משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
טוב אני בשלב האחרון של המשחק(נראה לי) ובמקום להכביד עליכם במילים, אני פשוט אראה לכם איפה אני תקוע http://www.geocities.com/shaul_rub/jedi1.JPG קישור למקום שבו אני תקוע.(לא נותן לי להעלות את התמונה משום מה) האיכות גם לא משהו, אבל אפשר להבין מה קורה שמה מה לעזאזל אני עושה פה?!
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שיחקתי במשחק ונהייה לי מסך כחול(זה לא הבעיה אני יודע למה זה קורה) וזה קרה יותר מפעם אחת, עשיתי ריסט נכנסתי למשחק, הוא שואל אותי אם אני רוצה להיכנס ב-SafeMode אני אומר לו לא והכל טוב ויפה ואני ממשיך לשחק. הבעיה זה שעכשיו אחרי שעשיתי ריסט אני נכנס למשחק והוא לא זוכר לי שום שמירה. זאת אומרת שאני צריך להתחיל את כל המשחק מההתחלה!!!! ויש את קבצי שמירה!!!! הם נמצאים בתיקייה של המשחק ואני כבר לא יודע מה לעשות!!! אשמח לעזרה אלעד
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
יש לחבר שלי הגה ודוושות של לוג'יטק איך הוא משחק איתם בNFSC? אם בכלל אפשר...
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
יש לי תמישחק מקורי אבל איך נירשמים ניסיתי והוא שולח אותי כל פעם לאתר של EA להירשם
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
לפני 7 שנים ככה היה משחק דו מימדי שאתה כדור כתום כזה שצריך לקפוץ על טרמפולינות וכל מיני דברים עד לסוף המפה ואז יש שלב הבא... מישהו זוכר אולי?
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
איזה תרגילים אני יכול לעשות בפיפ"א החדשה יש לי אותה ואני לא יודע איך עושים תרגילים תאמרו לי איך אני גם עושה אותם עם איזה כפתור? וגם איך אני עושה עונה עם איזה קבוצה ? אני מתכוון עונה רגילה,ליגת אלופות,גביע מדינה וכו' תסבירו איך אפשר לעשות כל אחד מהם אם אפשר תודה..
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום,היום קניתי את המשחק הזה ברשת באג אבל כאשר אני בא להתקין את המשחק יש את ההודעה הבאה: http://img230.imageshack.us/img230/4101/65951574hc2.jpg ועשיתי ניקוי טמפורי ד''א הבעיה נפתרה. עי'' נקיטת הדבר הבא: GO to C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime and del 0701 folder
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק באון ליין וזה אומר לי שאני צריך לפתוח את ה-PUNKBUSTER מה זה אומר???
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
מאז שקניתי מסך LCD המשחק מרצד לי על המסך וזה מעצבןןןן.... זה קורה רק לי או שזה ככה באג במשחק? ניתי להוריד רזולוציות ותדר רענון אבל עדיין זה מרצד טיפה ולא רואים חלק....
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק Half.Life.2.Lost.Coast עכשיו הוא שוקל 320 מגה וזה לא נראה לי הגיוני אז רציתי לדעת עם צריך את HALF LIFE2 כדי לשחק בזה?
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני לא מצליח להחליף שחקנים ב- FIFA 08. כל פעם שאני נכנס ל- Team Management זה רושם לי שאני צריך לשלוט בקבוצה אבל אני שולט בקבוצה שלי. מה אני צריך לעשות?
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני צריך לינק ל Need For Speed Underground על HTTP בבקשה אם אפשר...? :-* תודה לעוזרים...(למוצאים)!!! :-* :-* :-*
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שמתי לב שבמשחק כאשר יורים ישר אז לא שומעים SFX בכלל. כאשר אחד מצוות שלך יורה ואתה מסתכל לכיוון אחר הכל תקין. מישה נתקל בבעיה כזאת?
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום אני אתמול התקנתי את הוידוס (XP) אחרי פירמוט כול המחשב אחרי את המשחק מדיסק מקורי כמובן ואני משחק אני מתחבר לשרת ישראלי ואחרי כמה משחקים הוא יוצא לי לתפריט הראשי ואומר לי שאחרי שתי דקות אני אף ומה שהעיף אותי זה התוכנה punkbuster ושאני כדי אולי לפתור את הבעיה צריך לעתכן את PB client מזה אני ממש מיואש ואני מת לשחק? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום, הורדתי את הטסט דרייב והוא נתן לי רכב להשכרה נסעתי לאיזה סוכנות בחרתי רכב ומשם נסעתי למשימה הראשונה ובכניסה הוא אומר לי טורניר או תחרות או משהו כזה ואני עושה לו START והוא נתקע מה עושים???
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
יש לי 2 מחשבים מחוברים ברשת ביתית ורציתי לדעת איך אני יכול לשחק SC בין 2 המחשבים ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
לאחר כמה חודשים שאני כבר לא משחק, חזר לי קצת החשק. שמתי בפאר-קריי רמה שלישית נראה לי "צ'אלנג'ינג" וממש קשה לשחק ככה, במיוחד שכבר יש מפלצות. בכל אופן הבנתי שאפשר להוריד את הרמה ע"י העתקת השמירות, אני רוצה לדעת איזה תקייה ואיזה קבצים בידיוק ובאופן ממוקד מאוד אני צריך להעתיק? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום אני חובב ענק של משחקי יריה עתדניים ואני שמחק CSS וקצת נמאס לי מסורס ויש לי את Fear מחבר וסיימתי את הסינגל פלייר וממש אהבתי את המשחק אז עכשיו רציתי לדעת עם כדי לי לקנות את המשחק בשביל לשחק במלוטי , הוא טוב? יש לו קהילה גדולה בארץ? תודה רבה , אשמח לקבל כמה שיותר מדי על משחק הזה למולטי או כל משחק אחר עדתני שאתם ממליצים לקנות בשביל המולטי הוא בכלל שהוא טוב...
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
בדקתי בקונטרולס והמקש למיקרופון הוא מה שאני לוחץ - בדקתי את המיקרופון בכמה תוכנות והוא עובד - עד לפניי איזה חודש הוא עבד ולפניי חודש הוא הפסיק לעבוד - יש שלכם מושג מה זה???? :smilyDJ:
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני משחק והדיבור באנגלית אבל הטקטס באטלקית האם אפשר לשנות את זה בבקשה תעזרו לי
-
- 4 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אז ככה הורדתי והתקנתי תעדכון גירסא ל1.40 ואחרי שניסיתי להיכנס למשחק הוא רשם Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application אז החלפתי קראק ושניסיתי להיכנס למשחק הוא רשם לי שיש שהתוכנית ניתקלה בבעיה ועליה להיסגר בלה בלה בלה מה לעשותת?? אני חייב עזרה דחוף מצ'עמםםם המשחק התמכרתי למשחק חח ועכשיו הוא לא רוצה לעבוד תעזרוו ליי חחחח
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
כל פעם שאני מפעיל את המשחק הוא מראה לי את ההודעה הזאת: [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני לא מצליח לעבור את שלב 5 , השלב בו יש תעונת שרשרת שנגרמת ע"י נהג אוטובוס שהסתכל על המפה בזמן הנסיעה ונתקע במשהו שלפניו... משהו יכול להסביר לי איך לעבור את השלב הזה?
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
http://www.hellgatelondon.com/ המשחק שאני הכי מחכה לו מכולם
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-


