עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by wooper,

    קניתי את המשחק המקורי עידכנתי לpatch האחרון יש לי geforce 6600 gt אבל כל פעם שאני נכנס לסרברים אני מגיע לעמוד של בחירת הkit אבל המחשב נתקע ואני צריך לאתחל משהו מכיר את הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 707 צפיות
  2. ההודעה הזאת עולה לי במשחקים (לא כבדים כמו HL2 או DOOM 3 או רידיק) במשחקים ישנים כמו CS 1.6 או New World Order ששיחקתי ב- FAR CRY וב-HL2 לא עלו שום הודעות מישהו יודע מה הבעיה

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  3. אני עם 8800GTX, אני ממש אבל ממש אוהב לשחק איתו, יש קטעים מעצבנים שיש FPS נמוך. למשל במשחק Test Drive Unlimited. הכל על המקסימום, 1920X1200 ,antialiasing X16Q/anisotropic X16/HDR, בקושי על איזה 10 FPS בלחץ. העם זה בסדר?

  4. Started by SinfuL-,

    אנשים אני מקבל עוד מעט מחשב חדש וקניתי ביחד איתו בחנות את המשחק DiRT המחשב החדש לא הגיע אז אמרתי אני ינסה להתקין אותו על המחשב הישן התקנתי את כל ה-11GB ושניסיתי להיכנס למשחק המחשב פשוט לא מגיב לפעולה שלו זה כאילו אני בכלל לא מנסה להיכנס למשחק.. למה זה ככה? מפרט: amd athlon 2500+ xp 1.8ghz @ 2.35ghz 7600gt 256mb 1gb ram

    • 7 תגובות
    • 707 צפיות
  5. התבטאות מפי אחד מהמפתחים מעניקה תקווה קטנה לכל מי שמעוניינים בכותר הפעולה האלמותי, אבל לא ב-Call of Duty החדש שמגיע איתו לכתבה

  6. Started by vinipyx,

    ניתקתי במקום שאני צריך לאפות עוגיות אני ממש לא יודעה איך עוברים את זה יש שם מתקון שאני לא מצליך לפצעך

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  7. Started by HumanFly,

    למה הטקסטורות של הרקע כלכך מגעילות ומפוקסלות... זה בכוונה ? שמתי הכל על מקסימום פרטים והטקסוטורת של העיר ממש עלובות שזה מגעיל !!!

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  8. Started by avigdo,

    שלום, האם אפשר לשחק במשחק Generals באמצעות game-pad או באמצעות ג'ויסטיק?

  9. במשחק GTA SAN ANDREAS איך אני מבטל את העכבר שלא ישפיע לי בתזוזה באמצע המשחק? תודה

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  10. Started by b-or,

    כמובן שאני מתייחס לMW ניצחתי את זה עם הגאיירדו.. לא קיבלתי אותה ניצחתי את זה עם הקורבט.. קיבלתי אותה אני עכשיו נגד הרביעי וזה ממש מוזר האוטו הזה גרוע.. תוקעים לי מתחרים עם גולף שמנצחים אותי.. התייאשתי.. קניתי פורשה קררה טורבו S (105K) שיפרתי עד הסוף שאני יכול..(או כמעט הסוף - לא זוכר אם שיפרתי הילוכים..) והיא פחות טובה (בנתונים היבשים) מהקורבט... לא שמרתי.. היום קניתי גאיירדו (120K) שיפרתי ממש עד הסוף (כולל הילוכים) עדיין נתונים יבשים- פחות טובה מהקורבט וגם ניסיתי מרוצים.. אימפרזה ניצחה אותי.. שלא נדבר על זה שהתחרתה איתי גם מורציאלגו.. אני כמעט אובד עצות.. ואני לא רוצה לעזוב את המשחק.. אגב.. אני בלי צ'יטים בינתיים יש לכם טיפים או עצות? אני באמת רוצה לסיים את זה... תודה …

    • 6 תגובות
    • 707 צפיות
  11. Started by segev22,

    ככה אני משחק במשחק כבר בערך יומיים(באמת משחק מרשים) רק נראה שיש בו באג כי הוא פשוט פתאום יוצא אל מערכת ההפעלה והפסיק לפעול.. עוד מישהו נתקל בבעיה הזאת? דרך אגב הבעיה נפוצה בעיקר שמגיעים לעיר ירושלים אז ישר זה יוצא החוצה למערכת ההפעלה? אולי זה בגלל ווינדוס ויסטה?

