עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    היי,היום סתם ניסיתי לשחק SP ב BF2 אבל כשטעינה של המפה מגיעה לסוף המישחק קורס לווינדוס בלי הודעת שגיאה בלי כלום,ניסיתי כמה מפות וכלום. המישחק מעודכן לגירסא האחרונה. תודה לכול עוזר!

    • 6 תגובות
    • 682 צפיות
  2. Started by HoT-DoG,

    שלום אחרי שהתקנתי MORROWIND וBLOOD MOON נכנסתי למשחק והוא היה בדיוק כמו MORROWIND האם זה באמת ככה והשיפורים והתוספות הם בתוך MORROWIND או שלא הפעלתי את זה בצורה הנכונה? תודה

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  3. אני ראיתי בגיימר שהמשחק היה אמור לצאת שנה שעברה למישהו יש מושג מה קורה איתו?

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  4. Started by מאור247,

    רציתי לדעת אם vista תומך במשחקים שעולים על ה xp (לפחות האחרונים שיצאו)

  5. Started by redti,

    אז ככה לא מזמן התחלתי לשחק והגעתי לשלב שאני משחק עם חבר של פרודו סם אם אני לא טועה? אני צריך להבריח אותו מהדרקון המעופף! הגעתי לקטע שאני יורד בסולם לתוך ביוב מתחיל ללכת הורג מפלצות פשוטות.....ואז אני הולך מכות עם איזו מפלצת רעה במיוחד פי 2 מהגובה של המפלצות הרגילות! יש לו ביד אחת כדור פלדה עם קוצים מחובר לשרשרת,יד שניה הוא מזיק מקל גדול במיוחד ! איך עוברים את המפלצת? צריך להרוג אותה כי מכות זו לא אופציה מולה :-\ מה עושים ? ואני מדבר על המשחק LORD OF THE RINGS:RETURN OF THE KING

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  6. Started by rezorax,

    הפכתי לערפד במשחק ואני לא יודע איפה מוצאים תרופה אולי מישהו פה יודע

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  7. חבר'ה איך עוברים ת'שלב האחרון בקווייק 4 שיש באמצע החדר כמו מוח ענק שאי אפשר לפגוע בו והמון מפלצות?!?!? תודה

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  8. Started by tomer03,

    מישהו יכול לענות לי למה אחרי שאני עובר שלב אותו שלב נישאר בסימון אדום ואומר שאני צריך לעשות אותו שוב?! חשוב לציין שבכל שלב יש 2 גנרטורים ותמיד על אחד מהם אני לא מצליח להשתלט,כלומר הוא אפילו לא נותן לי,רק אחרי שאני הורג להם תמלך והשלב כביכול ניגמר,אז אני מגלה שאני צריך לחזור לשם חזרה ולעשות את כל השלב מהתחלה!!! ורק אז הגנרטור השני ניתן להשתלטות,יש לציין שהגנרטור שעליו כבר השתלטתי כששיחקתי לראשונה בשלב אכן ניראה כבר שהוא שלי ומסומן בכחול..נימאס לי לחזור כל פיעם על השלבים! ועוד משהו,יש תמשימות הגנה שאחרי שהשתלטתי על שלב לאחר מכן מתווסף משימות הגנה ושוב גם כאן כשאני מסיים תמשימת הגנה לאחר כמה זמן היא שוב חוזרת לי!!! זה רק אצלי?! אולי באג?! זה קצת מאוס ההיתי אומר.. לעזרתכם…

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  9. Started by nirzx,

    שהייתי קטן הייתי משחק במשחק עם חבר. זה היה משחק ל2 או ליחיד, משחק דו מימדי. היינו זורקים נבוטים או עצמות על מפלצות או דינוזאורים. היינו יכולים לטעון את המכה הרבה זמן על ידי לחיצה ממושכת כדי ליצור מכה חזקה. אם מישהו בצורה מופלאה מזהה את המשחק מהפרטים הדלים והלא מובנים שרשמתי כאן אני אשמח.

