משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אני מסתכל באתר הזה: http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=76159324&show=all וכשאני בודק בין ה badges ל kits הייתי אמור כבר לקבל הרבה מדליות של basic .... למה זה לא נותן לי מדליות? ובקישור הזה: http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=76159324&show=awardlist יש בטבלאות בצד: :G :R מה זה אומר?
-
- 8 תגובות
- 699 צפיות
-
-
אני יודע שקיים כבר דיון על המשחק..אבל זו בעיה ממש פופולרית וחשבתי שיש מקום לפרסם אותה לעיני כולם זה יכול לעזור להרבה אנשים. תקלידו בשורת פקודות gfx_maxfps 30 זה מגביל אתכם ל30 fps אבל התקיעות מפסיקות ואפשר להנות מהמשחק גם על DX 10 , מקווה שעזרתי.
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
כשאני משחק במשחק הFPS "תקוע" על 60. למה זה קורה?(אפילו בתפריט)
-
- 4 תגובות
- 699 צפיות
-
-
נתקעתי בשלב הזה שתופסים אותם המאפיה במגרש גרוטאות ואז מביאים את אישתו והבת שלו והורגים את האשה ואז זורקים את הילדה לבור ואז מגיע טרקטור ענקי כזה שמנסה לדרוס את הילדה ואז יש הוראה שצריך לירות בנהג ואני יורה בחלון ובשמשה הקידמית והנהג לו מת ואז בסיבוב השני הוא דורס את הילדה והכל מתחיל מחדש ואין לי מושג איך לעבור את השלב הזה. מישהו יודע?
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
אז ככה.. חיפשתי משחק שאפשר לשחק אותו בעזרת מצלמת האינטרנט ולאחר כמה שעות טובות מצאתי את המשחק CamGoo... עכשיו.. יש לי בעיה בתוך המשחק.. אני משחק משחק ופתאום המשחק נתקע תמיד הוא נתקע לי ולא הצלחתי לעשות שום דבר.. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה או לתת לי שם אחר של משחק שמשחקים בו עם המצלמה... תודה
-
- 1 תגובה
- 699 צפיות
-
-
-
המקום היחידי שמצאתי בו את המשחק הוא פה אבל יש שם קובץ פגום http://www.masagames.f2s.com/game.php?game=badstreet (ואני לא חושב שזה אתר ווארז) מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותו בגירסא נורמלית? אה ודרך אגב, המשחק משנת 1987 ;D
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
כשאני בא להכנס למשחק אני לוחץ על PLAY ואז יש את הLOADER הוא עושה את זה כמה שניות ואז נעלם ולא נכנס למשחק כאילו בכלל לא ניסיתי להכנס מה זה הבעיה הזאת? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 699 צפיות
-
-
אנחנו מעלים לערוץ את הסטרימים אבל בראשון ובשני לא היה לנו שמירה שלהם כדי להעלות אותם ל Youtube אז שלחנו קישור שלהם תודה לתומכים !
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
היי יש לי את המשחק אבל שאני מנסה להכנס הוא רושם לי שאני צריך service pack 2 לווינדווס XP הבעיה היא שיש לי ווינדווס XP 64-Bit שאין לו בכלל service pack 2 יש איזה תיקון או משהו ?! תודה
-
- 3 תגובות
- 699 צפיות
-
-
אני מדבר על משחק האסטרטגיה... המשחק מותקן והכל וגם מעודכן,אבל כל פעם שאני מכניס את הדיסק ולוחץ "PLAY" אז מופיע מסך הטעינה ואז הוא פשוט נעלם וזהו...=\ יש לי גם את חבילת ההרחבה אבל גם היא לא עולה בטענה שלא נמצאה חבילת הבסיס....מה אני עושה?? בתודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
ומאיפה אני יכול להוריד אותם כי אחרי פירמוט של המחשב שמתי לב שלא שמרתי את זה ואני רוצה להמשיך את המשחק מאותה הנק' ולא להתחיל מחדש. תודה.
-
- 0 תגובות
- 699 צפיות
-
-
מנסה להשיג את המשחק ולא מוצא. אשמח לקבל עזרה. ( מתכוון ל- MANHUNT הראשון שיצא בשנת 2004 ) תודה
-
- 1 תגובה
- 699 צפיות
-
-
שלום, אין לי במשחק את הרזולוציה המקסימלית למסך שלי, שהיא - 1680 על 1050. איך ניתן לסדר זאת .. תודה.
