עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. קניתי עכשיו hl2 עכשיו יש לי הרד דיסק שמחולק ל2 c מערכת d משחקים קיצר יש לי כבר סטיים עם אקונט של הלף לייף 1 עליו ואני רוצה להתקין את הhl2 בd סטיים מסודר ומאורגן כדאי שאני יכול לשחק css דרך הסטיים קיצר בהקתנה של hl2 התיקת ידע היא d:steam\ ואי אפשר לשנות את זה ואז בסוף ההתקנה אני רואה שיש לי ככה d:steam\steam ושם הhl2 ושאני עושה register עם הסידקי הוא אומר לי להתקין לפני זה את hl2 דרך הדיסקים ואז לעשות registrt קיצר מה עושים אני משתגע כבר ודרך אגב ניסתי לשנות את התיקית יעד אבל אין כפתור כזה יש next back rest ועוד כפתור אחד שמראה לי כמה שטח יש לי בכול כונן אבל אני לא יכול לבחור שם כלום תודה לעזורים !

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  2. שאני מתקין את Team Sabre expansion המסך הזה עולה לי מה צריך לעשות אולי פא'צ ??

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  3. Started by AliceInChains,

    תוכן נמחק

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  4. אני מודע לכך שאני לא כשיר כל כך לפתוח את הת'רד הזה (בן 13 אבל צריך ת'רד כזה. יוזמה זה תמיד טוב ). אבל נתחיל במשהו שאי אפשר לשכוח. The Super Mario Song

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  5. מחפש משחקים בסגנון Star Defender 4

  6. Started by avivlevy,

    הורדה מהירה ויעבוד !

    • 13 תגובות
    • 692 צפיות
  7. Started by אבי11,

    יש לי את המשחק RAYMAN2 הבריחה הגדולה (מקורי) ואני מנסה ללא הצלחה להפעיל אותו תחת וינדוס XP האם ישנה דרך כלשהיא להפעיל אותו (על האריזה מצויין שהוא מיועד למע' הפעלה 95/98

    • 5 תגובות
    • 692 צפיות
  8. ניסיתי להתקין את nolf וזה כל ההודעות שעלו an older version of no one lives forever was found in C:\program files\fox\on one lives forever - game of the year edition can be installed. uninstlling will not remove any previous save games or geket your configuration and all patch updates are included in the version that will be installed. is this okay? are you sure you want to completely remove the selected application and all of its components? unable to locate the installation log file 'c:/porgam'. uninstallation will not continue. no one lives forever does not appear to have uninstalled correctly. you should remove the old version of no one lives forever manually. install…

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  9. כי המשחק מתחיל לשעמם.... אם ב-GTA3 עשו עבודה טובה כל כך עם הטקסטורות של המכוניות מעניין איך יראה פה... חוץ מזה שהסאונד היה בכלל משהו מדהים חווית סראונד מטורפת לא האמנתי שזה ה-GTA3 הישן והחמוד שלי... קיצר מתי יוצא מישהו יודע?

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  10. Started by gal,

    מישהו יודע מה ההבדלים ביניהם? אני חושב שיש לי את הרגיל פשוט בהתחלת ההתקנה מופיע FLIGHT SIMULATOR 2002 ולא מצויין שזה PRO EDITION!!! האם ככה ניתן לדעת?

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  11. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56770

    • 7 תגובות
    • 692 צפיות
  12. Started by overload,

    בעיה נפוצה לפי מה שהבנתי, עוד מהדמו אפילו (מה שכנרה אומר שזה בעיה במחשב ולא בנשחק) מישהוא יודע מה הפיתרון? הפורומים של המשחק עכשיו לא עובדים (לי לפחות), וגם כשהם עבדו לא ממש מצאתי שם משהו חדש (תעדכן דריברים, תבטל HW SOUND...)

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  13. שתי השחקניות המרכזיות בשוק הקונסולות חושפות אילו משחקים יקבלו חינם אין כסף כל המנויים אל שירותי האונליין שלהן בחודש הקרובלכתבה

  14. Started by SharonSx,

    אח הקטן שלי קיבל הגה למחשב אני רוצה לנצל את ההגה ורציתי לדעת על איזה משחק הייתם ממליצים לי?

