק ב Gta 2 באינטרנט עם חברים אבל יש לי פיירוואל במודם ואני צריך לפתוח איזשהו פורט,מישהו יודע איזה פורט אני צריך לפתוח ? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
היי, יש לי בעיה מאוד מעצבנת במשחק Assassins Creed, כשאני בא עם סכין להרוג מישהו, או מבצע פעולה שיש בה יותר מאלמנט אחד המשחק נתקע לי לשתי שניות, ואז חוזר למצב הרגיל. בדקתי בהגדרות של הגרפיקה, וניסיתי אפילו להוריד להגדרות יותר נמוכות כי חשבתי שאולי יש עומס על המערכת, אבל כלום לא עזר. חוץ מזה, בהגדרות של Quality ו- Detail משהו.. הסמן היה לי על אחד לפני אחרון, ואני חושב שיש לי כרטיס שיכול לסחוב את המשחק הזה על מקסימום. גם המקשים במשחק הזה מאוד מבולבלים ונאלצתי לשנות אותם, זה נראה כאילו אני מפעיל את המשחק מאימולטור של PS3, בגלל התמיכה העלובה. ד"א, אם זה משנה יש לי את גרסת המשחק של RELOADED. אני אשמח מאוד אם מישהו יוכל להגיד לי גם כיצד אפשר לצאת מהמשחק? זאת המערכת שלי: E7200 4G…
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
קניתי היום את המשחק BioShock מהחנות. האם זה נכון שיש באפשרותי להתקין אותו רק 5 פעמים?
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-


