עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by marlboro,

    http://vgames.co.il/news_article.aspx?NewsID=13969

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  2. Started by yanivsk,

    תגידו יש אפשרות לשחק את המשחק הזה תחת ויסטה בלי שה PB יעיף אותך על החמש שניות הראשונות מכל שרת עריכה: OK מצאתי איך, פשוט מריצים את המשחק תחת ADMIN וזהוא.

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  3. טוב אז ככה יש לי נייד חדש של LG דגם R400. הנייד בא עם כ.מסך MOBILE INTEL 945GM EXPRESS DX10 מעבד CORE DUO T2350 1.8MHZ זיכרון 1GB. WINDOWS VISTA קיצר אני התקנתי TITAN QUEST וכשניסיתי להפעיל אותו הוא פותח לי מסך שחור ואחרי כדקה של חשיבה מוציא לי הודעה שאומרת אז אחרי זה הורדתי את הDIRECTX הכי חדש מהאתר של MS וגם את הדרייברים הכי חדשים לכ.מסך. אך גם אחרי זה המשחק עדיין לא נפעל... אני יודע שהכ.מסך לא משו אבל לדעתי המשחק עדיין צריך לפחות לעלות. אתם יודעים אולי מה הבעיה ואיך ניתן לסדר אותה?

    • 8 תגובות
    • 687 צפיות
  4. Started by UnderZiC,

    הקומנטרי היום מדבר על טיול משפחתי שעשיתי עם המשפחה שלי בפסח מקווה שתהנו, סיפור באמת נחמד לדעתי SUB & LIKE & COMMENT! *לא העלתי ביומיים האחרונים בגלל יום השואה. אני ימשיך להעלות עכשיו כל יום \ פעם ביומיים אני עוד לא בטוח. Sub me If You Enjoyed!!! --- www.youtube.com/underzic/

    • 0 תגובות
    • 687 צפיות
  5. אני בשלב של מן מרכז מחקר ענקקק. היו מלא שבויים (40 בערך), חיסלתי כבר את כל הטרוריסטים והשבויים בסדר וחסר לי משימה אחת: secure the briefcase. מה אני אמור לעשות??? חיפשתי שעתיים איזשהו תיק ואין שום דבר שאני יכול לעשות איתו משהו. מישהו יודע איך לעזור?

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  6. Started by N.S,

    אני צריך סידיקי מקורי של אנ ריל 2003.. מישהו יכול להביא לי?

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  7. Started by yotam.m,

    רציתי לשאול אם מישהו פתח שרת באמריקס ארמי ויודע איך נותנים נשקים לכולם ויכול לעזור אני יודה לו מאוד... מקווה שזה קשור לפורום בזה לא מצאתי משהו מתאים יותר

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  8. Started by dolevzora,

    בעיה אני מפעיל תמשחק הכל טוב ותראו זה עושה לי ארור http://i52.tinypic.com/2mxejhg.jpg אני רואה שכתוב בהתחלה וירוס אבל אין זה מחשב חדש קניתי אותו אתמול ויש לי עוד מחשב שזה עושה את הארור הזה אבל המשחק עובד אני נכנס עוד פעם וזה עובד

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  9. אתמול התחלתי לשחק בAA ואני לא מוצא סרברים ישראליים והפינ בחו"ל גבוהה איך אני מתחבר לסרברים ישראליים? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 686 צפיות
  10. Started by hedva,

    אהלן שתי בעיות במשחק להגיע ב time trail ל 20E6 ולקדם את צבירת ה level לקראת ה- 100000 חוץ מה - רוורס רנק מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  11. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 11 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה נשמע, אנשים? השמועה מספרת שיש לנו פרק עמוס בתכנים ושמועות שונות. יש לנו סקירה על באטלפילד והבטא של סוקום 4 החדש. סקירה על 3 דמואים טריים מהחנות (רד פאקשיון, יו דונט נו ג’ק וראש’ן אטאק) 4 משחקים לאייפון/איפאד (דיפ, לייטסייבר, בלאסט מונקיז הישארלי, וטריאל אקסטרים) מלא מלא חדשות (הסאגה של אנונימוס וסוני, תוכן להורדה למשחקים שונים, הטאבלט של סוני, PSP, אקסבוקס ועוד..) שובה של השאלה השבועית, שאלות מאזינים ועוד. תחרות התחפושות שלנו הגיעה לסיומה ואנחנו שמחים להכריז שמכיוון שאנחנו לארג’ים כוווולם זוכים בפרסים. (לזוכים, תודה שהשתתפתם – פרטים נוספים …

  12. Started by eladbu,

    שלום לכולם התקנית את ERAE 51 ממיטב כספי אומר) העניין הוא שהשליטה על כמות האפקטים לא נראת לעין אני רגיל ממשחקים אחרים שיש ממש תפריט של הצללות ועומק וכו ופה ממש אין כלום רק רזולוציה ואיכות גבוהה האם פספסתי משהו?

