משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
אני חייב להתקין את הסימס הרגיל ועליו את הנייטלייף או שאני יכול להתקין את הניטלייף לבד?
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי את הפאצ' 1.01.... עכשיו שמתי לב שכל השרתים בכלל בגירסא הישנה יותר... עכשיו השאלה שלי היא האם אני יכול לחזור חזרה למצב המקורי ??? (ללא הפאצ') או שאני צריך להתקין שוב את המשחק?
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
http://www.trustedreviews.com/gaming/review/2007/07/11/Ninja-Gaiden-Sigma-/p1 לפי דעתי, המשחק הזה מהווה ''תחרות'' ל-Crysis, שימו לב לאיכות המדהימה!!!.
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אהלן אנשים, אני מחפש שחקנים לשחק נגדם אונליין בפרו אבוללושן סוקר 4. יש פה עדיין אנשים שמשחקים בו? דברו איתי. http://pes4online.acsv.net/downloads.html
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
-
:\ נימאס לי לנסות לעבור את זה יש שם איזה קאץ' ואני לא מוצא אותו בהתחלה בא לי חצי עכביש כזה חצי בן אדם....אני הורג אותו בשתי חלקים הכל טוב ויפה.... אחרי שאני מסיים את זה בא עוד חלק מהאדמה ואיתו באים עוד מלא אנשיםם וזה לא ניגמר:\ מפרקים אותי עכשיו יש איזה דרך להוריד את הדבר שבאמצע? כי עם יריות זה לא הולך והאנשים לא מפסיקים לבוא עד שאני מת... העליתי כמה תמונות שתבינו איפה אני http://img125.imageshack.us/img125/6830/shot00001if4.jpg http://img400.imageshack.us/img400/6425/shot00003js5.jpg
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
באמצע המשחק ב Uefa Champions Leage 06/07 נתקע המשחק ואיתו המחשב. אני צריך לעשות ריסטסט כדי שהמחשב יעבוד. פעם זה קרה לי בפיפא 07, אז הפסקתי לשחק ועברתי ל Uefa, שעבד טוב שבוע - שבועיים ועכשיו גם התחיל אם אותה הבעיה. מה עושים?[br]פורסם בתאריך: 22.04.2007 בשעה 19:24:07 מישהו?
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אני לא רואה את האורות של המכוניות ואת הנייטרוס ואת הנאונים לפני שפירמתתי את המשחב אני ראיתי את זה יש אפשרות שאני יראה את זה עכשיו???
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום אני לא מצליח לעבור את המסימה הסודית בשלב 3 שצריך להרוג 5 אנשים בקפיצה איך עושים זאת תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
משאיל משתמש סטים... אין לי מה לעשות איתו מי שרוצה שיכתוב פה....
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק וכשאני מפעיל אותו הוא מגיע ל intro של אנוידיאה וישר משם יוצא לדסקטופ. יש לי דרייברים מעודכנים של כרטיס מסך ודירקט איקס ואפילו התקנתי אותם עוד פעם והוא לא מוכן להפעיל את המשחק. עזרה בבקשה?
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
מי שרוצה לדעת, מי שזכה את המשחקים הטובים ביותר שהוצגו ב GC: PC Sam & Max Season One StarCraft 2 Hellgate: London The Settlers Rise of an Empire Crysis Enemy Territory Quake Wars Online Hellgate: London Enemy Territory Quake Wars Age of Conan: Hyborian Adventures למקוריש גם קונסולות) http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=27910 נראה שקרייסיס לא מוותר על שום פרס
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמה ימים רכשתי את המחשק : Battlefield Complete Collection, עכשיו הוא מגיע עם 3 חבילות הרחבה פלוס הבטלפילד 2 עצמו.(4) Special Forces-Euro Forces-Armord Fury. עכשיו התקנתי בהתחלה רק את בוטלפילד 2 הרגיל וישר פתחתי משתמש בשם ARNAV0N, לפני שהתקנתי את כל שאר ההרחבות. עכשיו כשאני נכנס לשרת, או בבטלפילד 2 או בספיישל פורסס, זה ישר יוצא לי ומראה לי: http://img507.imageshack.us/img507/6984/84068876bb2.jpg אולי זה בגלל הכינוי או משהו כזה ? ועוד בעיה, כשאני מתקין את 2 ההרחבות האחרות -Euro Forces וArmord Fury, זה כותב לי את זה בסוף ההתקנה:http://img507.imageshack.us/img507/3172/46633918ui5.jpg ואחרי שהתקנתי את הפאטץ' 1.4 הזה שכתוב שם אני מנסה להתקין מחדש וזה כותב אותה …
-
- 5 תגובות
- 690 צפיות
-
-
הטורניר יהיה בבאטל נט לבעלי משחק מקורי. הפרס הוא משחק קופסא בעולם ווארקראפט בשווי 230 שח. לידיעה המלאה: http://vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=8721 שימו לב, איני רוצה לפרסם את האתר, איני בצוות שלהם, אלה אני מפרסם רק את הטורניר של קהילתי הרשמית שם.
