עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by shaul,

    טוב אני בשלב האחרון של המשחק(נראה לי) ובמקום להכביד עליכם במילים, אני פשוט אראה לכם איפה אני תקוע http://www.geocities.com/shaul_rub/jedi1.JPG קישור למקום שבו אני תקוע.(לא נותן לי להעלות את התמונה משום מה) האיכות גם לא משהו, אבל אפשר להבין מה קורה שמה מה לעזאזל אני עושה פה?!

  2. Started by EladBr,

    שיחקתי במשחק ונהייה לי מסך כחול(זה לא הבעיה אני יודע למה זה קורה) וזה קרה יותר מפעם אחת, עשיתי ריסט נכנסתי למשחק, הוא שואל אותי אם אני רוצה להיכנס ב-SafeMode אני אומר לו לא והכל טוב ויפה ואני ממשיך לשחק. הבעיה זה שעכשיו אחרי שעשיתי ריסט אני נכנס למשחק והוא לא זוכר לי שום שמירה. זאת אומרת שאני צריך להתחיל את כל המשחק מההתחלה!!!! ויש את קבצי שמירה!!!! הם נמצאים בתיקייה של המשחק ואני כבר לא יודע מה לעשות!!! אשמח לעזרה אלעד

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות
  3. Started by MODI,

    יש לחבר שלי הגה ודוושות של לוג'יטק איך הוא משחק איתם בNFSC? אם בכלל אפשר...

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות
  4. יש לי תמישחק מקורי אבל איך נירשמים ניסיתי והוא שולח אותי כל פעם לאתר של EA להירשם

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות
  5. Started by JHONLEV,

    לפני 7 שנים ככה היה משחק דו מימדי שאתה כדור כתום כזה שצריך לקפוץ על טרמפולינות וכל מיני דברים עד לסוף המפה ואז יש שלב הבא... מישהו זוכר אולי?

    • 2 תגובות
    • 700 צפיות
  6. איזה תרגילים אני יכול לעשות בפיפ"א החדשה יש לי אותה ואני לא יודע איך עושים תרגילים תאמרו לי איך אני גם עושה אותם עם איזה כפתור? וגם איך אני עושה עונה עם איזה קבוצה ? אני מתכוון עונה רגילה,ליגת אלופות,גביע מדינה וכו' תסבירו איך אפשר לעשות כל אחד מהם אם אפשר תודה..

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות
  7. Started by אמיר יצחקי,

    שלום,היום קניתי את המשחק הזה ברשת באג אבל כאשר אני בא להתקין את המשחק יש את ההודעה הבאה: http://img230.imageshack.us/img230/4101/65951574hc2.jpg ועשיתי ניקוי טמפורי ד''א הבעיה נפתרה. עי'' נקיטת הדבר הבא: GO to C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime and del 0701 folder

    • 1 תגובה
    • 700 צפיות
  8. Started by yotam360,

    אני רוצה לשחק באון ליין וזה אומר לי שאני צריך לפתוח את ה-PUNKBUSTER מה זה אומר???

    • 3 תגובות
    • 700 צפיות
  9. מאז שקניתי מסך LCD המשחק מרצד לי על המסך וזה מעצבןןןן.... זה קורה רק לי או שזה ככה באג במשחק? ניתי להוריד רזולוציות ותדר רענון אבל עדיין זה מרצד טיפה ולא רואים חלק....

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות
  10. Started by segevgabay,

    הורדתי את המשחק Half.Life.2.Lost.Coast עכשיו הוא שוקל 320 מגה וזה לא נראה לי הגיוני אז רציתי לדעת עם צריך את HALF LIFE2 כדי לשחק בזה?

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  11. Started by Aviv C,

    אני לא מצליח להחליף שחקנים ב- FIFA 08. כל פעם שאני נכנס ל- Team Management זה רושם לי שאני צריך לשלוט בקבוצה אבל אני שולט בקבוצה שלי. מה אני צריך לעשות?

    • 3 תגובות
    • 700 צפיות
  12. אני צריך לינק ל Need For Speed Underground על HTTP בבקשה אם אפשר...? :-* תודה לעוזרים...(למוצאים)!!! :-* :-* :-*

    • 2 תגובות
    • 700 צפיות
  13. שמתי לב שבמשחק כאשר יורים ישר אז לא שומעים SFX בכלל. כאשר אחד מצוות שלך יורה ואתה מסתכל לכיוון אחר הכל תקין. מישה נתקל בבעיה כזאת?

