משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
משחק אימה \ FPS \ הרפתקאה אחד המהנים שיצא לי לשחק בהם משחק קשה מעט אך שווה את הקניה שלו http://www.callofcthulhu.com/
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
לדעתי, ישנן חמש מפות שפשוט לוקחות חלק גדול בהצלחה של המשחק והן : Kubra Dam Gulf of Oman (מפת ההיכרות מהדמו המשובח) Mashtuur City Sharqi Peninsula והמפה ה-מ-ו-ש-ל-מ-ת -----> Strike @ Karkand מה אתכם?
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
http://screwattack.com/LiaG/ep1
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
מישהו יודע מה הדרישות מערכת למשחק HALF LIFE 2 ומתי הוא יוצא ???????.תודה לכם ! ותענו
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
מאיפו אוכל להוריד את ה PATCH 1.41 באתר ישראלי? :'( כי זה יורד לי לעט מאירופה בבקשה
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק, יש לי קצת כסף, בקושי תחמושת וקצת מזרקים של חיים ואני מתקדם בעולם ותמיד מופיעים מלא מוטנטים או RAIDERS ותמיד הורגים אותי, אני כבר לא יודע מה לעשות, לחלק מהם יש מיני גן ורובים ממש חזקים ואני רק בהתחלה של המשחק. יש המלצות?
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
במשחק הזה בהגדרות ישנה אפשרות לשחק בsm2 או 3 ומכיוון שיש לי 7600gt שמתי על 3 ואז אני רואה שאופציית האנטי-אלייזינג לא פועלת וכשאני שם על 2 זה כן פועל. למה זה ככה או שזה בעיה במשחק עצמו?
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
http://www.gamesradar.com/pc/gtr-evolution/g-20080424134433394077 ניראה משחק טוב...
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
רכשתי את המשחק freelancer אתמול והיום התחלתי לשחק בו , משימה ראשונה הכל היה טוב ויפה ואז במשימות הבאות פתאום כשיש דיאולוגים לא שומעים כלום וזה מאד פוגם בהנאה יש לי gamesurround fortisimo 3 7.1 ואת הדרייברים הכי חדשים וwin xp home edition . אני באמת לא יודע מה אני יכול לעשות , האם לעוד אנשים הבעיה הזאת הופיעה ?
-
הפרק החדש בסדרת משחקי ה-FPS המפורסמת מכולן זוכה לתאריך השקה רשמי ולסרטון עלילתי עדכני ספק אם ניתן יהיה להשוות את ההצלחה המסחרית שלו לאלו של משחקי Call of Duty ו-Halo לדורותיהם, שכבר מזמן חלפו על פניו בכל הנוגע ליכולות השיווק והמיתוג – אך אנחנו עדיין מוצאים את עצמנו מתרגשים באופן בלתי מבוטל עתה, כש-Doom החדש (הרביעי, אם תרצו) מקבל תאריך רשמי להגעתו אל החנויות, ב-13 במאי 2016. סדרת Doom נחשבת ובצדק לזו שהפכה כמעט לבדה את ז'אנר משחקי הפעולה-יריות לאחד מהמפורסמים והפופולריים ביותר בשוק המשחקים כולו, ומהווה ככל הנראה גם את המודל לחיקוי למספר הגדול ביותר של משחקים ברוח דומה מאז ומעולם. במונחי אמצע שנות התשעים לא היה דבר מגניב ומשוכלל יותר מ-Doom בעולם הגיימינג – וכל א…
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אני ממש בהתחלה והגעתי לOLD TOWN.. שמתי לב שאף אחד לא רוצה לחלוק איתי במידע... ואני לא יודע מה לעשות. הגעתי עם נהג מיניבוס כזה ואין לי מושג מה לעשות... הייתי בכל המקומות ונסיתי להתגנב למקום שאותו שומר אחד השוטרים ולנסות לגלות דברים אבל אני מצליך לעשות שום דבר ולא יכול להתקדם. עזרה בבקשה.
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
ראיתי בyes בערוץ 30 טק טוי עשו ראיון עם מפתחי המשחק ועם הגרפקיה המשופרת של המשחק הזה.. והוא חדש חדש מה השם שלו ?! כי אני יודע שיש כבר משחק ישן שנקרא שר הטבעות ???
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
חלוקת הכותרים החינמיים של פלטפורמת ה-Humble Bundle מתחדשת - אז אל תפספסו את ההזדמנות לכתבה
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
- 1 follower
-
-
אחרי שבוע שהייתי בחופשה התחלתי לחזור להעלות עוד עריכות.. אני השחקן .. תנו בלייק אם אהבתם :)
-
- 6 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
אני לוחץ על סולו ואז על משחק חדש ואח"כ בוחר רמת קושי ואז הוא חוזר לי שוב לבחירה של משחק חדש או משימה..מה עושים? וכשאני עושה לו אונליין הוא נופל ואומר שמהו גרם לו להיסגר..
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
או ליתר דיוק, אם WoW יוצא בארה"ב בדצמבר, מתי אתם מעריכים שהוא יגיע לארץ?
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
שהנסיך משתדרג, שכל החיים(בריאות, כוח) שלו יורדים עם הזמן, איך אני מעלה לו אותם חזרה?? הוא כל הזמן מת לי.... (הוא מקבל את הכוח רק שאני הורג יצרים אחרים, אבל יש קטעים שאין מי להרוג...) תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
לפני כמה זמן התקנתי את Need for speed most wanted - Black edition. עשיתי career חדש, ושמתי לב שלפעמים זה מדלג לי על מתמודדים ב-Blacklist, כלומר, אחרי שניצחתי את מספר 11 ברשימה, הוא קפץ לי למספר 9 (דילג על 10), וכו'. מישהו יודע למה זה קורה? אולי ישנו באג במשחק? יש אולי דרך לפתור את זה? דרך אגב, המשחק סוף הדרך!!!
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
מאז שהורדתי את הגירסה החדשה של יאקי 1.09a אני לא מצליח לשחק ברשת. הוא מתחבר. ניסיתי לבטל את הפיירוול אך לשווא. אני זוכר שבגירסאות הקודמות v1 ולא v2 של עכשיו אפשר היה לשחק ברשת. למישהו יש מושג מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
שלום לכולם.. נפתח וונטרילו חדש לקהילת שחקני המשחק האגדי (AA) אמריקס ארמי. מתקיימים בו סקרימים ותחרויות מידי פעם. האייפי: 195.28.180.51:8888 גרסה 2.1 כל שחקני המשחק מוזמנים
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אוקיי , סוף סוף אני מצליח לשחק בNFSU באינטרנט , אבל אני לא יודע איך לעשות DRAG.... אני מצליח לשחק רק באחד נגד אחד CURIOT.... ובלי DRAG... אז איך אני משחק DRAG באינטרנט... לא הבנתי עדיין...
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-


