משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
part 2:a binary choice chaoter two in the middle of someting נכנסתי לכול חור בשני הבינינים והרגתי את כולם אני יוצא החוצה לכוון השער איפו שהאוטו מסחרי השחור ואני כבר לא יודע מה לעשות אף אחד לא בא אלי מה עושים בתודה עמית 8) נ.ב משחק פעולה הכי טוב ויפה שיש
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום באחד המשחקים שלי, כנראה שלחצתי או אחי לחץ על משהו ועכשיו כל מפה נעשת הקלטה של הנעשה. איך מבטלים את זה? בכיוון המקשים יש רק כפתור להפעיל את האופציה, אך לא מצאתי איך לכבותה.. תודה מראש d
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני לא מבין.. הוא יצא רק לאקסבוקס או שהוא יצא כבר למחשב גם ? (אני מדבר על המלא..)
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
לפני כמה שנים, כשיהיה לי 486 אבא שלי קנה לי איזה משחק מחשב שמאוד אהבתי. זה היה מין סגנון ארקייד תלת מימדי (עד כמה שזכור לי) עם איזה חללית ובסוף כל שלב נלחמים באיזה בוס. הבעיה היחידה שאני גם לא זוכר איך קוראים למשחק ומי הוציא אותו, עד כמה שאני מצליח לזכור היה לו NOVA בשם. עזרו לי.
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום נתקעתי השלב השני שבו אני במשטרה עצמה (אחרי הזירה ה1 הגיבורה נוסעת לתחנת המשטרה) מה עושים שם?
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הרצתי את iron storm (מקורי) היה את הסרטון שלו וכשהגעתי לתפריט הראשי המסך נהיה שחור וכשאני מזיז את העכבר רואים כל מיני סימנים צילמתי את המסך (עם PRINT SCREEN SYSEQ )וכשאני מדביק את התמונה בצייר רואים הכל בסדר וחלק היה לי את זה עם משחק אחר אבל לפניי שהפעלתי אותו עלה חלון עם כל המאפיינים של הכרטיס מסך הגודל של המסך וכו' שיניתי את ה-800 * 600 ל-1000 * 700 וזה היסתדר. ב-iron storm לא עולה החלון עם כל המאפיינים אז איך אני יכול לשנות שזה יסתדר לי ??? זה המפרט שלי amd athlon xp-m 1900+ mmx 3now 1 6ghz 512 mb ram geforce fx 5200 צריך עזרה בהפעלת המשחק Shadow Ops כשאני מנסה להפעיל את המשחק עולה ההודעה הזאת
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום לכולם נתקעתי במשחק הנל בשלב 7 אחריי שאני לוקח סוס........ובורח מהזקן אז אני עוזב באיזו שלב את הסוס ועולה על הר אבל אין לאן ללכת! חרשתי את כל המסך פשוט אין לאן ללכת מישהו יודע מה עושים שם????תודה
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הנה כל המי ומה בתחרות הגיימינג השנה - https://gaming.walla.co.il/item/3473267
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש משחקי אסטרטגיה ו FPS שירוצו על המחשב הנייד שלי ברזולוציה 800X600 לפחות. Centrino 1.7GHZ, video card 855GME, 1GB RAM. תודה
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הביאו לי דיסק של FEAR DIRECTOR'S EDITION ובמהלך ההתקנה הוא מבקש ממני קובץ שלא נמצא על הדיסק - DATA3.CAB מה הבעיה? למה הוא מבקש קובץ שלא קיים? חיפשתי בגוגל על הבעיה, אבל כל מה שמצאתי זה לינקים מתים. מישהו נתקל בבעיה הזאת ויכול לעזור?
-
- 4 תגובות
- 700 צפיות
-
-
רציתי לשחק במשחק עם המוד של קאטאנה, אני לוחץ על המשחק הוא מעלה את האייקון שלו, ואז יוצא החוצה בלי שום סיבה. יש למישהו מושג מה הבעיה? שמעתי שזה לא נתמך על ידי אקס פי, אבל זה לא נכון כי כבר שיחקתי בו באקס פי... בתודה!
-
- 4 תגובות
- 700 צפיות
-
-
HEXIC שחקו חינם אונליין באתר המשחקים של MSN. למי שלא יודע, זה להיט הקרב שחקני ה XBOX 360 LIVE ARCADE. http://zone.msn.com/en/hexic/
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
טוב, אני קניתי תמשחק בגרסה dvd, ויש לי dvd במהירות 16 וכשאני מתקין את המשחק, נפתח לי הודעת שגיאה, הינה תמונה: http://img204.echo.cx/img204/6762/150015001488151315013xt.jpg בבקשה אחים שלי, תעזרו לי...
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הורדתי את הדמו עכשיו אני מסתכל בתיקיה יש את הקבצים שתי רבצי התקנה הראשון בצורת דיסק אם מחשב והשני appliciton בשביל להתקין את זה אם הדיסק צריך את הקובץ אפליקציה להתיקן ואז אני לוחץ עליו וזה לא עובד אז בבקשה אם הורדתם מאיזה שרת מסוים שההתקנה הייתה קלה ולא מסובכת תנו לי תקישור בבקשה
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני במפה הראשונה (הסתדרתי על הבאג הלא נורמלי שהיה לי במשחק..) - ללמוד איך להפעיל את היצור אומרים לי להוציא אותו החוצה , להאכיל אותו, עשיתי אחרי זה אומרים לי לקשור אותו לאבן .. עשיתי ואז מה.. כלום לא קורה.. איך עוברים את המפה ואני מנסה לשחרר את האחיזה של הרצועה מהאבן ולא הולך.. שעה אני מנסה וכלום.. מה אומר לקרות אחרי זה..?? עזרה..
