עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני רוצה לנסות משחק ברשת. הבנתי שיש גם Co-Op וגם Deathmatch. עוד לא ניסיתי. יש מצב? (אני אגיע בערך ב- 22:30 הביתה) HF

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  2. Started by ran19,

    אני צריך משחקים של אופנועי שטח . תודה לעוזרים ! רק תכתבוו לי את שם המחשק וזהוו!

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  3. עם כרטיס מסך TI4200 הוא עובד ובאותה המערכת עם 2 כרטיסי מסך שניסיתי 9600XT של ספייר גם128MB וגם 256MB המשחק לא עולה ואני מקבל הודעת שגיאה (הדרייברים מעודכנים). מה יכולה להיות הסיבה - זה כבר משגע אותי.

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  4. אני מדבר על UT2K3 הכנסתי פנים חדשות לדמות מהמשחק בעזרת התוכנה UPAIN עכשיו איך אני בדיוק משחק בדמות הזאת בתוך המשחק? איפה אני שומר אותה??

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  5. Started by TAMIRRR013,

    המערכת שלי זה e8400 ו 9800gtx+ 4gb ram אני משחק על הכי גבוהה רזולוצייה 1280X0124 הגדרות הכי גבוהות שיש ובמקומות סגורים רץ סבבה על 54-70 fps ובמפות פתוחות על 30 fps קבוע חח מה זה 30 זה כלום למה זה ככה?

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  6. נכנסים למולטיפלייר אבל זה לא מראה שרתים ...... מדוווווע?

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  7. Started by club_501,

    מה אני צריך לעשות פה? אסור להרוג את החייל הזה ואת הבן אדם שיושב בחדר ההוא וכל הזמן המפקד הזה ברקע אומר שנגמר הזמן ועוד משהו

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  8. Started by adizarko,

    מישהו יודע איך בדיוק עוברים את הבוס בשלב הרביעי שמקבל את הכוח שלו מיהלומים מסביבו? תודה

    • 4 תגובות
    • 696 צפיות
  9. Started by anatoli,

    שלום לכולם, השאלה נכללת כבר בנושא, הייתי רוצה לדעת האם המשחק Call Of Duty הראשון תומך בסראונד או לא. זכור לי שכן, אבל אני רוצה לאמת, שכן אני צריך לדעת בוודאות בהקדם, והגרסא שאצלי החליתה פתאום שהיא לא רוצה לעבוד . Anatoli.

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  10. ל-XBOX יש למטה את הקוד שמשחקים עם Rocky איך עושים את זה ??? http://www.cheatcc.com/xb/djffny.html

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  11. מישהו יודע האם הסרטונים בתוכנה 3DMARK05 של בדיקת הגרפיקה לקוחים ממשחקים אמיתיים ???

    • 4 תגובות
    • 696 צפיות
  12. Started by alonkl,

    לא הייתי בעניים בגל חומרה חלשב שנתיים. שמעתי על משחק חדש לDX10 בשם קרייסיס, מתי הוא יצא לחנויות? תודה

    • 5 תגובות
    • 695 צפיות
  13. Started by 114508534,

    לאחר כניסה למשחק , אני בחור משחק חדש ורמה ואז מוצג הסרטון , לאחר שהסרטון נגמר ישנו מסך שחוק למספר שניות והשמחק יוצא לשולחן העבודה וזהו . ככה זה בכל ניסיון הפעלה . אם למישהו הייתה אותה בעיה אני אשמח אם הוא יכתוב על זה ויעזור בפתרון הבעיה

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  14. Started by Cereal Killer,

    אהלן, אני מחפש המלצה ל MMORPG (עדיפות לחינמי) שיכול לרוץ על 4500HD של אינטל, יש רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  15. Started by dj_horse,

    שלום! אני מחפש אבל לא מצאתי אתר שאפשר להוריד אליו עוד מסלולים ורכבות חדשות לסימולטור. מישהו מכיר אתר טוב שמציג הרבה תכנים נוספים לסימולטור?

