עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום חברים, התשתית שלי היא של בזק במהירות 15 והספק גם בזק בינלאומי וגם שם 15 ודרכם יש לי גם חבילת גיימרים, אני משחק בפלייסטיישן בחיבור ישיר(כבל) לראוטר מסוג D-LINK 2760U תקן N (ואין אף מחשב עובד בבית בזמן הזה). הבעיה שלי היא שכאשר אני רואה מישהו לפני שהוא רואה אותי ואני מתחיל לירות בו אבל רוב הפעמים הם מצליחים להרוג אותי וכאשר אני מסתכל ב KILL CAM כלומר בהילוך החוזר מהמבט של מי שהרג אותי אני רואה שהוא בכלל ראה אותי לפני שאני ראיתי אותו בסתירה מוחלטת לכך שאצלי אני ראיתי אותו קודם (לפחות שניה קודם) כמו כן זה קורה גם כשאני בחדר רק עם ישראלים. זה פשוט הורס לי את החוויה של המשחק ושיש לי לאגים כאלה. מה אני יכול לעשות? מה האפשרויות שלי לפתור את זה? תודה מראש לכל המגיבים

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  2. שיחקתי במשחק הזה במשך שעה וזהו יותר אין לי חשק לשחק האם זה כול כך משעמם או שזה רק אצלייי????

  3. Started by AtR,

    בשלב ההוא כשהורגים את הדרקון- אז הרגתי אותו אבל אני לא יודע מה לעשות לאחר מכן אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי..

    • 7 תגובות
    • 704 צפיות
  4. בטח אין הרבה שזוכרים את המשחק, אבל זה היה אחד המשחקים הכי טובים לזוג ששיחקתי, מצאתי ברשת גרסא שנקראת ARCHON EVOLUTION שזה שיחזור לא רע בכלל (יצא ב-2007) אבל הוא ל-2 שחקנים באותו המחשב, אני מחפש שיעבוד באינטרנט.

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  5. Started by Dark_Phantom,

    טוב, כזכור לכם לפני כמה ימים טובים יצאה לרשת גרסת דמו בת ארבעה שלבים(לא teaser) והייתה ניתנת להורדה חינם מהרשת. אני כמובן הסתקרנתי והורדתי את הדמו הנחמד וה*קטן* הזה עם ה56k שלי. לקח לי שתי לילות להוריד אבל אתמול בלילה סיימתי סוף סוף להוריד והיום בבוקר סוף סוף התיישבתי לשחק. ההתקנה עברה חיש מהר והנה אני כבר מעלה את השלב הראשון. חשוב להזכיר שלמשחק דרישות בכלל לא נמוכות, ובשביל רמת הפרטים שאני הרצתי (medium) צריך מעבד 1 ג'יגה 256 ram וג'יפה 3. וזה למדיום! כמובן שהמפרט שלי יותר נמוך מזה אבל הרצתי את המשחק בקצב פריימים סביר(20-30) כך שלא היה נורא כל כך. קודם כל הגרפיקה במשחק שופרה, מודלים של דמויות גם כן שופרו ובסצינת פתיחה זה היה בכלל מהמם. ממשק המשחק השתפר גם כן והנשקים ע…

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  6. Started by GanJaval,

    התחלתי לשחק COD 2 ברשת ויש לי בעיות פינגים הפינגים שלי נעים בין 100-200 וזה מעצבן אני לא יכול לזוז האימיול לא פועל לי ושום תוכנה לא פועלת לי ברקע רק טימספיק וזהו בבקשה תעזרו למה אני רוצה להתחיל לשחק קוד 2 ובגלל הפינגים אני לא יכול עזרה פליז אם אתם צריכים עוד פרטים רק תישאלו

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  7. כשאני מנסה להכנס למולטיפלייר ולשחק ברשת המשחק פתאום קורס ויש הודעת שלח/אל תשלח. זה גם קורה לי בקריירה שלי לפני איזה משחק לקראת סוף הליגה ועכשיו אני לא יכול להמשיך איתה. מה לעשות? תודה

    • 8 תגובות
    • 704 צפיות
  8. Started by J.allmighty,

    איך אני עובר את הקטע עם השעון ? אני מוריד אותו על הריצפה מגדיר לו 30 שניות אבל ההוא לא לוקוח אותו...

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  9. Started by morel ezra,

    תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  10. Started by gameplan,

    לפי דעתי אחד המשחקים הכי טובים שיצאו אי פעם אם לא הכי טוב.. יש למישהו מושג אם יצא עוד פרק או בכלל דיאבלו 3? אם אפשר גם מקור או משהו תודה.

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  11. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    גם ב 3 וגם ב 4 אני מתחיל תהתקנה עובר תקטע של הדיירקט אקס ואז יש לי ארור. זה משחק מקורי ופועל על מחשבים אחרים,זה רק אצלי בווינדוס אקס פי. מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  12. Started by evy,

    אני רוצה להזין פקודות בחלון הפקודות.אך אני לא מוצא את החלון הזה. ב cs 1.6 הייתי פותח את החלון הזה בכפתור שמעל ה TAB ...

