עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by AC/DC,

    אני מאד אודה למי שיוכל להביא לי אתרים וביקורות על הPSP גם תכונות וניסיון אישי תודה

  2. Started by Impreza,

    יש לי מפרט בחתימה שאמור להריץ בלי שום בעייה את המשחק והוא גם עושה את זה, אבל שמתי לב שיש כמה טקסטורות לא טובות או שאני מסתכל למטה ותוך שנייה נעלמת המכונית מצד שני ולא רואים את כל הנוף לפעמים מישהו יודע מזה? אני משתמש בדרייברים 4.9 ובאף משחק לא עושה לי בעיה

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  3. Started by Kenny,

    היי אנשים , דיי מזמן , שנת 99 או 00 , היה את המשחק הזה Rollcage מעין מרוץ מכוניות , שיכולות לנסוע על שני הצדדים , ותוך כדי המירוץ יכולת להשתמש בכל מיני נשקים כדי לפגוע בשאר המכוניות שמתחרות בך. אני ממש מת לשחק במשחק הזה שוב , הבעיה שאני לא מצליח למצוא מאיפה להוריד אותו. הורדתי את הדמו מאיזה אתר , אבל הוא לא עובד , אני חושב בגלל שזה מותאם ל 3dfx , או משהו.. יש שם קובץ הפעלה של d3d ושל glide , ושניהם לא עובדים. זה מפעיל את המשחק וישר חוזר לווינדוס. למישהו יש איזה רעיון מאיפה אני יכול להוריד את המשחק המלא ? (בתנאי כמובן שהוא כבר משוחרר ואפשר להוריד אותו באופן חופשי כי אני לא חושב שעדיין מוכרים אותו ) ואם לא , אז אולי עזרה להפעיל את הדמו ... תודה. עריכה : זאת הכתבה …

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  4. Started by navk2,

    שמעו, ניכנסתי לתיקייה של CNC3 וראיתי שם ש 2.4 (!) ג'יגה מהמשחק זה סירטונים שלא מועלים בכלום ! עכשיו אני משחק רק בסקרימיש וברשת ככה שאני לא צריך סירטונים.. איך אני מעיף אותם ? אם אני אמחק אותם המשחק יעבוד כמו שצריך ? תודע...

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  5. Started by canti,

    יש לי PD 2.8 X1600 PRO 512 זכרונות DDR2 512*2 אני אמור להריץ את זה בהליכה... אבל כשאני מפעיל את זה יוצא לי טבלה כחולה ועושה ריסט אוטמטי. והדיסק טוב כי זה עובד אצל חבר שלי. ויש לו חד ליבה עם גיפה 5...

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  6. Started by yotam360,

    איך אני משחק בו סינגלפלייר??? אני יודע שהיא שאלה מטומטמת אבל אני לא מצליח...

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  7. Started by Axel Foley,

    מישהו יודע איך אפשר להפוך קובץ של הילוך חוזר לקטע וידאו?

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  8. חברה, אני זקוק למשחק Mr.Driller ! בבקשה מי ישודע שיתן לי לינק ! תודה, תומר.

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  9. Started by talisman,

    מי מהשניים טוב יותר?

  10. Started by Bessmertniy,

    אני מחפש משחק בסגנון theme hospital משחק כזה שאתה מנהל איזה משהו ... תחנת חלל , בית , בית חולים , בית משוגעים לא איכפת לי אבל משהו שכייף הכי כייף זה theme hospital אבל משום מה הוא לא רוצה לעבוד לי ( :'( :'( :'( יש הצעות?

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  11. Started by AtR,

    שלום לכולם! אני מחפש הגה טוב למשחק בכותרת המטרה שלי היא לקנות הגה טוב עם תיבת הילוכים ועם קלאץ'...אך הבעיה היא שעד עכשיו נתקלתי רק בערכה אחת שכזו: Logithec g25 והיא מאודדדד יקרה. האם מישהו מכיר ערכה דומה (לא חייב שתיהיה איכותית מדי) במחיר סביר יחסית? המקסימום שאני יכול להרשות לעצמי לבזבז על כך זה 500 שקל תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  12. האם זה נכון .ואם כן משהו יכל להגיד לי את השם המדוייק שלו? ועוד שאלה האם יצא טלאי ישראלי?