    • 3 תגובות
    • 700 צפיות
  14. שלום אני אתמול התקנתי את הוידוס (XP) אחרי פירמוט כול המחשב אחרי את המשחק מדיסק מקורי כמובן ואני משחק אני מתחבר לשרת ישראלי ואחרי כמה משחקים הוא יוצא לי לתפריט הראשי ואומר לי שאחרי שתי דקות אני אף ומה שהעיף אותי זה התוכנה punkbuster ושאני כדי אולי לפתור את הבעיה צריך לעתכן את PB client מזה אני ממש מיואש ואני מת לשחק? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  15. שלום, הורדתי את הטסט דרייב והוא נתן לי רכב להשכרה נסעתי לאיזה סוכנות בחרתי רכב ומשם נסעתי למשימה הראשונה ובכניסה הוא אומר לי טורניר או תחרות או משהו כזה ואני עושה לו START והוא נתקע מה עושים???

    • 1 תגובה
    • 700 צפיות
  16. Started by Cyron,

    יש לי 2 מחשבים מחוברים ברשת ביתית ורציתי לדעת איך אני יכול לשחק SC בין 2 המחשבים ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 700 צפיות
  17. Started by The UnKnown,

    לאחר כמה חודשים שאני כבר לא משחק, חזר לי קצת החשק. שמתי בפאר-קריי רמה שלישית נראה לי "צ'אלנג'ינג" וממש קשה לשחק ככה, במיוחד שכבר יש מפלצות. בכל אופן הבנתי שאפשר להוריד את הרמה ע"י העתקת השמירות, אני רוצה לדעת איזה תקייה ואיזה קבצים בידיוק ובאופן ממוקד מאוד אני צריך להעתיק? תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 700 צפיות
  18. Started by fireskill,

    שלום אני חובב ענק של משחקי יריה עתדניים ואני שמחק CSS וקצת נמאס לי מסורס ויש לי את Fear מחבר וסיימתי את הסינגל פלייר וממש אהבתי את המשחק אז עכשיו רציתי לדעת עם כדי לי לקנות את המשחק בשביל לשחק במלוטי , הוא טוב? יש לו קהילה גדולה בארץ? תודה רבה , אשמח לקבל כמה שיותר מדי על משחק הזה למולטי או כל משחק אחר עדתני שאתם ממליצים לקנות בשביל המולטי הוא בכלל שהוא טוב...

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  19. Started by dorman2,

    בדקתי בקונטרולס והמקש למיקרופון הוא מה שאני לוחץ - בדקתי את המיקרופון בכמה תוכנות והוא עובד - עד לפניי איזה חודש הוא עבד ולפניי חודש הוא הפסיק לעבוד - יש שלכם מושג מה זה???? :smilyDJ:

    • 2 תגובות
    • 700 צפיות
  20. Started by יניב קופר,

    אני משחק והדיבור באנגלית אבל הטקטס באטלקית האם אפשר לשנות את זה בבקשה תעזרו לי

  21. אז ככה הורדתי והתקנתי תעדכון גירסא ל1.40 ואחרי שניסיתי להיכנס למשחק הוא רשם Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application אז החלפתי קראק ושניסיתי להיכנס למשחק הוא רשם לי שיש שהתוכנית ניתקלה בבעיה ועליה להיסגר בלה בלה בלה מה לעשותת?? אני חייב עזרה דחוף מצ'עמםםם המשחק התמכרתי למשחק חח ועכשיו הוא לא רוצה לעבוד תעזרוו ליי חחחח

    • 1 תגובה
    • 700 צפיות
  22. Started by mosh18,

    כל פעם שאני מפעיל את המשחק הוא מראה לי את ההודעה הזאת: [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 700 צפיות
  23. אני לא מצליח לעבור את שלב 5 , השלב בו יש תעונת שרשרת שנגרמת ע"י נהג אוטובוס שהסתכל על המפה בזמן הנסיעה ונתקע במשהו שלפניו... משהו יכול להסביר לי איך לעבור את השלב הזה?

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות
  24. http://www.hellgatelondon.com/ המשחק שאני הכי מחכה לו מכולם

    • 2 תגובות
    • 700 צפיות
  25. Started by TimoTy,

    ממה שאני הנתי היחיד למשחב הוא VII

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות

דיונים חדשים בפורומים