-
- 0 תגובות
- 699 צפיות
-
-
הוכרזה לא מזמן גירסה עדכנית למשחק ה-SD הנוסטלגי הזה. פיתוח של GRIN יפיצו- CAPCOM http://www.gamespot.com/pc/adventure/bioniccommando/index.html אתר הבית: www.bioniccommando.com תזכורת לאחת הגירסאות הראשונות: וכך זה הולך להיראות בגירסה החדשה: http://www.gametrailers.com/player/30872.html http://www.gametrailers.com/player/30860.html http://www.gametrailers.com/player/30887.html
-
- 3 תגובות
- 699 צפיות
-
-
הורדתי את הדמו של המשחק ומאוד התלהבתי, שיחקתי דיי הרבה זמן אבל לא הבנתי איך אני אמור להגיע לדברים המגניבים באמת - כבישת טירות, מבצרים, גביית מיסים, מלחמות בין ממלכות, דברים כאלה. אז, איך מגיעים לזה? ובעצם איך מתקדמים במשחק? ודבר שני, מה שונה הדמו מהמשחק המלא? כי בדמו יש המון אפשרויות ולא נראה שיש הגבלות בכלל. תודה לעוזרים! אלון
-
- 1 תגובה
- 699 צפיות
-
-
הבקר הוא לא עבור סימולציות טיסה (שנקרא גם ג'ויסטיק), אלא למשחק כדורגל PES4 שהוא אחד המשחקים שבגללו אני רוצה לקנות בקר למשחקים או GTA או כדורסל, בעיקרון יש לי PS2 והייתי רוצה המלצה לבקר כמוהו בערך, כמו כן שמעתי שיש מתאמים שאני אוכל לחבר גויסטיק של PS2 אבל אני מפחד שהוא יעשה לי בעיות. בבקשה את המלצתכם. נ.ב. המחיר שאני רוצה להשקיע הוא עד 200-250 ש"ח אבל אם יש בקר מומלץ בפחות אני אשמח לשמוע.
-
- 1 תגובה
- 699 צפיות
-
-
ממש לפני מס' שעות קניתי את המשחק הנ"ל ואני "מותקף" ע"י האטת FPS מטורפת. אני מניח שהקצב הקבוע הוא על סביבות ה-15 פריימים לשניה. אני משתמש במערכת שבצד. המעבד ב-OC ל-3,600MHZ והזכרונות ב-OC ל-1,800MHZ בתזמונים של 9-9-9-27. כל ה-OCים יציבים ב-100%. אני משתמש בדרייבר 182.08 לכרטיס המסך. למישהו יש מושג מה הבעיה ואיך לפתור אותה? ניסיתי להוריד את ההגדרות (בלי פילטרים וכו') וזה לא עזר. נ.ב. V-SYNC פועל, אפילו שנראה לי שזה לא כ"כ קשור. תודה רבה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
שלום, יש לי בבית עוד מחשב , רציתי לדעת איזה משחקים אפשר לשחק ככה ברשת. רצוי משחקי אסטרטגיה "לא של בנים" , כלומר משהו בסגנון סימס וכו' סימולציות למינהן, רק שאפשר לשחק ברשת. אשמח להמלצות לכל סוג משחק שהוא.
-
- 1 תגובה
- 699 צפיות
-
-
איפה נעלמו כל השרתים הישאלים בFEAR? ? ? ? ? ? יש רק שרת אחד!! אני רוצה CTF!!!!!
-
- 0 תגובות
- 699 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך לעבור איך dr wolf במשימה השניה של Infernal? (אחרי הפיצוץ של המכונה שלו, באחד על אחד.) נגמרת לי התחמושת לפני שהוא מת... השתמשתי בתחמושת הנוספת שבארונות, אני יורה רק עם Infernal Power ונכנסתי לשלב עם לא מעט תחמושת. אני מפספס משהו?
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שלום לכלום יש לי בעיה קטנה שהיא שאני משחק בSoldier of Fortune Payback התפריט של משחק בסדר אבל ברגע שאני מתחיל לשחק אני רואה רק מסך לבן למה זה אם כרטיס מסך שלי הוא sapphire radeon x550 אך אני פותר את בעיה???
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 22 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. אהלן חבר’ה! מאז שהתחלנו להקליט את התכנית הזו, חווינו בעיות ותקלות מפעם לפעם, אבל מעולם לא קרו לנו כל כך הרבה טעויות ותקלות במרוכז בפרק אחד! היה נדמה כי כאילו האלים עשו יד אחת כנגדנו בכדי למנוע מאיתנו לשחרר פרק נוסף בסדרת הפרקים השווים והפופולארים של ה”פאנבויז פודקאסט”. אנחנו שמחים לבשר לכם כי למרות שהמיקרופון של לוני שבת, המחשב של יוגי איתחל את עצמו והתוכנה עימה ינאי הקליט החליטה שהיא סיימה לעבוד איתו וסגרה את עצמה (ואלו רק חלק מהבעיות) החזקנו בשיניים ונתנו בראש כנגד כל הסיכויים וכעת יש לנו פרק נוסף עבור המאזינים. בפרק דיברנו…
-
- 0 תגובות
- 698 צפיות
-
-
אני נכנס למולטי בקריסיס 2 לאחר לוגין ואני רואה אותו מחפש שרתים אבל לא מוצא כלום. האם יש פורטים בFW שצריך לפתוח או שאני מפספס משהו אחר? :s05:
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
כדאי להוריד את המשחק הזה: http://www.gamespot.com/pc/sports/premiermanager20062007/index.html
-
- 5 תגובות
- 698 צפיות
-