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  13. Started by Dark Respect,

    אהלן בהתחלת המשחק, אחרי כמה שניות עד דקה או שתיים של משחק בלבד, המשחק עושה פריז עצבני למחשב או שבכלל דופק אותו לריסט... ניסיתי הכל, בדקתי DX, כיביתי אנטיוירוס, שיחקתי עם ההגדרות, כלום... בבקשה תעזרו לי... הנה כמה פרטים: מחשב פנטיום 4A כרטיס מסך ג'יפורס 4 64 מגה ALICE מקורי כמובן... תודה

  14. כרטיס המסך שלי הוא 8800GTS 320MB עם הדרייבר FireWire, הגירסא החדשה ביותר. הבעיה היא שלאחר שהתקנתי את המשחק הוא רשם לי שגיאה כשניסיתי להפעיל אותו, שחסר קובץ DLL מסויים. הורדתי את הקובץ הזה מהאינטרנט ועכשיו זה רושם לי שגיאה אחרת: שחסר הקובץ "d3dx10_33". אני לא מוצא את הקובץ הזה באינטרנט ולא יודע מה לעשות... האם יש את DX10 להורדה? וכן, יש לי את ויסטה.

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  15. Started by nore0,

    מישהו יודע מה הבעיה מעבד : AMD SEMPRON 2800 לוח אם : Gigabyte GA-K8VM800M זיכרון : 1536MB RAM כרטיס מסך : GigaByte NVIDIA GeForce 6600GT 128MB AGP דרייברים 81.94

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  16. Started by BigDragoon,

    אני בשלב שבו אני על עליית גג של בניין ויש מטוס שיורה עלי. יש לי RPG עם 3 טילים ועוד 3 טילים בתחמושת ליד. בכל פעם שאני מנסה, אני לא מצליח להוריד את המטוס. למשהו יש מושג?

    • 6 תגובות
    • 704 צפיות
  17. Started by halo,

    התקנתי תמשחק ושאני מנסה להכנס זה עושה מסך שחור ואז שגיאה כזאת: http://img519.imageshack.us/img519/6589/15523084fw7.jpg זאת השגיאה שיש לי בהתקנה 2 כאלה: http://img404.imageshack.us/img404/9435/sdfsdtx4.jpg מה לעשות? זה כבר מייאש כל השגיאות האלה והבאגים של מייקרוסופט האפסים האלה!

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  18. במסך שכתוב: Press Enter צריך להקיש ת'קודים אני כותב שם וכלום לא קורה http://www.igames.co.il/cheats/view_cheat.php?Cheat_ID=2383

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  19. ^^ בשרת הישראלי כשהו מלא על GRAPHIC HIGH

    • 7 תגובות
    • 704 צפיות
  20. לפעמים זה עובד בסדר על 40 fps בערך ופתאום הקול (הסאונד) מתחיל להיתקע והמשחק זז על 2 fps. מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  21. שלום, יש לי את המשחק .....Six Vegas ורציתי לדעת אם הוא תומך ב Core 2 Duo? כי ממה שראיתי הוא מנצל רק ליבה אחת... ובגלל שיש לי E6300 אז הוא מציין גם שזה מתחת למינימום... רציתי לשאול גם איך מבטלים את הBLUR המעצבן הזה שיש שמה, כי אני לא הצלחתי... ויש לי עוד שאלה, איזה משחקים היום יכולים לנצל את שתיי הליבות של ה E6300? ועל איזה הייתם ממליצים? תודה מראש,

    • 6 תגובות
    • 704 צפיות
  22. נמאס לי להכניס כל פעם את הדיסק מה אני יכול לעשות בשביל לשחק בלי דיסק? ואיך אני יכול לצרוב את הדיסק לגיבוי? מי שלא מאמין שיש לי מקורי אז הינה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  23. אני מפעיל והוא נותן הודעת שגיאה.... המחשב שלי לפי דעתי מתאים לדריש Intel Pentium 4 650, 3400 MHz 1024 MB DDR2-533 DDR2 Video Adapter NVIDIA GeForce 6800 GS 256 MB מישהו יודע אולי למה זה לא עובד לי?! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  24. Started by edbd,

    שלום היום הורדתי את המשחק אמריקן ארמי 2.8 בקיצור התקנתי וזה התקין לי 4 דברים רציתי לדעת מה צריך לעשות מדריכים והכל נכנסתי למשחק אמר לי שצריך להירשם נרשמתי התחברתי ויש לי כל מיני דברים שאני יכול לעשות איך אני מתחיל בעצם ? תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  25. Started by jackhammer,

    המשחק עצמו מאוד מהנה אני נהנתי ממנו למרות שבהרבה אתרים הוא מקבל ציונים נמוכים רק הסיום שלו גרוע זה באמת נראה כאילו נגמר להם התקציב והם פשוט חתכו הכל באמצע והלכו הביתה חבל.... לא הצלחתי להבין מי זה הזומבי שקשור בשרשראות פלדה בטרילר כל המשחק אני מנסה להגיע אליו כדי לראות מי זה ובסוף בכלל לא ראיתי אותו במשחק ככה זה או שפספסתי משהו? ויש אפשר לראות את הסטטיסטיקה של המשחק? כלומר כמה ראשים פיצחתי כמה הרגתי עם MELEE ATACK כמה הרגתי עם כדור רפאים כמה פיצצתי עם רימון וכו'....

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות

דיונים חדשים בפורומים