משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-------------------------------------------------------------------------------- שלום לפורום התותחים . התקנתי מחשב חדש לחבר עם המפרט הבא : מעבד: P4 630 3GHZ 64 BIT לוח : GIGABYTE CHIPSET 945 PL-G דיסק: 200GB WD SATA2 זיכרונות:512*2 KINGSTON 533 DDR 2 מארז: ATX2 ? 500W כ.מסך: GIGABYTE 6600GT DDR3 256MB צורב LG DVDRW 4167 התקנתי מערכת הפעלה WIN MEDIA CENTER ,דרייברים וכו'... הכל היה בסדר בהתקנות . התקנתי לו את המשחק FAR CRY ואיך שהמשחק מתחיל (ממש בקטע הראשון בתעלה) יש צבעים לא טובים - התעלה היא בצבע צהוב במקום אפור/ירוק התקנתי דרייברים אחרים - לא עזר החלפתי את הכרטיס מסך באחד אחר , זהה לחלוטין - עדיין יש לי את אותה הבעייה . האם הלוח אם יכול להיות הבעייה ?? אולי יש הגדר…
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום חברים אני מקווה שיהיה לי זמן לעזור לאנשים ולהיות פעיל בפורום עכשיו שאנחנו קרובים לחופשה! אני רציתי לשאול מישהו עם הוא מכיר מישהו שמוכר שרתי משחק למואהה??? אבל לא אכפת לי עם זה מוכר או לא אני רק רוצה שהמחירים יהיו זולים 14 שחקנים = 100 שקל ויש כזה מחיר כי אני ראיתי השבוע פשוט הבנאדם הזה לא עונה לי משום ה :-X :-\ אשמח עם מישהו יוכל לעזור למצוא אדם כזה? או פורום שבוא יש את כל הדברים הקשורים למחירי שרתים תודה מראש לכל העוזר1
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
טבלת קבוצות: NightMare StalkerR static Anubis Pink Ferret onlykills JFK cortex MTA Götze- YaaDon Infinity Danny Annoy serialnumb mystic wrongway abyssus volumer revolver ghost psyhok centix meleh centix blwz divine Ashkelon dirazor swift skit yair Mahblim AdirZ tykeeE Galgal sorma (barze Shotty MaGiCoD Brutus TheAvatar Wasd ALwaYss Wofleh 2k Hamula exSkoolBoy11 p0sixNinja Anubis Susim Crostash Fadida Benja מהלך הטורניר: תחילת הטורניר: Shotty Freewin הקבוצה המנצחת : shotty T6 vs Hamula הקבוצה המנצחת : Hamula Wasd vs Mahblim הקבוצה המנצחת : Mahblim MTA …
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אוקי כפי שראיתם המנוע unreal 3 גם עוד עמט יצא סוף 2006 יענו עוד שנה עכשיו הנה כמה תמונות תראו איזה גראפיקה מטורפת עכשיו לפי דעתי הדרישות היו מטורפות מה אתם חושבים 9800 pro עם a64 וגיגה ראם יוכל להריץ אז זה בכזותי גראפיקה עם fps נורמלי ? לפי דעתי זה הולך להיות המשחק של כול השנים תראו איזה קפיצת מדרגה מבחינת גראפית לעוד תמונות http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=84741&page=1 מה אתם חושבים ?
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
יש לי (לאח שלי) מחשב נייד חדש של HP. ויש לי בעיה איתו בCOD: אם אני נכנס למשחק ישר דרך הסינגל פלייר המשחק לא זז יותר מ 10 FPS גם על 640X עם פרטים על מינימום ובלי פילטרים. אם אני נכנס דרך הSAFE MODE סינגל פלייר המשחק רץ (20FPS+) על 1024X פרטים בנורמאל + 8X AA. הבעיה היא שכל פעם שאני רוצה לשחק אני צריך להיכנס לSAFE MODE ושם לשנות את הרזולוציה והפרטים (SAFE MODE מוגדר על הכל במינימום) וזה מעצבן מאוד מאוד מאוד. עידכנתי את המשחק והכרטיס מסך שהוא IGP 9000 וכלום לא השתנה. אולי אפשר לשנות איזה קובץ במשחק כדי לשנות את ההגדרות של הSAFE MODE? מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום אני בשלב 5 והגעתי לגולבין הזה איך אני עובר אותו ?תודה
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אתמול שחקתי כמה שעות מלאתי את כל הכוכבים(שלושה כוכבים על הקסדה ) וקיבלתי שתי מדליות מישהו יודע מה זה המדליות האלה?
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
מצאתי את האיש שהוא צלף בהתחלה והמפקד אמר לי לחזור לבסיס ואני חוזר ואני לא יודע מה לעשות כלום לא קורה אוליי צריך לעשות משהו אחר בבקשה תעזרו לי
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
הבנתי בישביל לשחק בעידכון של BF2 צריך להוריד אתה Refresh lock משהו כזה איך אני יודע עם יש לי את זה?