-
- 0 תגובות
- 699 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי בעיה במשחק, אני משחק ופתאום התמונה קופאת, נתקעת ואין מה עלשות חוץ מריסטרט. המפרט שלי הוא p4 2.4GHZ, 512 ram וכרטיס מסך 6600GT, וספק ג'נרי 500W. ד"א ההגדרות על low. תודה מראש לכל העוזרים
-
- 8 תגובות
- 699 צפיות
-
-
מחשב עם 127 משחקים שונים טלפונים סלולריים עם 125 כותרים פלייסטיישן 2 עם מאה כותרים בדיוק נינטנדו DS עם 52 משחקים PSP עם 33 כותרים בלבד אקס-בוקס 360 עם 20 כותרים חדשים פלייסטיישן 3 עם 18 משחקים ווי וחמשת משחקיו גיימבוי אדבנס עם 2 כותרים אקס-בוקס, גיימקיוב והפלייסטיישן 1 נמצאים בתחתית הטבלה ובתחילת עידן השכחה עם כותר אחד בלבד לכל קונסולה. מקור : http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=99891
-
- 4 תגובות
- 699 צפיות
-
-
הורדתי אן בי אי הקובץ שלו ניראה ככה NBA.LIVE.06.CLONE-ADDICTION-CD1.tar NBA.LIVE.06.CLONE-ADDICTION-CD2.tar עכשיו אנ ילא יודע איך להפעיל את זה ניסיתי לשנות את זה לקיבצי בין זה לא עזר ניסיתי ליפתוח דרך הדיימון טולס וזה לא עזר.. וניסיתי ליפתוח דרך winrar וזה גם לא עזר זה רק פתח לי בער 50 פריטים שכל אחד מהם שוקל 15 מגה וניסיתי ליפוח כל אחד בדיימון טולס וזה לא עשה כלום (גם לא עזר) אז מישהו יודע איך אפשר ליפתוח קיבצי tar ?? תודה מראש..
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
דרישות המינימום מערכת הפעלה מסוג Windows XP SP2 או Vista מעבד בעל ליבה אחת, במהירות 2 ג'יגה-הרץ או יותר 512 מגה-בייט זכרון פנימי כרטיס מסך מדגם Nvidia 6200 לפחות, או ATI Radeon 9600 לפחות 8 ג'יגה-בייט של מקום פנוי על הכונן הקשיח מערכת מומלצת מעבד כפול ליבה במהירות 2.4 ג'יגה-הרץ או יותר ג'יגה של זיכרון פנימי כרטיס מסך מדגם Nvidia 7800GTX לפחות, או ATI X1300 לפחות לא מאמין ניראה שאני יוכל לשחק בזה על high עם קצת OC למעבד!!!
-
- 4 תגובות
- 699 צפיות
-
-
ממליץ ממליץ ממליץ! משחק מצויןןןן אני נסיתי הרבה מאוד משחקים וזה היחיד שאהבתיייייי אני כ"כ מרוצה ממנוו.. מומלץ לכולם לנסות!
-
- 6 תגובות
- 699 צפיות
-
-
אני גמרתי כבר את כל המשחקים שיש לי במחשב ואני רוצה עכשיו משחק חדש וטוב. אני מעדיף שזה יהיה פעולה אבל אני גם מאד אוהב אסטרטגיה. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 699 צפיות
-
-
כשאני מנסה להיכנס למשחקים שהם לא ברשת כמו hl2,episode 1 זה נכנס לתפריט הראשי אבל כשאני טוען שלב זה נתקע באמצע ולא מגיב...וכשזה עוד פעל לפני כמה זמן זה לא נתן לי לשנות הגדרות אחרי שניכנסתי למשחק(וגם באפיסוד אחד אין לי אפשרות של hdr מלא...) וכשני מנסה להיכנס לcss אז זה נתקע באמצע הטעינה ואומר שהוא לא מזהה את ה-user id או משהו כזה... ניסיתי פעם להתקין מחדש אבל זה לא עזר... מה לעשות?זאת תוכנה ממש מעצבנת...
-
- 5 תגובות
- 699 צפיות
-
-
http://www.breedgame.de/screenshots/screenshots.php?l=e עושה שימוש במנוע הגרפי - Mercury. צפיה מהנה, מוריד כרגע את הדמו (שוקל 217 מגה).
-
- 6 תגובות
- 699 צפיות
-
-
Nikopol: Secrets Of The Immortals זאנר: הרפתקאה תאריך יציאה: 20 בספטמבר 2008 Based on the Nikopol Trilogy graphic novel series, Nikopol: Secrets of the Immortals will take you through a Paris ruled by a power-hungry dictator in the year 2023. What's worse than the leader of a floating pyramid declaring the take over of a Paris ruled by a cruel dictator? Finding out your father is still alive and being kept underground. Uh-oh Spaghettios! ביקורת (IGN מהאתר): http://pc.ign.com/articles/911/911027p1.html תמונות: http://www.gotgameentertainment.com/nikopol/screens.htm טריילר: http://www.gametrailers.com/player/39410.html פרטים נוספים: http://www.gamesradar.com/p…
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-


