עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by nore0,

    NOLF למישהו יש מושג מה צריך לעשות ?

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  2. אנשים בבקשה תעזרו לי... מת לשחק בזה במחשב ולא מוצא שופ גיארסה של המשחק הזה. יש גירסא אחת מעפנה שמצאתי שאפשר לשחק בפלאש אבל רק עם הדמות של ריו. יש מצב שמישהו עוזר לי???!!

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  3. אורח liorblior
    Started by אורח liorblior,

    שרת ישראלי ממש טוב פתוח 24 שעות ביממה נפתח לא מזמן EXP מצויין וDROP אני מצפה שכולכם תצטרפו כי הרי זה הכי כיף שכל העם משחק ביחד :] אז יאללה חברימוס אני עוד מעט אפתח פורום באתר ואז תוכלו לרשום הצעות וכו. מוזמנים להכנס אל האתר להרשם ולשחק במשחק ryl.no-ip.biz ryl.no-ip.biz ryl.no-ip.biz ryl.no-ip.biz

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  4. בקיצר היום נעשה כמה מישחקים!! אז הינה השרת והסיסמא: aoe3zone 111222 זהו השרת מחובר יאללה תבואו ......

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  5. Started by yehonatan28,

    שלום לכולם, הורדתי את המשחק NBA 2K13 למחשב דרך טורנט, התקנתי... והכול הלך מעולה - שיחקתי במשחק חלק במשך שבועיים בערך והיום שניסיתי להיכנס אליו זה הראה לי את התקלה הזאת: ואני לא הבנתי מה הוא מבקש.. - ממש כלום. אני אודה למי שיעזור לי. נ.ב - אתמול הורדתי תוכנת אנטי וירוס של חלונות - אני לא יודע אם זה קשור אבל רק שתדעו...

  6. השאלה בכותרת... יש מישהו שעוקב באופן צמוד אחר התפתחות המשחק ומתכנן לשחק בו?

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  7. לא יודע, פתאום תקף אותי חשק מטורף לשחק את המשחק המדהים הזה. איזה מזל שיש אמולטורים שיכולים להשיב את המשחקים הנכחדים האלה לחיים. Cps1 & Cps2 Rules!!! בהחלט נכון גם ב-2006

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  8. Started by shtr_asaf,

    אני משחק בהאלו,עכשיו אני לפעמים רוצה להיות הוסט של משחק,הכל טוב ויפה ואני עושה את זה ,אבל איך אני מתאים למשל את הרכבים? כי לי מאוד חשוב רכבים ויש מפות שאני משחק בהם שפעם יש בהם קצת רכבים ופעם הם מפוצצים... אז איך אני משנה את זה? כי אין לי שום אפשרות לשנות את הכלים במפה,לפחות שאני לא מוצא.. עזרו לי!!!!! תודה מראש..

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  9. לפי מה נפתחים כלי הנשק? וכול כמה זמן?

  10. Started by Domovoi,

    אני רוצה לכבות את הצללים במשחק מישהו יודע איך? במשחק אפשר לשים את הצללים על low ו high אבל אי אפשר לכבות. יש אולי פקודה או משהו?

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  11. Started by bbking,

    שלום אחרי שאני חוטף את הכדור לשחקן שאני רוצה למסור ישירות לשחקן הוא לא נותן לי, יש מין דיליי קטן כזה עד שאני מוסר לו ואז חוטפים לי את הכדור? יש מין שיטה לדבר הזה?

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  12. Started by IlanF,

    אחרי די הרבה זמן שלא שיחקתי במשחק, התקנתי אותו שוב, אבל כשרציתי להמשיך בCARERE שלא סיימתי, הוא רושם לי unable to load <profile name> איך פותרים את זה?

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  13. Started by ran19,

    רציתי לדעת עם המשחק יצא לחנויות?.. פשוט מחכה מחכה למשחק אבל לא מוצא אותו. מישהוו אולי יודע פרטים על המשחק?.. המשחק. age of empires 3 אסטרטגיה בזמן אמת.

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  14. Started by bobby323,

    משגע אותי החיילים שאיתך כאלה טמבלים, אומרים להם ללכת לאן שהוא והם עומדים שם גם שיורים בהם

    • 8 תגובות
    • 708 צפיות
  15. Started by tamir245,

    חבר'ה זהו רשמית יצא הדמו של Football Manager 08 - כמה שחיכינו לזה..... אין עדיין שחרור רשמי למשחק עצמו - מדובר על לפני כריסמס אבל בלי תאריך רשמי(הלוואי שזה יהיה מחר.....). כל הפריקים של הסדרה מוזמנים להגיב.

