עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by galh_5,

    אני בקריירה בערך בעונה 3,4 ועכשיו יש לי ציפיות מההנהלה והם אומרים לי שם גם: buy a new right back עכשיו מה אני צריך לעשות לא הבנתי את ההוראה תודה

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  2. Started by hagay21,

    יש לי מחשב די חזק p4 3 giga + ג'יגה זיכרון + כרטיס מסך x800 xt pe אני משחק ברשת וכל הזמן המשחק קורס לי ונותן שגיאת זיכרון memory.dll thread 1892 is deallocating main thread memory מה זה לעזזל?!?!?

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  3. Started by iyehuda,

    1. איך בועטים פאול נמוך 2. איך פותחים טורניר נעול ( לקחתי את כל האליפויות )

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  4. מי שמעוניין לשחק במשחקים האלה ברשת שירשום את מספר האי סי שלו ואני יכנס אליו. ויקשר אתו עם כולם אפשר לשלוח את האי סי לדוא שלי nati8056@Walla.com יש לי תוכנה שמקשרת את כולם כדי שכולם אוטומט יכנסו למשחק ובלי אי פי ... דירוג המשחקים שאני חזק בהם משחקים כולל ההרחבה act of war 10 company of heroes 9 Faces of War 6 Warhammer 40000 - Dawn of War 5 generals + 10 Joint Task Force 5 Battle For Middle Earth II 10

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  5. Started by motorishta,

    לילה טוב. התקנתי את המשחק, העברתי את הקראק לתקיה של המשחק אבל קופצת לי הודעת שגיאה: הורדתי בערך 5 קראקים ובכל אחד מהם יש לי את אותה הבעיה. התקנתי את המשחק פעמיים מחדש ופעם אחת בקונן אחר אך עדיין אותה הבעיה. מבקש את עזרתכם. תודה ולילה טוב.

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  6. Started by RDS,

    1) כאשר אני משחק כתוב לי באמצע המסך No Ammo- למה? גם כשיש לי תחמושת זה כותב לי את זה... 2) נובע מהבעיה שלמעלה- כשאני עם רובה זה לא כותב לי כמה כדורים נשארו. 3) כשאני מנסה להתקין את הפאטץ' זה אומר לי שחסר קובץ או משהו כזה...(תמונות) עזרה לשלוש הבעיות תתקבל בברכה.

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  7. אפשר להשיג דמו שלו?

    • 5 תגובות
    • 703 צפיות
  8. Started by sahargt,

    צריך עזרה בעייה איתה שבזמן המשחק התמונה איתה קופצת ולפעמים רואים אותם כפול פתרתי את הבעייה הזו התקנתי דריביר של הכרטיס מסך בעבר היה מותקן הגירסה אחרונה של NU התקנתי גירסה של החברה שיצרה את הכרטיס PNY אז החשב המשחק עובד אבל לי שיש את המשחק אז במפה של הכוכבים התמונה זזה והכוכבים רוקדים וקשה לסמן אותם משהו יודע מה הבעייה

    • 6 תגובות
    • 703 צפיות
  9. Started by tepez,

    אני מחפש שרתים פרטיים (private servers) לCall of Duty 2 איפה אני יכול למצוא רשימה שלהם?

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  10. Started by elad76,

    לאחר שהגדרתי את המשחק על ההגדרות MAX עם 1024 1280 אני אוכזבתי לגלות שהוא צונח כבר במשימה השניייה ל20. אז חיפשתי את כל הפאטצים והתקנתי אותם מגירסת 1 עד 1.33 לאחר שגמרתי להתקין כשאני נכנס למשחק הוא מראה לי את התמונה של הפתיח וכתוב לי שהגירסה שלי היא 1.33 BUILD 1376 משהו כזה. מה לעשות?? עידכון:הצלחתי להפעיל את המשחק על 1.32 ....איך אני מפעיל HDR

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  11. Started by tomer84,

    איזה משחקים אתם ממליצים למפרט הזה intel core 15 2300 כרטיס מסך: nividia gtx 520 זיכרון 6 gb ram תודה

    • 1 תגובה
    • 703 צפיות
  12. Started by wrecker,

    קודם כל חייב לציין שהמשחק מדהים, המפות אדירות! אבל יש לי בעיה שאני לא מצליח לשנות זווית מצלמה, יש לי אפשרות רק לראות את הטרקטורון מאחורה חיפשתי בשינוי מקשים ולא רשום שום דבר על שינוי מצלמה.. מישהו יודע איך משנים? בטריילרים מראים אפשרות לשחק מהחזית למשל ..

