משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
תגידו מישהו בדק כבר את האקס שופ (X-SHOP) החדשה ברעננה?......היתה על זה כתבה בגיימר....המקום באמת שווה? קצת פרטים בבקשה...
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
STARWARS BATTELFIELD לא מצליח להתחבר לסרבר. יש לי את הגירסא העודכנת... הבעיה....אפילו עם PATCH אני כל הזמן מקבל BUSY לכל הסרברים.
-
טוב אז אני אצל ISAACC משהו כזה בהוליווד והשגתי לו את הקלטת ואני בביובים שנמצאים אחרי שאני הורג את המכוער הראשי בבית שבו צולמה הקלטת הם אומרים לי להשלמתי את הקווסט וכבר חזרתי דרך הביובים ואז שאני בא אליו לקבל מידע הוא שואל אותי אם בכלל יצאתי לשם ..... אני חושב שזה באג ואם זה לא אז בבקשה מישהו יכול להגיד לי מה אני עושה?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
היי אנשים אני טס לחול לתקופה ויש מצב יהיה משעמם לפעמים אז מחפש משחקים עם גרפיקה סבירה ועלילה כיפית שירוצו על הכרטיס מסך הזה כל סיגנון יתקבל CORE2DUO 4GB RAM
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני לא מצליח לעבור את קטע זה: http://img294.imageshack.us/img294/9029/111ul0.png תעזרו לי לעבור את קטע זה
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעייה במשחק SimCity Societies. כל פעם שאני פותח אותו, מופיע מסך הפתיחה עם ה-Play (כמו בכל המשחקים של EA) ואחרי שאני לוחץ על Play מופיע חלון כזה: מה לעשות כדי שהמשחק יפעל? תודה, רועי.
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
האם רוב המשחקים החדשים למחשב תומכים בגיימפאד?
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
אז איזה סדרה לדעתכם הכי יפה.?.אפילו ששלושתם מצוינות...
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לשחק במשחק(BF3) ואני לא רוצה שהוא ישחק לי ב-MP שהוא לא יודע לשחק(חשובה לי הסטטיסטיקה). כמו שכבר שאלתי בכותרת האם חייבים להתחיל מהתחלה(אין לי כוח לסיים את ה-SP הזה עוד פעם) או שאפשר להיכנס למשימות מסוימות בלי שזה ימחק את הנקודה שהגעתי אליה?
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
לפרטים שלחו מייל עם הכתובת דואר אלקטרוני שלכם או מספר פלאפון ל dekelh@ti.com לרציניים.
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המשחק (את השמירה), הוא תופס לי כ200 מגה בזיכרון. כשאני חוזר לווינדוס כשהמשחק פועל ובודק טמפ' בCore Center,הטמפ' היא 70 מעלות(טמפ' של המעבד). ניסיתי לסגור תוכנות כדי שהזיכרון לא יעבור את ה512 מגה שיש לי. עכשיו השאלה היא האם זה הטמפ' של המעבד שגורמת למשחק לקרטע? או שהבעיה היא בכרטיס מסך? נ.ב. גם בSim City 4, הטמפ' היא כ 70 מעלות והמשחק עובד טוב.
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
-
האם ניתן לשנות את הרזולוציה במשחק הזה (640x480)? כמו כן את רמת הצבעים, שככל הנראה עומדת על 16 ביט בלבד? חפשתי ולא מצאתי ובהגדרות הווידאו ניתן לבחור רק בין "High & Low" זה נראה ממש רע, אני מוכרח לציין...
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
היי אני חדש במשחק. נכנסתי להגדרות שיחה קולית במשחק ושם הכל מוגדר בסדר. כשאני נכנס לשרת אני שומע את השחקנים מדברים אבל אני לא רואה שהם שומעים אותי. מה עוד צריך לעשות? עם המיקרופון באופן כללי אין בעיה ובמסנג'ר וכל זה שומעים אותי. ואם יש פה כאלה שמשחקים באנריל אז תגידו לי שנשחק ביחד ותלמדו אותי קצת
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
מה הסיכוי של ביושוק לרוץ (אפילו על ההגדרות הכי נמוכות על 640/480 או 800/600 המחשב: P4 3.2GHZ 1G DDR 400MHZ 9200 RADEON.
