עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Refaelo,

    מישהו הצליח לשחק ב nfsu ברשת אני ממש נואש כבר תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 692 צפיות
  2. Started by The Dom,

    קודם כול, לכול החכמולוגים שסתם ישאלו אפילו בלי לדעת מה הקשר- יש לי דרייברים מעודכנים+משחק מקורי+גרסא 1.41. כשאני נכנס למשחק ואני רוצה לעשות ספרינט ולוחץ על הSHAIFT השמאלי, כלום לא קורה(זה לא לאג). גם כשאני נכנס למטוס ורוצה לעלות את החרטום למעלה כלום לא קורה ואני מתרסק. כשאני בודק בOPTIONS הכול כרגיל וכול המקשים מסודרים כמו שצריך אך משום מה אני יכול רק ללכת ולהשתמש בעכבר כדי להחליף נשקים. איך לעזאזל אני פותר את הבעיה.

  3. Started by davidcohen,

    אם יש לכם נימוק חזק למה שבחרתם תכתבו כאן

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  4. Started by Lucifer,

    היי, אם מישהו שיחק/סיים/עבר את הפרק השלישי ב-Gothic 2... איפה נמצא הארנק עם הזהב שדייגו מבקש ממני להביא לו מהוואלי? הם אומרים שזה בTrading Squre, איפה הוא? מעל המכרה הישן (בGothic 1)? תודה

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  5. Started by CrossFire,

    אני זוכר שיש באתר סטים שמראה כמה שחקנים משחקים בקונטר סטרייק, בלילה, בבוקר (גרף) ועוד כמה דברים מישהו יודע איפה אני יכול למצוא את זה....? דחוף!

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  6. Started by Gilthans,

    אהלן חבר'ה, התחלתי לעשות קצת קריינות בעברית של משחקי סטארקראפט מקצועיים. אשמח לשמוע מה דעתכם, אם יש לכם הערות, הארות, וכו': מקווה שתהנו... :-)

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  7. Started by navk2,

    למה אומרים שהם סתם פורט מסריח ? גרפיקה אחת הטובות שראיתי, משחקיות ממש ממש טובה, אפילו שזה חוזר על עצמו, זה כיף.. כאילו בנו את המשחק הזה בישבלי, מוטרף לגמרי !! איזה כיףףף... אה, חוץ מהעלילה שנראה כאילו לקחו אותו מסרט אקשן גרוע.. "תזהר, IT WENT BE EASY !!" אני סופר דופר ממליץ ! וגם אחרי שמסיימים אותו זה ממש כיף לרוץ ולירות כמו פלסטנאי ששכח לקחת את הכדור היומי... ד"א, אני מריץ אותו על הכול על MAX חוץ מהצל שהוא על LOW וגם הרזו' שלו על LOW, עם 4AA ו 4 AF ! ורואים סוף הדרך... ותודה רבה רבה ל (G) שהמליץ לי על המשחק !!

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  8. התקנתי לאחיין שלי Sonic rider והוא ממש התלהב, אני מחפש עוד משחקים ל PC באותו סגנון - מהירים שלא מצריכים יותר מדי חשיבה (arcade מהסוג הפשוט והטוב).

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  9. חייב הסבר דחוף איך להתקין תמישחק אני לא מבין איך!!!! חשבתי זה התקנה רגילה כמו פיפ'א ניד פור ספיד אבל זה בקובץ אוינרר והוא לא מבקש סי די 2 לא כלום!! חייב הסבר מלא איך להתקין בבבקשה!! תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  10. Started by bmw5,

    לא מיזמן התקנתי קומנדוס 3 (מעריץ קבוע של הסידרה) ורציתי בפעם הריאשונה בחיי לשחק איתו ברשת אם יש מישהו שמעוניין לחסל את הנצים ביחד שישאיר פרטים ונשחק ברשת מעניין איך זה יראה. מי שיש לו תמישחק מוזמן להיצטרף... בדקתי וברשת אפשר לשחק עד 8 שחקנים*

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  11. Started by RTTW,

    היי אנשים... בתקופה שרק יצא הסטים עוד לפני HL2... קניתי בזמנו בשנת 2000 או 99 את חבילת HL1-אדרינלין פאק... קיבלתי שם את HL1 משחק השנה , את ההמשך OF ואת TFC הראשון ... קיצר הייתי משחק כמובן בהתחלה דרך שרתים מזדמנים אחרי זה הופיע הסטים ונירשמתי לשם ולא ממש השקעתי שם ורשמתי שטות במקום מאוד חשוב!! למקרה שאני שוכח את הסיסמה אני צריך את השם של החיה הגיבור האהוב עליי או משהו כזה... קיצר מאז שנת 2003-04 +- אני לא יודע איך להיכנס לחשבון הזה שיש לי את המשחקים הראשונים!! ועכשיו יש לי עוד חשבון סטים HL2 SILVER ועכשיו אני לא יודע מה לעשות אני רוצה לשחק קצת ב-HL1 אם השיפורים של הגרפיקה ואני לא יכול אני רוצה שהם יעזרו לי החברה מסטים... מה עושים???? מבקש עזרה וזה באמת חשוב לי...…

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  12. Started by p-o-i,

    מישהו פה ממליץ על HALO 1,2,3???...כי לפי הטרילרים שלהם הסיפור בן זונה....וראיתי גם גיימ פליי וניראה חזק...מה אתם אומרים???

