משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש לי את הCORDLESS RUMBLEPAD 2 של לוג'יטק ובפנדלים לא משנה איזו ידית אני מוזיז תמיד זה בועט לי למרכז. מישהו נתקל בזה, ובכלל איך זה אמור לעבוד, איך מכוונים? תודה.
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
-
ממש בשלב הראשון, יש איזה קטע שהורגים איזה 4 שומרים ואז יש סרט כזה שנכנס כדור עם אש לתוך קיר וניהיה שם חור וכנראה שצריך להיכנס לשם, אבל כדי להגיע לשם צריך לעלות על חומה קטנה ולזוז שמאלה רק עם היידים, כי אי אפשר לעבור בהליכה בגלל שיש פסל של פנים כאלה שמפריע, ואז אחרי שעוברים את הפסל אפשר לעלות לחומה השניה וקצת הולכים שמאלה ויש עוד פסל של פנים. ואז אני ניסיתי לרדת כך שאני יעבור עם היידים אבל אני לא מצליח לגרום לו לרדת. ואז ראיתי שיש איזה דגל שמתנופף לו שמאלה וימינה וחשבתי אולי לקפוץ ולאחז בו, אבל זה גם לא הצליח. יש למישהו רעיון מה אני צריך לעשות בבקשה?
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-
-
לא נראה לי שהמחשב שלי יעמוד בכלל בדרישות המינימום :s05: אבל אני סתם רוצה לדעת
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
נראה משחק טוב אני מוריד
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
ילדים שרוצים לירשם יכתבו את השם שלהם מספר איי סי קיו משחקים על הרמה האחרונה ו 6 דקות
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על משחק מחשב טוב חוץ מסטאלקר לא נהניתי כל כך אז תחזירו תשובה בבקשה.
-
- 9 תגובות
- 683 צפיות
-
-
האם הגירסאות החומרתיות המשופרות של סוני ומיקרוסופט מאותתות על סופו של עידן הקונסולות כפי שהיה מוכר לנו עד היום? לכתבה
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אני מנסה להפעיל את המשחק, אבל אז יש הודעת שגיאה. משהו כמו "Internal Error" ואז המשחק נסגר. מה זה לעז***ל? מה עושים עם זה? תענו לי מהר כי זה די דחוף! זה דיסק של חבר ואני צריך להחזיר לו!
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
באתר המרכזי הוא נותן לי קישור לFILEPLANET שיורד מאוד לאט ונתקע אחרי 2 גיגה. יש מקום שאפשר להוריד אותו מהר ללא הפרעות?
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות משחק פעולה יריות הדרישות הם- שיהיה כמו קריסס ו C.O.D ו M.O.H הכוונה של דומה זה שבמשחק יראו רק את הנשק ולא את כל הגוף אבקש להמליץ על משחקים דומים וטובים והז'נר הוא -FPS תודה לממליצים
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
הורדתי שני משחקים כאלה, הבעיה היא שאני מנסה לפתוח אותם עם אלכוהול 120 זה מראה לי את הדיסק ואת תוכנו אבל אין שם שום Setup או משו כזה, קבצים מוזרים כאלה, האם חייב לצרוב את הדיסק? תודה
-
חברת המשחקים הקרואטית Croteam הכריזה במגאזין (הקרואטי) GamePlay כי היא עובדת על הכותר השלישי בסדרת משחקי האקשן של Serious Sam. הכותר החדש מבטיח להביא את אותו אקשן פרוע וחסר עכבות בהם התאפיינו הכותרים הקודמים, בשילוב עם מראה משופר בזכות מנוע הגראפי החדש Serious Engine 3 . בשלב זה לא חשפה החברה עבור אילו פלטפורמות מפותח הכותר, אך מרבית ההערכות מצביעות על המחשב האישי כבחירה העיקרית למשחק. http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=104749 מת על הסדרה הזו
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
היי, אתמול יצא הדמו החדש של ספלינטר סל לאינטרנט, משחק ממש טוב, אבל ישנן כמה בעיות שאני לא בטוח שהן רק אצלי: 1. אי אפשר להצטרף למשחקים, כל פעם שמצטרפים המשחק קורס לווינודס. 2. ישנם חלקים שהפריימים יורדים ל 5 או פחות משום סיבה, יש לי מחשב חזק יחסית. מישהוא נתקל בבעיות האלו? ובכלל, מה אתם חושבים על המשחק?