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  13. במטרה להגיע למצב שהמחשב שלי מחקה כמה שיותר טוב את הXBOX שיש לחבר שלי קניתי ג'ויסטיק עם שתי ידיות אנלוגיות (כמו הידיות של הקונסולות) ורטט מובנה. הבעיה היא שכשאני מנסה להפעיל את הג'ויסטיק במשחקים כמו DOOM3 או NBA LIVE 2005 זה או שהג'ויסטיק לא עובד בכלל או שהוא עובד (בNBA) אבל אני לא מצליח ללהגדיר ולגרום למשחק להכיר בכך שלג'ויסטיק יש שני אנלוגים ורטט!! מה עושים??? חיפשתי המון בכל מקום והתייאשתי. אשמח לקבל כל רעיון לפתרון הבעיה. טל

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  14. Started by The_Byter,

    רק הפעלתי אותו, נראה נחמד. מה אצלכם ?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  15. Started by n9555,

    האם מבמשחק שקניתי מחנות (dod:source) מגיע עם חשבון סטים בתוכו? הסטים שבא עם hl2 וcs:s הפסיק לעבוד ואני מפחד שאם אני יחליף לחשבון סטים אחר אני לא יוכל להתקין את המשחקים האלו מחדש (מפני שהם נמצאים בחשבון סטים הקודם)

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  16. Started by !_Evil_!,

    התקנתי את המשחק(לא מדיסק). והוא נותן לי הודעת שגיאה יש עוד משהו שאני צריך לעשות חוץ מלעשות extract? הנה תמונה:

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  17. Started by SHAY951,

    שאני מנסה ליצור שחקן ולשנות לו את הפרצוף או הגוף יש מן מנעול כזה ואני לא יכול לשנות כלום.....חיפשתי איפה שפותחים כל מיני דברים עם נקודות ולא היה שם משהו שאני יכול לפתוח את האפשרויות האלו....מישהו יודע מה אני צריך לעשות בשביל שהאפשרויות לשינוי השחקן יהיו זמינות? תודה. עריכה (לאחר יום שלא עונים לי): אף אחד לא יודע? עוד מעט הנושא יעבור לדף השני ויעלם לנצח.......

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  18. Started by HaVoC_850,

    שני דיסקים בהם מלא קבצים מפוצלים בגודל שווה איך אני הופך את המידע הזה לשימושי תמונה מצורפת *** תמונה לא נכונה הכנסתי שם [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 702 צפיות
  19. Started by eyal00,

    ניסיתי להפעיל על 1024X768 + AAX2 ללא AF והמשחק קרטע ניסיתי ללא AA וללא AF ועדיין קרטע הגעתי למצב ששמתי על 800X600 ללא פילטרים וקרטע המפרט AMD 3200 VENICE 2X512 X800GTO2@X850XT זהו בעיקר ניסיתי לחזור לסטוק ולא עזר שאר המשחקים עובדים טוב כמו AGE OF EMPIRES3 על MAX יש לציין שפעם פיר עבד לי טוב על 1024X768 כולל AAX2 למישהו יש רעיון?

    • 5 תגובות
    • 702 צפיות
  20. Started by klayton,

    Minimum System Requirements for Mass Effect on the PC Operating System: Windows XP or Vista Processor: 2.4+GHZ Intel or 2.0+GHZ AMD Memory: 1 Gigabyte Ram (XP) 2 Gigabyte Ram (Vista) Video Card: NVIDIA GeForce 6 series(6800GT or better) ATI 1300XT or better (X1550, X1600 Pro and HD2400 are below minimum system requirements) Hard Drive Space: 12 Gigabytes Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card and drivers ---------- Recommended System Requirements for Mass Effect on the PC Operating System: Windows XP or Vista Processor: 2.6+GHZ Intel or 2.4+GHZ AMD Memory: 2 Gigabyte Ram Video Card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or higher. ATI X1800 XL series or higher Hard Drive Space:…

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  21. Started by BloodyW,

    אחרי כמה זמן שאני משחק, נהיה לי מסך כחול לשניונת ואני לא מספיק לקרוא אותו, ואז המחשב עושה ריסטרט. המחשב שלי מספיק חזק להריץ את זה ולא משנה לאיזה הגדרות גרפיות אני מוריד עדיין אותה בעייה. מה עושים?

    • 7 תגובות
    • 702 צפיות
  22. Started by radar,

    שלום לכולם בשנים האחרונות לא ממש שיחקתי במשחקי מחשב. אני מעוניין לחזור קצת לכך, ואני מחפש כמה משחקי casual שאפשר לשחק בזמן הפנוי, משחקים קלילים, לא משהו שיש בו מיליון כלים וכל מיני דברים שצריך ללמוד כדי להתמחות במשחק. המחשבים שיש לי מבוססי Windows, וגם משחקים בדפדפן (מבוססי HTML5 למשל) יכולים להיות אופציה טובה. תודה לכל מי שימליץ

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  23. Started by Armageddon1,

    איזה פורטים צריך לפתוח בראוטר בשביל שהמשחק יעבוד ברשת (TCP\IP)? תודה.

  24. Started by yadin,

    יש לי בעיה שאני שאני נוסע באוטו אז האוטו נמצא באויר וכל הכביש אפור שלא רואים כלום אולי צריך להחליף קראק?

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  25. Started by ThunderBullet,

    ace נחמד שלי בסיבוב הראשון בגאטר

דיונים חדשים בפורומים