    • 9 תגובות
    • 692 צפיות
  15. שבוע טוב חיפשתי בכל מקום מדריך או משהו כזה איך לבטל את התנועה במחשק ולא מצאתי,הדבר היחיד שמצאתי היה מעין פאט' שאמנם מבטל את התנועה אך תוקע את המחשק שרוצים לצאת,ואז הוא קורס.וכל מה שעשיתי (מהפעלת הפאט')נמחק. כמו כן,ניסיתי למחוק את הקובץ של התנועה (כמובן שגיביתי אותו) ושוב אותה בעיה אשמח אם תעזרו לי תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 692 צפיות
  16. Started by ssbb,

    שלום אני מחפשת קודים למשחק pun.exe או punlsher תודה

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  17. Started by Holography,

    אני מחפש את הקראק XIII_Proper_Crackfix-FLTDOX למשחק XIII כמובן... תודה לעוזרים 8) (אני מעדיף (+) הורדה ב-HTTP)

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  18. Started by WarNet,

    כי ראיתי שפירסמו אבל לא רשמי

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  19. שאני משחק במשחק אז הכל בסדר אבל אז שאני עובר לשלב השני כאילו למשימה השניה אז מופיע לי שגיאה שכתוב שאני לא יודע בדיוק מה כתוב זה בערך ככה *********** לא יכול להיפתח בגלל שהפעלת הזיכרון של ******* היא לא redm כמובן שהכוכביות זה לא באמת זה סתם זה במקום אותיות אז מי שיודע את התשובה לזה בבקשה שיעזור לי תודה

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  20. Started by Fadida,

    אנחנו מעלים לערוץ את הסטרימים אבל בראשון ובשני לא היה לנו שמירה שלהם כדי להעלות אותם ל Youtube אז שלחנו קישור שלהם תודה לתומכים !

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  21. עיתונאי שמסקר את שני הצדדים ומחליט איזה דברים לשחרר לעיתונות...נשמע מעניין: http://www.gamershell.com/download_19938.shtml

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  22. Started by Krazy-Hawk,

    שלום, יש לי מחשב חדש עם GEFORCE 6600GT הבעיה שב-VICE CITY אני רואה באגים בגרפיקה. עכשיו יש קובץ EXE בגרסה 1.1 שמסדר את העניין, רק הבעיה היא כשאני מחליף את הקובץ שיש לי ב1.1 המשחק יותר לא עובד בלי דיסק... מישהו יודע איך אפשר לסדר משהו ?

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  23. Started by stingeR-,

    חשוב לציין קודם כל שהמשחק מקורי ולא הורד מהאינטרנט. אני מאוד מקווה שתוכלו לעזור לי, אני ניסיתי להבין והבנתי שצריך לעדכן את הMEDIA PLAYER, עדכנתי אותו לגירסא 11.. הכל טוב ויפה אבל ההתקנה עדיין לא עובדת... עשיתי הכל, אני מתקין עם שני הדיסקים והכל, ופשוט ממש ממש בסוף של ההתקנה זה מה שאני מקבל : [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  24. שלום לכולם אתם חייבים לעזור לי, לפני חודשיים בערך שיחקתי נגד חבר שלי בפיפא 07 ברשת והכל היה בסדר גמור מאז פירמטתי את המחשב וגם הוספתי ראוטר של EDIMAX ועכשיו אנחנו מנסים לשחק המשחק פשוט לא מתחבר לו אין ראוטר והוא זה שמארח מה אני צריך לעשות?

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  25. Started by 125,

    אתמול החלטתי להתקין שוב את המשחק, פעם אחרונה ששיחקתי בו זה היה בתקופת השביתה ( לפני חצי שנה ) התקנתי פאץ 1.6-1.7 וכשאני מנסה להתחבר לסרבר יש לי ERROR : code post gfx mp ff *יש לי את המשחק המקורי . מה אני עושה?!?! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות

דיונים חדשים בפורומים