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  13. Started by Coca Cola,

    למי שלא יודע מה, המשחק הוא בעצם מנג'ר של קבוצת כדורגל אונליין דרך הדפדפן - זה בגדול. www.hattrick.org אז יש מישהו?

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  14. משחק הפעולה החדש של יוצרי Mad Max יושק בעוד פחות משבועיים, ונותן לכם סיבה טובה מאוד להעדיף את גירסת ה-PC שלו לכתבה: http://hwzone.co.il/סרטון-משחקיות-ראשון-ומרהיב-ל-just-cause-3-ברזולו/

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  15. Started by Gamer4Life,

    לאא!!! יש לי AMD 3800X2 ASUS M2N-E 1 GB RAM AND X1800XT הרצתי FRAPS .... 200 MB USAGE של ה WINDOWS :-\

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  16. Battlefield 2142 - PC Crysis יש לי כרטיס 6800GT AGP האם הוא יריץ את המשחק טוב יש איזה גרף שמראה את הדברים האלה? תודה רבה זאביק

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  17. אז כמו שרשום למעלה המשחק וייס סיטי (כן תקראו לי ישן אבל הדודים שלי באו ורצו לשחק בו...) מתמזער לשורת המשימות כל 3-4 דקות וזה מעצבן שכל פעם צריך להעלות את זה מחדש..מישהו יודע מה הבעיה? אליאב.

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  18. Started by IlyaN,

    אהלן, התחלתי לא מזמן לשחק והספקתי כבר להגיע לרמה 12 אחרי מספר שעות לא מבוטל... העניין הוא שאני רוצה לעבור לדמות קצת יותר מגוונת מהKNIGHT ואין לי זמן/כוח לעבור עוד פעם את כל העסק מההתחלה(וגם המשחק לא עד כדי כך מעניין )... האם יש עורך דמות שמאפשר לערוך שמירות כמו בסגנון השאדו קיפר בBG2 למי שמכיר? תודה.

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  19. למי שפספס פעם שעברה, או סתם רוצה לראות מה השתנה, והשתנה הרבה, יש עוד פעם אפשרות להוריד את המשחק לתקופה של 7 ימים. אזהרה: דרוש מעבד חזק ולפחות חצי גיגה זיכרון. מומךץ בחום גיגה או שבקרבות גדולים יהיה קשה לשחק. בקצרה, זה משחק פעולה המוני שבו "קרב קטן" הוא של 20-40 אנשים, וקרבות גדולים יכולים להגיע לכמה מאות. בנוסף למה שלמדנו לצפות מכל משחק פעולה, כגון רוס"ר, רובה צלפים, טילי כתף, רימוני רסס, טנקים ומטוסים, כאן יש גם טילי נ"מ מונחי מחשב או מצלמה, רימוני פלזמה, מטוסי תובלה, הנדסה קרבית, תותחנים, נגמ"שים, שריונות רובוטיים ועוד הרבה. יש גם דרגות, דרגות פיקודיות, מדליות, וכו. מומלץ בחום להצטרף ליחידה. יחידה יכולה להגיע עד 10 אנשים, ועד 3 יחידות יכולות ליצור מחלקה. דרגות רגילות מ…