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  10. Started by RoyShefy,

    לפני שעיתי אוברקלוק היום זה לא היה ואני לא יודע מה לעשות פשוט שם לי תמסך של היילו וזה תקוע ושומעים רק קולות אז אני יוצא ברזולוציה הזאת וב800X600

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  11. Started by artyom,

    אני לוחץ על האייקון וזה אומר לי שהכרטיס מסך שלי NOT SUPPORTED... יש אולי איזה PATCH שמוסיף את התמיכה בחומרה? תודה

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  12. Started by gangsta,

    חבר שלי נכנס לMP-SA משחק קצת ואז זה נתקע הוא חייב לעשות ריסט ואז זה כותב לו : http://img129.imageshack.us/img129/8346/52326557wj3.jpg מה הבעיה ? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  13. Started by LazyBoy,

    אחרי שפיתוח המשחק כמעט הושלם ע"י הבעלים (לא זוכר את השם), הוחלט לבטל את המשחק כי "אין שוק למשחקי הרפתקה".. סוף סוף מישהו קנה את הזכויות וישלים את פיתוח המשחק! עכשיו רק נותר לקוות שמשהו דומה יקרה לKQ9 http://www.telltalegames.com/sam_and_max

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  14. אני כבר מיואש - לא יודע מה קורה כאן....ומה פיספסתי היגעתי עד למרתף החמישי בקטקומבות עברתיאת המומיה הקשה והזקן יצא אלי....אבל אין אופצייה לדיבור = הא לא אקטיבי ביכלל לא מדבר מה פיסםסתי? מה הבעיה? ??? : תודה מראש לכל מי שעוזר

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  15. Started by DS,

    המשחק משגע אותי. איך לעשות סטודיו טוב אני תמיד אחרון. פפרצי אני שם על שחקנים ואני דואג שיהייה להם טוב אבל לבנות אני לא יודע איך. בניתי את רוב המבנים אבל הם לא ממש בסדר(זאת אומרת נגיד יש בפתיחה של הסטודיו Stage School ולידו יש את המבנה של ה Graveyard) זה משנה? אני שם הרבה עצים וזה. בקיצור אפשר מדריך(בעברית) או שמישהו יעזור לי?

    • 6 תגובות
    • 682 צפיות
  16. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 9 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה קורה? הכל טוב? שמחים לשמוע. ד”ש לסבתא! השבוע יש לנו פרק קצת שונה בשבילכם – לוני שלנו נקרא לשרת את המולדת ועלה לצפון לטחון קצת מילואים… הוא בטח אוכל שם סרטים שהוא ב-Operation Flashpoint או משהו… אבל אל תתנו לזה להבהיל אתכם, כי הבאנו שחקן חיזוק מיוחד – סיב שלנו, מצוות הפאנבויז המקורי, חזר אלינו לפרק אחד! השבוע היו לנו פחות סיקורים, אבל השיחה נסחפה ונכנסו לדיונים בכמה נושאים שאין לנו בכלל ספק שתמצאו אותם כמאוד מעניינים (עתיד המוב והקינקט, הזמנת משחקים מחו”ל), וכמו תמיד היו צחוקים והרבה כיף. אנחנו מזכירים לכם שתחרות התחפושות נושאת הפרסי…

  17. Started by djass,

    אני תקוע באיזה שלב שאני לא יודע מה עושים אינה תמונה http://www.swf.co.il/out.php/i16779_.jpg עם מישהו יודע עם אני קרוב לסיום המשחק?? תודה לעוזרים??

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  18. Started by FatherBoard,

    לחבר שלי יש את המשחק רניגיייד והוא איבד את הדיסק משחק, אז הוא הוריד FIX ל-NO CD. הבעיה היא, שעכשיו, המשחק עולה והכל, אבל לא מופיעים שום תפריטים (כדוגמת ה-SINGLE PLAYER וכו'). כל מה שרואים זה את תמונת הרקע. מה הוא אמור לעשות?