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  12. Started by Born2Kill,

    http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=77125.msg2613352#msg2613352

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  13. Started by Titan777,

    משום מה, כשאני מפעיל את הבנץ' אז במקום להריץ את הטסט כמו ב3DMARK הוא מפעיל לי את המשחק מהשלב הראשון כשבצד ימין כתוב לי כל מיני נתונים של המשחק(ביניהם גם כמה FPS בשידור חי). אני רוצה את הטסט האוטומטי

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  14. Started by EdenC,

    שלום, יש לי ג'ויסטיק ומקלדת. אני רוצה לעשות משחק שחקן נגד שחקן בCARBON. חיפשתי שם באפשרויות ולא מצאתי,מישהו יודע? תודה רבה, עדן

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  15. Started by lev-27,

    משחק ילדות מאוד ישן. המשחק מתרחש בממלכה קסומה. משרת מציל את המלך מחנק ובתמורה המלך ממנה אותו למגן הממלכה או משהו בסגנון. הבחור רץ עם חרב גדולה וצריך להרוג מפלצות אדומות. בין מתקפה למתקפה יש אפשרות לבנות ביצורים, לשכור שומרים, לפתח כל מיני קסמים ועוד. המשחק התרחש באזורים שונים החל מיער-מדבר-ביצות-ארץ קפואה. במשחק היו גם סרטונים מאוד מצחיקים.

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  16. לינק בבקשה... פיתרונות=walkthru ולא cheats

    • 4 תגובות
    • 707 צפיות
  17. כשאני מתחיל את המשחק המשחק מתחיל עם רזולוציה שמתאימה לכרטיס מסל שלי אבל לא למסך שלי וזה "מחוץ לתווך" בשבילו... איך אני יכול להתחיל את המשחק על רזולוציה נמוכה (אפילו מאוד נמוכה...) כדי שאני יוכל להתאים את זה בהתחלה?

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  18. Started by magafaim,

    שלום לכולם! העברתי את הכונסולה שלי טלוויזיה ופתאום כמעט כל המשחקים אני רואה בשחור לבן!!!!העברתי אותה דרך כמה טלוויזיות וגם שמה זה ככה.....יש לי צ'יפ ומשחק אחד צרוב עבד בסדר והרבה לא!!!!בדקתי גם משחק מקורי וגם הוא עבד... יש למישהו מושג מדוע זה קורה?

    • 8 תגובות
    • 707 צפיות
  19. Started by Big_Guy7,

    התמונה נתקעת, ומתעוותת במסך, ותוך כמה שניות נשמע רעש מוזר של תקיעת המשחק, והמחשב מרסט את עצמו. הבעיה מופיעה במשחקים Crysis ו GTA San Andreas. ב Crysis זה קורה עוד לפני שאני מתחיל לשחק, וב GTA לוקח כמה דקות של משחק בדר"כ. מה יכול לגרום לבעיה הזו ואיך אני מסדר את זה? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  20. Started by roes,

    כמו שכולנו יודעים UT 07 היה אמור לצאת במהלך השנה (2006) אבל הוא נדחה ל 2007 דרך אגב, לפי שהשמעות UT2007 יהיה כותר השקה של הפלייסטיישן 3, ויגיע לאחר מכן גם לאקס-בוקס 360. כמה תמנות של המשחק: http://media.pc.ign.com/media/746/746632/imgs_1.html http://www.gamespot.com/pc/action/unrealtournament2007/screenindex.html

    • 8 תגובות
    • 707 צפיות
  21. Started by SweeT_EviL,

    סתם מעניין אותי איך הכל התחיל והתגלגל עד 4..

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  22. עוד חודש http://www.charlieoscardelta.com/sitrep.php?uid=2&b_id=MTE3Mw==&req=view תהנו

  23. Started by nokobik,

    למי שלא מכיר http://www.x-o.co.il/game.aspx?id=11133

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  24. Started by amit123,

    טריילר חדש של המשחק,זה הטריילר שיהיה בתערוכת E3: http://www.gametrailers.com/player/21257.html נ.ב,מישהו יודע אם זה dx9 או dx10?

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  25. Started by CyberSpider,

    אנשים אם מישהו זוכר את שנות ה95-96 הרחוקות בטח מכיר משחק בשם Crusader: No Regret, שהוא ההמשך המשופר והמושקע יותר של החלק הראשון Crusader: No Remorse, שהיה להיט איסטרי בין חובבי הז'אנר . באותה תקופה יצא גם משחק שאותו אני מחפש בנרות, גם בסגנון של המשחק הקודם, אין לי שמץ איך הוא נקרא, אבל אני זוכר בוודאות שמשחקים בתור רובוט קטן וחמוד (או שלא כ"כ חמוד ;D) ודבר ראשון שהוא אומר כשמתחילים לשחק הוא: I'm ready to rumble יש למשהו מושג על מה אני מדבר??

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות

דיונים חדשים בפורומים