    • 0 תגובות
    • 688 צפיות
  20. Started by amit123,

    חברה!!! יש לי בעיה...כשאני מנסה להיכנס למשחק הוא נכנס לי למסך השחור של ההתחלה(זה שיש לפני הלוגואים של החברות...)ואז פשוט נתקע ואני יכול לצאת רק ע"י הטסק מנג'ר(הוא מופיע שם כלא מגיב...),חשוב לציין שאותה בעיה הייתה לי גם בסינגל פלייר...התקנת פאצ'ים לא עוזרת...וגם לא מחיקה והתקנה מחדש של המשחק(ניסיתי גם למחוק את הדואל-קור אופטימייזר שהורדתי מהאתר של amd...גם זה לא עזר...)... אני נואש...מה לעשות? עריכה: תקשיבו...מצאתי דרך להפעיל את זה...יש אפשרות עוד לפני שאני נכנס למשחק לשנות את הרצולוציה ולבטל כמה דברים(זה כמו לאנצ'ר כזה שנמצא ליד הקובץ הפעלה של המשחק...)והמשחק פועל רק כשאני מבטל את הסאונד לגמרי...אבל זה ממש מעצבן לשחק בלי סאונד...יש פיתרון?

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  21. כן, HL2. יודע שזה משחק ישן. אז מה, כבר אי אפשר לשחק בו? גיליתי שעשיתי טעות לפני שעה וחצי או שעתיים של משחק. לא נורא, זו בדיוק הסיבה שהמציאו את ה- F6, פשוט מעלים שמונה או 12 שמירות אחורה ו... אין לי?! משום מה יש לי רק חמש שמירות כשהכי ישנה היא רק עשרים דקות אחורה (auto save). מה לעזאזל? זה אמור להיות ככה? יש דרך למצוא את השמירות האבודות? אפשר לפחות לקפוץ לתחילת השלב?

  22. Started by ofir38,

    שלום יש לי בעיה בצריבה של המשחק call of duty 3 לסוני 2 שלי יש לי צורב דיוידי כמובן ודיסק 4.7 ג'יגה של verbatim עכשיו אני לא יודע איך לצרוב את המשחק כדי שיעבוד לי בסוני המשחק הגיע לי בקובץ ראר ואם פותחים אותו יש 20 קבצי ראר ו20 קבצי 001 והלאה מהשלב הזה מה אני צריך לעשות כדי לצרוב את המשחק? תודה לעוזרים,אופיר.

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  23. Started by XxehsomxX,

    משחק מאזור שנת 98; מכונת כדורים בצבעים שונים, אני לא זוכר בדיוק את המטרה, אבל צריך להכניס לתוכה כדורים ולתכננן את המסלול. הרקע אם אני לא טועה הוא קלף עם רישומים של לאונרדו דה וינצי. מקווה שתוכלו לזהות, ותודה רבה...

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  24. Started by tamar,

    שלום אנשים. התקנתי היום שוב את המשחק GTA San Andreas על מנת לסיים אותו (לפני כשנה הסרתי אותו אבל שמרתי את קבצי השמירה). אחרי ההתקנה החזרתי את קבצי השמירה למקומם והרצתי את המשחק. מסתבר שכנראה המשחק הזה לא בנוי להתמודד עם משחבים חזקים כי עם המחשב הקודם שלי הוא עבד מצויין אבל על המפרט הנוכחי הוא רץ בצורה מטורפת מש - הכל זז במהירות פי 5-10 יותר מהר מבעבר. זה פשוט נראה כמו סרט מצוייר ואי אפשר לשחק ככה - מה אני עושה?[br]פורסם בתאריך: 10.08.2007 בשעה 13:59:53 טוב - מצאתי את הפיתרון - תודה:http://www.planetamd64.com/index.php?showtopic=24543

  25. Started by Rule The Pc,

    אהלן אני משחק כבר הרבה זמן PES אבל יש דבר אחד שכל הזמן תוקע אותי - תמיד במשחק חשוב חסר לי שחקן אחד לפחות בגלל שהקונדישן שלו במצב טוב אני מנסה לתת מנוחה לשחקן לפני המשחק החשוב בתקווה שככה יהיה לו קונדישן טוב אבל הרבה פעמים זה אפילו עושה יותר רע ממה שהיה אם הוא היה משחק כמה משחקים ברציפות... יש למישהו עצה?

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות

דיונים חדשים בפורומים