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  16. משקפי המציאות המדומה המפותחים על ידי HTC בשיתוף וואלב זוכים לגירסה מעודכנת שתימנע מהשחקן להיתקל ברהיטים, אנשים ושאר מכשולים ב-HTC הבטיחו לנו פריצת דרך גדולה בתחום המציאות המדומה – וכעת הם חושפים אותה, ונראה כי הם גם עומדים במילתם. היצרנית הטאיוואנית שתולה תקוות גדולות בתחום הטכנולוגי הצומח הזה הציגה ב-CES 2016 את הדגם השני של משקפי ה-Vive שלה, Vive Pre, שמציעים מימדים מוקטנים לצד עיצוב ייחודי דומה מאוד, רתמות וספוגים לענידה קלה ויציבה יותר, בקרי שליטה נוחים יותר, מערך תצוגה משודרג וגם מצלמה קדמית, אשר מהווה כנראה את המאפיין המעניין מכולם. העיצוב והמימדים שופרו, אך החדשות הטובות הן שאתם עדיין נראים קצת כמו רובוקופ כשאתם מרכיבים את משקפי ה-Vive Pre …

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  17. בזמן האחרון המשחק עובד לי על הפנים מבחינת האינטרנט(עבד מעולה עד לפני חודש): 1. אני לא מצליח להתחבר לשרתים בחו"ל. 2. כשאני משחק בישראלי יש לי הרבה תקיעות עם הודעה "there is a problem with your connection" 3. עידכון רשימת השרתים איטית מאוד ו"כבדה". אני מחובר עם ברק+כלבים ב1.5, דרך ראוטר DLINK 604. *עידכון PB לא עזר, ביטול FIREWALL לא עזר, פתיחת פורטים בראוטר לא עזרה(ולכן גם סגרתי אותם בחזרה). עוד עצות ? **לא יודע אם זה מתאים לפה או לתמיכה טכנית, מנהלים לטיפולכם.

    • 8 תגובות
    • 708 צפיות
  18. Started by eyarit,

    אני באמצע GTA והחלטתי להוסיף משתמש חדש בויסטה. אבל כשאני מפעיל את המשחק ביוזר החדש אני לא מקבל את כל ההיסטוריה שכבר שיחקתי ( את כל ה- save) יש דרך לייבא את זה? תודה

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  19. Started by nice-1,

    אם למישהו יש (לא, זה לא ווארז) ואם אתם חושבים שזה כן ווארז, אז תמצאו לי מקום שמוכר. אני משתגע.

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  20. Started by EyalRDT,

    הייתי רוצה להמליץ לכם על מוד מעולה שנקרא Oscuros Oblivion Overhaul (או OOO בקיצור) המוד הזה משנה לגמרי את המשחקיות והופך את סירודל למקום הרבה יותר מאתגר ומסוכן... מה יש בו? אולי עדיף שתשאלו מה אין בו זה יהיה קצר יותר..... יש בו מפלצות חדשות, קסמים חדשים, שיקוים חדשים, נשקים חדשים וכמו שאמרתי יש מפלצות שאתם לא תוכלו להביס עד שתיהיו ברמה מסוימת כי הם פשוט יקרעו אותכם לגזרים מה שטוב הוא שברגע שתביסו את המפלצות האלו הגמול יהיה אדיר! לרוב האוצרות שהם שומרים עליהם שווים את המאמץ. זאת אומרת אם תצליחו לפתוח את התיבה. תנו לי להסביר במקום שתשחקו במשחקון פתיחת המנעולים בכל פעם את יכולים לעשות את זה כל עוד המנעול הוא לא hard או very hard בשביל זה תצטרכו רמת security מסויימת אבל כמו…

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  21. יש ליש אלה האם יש חנות בארץ שמוכרת את הגרסא הזו ואם לא אפשר לינק לחנות בחו"ל אני מבקש לא רק את המשחק אלא גם עם גיטרה ואם אי אפשר האם הגיטרות של ה XBOX 360/PS3 מתאימות גם למחשב עדכון נמצאה חנות שאני חושב יכולה לשלוח אם מישהו הזמין משם אז בקשה שיתן לי פידבק על החנות https://www.game.co.uk עדכון נוסף המשחק נמצא בסנדאיט עם גיטרה בעלות של 66 אירו http://www.sendit.com/sendit/10049854.product האם החנות הזו אמינה? בתודה מראש יובל

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  22. Started by TimoTy,

    למי שלא מכיר thottbot הוא אתר שמראה את כל סוגי המפלצות והחפצים איפה אפשר למצוא אותם ואת סיכויי הנפילה שלהם תודה מראש ;D

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  23. שמועות עקשניות מנבאות לנו כי המפיצה האמריקאית הגדולה Take-Two עומדת לבלוע את חברת Codemasters הבריטית - ולקבל דריסת רגל משמעותית בתחום כותרי הנהיגהלכתבה

  24. Started by StorM FighteR,

    צריך עצות בכל הנוגע למשחקים הכי חמים של השנה.. תודה לכם על העזרה והתמיכה! StorM FighteR

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  25. Started by hezii22,

    17:15:28 26/01/2003 בימים אילו אני מעלה אתר של המשחק NBA 2003 באתר יפתח טורניר מקצועני של ליגת הNBA 2003 עם טבלאות משחקים השחקן הצטיין של המערב והמזרח שיכלול נקודות ועוד הרבה דברים טובים כאשר הזוכה בתחרות ייזכה בפרס יקר ערך הליגה תחולק לבתים כאשר הליגה תהיה בקצב של 2 משחקים ביום על חוקי הליגה יננתנו פרטים בהמשך מי שמעוניין להשתתף בטורניר שייצור קשר באמייל hst1@walla.co.il על מנת שהאתר יעלה במהירות האפשרית מי שמעוניין לשחק בליגה חייב ליצור קשר בהקדם נותרו עדיין מקומות

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות

דיונים חדשים בפורומים