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
משחק הפעולה השאפתני מבית יוביסופט שיושק בחודש מרץ ידרוש חומרה מחמשת השנים האחרונות בכדי לפעול, וחומרה מהשנתיים האחרונות בכדי להיראות במיטבו למרות שניצבים מעליו לא מעט סימני שאלה בעקבות האכזבות היחסיות שקיבלנו מ-Watch_Dogs, מ-The Crew ומהכותרים האחרונים של Assassin's Creed, המשחק The Division של המפיצה הצרפתית יוביסופט עדיין נכנס לרשימת עשרת הכותרים שאנחנו הכי מצפים לראות בשנה הקרובה – בזכות ההבטחה להפוך את העיר ניו-יורק כולה לארגז משחקים אלים ומאתגר. The Division אמור לנחות אצלנו סוף כל סוף בחודש מרץ הקרוב, אחרי מגוון עיכובים ודחיות מאז שנחשף באמצע שנת 2013, וכעת במפתחת חושפים את דרישות המערכת שלו, שנשמעות סבירות למדי אך מגיעות עם כוכבית מעניינת שכדאי לשים אליה …
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה מתי שאני ורצה לפתוח מפה ב cs אז אין לי כימעט מפות ואם אני פותח אם המפות שיש לי אז כל הנשקים מוזרים הבן אדם נראה שונה אבל מתי שאני רוצה לשחק רגיל באינטרנט זה לא עושה לי שום בעיה הכל משחק רגיל יש לי את הכל המפות אז אני לא מבין למה זה לא נותן לי את כל המפות בקריאיט ולמה מתי שאני פותח משחק אז זה מראה לי הכל בצורה אחרת? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
Release Date: 2009 Platforms:PC Publisher: 10tacle Studios Developer: Reakktor Media GmbH Genres: Action, Flight, MMO Gameplay Trailer Apr 8, 2009 Get a first look at parts of Black Prophecy's game-play, like the user interface, the mission system and the modular ship design. SD http://www.gametrailers.com/player/47773.html HD http://www.gametrailers.com/player/47772.html
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
-
במשחק TOM CLANCY'S SPLINTER CELL אני יכול לשחק רק על 460X680. יש אזשהו פטצ' שיכול לסדר את זה??
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
מה המצב אנשים ?! אז ככה ... יש איזה מין מעלית שאני צריך להכנס אליה ואני לא יודע מה הסיסמא לשם ... הנה תמונה: http://img249.imageshack.us/img249/5351/71608942ub0.jpg מישהו יודע איפה אני יכול להשיג את הסיסמא ?.. תודה מראש, משה
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק נרשמתי ומתי שאני נכנס לסרבר זה ישר יוצא לי מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
ידוע שסדרת הרדאונים החדשה, XT, מופצת יחד עם עותק מלא של HALF-LIFE 2 - שעדיין לא יצא. בארה"ב אם אני לא טועה, אם קונים כרטיס XT, ישלחו לך את המשחק ברגע שיצא (באפריל בערך). זה כך גם בארץ??? או שפה לא ישלחו למישהו את המשחק אם הוא קנה את ה-XT??? תודה.
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-
-
-
שלום רב אנו, דוד בן חמו וינון ויכסלבלט, סטודנטים לתואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה. הניסוי בו הנך מתבקש לקחת חלק משמש אותנו לשם כתיבת עבודה סמינריונית במסגרת חובתנו האקדמית לתואר. מטרת המחקר הנה לבדוק את השפעת השימוש במשחקי מחשב כגורם המשפיע על איכות השינה כתלות ברמת התמיכה החברתית שאתה מקבל מסביבתך הקרובה. המחקר כולל שאלון קצר המורכב משלושה חלקים: בחינת רמת התמיכה החברתית שאתה מקבל מסביבתך הקרובה, בחינת עוצמת החוויה שלך בעת משחק במחשב, ובחינת איכות השינה שלך. ההשתתפות הנה אנונימית. אין כל צורך לציין את שמך או פרטים מזהים ולמערכת אין כל דרך לדעת מי ממלא כל שאלון. אם בכל זאת תחוש אי נוחות תוך כדי מילוי השאלון אתה רשאי להפסיק למלאו בכל עת. עם זאת, במחקר זה נוכל לע…
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום, יש לאח שלי בעיה במחשב כשהו מפעיל את המשחק, לאחר זמן מה שנע בין 15 דקות לשעה וחצי , פתאום המשחק יורד לאיזה 8FPS זה מפרט המלא : DUAL CORE PENTIUM D 925 3GHZ GA-945GZM-S2 ספק שבא יחד עם המארז atx400 2GB זיכרון 9600GT 512MB אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שהמעבד מהווה צאוור בקבוק למרות שהסימנים מוכרים לי ממקרה שהיה לי עם קריסיס 2 במחשב שלי , שהייתה תוכנה שהגבילה את הכרטיס מסך שלא יתחמם יתר על המידה וזה הוריד את ה-FPS לאחר כמה זמן (GEST אני חושב זה שמה) אצל אח שלי לא מצאתי תוכנה שמגבילה את הכרטיס מסך , חיפשתי ב-TASK MANASGER ב-PROCESSES מה אתם אומרים ? אם הוא יוריד את ההגדרות יפעל חלק כל הזמן ? יש אולי איזה הצעות לפתרון הבעיה ? תודה מראש ! פרסמתי תגובה באכול הרישמי אבל…
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-