-
- 6 תגובות
- 684 צפיות
-
-
היי חברה אני מחפש בעיקר את הקטעים של הלחימה נגד הhunters והקטע בהתחלה עם ארבעת העמודים שמזהירים מתי הantlions באים (במיוחד את הקטע הזה כי המוזיקה הייתה מאוד טובה שם. יש למישהו דרך איך אפשר להשיג את זה?
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_33818.shtml enjoy
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
אני שיחקתי בsilverfall הרגיל ואח"כ ראיתי פה שכתוב משו על זה Silverfall Earth Awakening זה תוספת למשחק או שזה משחק בפני עצמו?! ואם זה תוספת-איך אני אמור להתקין אותה? קודם את המשחק הראשון ואח"כ את זה?
-
- 6 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אז ככה בעוד כמה חודשים יש לי יום הולדת ואני לא יודע בדיוק מה לקנות 1. האופציה הראשונה היא לקנות PS2+ צ'יפ וכרטיס מסך חדש משהו כמו הכרטיס הזה: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=12856 2. או אני יכול לקנות רק 360 PR אני לא יודע מה יותר משתלם כי יש משחקים בלעדיים ל 360 והבולט שבינהם הוא GTA IV אבל לעומת זאת עדיין יוצאים משחקים ל PS2. גם המשחק Bully בוטל לבוקס ויוצא בלעדי ל PS2.
-
- 5 תגובות
- 684 צפיות
-
-
-
שלום לכולם מי מאיתנו לא מכיר את הסידרה HALO שווטר חסר מעצורים ואחד הטובים (לפחות משהו טוב של מייקורסופט) אז ככה גלשתי לי ומצאתי את המשחק החינמי הזה HALO ZERO משחק פלטפורמה חמוד ודומה ל HELF LIFE ZERO למי שלא מכיר זה משחק שעשוי בקוד פתוח עלידי מעריצים משחק מהנה בשביל להעביר את הזמן חשוב לציין זהו לא וארז וזה משחק חינמי :jump: אתר הבית: http://www.halozero.new.fr לינק ישיר להורדה: http://dobermann47.free.fr/files/halozero.zip תהנו אנשים
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
במצב Association, כשאני לא עושה simulate אלא משחק את המשחק, אני משחק אותו רק על 3 דקות למחצית ואז המשחק נגמר ב40 או 50 בערך... כשאני עושה simulate המשחק נגמר ב120 בערך. כשאני משחק את המשחק, זה משפיע על הקבוצה/שחקנים? כי נראה לי שזה מוריד מהערך כשהמשחק מסתיים ב50 כשהוא אמור להסתיים ב120. או שזה חכם וזה לפי יחס?
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
מחפש המלצה למשחקים אסטרטגיה יש לי שני גיגה זיכרון מערכת הפעלה XP מעבד T545 CORE 2
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
העם השלב שבו אני צריך לנצח על הגג אחד סיני ואז הוא נופל מהבנין זה האחרון?
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
דווקא דיי נחמד ה NFS החדש, גראפיקה לא כמו שהיה בטריילר הראשון, אבל סביר בהחלט (XBOX 360),אני מקווה שזה יצא למחשב קודם. http://www.gamershell.com/download_20030.shtml UT3 אני מוריד נראה איך זה נראה פחות או יותר.. http://www.gamershell.com/download_20068.shtml אוקיי אתם מוזמנים להגיב עריכה: שכחתי להוסיף גם Halo 3, גם הוא בהורדה, נראה עוד כמה דק' http://www.gamershell.com/download_20051.shtml
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-


