משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
יש לי פיפא 2002 וזה יוצא לי מהמשחק אחרי שבחרתי קבוצה וזה טוען את המשחק(יש לי windows xp pro sp2), איך אפשר לסדר את זה?
-
- 2 תגובות
- 687 צפיות
-
-
http://img36.echo.cx/img36/9206/10xg.png צילמתי תמונת מסך באמצע התקנה של GTA החדש.. התחלתי להתקין וזה הקפיץ לי את ההודעה:
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
משחק הקלפים Gwent שהתחיל בתור תוספת שולית חביבה הופך למרכזו של כותר עלילתי חדש לגמרי - וזוכה לשבחים גדולים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
- 1 follower
-
-
לאחר זמן משחק של 30 - 40 דקות בערך כל פעם המשחק פשוט נתקע דבר שמחייב אותי לעשות reset. המחשב פשוט לא מגיב. עד אותה נקודה המשחק פועל בצורה חלקה וטובה כך שלא נראה לי שזו בעיית חומרה. אולי הוא מתנגש עם איזו תוכנה שפועלת ברקע אבל אין לי מושג איזו, סגרתי את מרביתן וזה לא נפתר. יש לי את הדרייברים האחרונים של ati לכרטיס שלי radeon 9600 pro. בסיכומו של עניין אין לי מושג ירוק למה זה קורה. ??? עזרה תתקבל בברכה... נב. לא רציתי להכניס את השאלה ל"דיון הרשמי של doom 3 " כיוון ואחרי 130 עמודים הנחתי שלא ממש יתייחסו...
-
- 4 תגובות
- 687 צפיות
-
-
שאני מנסה להתקין את הפאטץ' הכי עדכני (יש קטעים במשחק שדמויות מדברות ואני לא שומע כלום וחוץ מזה הבנתי שיש עוד באגים) זה אומר לי COULD NOT RETRIEVE VERSION NUMBER! INSTALLATION WILL BE ABOTRED מישהו? עריכה: מה לעזאזל????? אני לוחץ על האייקון של המשחק... הUPDATER נפתח לי ואני עושה לו NO (כי זהל א עובד במילא כמו שכתוב למעלה) וזה מתחיל לטעון את המשחק וקורס!!! המשחק עבד לפני שעתיים בערך... לא עשיתי שום שינוי לשום דבר שקשור למשחק. יש לכם מושג מזה יכול להיות????
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
כי לפי איך שזה נראה בסרטים זה נראה אמיתי לגמרי.
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
האם מישהו פה משחק בגילד ורס? אם כן, באיזה רמה, איזה גילדה, סוג? מי שלא מכיר את המשחק הזה, זה משחק RPG באינטרנט, יש כאלה שאומרים שזה MMORPG ויש כאלה שזה אומרים שזה MORPG, מכיוון שאי אפשר לראות אנשים שיוצאים ל"שדה הקרב", המשחק מתמקד בעיקר בקטע של ה PVP.. יש המון קווסטים מאוד טובים, יש משימות שצריך להשלים אותם לאורך קו העלילה.. בקיצור משחק מדהים, בעיקר למי שאוהב לשחק עם חברים. אני כרגע אלמנטליסט\מסמר, רמה 13, גילדה OG.. יאלה תגובות :
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
הורדתי והתקנתי את המשחק Test drive unlimited וברגע שאני מפעיל אותו מופיע לי חלון שאומר "Not enough system memory" אני צריך לדעת מה היא הבעיה ואם אפשר לפתור אותה אז איך.תודה מראש Yotam7
-
- 4 תגובות
- 687 צפיות
-
-
אהלן אנשים! הנה המשחקים מהטורניר הברונז פלטינום שארגנו Amit ו-Gulzar! וגם עזרו לי לשדר (וגם Sectorix) - סיבוב 2 - סיבוב 3 - חצי גמר - (לינק למשחק הבא בסוף הסרטון) גמר - (לינק למשחק הבא בסוף הסרטון) מקווה שתיהנו
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק במולטי אבל זה לא נותן לי להפעיל את הPB אני לוחץ אבל זה לא משתנה לON... מישהו יודע מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 687 צפיות
-
-
שלום! יש לי מערכת הפעלה ווינדוס ויסטה פרימיום 64 ביט לאחר התקנה של כל משחק מופיע לי ההודעה הבאה: כיצד אני פותר את הבעיה?... ??? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 687 צפיות
-
-
Can't run 16-bit Windows program שלחצתי על ינסטול באוטו רן הוא כתב לי את זה יש לי כרטיס מסך ATi Rage 128 32Mb בבקשה אני עובד עצות מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
רוב הגיימרים של apple IIE\C מכירים את התוכנה TAKE 1 שאיתה היו עושים סרטים. ובטח שיזכרו את סרט קראטקה שבסוף במקום לנשק את הנסיכה הוא מכניס לה כמה אגרופים ושולח אליה מהחדר השני כידון שמשפד אותה על הקיר. יש סרט שאני מאוד מחפש שעשו אותו עם התוכנה TAKE 1, קוראים לו THE AFTERMATH בכיכובו של JAKE THE SNAKE מסופר ממה שאני זוכר שמדען ניסה טילים ביולוגים באזור מסויים בעולם, ג'ק באותו רגע הלך וראה צמח משונה, הוא נגע בו ואז הצמח הוציא שיניים ואכל לו את הרגל והיד. השתילו לו במקום רגל ויד ביונים, כמו הסיפור של סטיב אוסטין. ואז הוא הולך לנקום... יש לי את האמולטור של APPLE עם מלא משחקים קלאסים אבל הסרט הזה לא נמצא. למישהו זה אומר משהו ויודע איפה אפשר למצוא את הסרט הזה?