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  16. והכי חשוב שיעבדו חלק על המחשב שלי (מפרט מימין) משחקי התגנבות שכבר עברתי עליהם: סדרת Splinter Cell סדרת Hitman סדרת Metal Gear Solid סדרת Thief Deus Ex 1+2 No One Lives Forever 1+2 בעדיפות למשחק ביקום מודרני/עתידני, לא ימי הביניים או משהו תודה

    • 8 תגובות
    • 695 צפיות
  17. Started by N.S,

    אוקיי יש לי בעיה ....כל פעם שאני נכנס לקאונטר ואחר כך יוצא אז המחשב נהיה איטי כמו אני לא יודע מה ... מישהו יכול לעזור לי ...בבקשה ???

    • 5 תגובות
    • 695 צפיות
  18. Started by avi1990,

    לאחר שהמשחק יצא היום מישהו כבר שיחק? יש שיפור כלשהו מהדמו? תמונות?

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  19. היי יש לי שרת קבוע שאני משחק בו ב-CSS ולאחרונה הוא נפרץ, נכנסתי לשרת בזמן שהוא היה פרוץ, ואחרי דקה או שתיים קיבלתי באן סתם ככה.. הכי הרבה שמצאתי בגוגל זה הדף הזה: http://www.game-monitor.com/cstrike2_GameServer/79.133.50.141:27015/Office_Only_BankNoAWPTick100_BsG.eSport_by_Prime-Servers.html למישהו יש רעיון איך ליצור קשר עם האדמין ולבקש שיוריד לי את הבאן ? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  20. ובכן, המפרט שלי בצד, המחשב החדש כרגע בתיקון במעבדה כיוון שהייתה ועדיין יש בעיית תקיעות במשחקים כבדים כגון Lost planet ו bf2142. הבייה מתבטאת בזה שהמשחק נתקע לחלוטין, מבלי אפשרויות לסגור או משהו אחר. ניסינו במעבדה אני והטכנאים בIQPC לראות מה הבעיה ולא מצאנו מה... החלפנו לוח חדש, מעבד חדש, כרטיס חדש ושונה (LEADTEK) זכרונות.. בקיצור, הכל! וזה ממש מוזר, שמנו גם את המשחק על מערכות חדשות לגמרי ולא הרצנו מהארד דיסק שלי, והמשחק נתקע - על לוחות ה DS3 של גיגהבייט.... מה יכולה להיות הבעיה!?? אני לא קולט מה זה.... מילא זה היה נתקע לי רק בlost planet אבל זה גם נתקע ב2142, אמנם אחרי שעה ו... ולעיתים יותר, אבל בכל זאת זה מפריע! למישהו או משהו יש רעיון מה זה?!? בעיית תאימות עם הלוח וה880…

    • 11 תגובות
    • 695 צפיות
  21. Started by Alex89,

    מערכת הפעלה: XP כ.מסך: מובנה של אינטל GMA3100 מופיעה הודעה עם השגיעה הזאת Unable to get video memory size from directdraw ניסיתי לעדכן דרייברים של כ.מסך ובדקשתי שמותקן directX 9.0c כל שאר הדרישות מתאימות מישהו יודע מה הבעיה כאן?

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  22. Started by Shmoolik,

    שאני באמצע לב ואני מתתי ואני רוצה לחזור לשמירה , אז אם זה לא QUICK SAVE , אז הבנתי שאני חייב לצאת למסך הראשי ולהעלות את השמירה , אבל גם זה לא עובד. הוא חוזר לי לתחילת השלב. עכשיו עד שגיליתי שאפשר לשמור עם F5 על QUICK , גם אותו אני לא מצליח להעלות. בקיצור , אני מת באמצע איזה שלב , ואני מתייאש כי אני צריך לעשות הכל מהתחלה! מישהו יודע מה הבעיה ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות
  23. Started by davidcohen,

    שלום!!! מישהו יכול להביא לי הורדה של בוטים ל counter strike : source ? לחבר שלי יש את המשחק ושהוא לוחץ על create server יש לו אפשרות של פתיחה עם בוטים הנה ככה זה אצלו: ואצלי אין לי את האפשרות הזאת... איך אני יכול להוסיף בוטים למשחק (קורעים אותי ברשת ואני רוצה להתאמן) ? תודה

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  24. Started by rikus,

    לא מצליח, אני בגוגל ותוכנות שעות...מישהו יודע?

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  25. Started by gshhar,

    האם יש שם משימות (כמו COD) או שזה משחק רשת ?

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות

דיונים חדשים בפורומים