  19. Started by rikus,

    http://remix.kwed.org/index.php?page=1&chart=&view=rating&search=monty פעם רציתם להיזכר במוסיקה של המשחקים הישנים אבל שגיליתם שהסאונד של השירים מיושן מדי התבעסתם?? אז זהו עברו מספיק שנים בשביל שיבואו כל מיני גאוני מוסיקה מוכשרים עם ההפקה המוסיקלית של היום! פשוט תכתבו בחיפוש כל משחק שרציתם לשמוע אותו שוב, לדוגמא משחקים שהמוסיקה שלהם הייתה פשוט מעולה: LAST NINJA 1 2 Auf Wiedersehen Monty וזהו, תקבלו מלא גרסאות של מטאל או צי'ל אאוט האוס למשחקים האלה, מדהים. שלחו פה שמות של משחקים עם מוסיקה שזכרתם שהיא מעולה. http://remix.kwed.org/download.php/2808/Makke%20-%20Giana%20Sisters%20%28Mid-Game%20Spliff%29.mp3 תנחשו מאיפה זה (בלי לקרוא את הקישור רמאים)

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  20. Started by *NightMare,

    מה זה Cap Space... שאני רוצה להחליף שחקן עם קבוצות אחרות, אז הם שולחים לי הודעה ובא הם אומרים שאין לי Cap Space ואני צריך לפנות מקום... מה זה בכלל Cap space? ואיך מפנים מקום?

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  21. משחקי האינדי עושים קאמבק למיזם המשחקים המוזל עם חבילת ה-Humble Indie Bundle 16 התגעגעתם? אחרי תקופה של כמה חודשים שבהם הוא שיווק בעיקר משחקים מוכרים מבית מפתחות ומפיצות מבוססות, מיזם ה-Humble Bundle חוזר אל המקורות שלו עם חבילת משחקי אינדי חדשה, מספר 16 – וכמו תמיד מדובר בדיל קורץ מאוד שתתקשו למצוא דומה לו במקום אחר. חבילת המשחקים הבסיסית, שאותה יקבלו כל מי שיבחרו לשלם דולר בודד או יותר, כוללת את משחק הפעולה הארקיידי Retro City Rampage DX (שהוא מעין פרודיה על מגוון משחקים קלאסיים), משחק האימה Outlast אשר הושק בשנת 2013 וזכה לביקורות חיוביות מאוד, ומשחק ההרפתקאות הייחודי Never Alone, כולל חבילת DLC שלו. כשעוברים הלאה, אלא שיבחרו לשלם סכום גבוה מהממוצע …

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  22. Started by deelad,

    שלום. חבר שלי קנה מחשב חדש. מעבד CONROE E6600 ו 2GB זיכרון ויש לו כרטיס מסך 7900GT. עכשיו הבעיה שהמישחק לא רץ לו חלק - יש עצירות קטנות מידיי פעם. יש עוד מישהו עם בעיה כזאת? קראתי בפורום שצריך לשנות ב TASK MANAGER שמעבד אחד יעבוד אבל זה לא עוזר

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  23. רשום באחד המקומות שכדי לעשות גיבוי למשחק ב clonecd צריך ליצור קובץ sx-gowu.dvd שמכיל את השורות : LayerBreak=1913760 sx-gowu.000 מה זה אומר, האם אני אצתרך לגבות את כל המשחקים שלי ככה?

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  24. Started by yossi21,

    מידי פעם אני מקבל הודעות כאלה שאני צריך לקרוא אותם ע"י הפעולה USE, עכשיו הבעיה היא שלא משנה איזה כפתור אני מגדיר ב- Options זה לא מגיב לי כאילו לא לחצתי על כלום. ואני לא יכול לקרוא את ההודעות, יש למישהו מושג מה עושים? כי אני תקוע עכשיו באיזה שלב והתאספו לי 33 הודעות מתחילת המשחק ואני חייב לקרוא אותם כי אני בטוח שזה יעזור לי לעבור את המקום שאני תקוע בו. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות

דיונים חדשים בפורומים