-
אוקיי למרות שיש לי מחשב יחסית טוב (מפרט מימין) המשחק היחיד בנתיים שאני אוהב זה redalert II שלא מצריך אפילו רבע מהיכולת של המחשב שלי המשחק המודרני היחיד שאהבתי עד עכשיו היה far cry. ניסיתי לשחק גם ב-oblivion, counterstrike, WOW, quake ולא ממש אהבתי אני מחפש משחק אסטרטגיה דומה ל-red alert או משחק סימולציה למשל סימולצית טיסה. אני בכל אופן לא מחפש משחק אינסופי לשקוע בו שעות על שעות כמו oblivion אלא משחק יותר קליל. יש המלצות?
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני אחד ממנהלי פורטל המשחקים GAME-POSTION שעומד לעלות לרשת. לאתר יהיה דומיין בינלאומי, שרת, עיצוב, תיכנות וכל מה שאתר מצליח צריך. עם אתה חושב שאתה כותב יותר טוב מכל אחד אחר, בלי שגיאות כתיב, יצירתי, מקורי ובעל חשיבה מוזמן ליצור עימי קשר בדרכים הבאות: מסנג'ר: volikmoshe@012.net.il אימייל: talvolik@walla.co.il *אנו מחפשים עוד שותף לניהול (יתרון למישהו שיכול להשקיע כסף- לא חובה! ) יום טוב, טל.
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
משחקים בסגנון GTA\מאפיה\הסנדק או משחקי אסטרטגיה C&C ובסגנון כזה.. או משחקים כמו הנסיך הפרסי תודה
-
- 5 תגובות
- 688 צפיות
-
-
nfsc_demo.exe has encountered a problem and needs to close התקנתי מחדש דרייבר והתקנתי את הגירסא אחרונה DX9C ויש לי G965 ואיפה אני יכול לקבל עזרה בEA
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
דבר ראשון, לא הייתי בטוח אם לשים את זה כאן או בפורום תצוגה. החלטתי כאן יש לי לפעמים ארטיפקטים מעצבנים במשחק, רציתי לדעת אם לעוד מישהו זה קורה. אני בOC קטן של המעבד (לא כרטיס המסך) אבל אני לא בטוח שזה קשור יש לי 61.77FORCEWARE
-
- 5 תגובות
- 688 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המשחק הוא נתקע תקיעות קצרות (לא נתקע לחלוטין אבל יש מעין תקיעות קטנות) ניסיתי להוריד את הרזולוציה אבל זו כנראה לא הסיבה לעומת זאת GRAW 2 עובד אצלי חלק יש לי AMD duaL core 4000+ 2 GB לוח אם GYGABITY M57 כרטיס מסך GEFORCE 8600 GT 256 MB ומערכת הפעלה ויסטה אולטימייט מה יכול לגרום לתקיעות האלה??
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
-
אני ממש בהתחלה אחרי שאני נוחת, אוסף את החיילים שלי ואנחנו מסגים משהו שעולה לאוויר.... ואז אני צריך למצוא את "דורון"...... מה אני עושה שם? לאן ללכת?
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
-
תאמת זה בכל משחק שעובד על גרפיקה גבוה המחשב עובד כמו ש8600gt עובד אבל לאחר זמן הוא נכבה אם אני מוריד את הגרפיקה הוא לא נכבה המחשב לא מתחמם עובד על vista c2d 2.0 3gb ram 8600gt
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
כשאני שם אנטי אלסיינג או איך שלא קוראים לזה אז רוב הדברים ניהים בילתי ניראים......וליפעמים זה אפילו קורס....(יש לי מחשב חזק שאמור להריץ את המשחק חלק על הגדרות הכי גבוהות)
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=VqP_uENsyk0
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
שלום הורדתי את קומנד אנד קונקר אפיסוד 1 שני חלקים של 4 גיגה שבהם אמורים להיות כל המשחקים שלהם איך אני אמור לפתוח אותם זה מופיע בתור קיבוץ אבל שאני פותח מופעים לי מלא קבצים קטנים וזה לא מתאים לתוכנה דימון טולס תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 687 צפיות
-
-
הבעיה שלי כזו: התקנתי DEAD SPACE, מבחינת וידאו המשחק פועל חלק ללא קירטועים כלל, אבל הסאונד נתקע כל הזמן וחוזר על עצמו ולפעמים גם לא מסונכרן עם הוידאו ומדלג על קטעים... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
שלום לכולם, שאני מפעיל את המשחק אז יש סאונד רגיל אם זה באות של NVIDIA ושל 2K GAMES בהתחלה וגם בתפריט עצמו ובסרט הפתיחה של המשחק יש סאונד רגיל. אך שהמשחק עולה אחרי סרט הפתיחה ומגיע לקטע של הים אז אין סאונד בכלל וגם שמתקדמים במשחק הסאונד נעלם כליל. יש לי WINDWOS 7. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
שלום, במשחק "watchmen the end is nigh", כשאני פותח את המשחק מופיעה לי הודעה והמשחק נתקע: XAudio2 problem Audio could not be initialized please check that you have a DirectX compatible soundcard and installed the correct drivers . כמו כן, בדקתי בdxdiag, וכרטיס הקול שלי מתאים לdirectx 9.0 שמותקנת אצלי במחשב. מה עלי לעשות? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 687 צפיות
-