-
- 0 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שאלה : אני יכול לעשות unlearn לכל נקודות ה talent שלי בשביל ליצור build חדש, מתי שאני רוצה וכל פעם זה עולה יותר GOLD לעשות את התהליך הזה (פעם ראשונה 1, פעם שניה 5, שלישית 10 וכו') השאלה שלי היא, האם באיזשהו שלב, העלות של לעשות unlearn נשארת קבועה , או שזה ממשיך לעלות ולעלות...?
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
קיבלתי באן מיוט בשרת שלכם , אני לא יכול לכתוב כלום בצ'אט... אם אפשר להוריד את זה אשמח למה יש הרבה דברים שצריך לכתוב לפעמים ואני לא יכול להגיב.. טנקס
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
אני פשוט לא יודע מה לעשות... אני צריך לתקוף את הכוכב אבל המשחק לא נותן לי,אלה מודיע לי משהו.. ממה שהוא מודיע לי הבנתי שDARTH VADER צריך להגיע לשם אבל אני לא מוצא אותו:
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
אני רוצה לשנות את ההגדרות של השליטה במשחק (מקלדת). אני לא מצליח בכלל! הוא לא נותן לי גישה לשנות את כפתורי המשחק (מסירה, בעיטה וכד'..) הוא תקוע על שלט של XBOX בבקשה תעזרו לי..
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
-
-
התאריך באירופה הוא 13 באוקטובר, יום שישי...התאריך בארה"ב הוא 22 נובמבר או משהו, השאלה אם החברות משחקים המפוזרות שיש בארץ עובדות עם משווקים אירופאים או אמריקאים, והשאלה בכלל אם הם יקבלו את זה בשיווק ישיר מהמפעל או דרך חנות אחרת בהזמנה מיוחדת וכולי וכולי...
-
- 6 תגובות
- 689 צפיות
-
-
הכותר החדש של יוצרי Max Payne ו-Alan Wake, שהיווה עד כה את אחד מהבלעדיים המסקרנים ביותר עבור ה-Xbox One, יגיע גם למחשבים מבוססי חלונות 10 בחודש אפריל הקרוב מיקרוסופט מספקת הפתעה נעימה לשחקני המחשבים האישיים – עם משחק הפעולה המבטיח Quantum Break, שמגיע מחברת Remedy Entertainment הפינית אשר יצרה בעבר את סדרת Max Payne ואת סדרת Alan Wake. הכותר החדש, שמתיימר לספק איכות ויזואלית מתקדמת במיוחד לצד מנגנוני משחקיות לשליטה והשפעה על ציר הזמן, היה עד כה בלעדי לקונסולות ה-Xbox One, אך עתה בחברה מאשרים כי הוא יושק במקביל גם למחשבים מבוססי חלונות. זה הוא הגזר שמביאה מיקרוסופט לגיימרים, אך לצערנו יש כאן גם מקל – Quantum Break, בדומה לרוב המשחקים החדשים מבית מיקרוסופט, …
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
^ זה בעצם הקמפיין של המשחק הראשון או איזשהי תוספת כלשהי להרחבה?
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה עם משחקים שאני מנסה להפעיל כמו סימסיטי 4 ווייס סיטי. כשאני מפעיל אותם אז מסך שחור עולה וישר הוא עושה לעצמו minimize אז אני לוחץ עליו עוד פעם כדי שיעלה אבל הוא עוד פעם עושה מינימייז לעצמו... למישהו יש את אותה בעיה? איך אפשר לפתור אותה?
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
מאיפו אני קונה\משיג את ה ARMOR הכי טוב שיש ב OBLIVION? אין חיפשתי מלא! בכל החנויות בכל הערים! אני רמה 50
-
- 1 תגובה
- 689 צפיות
-
-
החלטתי לנסות את GOTHIC 3,עכשיו הבנתי שהמשחק מלא בבאגים ומה לא. איזה מודים כדאי להוריד בשביל לתקן את המשחק?
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-