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
יש לי רק שני משחקים מותקנים במחשב: the suffering ו madden nfl 2004 ופתאום שניהם לא עובדים אני מקבל הודעת שגיאה שקובץ ההפעלה (mainapp.exe לדו) נתקל בבעיה ועליו להיסגר מה זה יכול להיות, לא התקנתי כלום ואין לי חיבור לאינטרנט במחשב הזה מה זה יכול להיות? יש לי השערה של וירוס אבל אנטי וירוס מעודכן לא גילה כלום
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
יש איזו תוכנה שמדמה רשת וירטואלית בשם hamachi לפי מה שרשום בפורום הזה: http://forums.hamachi.cc/viewtopic.php?t=3123&postdays=0&postorder=asc&start=0 אפשר לשחק ב Need for Speed Most Wanted דרך האינטרנט עם משחק lan מישהו ניסה כבר ? מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד עם המשחק nfsmw?
-
- 2 תגובות
- 687 צפיות
-
-
יש לי את הטראינר הסטנדרטי הזה ששוקל 124 קיי , עם מישהו יכול להזכיר לי איך אני מפעיל אותו אני יודה לו מאוד .
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
היי יש לכם רעיונות מה יכולה להיות הבעיה במשחק FIFA-06 שהוא לא רץ חלק ? מפרט בחתימה. משחקים כמו HL2 , FAR CRY וכבדים אחרים עובדים אצלי עם פילטרים בצורה יותר טובה מאשר המשחק הזה.. הטמפ' אצלי במעבד בסדר גמור ( עד 57 מעלות במאמץ ) ובמארז עצמו אין יותר מ-35 מעלות. הכבדות מורגשת בעיקר ( למי שמכיר את המשחק יבין על מה אני מדבר) בהתקפות מהירות ובמצבים ליד השער. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 687 צפיות
-
-
אם כן אז אם אפשר תריינר שבדוק עובד כי נסתי מלא ואף אחד לא עובד..
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
שלום חבר שלי התקין את guitar hero 3 וכשהוא נכנס יש אך שהוא נכנס אליו הוא מקבל הודעה שהישום הפסיק לפעול.... הוא הסיר והתקין שוב כמה פעמים וזה לא עזר, הדבר יחיד שאני יכול לחשוב עליו זה כנראה שהמחשב שלו לא מספיק חזק אבל עדין זה נראה לי מוזר שהמשחק אפילו לא עולה לשכמה שניות אלה יש קורס. כמה שאני יודע יש לו 2G זיכרון כרטיס מסך של אינטל HD945. זה בעיה של חומרה או של תוכנה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
כאשר מפעיל את המשחק Lego Star Wars,מופיעה לי השגיאה הבאה:
-
- 4 תגובות
- 687 צפיות
-
-
מה הפקודה שאני צריך לכתוב כדי לראות את הFPS ב QUAKE 4? תודה לעונים ;D
-
- 9 תגובות
- 687 צפיות
-
-
המשחק עובד מצויין אחרי ש חזרתי למקורות והתקנתי XP. סיימתי את המשחק שוב ומאוד כיף לי לשחק בו נגד צבאות. עכשיו אני זוכר שבעבר היה לו עוד פיצ'ר שאתה יכול לפרוץ אותו ולשחק בלי הגבלה של כסף,מישהו יכול לעזור לי בזה אולי? תודה
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
איך זה הולך לפי דגלים הריגות מישו יכול לעשות פרינט סקרין בתפריט של הניקוד ולפרט לי על מה מדובר כי קיבלתי דרגה וכמה צלשים ניראה לי זה מן סיכות כאלו ולא הבנתי על מה....ועוד משו מזה נותן לי הדרגות האלו שמעתי שזה פותח נשקים זה נכון?
-
- 2 תגובות
- 687 צפיות
-
-
היי , הבעיה שלי כזאת .. אני מנסה לעבור את כל מבחני הנהיגה המתקדמים ואני נתקע בשלב של מבחני המתקדמים (השלב השני) ... ואני יסביר : הדרישות הם לעבור פניה מהירה עם שימוש ב LEFT FOOT BREAK (או משהו כזה) .. עכשיו ... אני משחק עם המקלדת (כן כן אני מודע זה מוריד מכל היופי שבמשחק) ולפי הסרטון אני אמור לעבור את הפניה במהירות ממוצעת של 110 קמ"ש , אוקיי אני עושה הכל נכון אבל איכשהו אני נכשל שוב ושוב במשחק מהסיבה שאני לא מבצע את הLEFT FOOT BREAK ... איך אני מבצע את השיטה ?
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-


