משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
מי מכם שעוקב אחרי המתרחש בעולם המשחקים בוודאי שמע על כך שתערוכת E3, במתכונתה הנוכחית, הגיעה לקיצה. עקב סיבות רבות, כגון עלויות גבוהות מאוד והצלחה בינונית של התערוכה השנה, רוב החברות החליטו לפרוש ממנה. בשנה הבאה, כך נראה, E3 תהיה אירוע מאוד מצומצם שמיועד לחברות ולא לקהל הרחב, שיכלול בעיקר פגישות עסקיות ומסיבות עיתונאים בדלתיים סגורות. http://www.gamespot.com/news/6154935.html
-
- 5 תגובות
- 706 צפיות
-
-
ב GTA IV אז בהגדרות הגרפיקה אני לא יכול לעלות את ה TEXTURE ל HIGH ועוד דבר אחד.יש לי את הכרטיס HD4850 אני לא יכול לעלות בגלל שישמין כזה שימוש זיכרון אז כשאני מעלה עוד (יש גבול ) זה נהפך לאדום. מצאתי קובץ ל GTA IV שכשאני שם אותו זה מסדר את זה אני יכול לעלות כמה שאני רוצה אבל אז זה כותב שזה באדום ככה: http://pic.ipicture.ru/uploads/081208/xNpcXEmjJD.jpg זה לא תמונה משילי עדין לא ניסתי. אז השאלה היא אם אני מעלה הכל ל 100 יקרה משהוא לכרטיס?
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
דבר ראשון- משחק הכדורגל הכי טוב בהסטוריה! פיפ"א לא מתקרב בכלל למשחק הזה.. לבעיה, השדרנים לא אומרים אצלי שמות של שחקנים בכללת הם אומרים את המשפטיםה רגילים (מסירהת איזה עבירה קשה וכו') אבל אל אומרים שמות של שחקנים..באפשריות כן מסומן שיגידו, מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 706 צפיות
-
-
חבילת ה-Humble Bundle החדשה מספקת לנו דיל מעולה כמיטב המסורת לכתבה
-
- 3 תגובות
- 706 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6204354.html?tag=latestheadlines;title;1
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
עוד מעט מגיע אלינו FC2 ו גם BIA שיצא לא מזמן כבר כאן. בחודש האחרון, אחרי 3 חודש של עבודה עם הWindows ומספר וירוסים, נראה כי הביצועים קצת ירדו, במספר משחקים, חשים את זה בעיקר ב Warhead... שווה לפרמט?
-
- 3 תגובות
- 705 צפיות
-
-
-
מישהו יכול להביא לי קישור להורדה של פרו אבולושן 5 המלא? אני יודע שזה קצת ישן אבל אני חייב את המשחק הזה ואת הגרסא הזאת זה דחוף תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני תקוע במשימה Up, Up And Away! http://www.gta-sanandreas.com/guides/missions/lasventuras.php#Up,%20Up%20And%20Away! ואני לא מצליח לעבור למישהו יש דרך?
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
מימינכם...? מישהו מפעיל בULTRA?(טקסטורות)
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום, אני צריך שמישהוא יסביר לי מה כתוב פה: http://www.nzone.com/object/nzone_supremecommander_promo.html אם קונים מעבד מסדרת Intel Core 2 Duo :י 6600, E6700, Q6600, X6800, or QX6700 עם GeForce 8800 GTX or GeForce 8800 GTS או NVIDIA nForce 600i Series motherboard from EVGA מקבלים את המשחק Supreme Commander י??? ??
-
- 5 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני מחפש אותו ולא מוצא.. אין אותו בארקדיה ולא בפריק. אודה לכם אם תוכלו להגיד לי איך אני יכול לקנות אותו בארץ.
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני רוצה להפנות אתכם לכתבה שפורסמה היום ב y net לגבי שנאים שמתחממים וגורמים נזק לרכוש במידה והשנאי שלכם תקול תוכלו לקבל אחד חדש בדואר. הכתבה נמצאת במדור המחשבים של y net .
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
אני התקנתי תמשחק סדרתי תהגדרות ואז יש סרטוני הקדמה בחלון קטן כזה ואז שזה הופך לחלון מלא זה יוצא ישר.