    • 9 תגובות
    • 691 צפיות
  13. הינה אומרים לי למכור 3 שחקנים ולקנות שלושה שחקנים וזה מה שאני עושה ואז זה מגיע לי לפהhttp://members.lycos.co.uk/yosizach12345/%ee%e4%20%ec%f2%f9%e5%fa.JPG וזהו אי אפשר להמשיך

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  14. ההחלטה של סוני להסיר את המשחק המדובר מהחנות המקוונת שלה מאיצה משמעותית את התגובות החריפות הנחרצות נגד המפתחת - וכעת נראה כי כמה תביעות ייצוגיות על הטעייה מכוונת עלולות להפוך את המצב לגרוע אפילו יותרלכתבה

  15. הכל עבד טוב אבל כדיי להחזיר את המצב לקדמותו צריך לעשות ENABLE בקטע הזה הוא קרס, במחשב של אח שלי זה דווקא עובד טוב לי יש AMD לו אינטל (לא להזכיר שמות משחקים ושימושיי התוכנה וכל כדיי שזה יהיה חוקי) תודה

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  16. Started by darkdude,

    זוכרים שהיה פעם משחק משטרה ממכר כזה... שהשחקן שלט רק בכוונת והרג הרבה פושעים... התנועה של השחקן התבצעה באופן אוטומטי והשחקן רק כיוון את הכוונת והרג... אני זוכר שהבוס הראשון היה אחד שזרק עלי חביות אדומות כאלה...השלב הראשון היה בחנות תכשיטים כזאת והתפתח למרדף מכוניות...(אם זה עוזר למישהו...) מישהו זוכר מה השם של המשחק... אני מחפש אותו המון זמן ולא מוצא...=\תודה לעוזרים...

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  17. Started by Guarding angel,

    אחרי שהתאכזבתי מהציפייה של המשחק TREMINATOR 3 THE REDAMPTION לPC הייתי רוצה לדעת אם המשחק Mercenaries בPS2 יצא מתי שהו לPC??

  18. כותרת אינה המפרט: CPU Type DualCore Intel Pentium D 820, 2800 MHz (14 x 200) Motherboard Name Gigabyte GA-8I945P-G-RH (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) Leadtek WinFast Geforce 7.3 GT 256 MB 128 BIT pci-x Ram:1g DDR2 667hz זהו ...

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  19. Started by Einklienermench,

    שלום לכולם יש לי כמה שאלות על המשחק FALLOUT 3. קניתי לפני פחות משנה כרטיס מסך 4850 TOXIC של ספיר, באותה הזדמנות גם שדרגתי זכרון. אך לא היה לי מסך טוב כדי לראות במה אני משחק והמעבד גם לא תרם לאווירה של המשחק עם יצירת צוואר בקבוק לכ.מסך . אך לפני כמה ימים השתדרגתי ממסך CRT 16 של PROVIEW (שזה בעצם סמסונג עם מדבקה אחרת), למסך LCD 22 של SAMSUNG דגם T220P. אחרי ששמעתי הרבה דברים טובים מאוד על המשחק (FALLOUT 3), החלטתי לקנות את המשחק ולשחק בו על מקסימום הגדרות ורזולוצייה גבהה מאוד (1920X1200 - כי אחרי הכול עם מסך כזה לא משחקים על LOW). אך לפני שאני קונה את המשחק אני חייב להיות בטוח בכך שהמערכת שלי תריץ אותו. (וכן לכל מי שבספק אני באמת קונה את המשחקים שלי - אלו ששווים את כספם כמו…

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  20. היי... פירמטתי את המחשב דרך ווינדוס לפני כמה ימים ומאז כל משחק שאני נכנס כתוב לי connection timed out הבעיה היא לא באינטרנט בגלל שאני כן יכול לדבר בדיסקורד וכן יכול לגלוש בגוגל אני חייב עזרה אני חושב שהבעיה בווינדוס או משו דרך אגב פירמטתי דרך ווינדוס עם האופציה יש איפוס מחשב בבקשה אני חייב עזרה זה מבאס אותי שזה מתחיל לקרות פתאום

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  21. Started by Screw_Master,

    http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=106126&page=0 אפ'חד, גם לא עורך דין סוג ב' כמו הבחור הזה, לא הולך למנוע ממני לשחק במשחקי מחשב, גם אלימים, ולהינות מזה

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  22. היי.. אני צריך עזרה עם ההתקנה, פתחתי את קבצי ה ISO לתיקיות ולחצתי על AUTORUN ..(בהארדיסק) הכנסתי קוד וזה התחיל להתקין עד שהוא הגיע לשלב שהוא ביקש את CD2 ... אז ככה, לא משנה איפה שמתי את התיקיה CD2 זה לא עזר.. מה עושים ?! תודה .

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  23. Started by Thug Love,

    אני ראיתי תמישחק למכירה באתר אמריקאי נראה לי אז הוא יצא המשחק או לא ואם לא אז מתי הוא יצא תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  24. P4 2GHZ NORTHWOOD 478 256*4 GF6600DP 400\500 GIGABYTE 128MB\128BIT

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  25. Started by weamir,

    אשמח לקבל המלצות

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות

דיונים חדשים בפורומים