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  13. יש איזה שלב של איזה מפלצת שוכבת בתוך קופסא כזאת אם מים כתומים ואני לו יודע מה צריך לעשות ואני צריך להגיע לנקודה ירוקה ואני לא מצליח ניסיתי הכל ויש ליד הנקודה דבר סגול אני לא יודע מה לעשות השלב הזה אחרי המפלצות הגדולות ואני לא יודע מה לעשות תעזרו לי בבקשה!

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  14. לא הבנתי זה אותו משחק ? רק שם שונה ?

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  15. Started by ilay22,

    זה נראה כאילו אין קשר בין הגדרות לFPS של המשחק הכל בHIGH 1024-768 זה רץ ב 15 FPS הכל ב LOW 800-600 זה רץ ב 18 FPS :s05: איך זה יכול להיות, ומה ההגדרות שהכי מכבידות על המחשב? (מפרט בצד)

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  16. Started by רן.ט,

    מישהו יודע על חנות בירושלים שמוכרת את המשחק הזה?

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  17. Started by 3d7,

    חבר שלי משחק בNeed for Speed - Undercover בXBOX, והוא אמר לי שהמשטרה עצרה אותו והחרימו לו את הרכב (אאודי TT טורבו), ועכשיו הוא צריך לנהוג במיצובישי איבו. איך הוא יכול לקבל את האאודי בחזרה?

  18. היי ברגע שאני מפעיל את קובץ ההפעלה , אני רואה לחלקיק השנייה מסך שחור וחוזר לשולחן עבודה , יש בעיה עם כרטיסיי NVIDIA 7600 GT ? רוני

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  19. Started by -AKEL-,

    פעם כשהייתי מוסיף את החפצים לתקיה של Downloads זה היה מוסיף לי אותם בלי שום כל בעיה... למה עכשיו הוא לא מוסיף לי אותם??? :s05:

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  20. Started by FARKASH7,

    היום הגיעה השיא היום כבר נמעס לי והכול בגלל שVALVE החליטו להוריד את הCHEATING DEATH. כמו בכול סוף שבוע שיחקתי גם היום בCS1.6 כרגיל התחלתי וחיסלתי אנשים כמו מטורף אז הגיע האדמין והחליט משום מה שאני צ'יטר (WH) הביא לי קיק. חזרתי לסרבר והסברתי לו שאני לא צ'יטר(תאמת אני אפילו לא יודע איך להיות צ'יטר אף פעם לא לימדו אותי) והמשכתי לשחק משום מה יריתי על שתי קירות(אני תמיד יורה על קירות כי תמיד יש את הסיכוי שיהיה שם מישהו) ובמקרה מאחורי שניהם היו אנשים אחד חטף כדור לראש ואחד מת לאחר שהוא יצא וזהיתי אותו. האדמין בלי לחשוב פעמיים הביא לי באן סתם! התעצבנתי ועברתי לסרבר אחר עשיתי שם ריצה של 19-1 משהו כזה ויריתי בדלת ופגעתי במישהו שהיה מאחוריה בראש בום עוד באן. 2 באנים ביום אחד על כלו…

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  21. Started by Or94,

    היי חבר'ה, ראיתי שיצא איזה משחק אחד שנקרא Watchmen The End Is Nigh. מה זה המשחק הזה? באיזה סיגנון הוא והאם כדאי לקנות אותו ואיך הגראפיקה שלו? ראיתי שבשבוע הבא יוצא עוד משחק שנקרא wheelman. ראיתי שזה בסיגנון של GTA. האם זה משחק טוב וכדאי לקנות אותו? איך הגראפיקה שלו?

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  22. Started by Mortar,

    רציתי לדעת אם מישהו פה משחק AGE OF KINGS המורחב... משחק ההמשך לAGE OF EMPIRES הקלאסי, מה אתם חושבים על המשחק ? אהבתם אותו ? ומה אתם חושבים על המחשק החדש AGE OF MYTHOLOGY. 8)

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  23. Started by Biatch,

    איך אני הורג את פרופסור וולף ? ניסיתי עם היריות המיוחדות ביזבזתי את כל התחמושת ומלא מלא יריות מיוחדות ולא הולך כלום http://img364.imageshack.us/img364/926/wolfbz2.jpg

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  24. Started by Impreza,

    נתקעתי בבית חולים שכבר הפך לסיוט הזה למטה במרטף (33F) עם איזה 7 מיטות ואיש אחד לוחש שמה מה עושים??? תנו לי עזרה מי שיכול באיסיקיו כי לא עונים אחרי זה 159369803

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  25. Started by redti,

    יש לי בעיה במשחק NEED FOR SPEED UNDERGROUND אני יצרתי משתמש למשחק באינטרנט איך שאני נכנס לשרת אני מנסה לעשות עם מישהו מרוץ ו זה אומר לי שאי אפשר להתחבר עם FIREWALL ויש לי firewall מובנה כי יש לי נתב :-\ מישהו אולי יודע איזה פורטים צריך לפתוח?! כל דבר שיכול לעזור תגידו........

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות

דיונים חדשים בפורומים