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
מיקרוסופט מאשרת כי הצליחה למכור 21 מיליון יחידות מקונסולות ה-Xbox Series X וה-Xbox Series S שלה עד כה - בזמן שסוני ממשיכה להגדיל את הפער ומתקרבת למכירות של 40 מיליון יחידות עבור ה-PlayStation 5לכתבה
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
- 1 follower
-
-
(יש לי HL2 מקורי) עשיתי התקנה מחדש של הווינדוס ושכחתי לעשות לוג אאוט בסטים לפני שהתקנתי מחדש ועכשיו כשאני מכניס את הסידיקי בסטים הוא אומר שהקוד כבר בשימוש ע"י מישהו אחר(שזה אני למעשה) .. מישהו יודע מה לעשות?
-
- 7 תגובות
- 705 צפיות
-
-
http://www.fortunecity.com/underworld/fifa/168/marsmaniacs.htm זה היה משחק מעולה אני זוכר שרק שיחקתי את הדמו הרכב היה מרחף מעל למסלול וההתנהגות והפיזיקה היו מעולים המסלולים היו עם עליות וירידות חדות וסיבובים חדים כל הקפה קיבלת בונוס והרכב היה נוסע יותר ויותר מהר והייתה במאבק עם עצמך לסיים סיבוב לפני שהזמן אוזל היה משחק ממכר ניסיתי למצוא אותו מספר פעמים בעבר אף פעם לא הצלחתי
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
-
מי רוצה לשחק פיפא אונליין דרך האיי פי אבל מומלץ שהוא יהיה תותח כי אני לא מרחם ...
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
האם המשחק "קרייסיס" יוכל לרוץ אצלי חלק על הגדרות גבוהות במחשב שלי ללא שדרוג*? מפרט: Intel Core 2 Duo E6300 Gigabyte 965P-DS3 1 GB DDR2 667MHZ MSI NX8800GTS T2D320E-HD-OC EZCOOL 500W SILENT LED WD 250GB 16MB SATA2 *במידה ויתבצע שדרוג זה יהיה להעלות את הזכרון מג'יגה ל2 ג'יגה... מה דעתכם?
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אז ככה יש לי נייד של DELL עם כרטיס מסך X1400 עכשיו סיימתי far cry שחקתי בו על 1280X800 על medium , המשחק ממש יפה רציתי לשאול איזה עוד משחקים דומים יש ושירוצו על הנייד שלי בלי בעיות?
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום לכולם שיחקתי במשחק 4 חודשים ואני התחלתי ללמוד כרגע וממש אין לי זמן לחיות אפילו ואני רוצה למכור אותו. (לא כאן בפורום אז בבקשה לא לנעול) אני רוצה למכור אותו ב-Ebay . עכשיו הבעיה היא שהאקאונט שלי הוקפא וכל המידע ששמרתי על הדמויות נמחק בטעות איומה. משהו מכיר איזושהי דרך להשיג את המידע הזה מחדש בלי להרשם לעוד חודש משחק ? רציתי לצלם גם תמונות של הדמויות והחפצים .... ו.. רציתי לדעת בכמה נראה לכם ניתן למכור 2 דמויות lvl60 ו lvl58 סתם שתהיה לי פרספקטיבה. אני בדקתי שם באייביי והם מפציצים במחירים האנשים
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
כשאני מנסה לצאת ממנו לוינדוס הוא פשוט תוקע לי את המחשב ואני לא יכול לעשות כלום(המחשב נתקע עוד בשלב שהמשחק שואל אם אני בטוח שאני רוצה לצאת לוינדוס) ALT F4 לא עוזר CTRL ALT DELETE לא עוזר ESC ESC ESC ESC ... לא עוזר אפילו להכניס את המחשב למצב SLEEP ואז לעשות לו WAKE לא עוזר! (הוא יושן ולא קם.. צריך לעשות ריסטרט) למה זה קורה? זה הורג אותי
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
NEED FOR SPEED UG איפה אני יכול למצוא את השמירות של המשחק כי אני רוצה לפרמת תודה רבה לכולם
-
- 3 תגובות
- 705 צפיות
-
-
http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=38223כולם להכנס זה אחלה משחק ברשת נסו ותהנו
-
- 9 תגובות
- 705 צפיות
-


