עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. "תוכנת השחמט הישראלית הפתיעה במהלך יוצא דופן וכפתה שוויון על רב האמן. שוויון גם בהתמודדות, כאשר משחק אחד בלבד נותר לסיום." (ynet) לכתבה לצפייה ב-5 המשחקים הקודמים ובשידור חי במשחק ה-6

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  2. Started by moshiko69,

    אני מחפש משחק ישן הבעיה שאני לא זוכר את שמו ובשביל זה אני צריך את העזרה שלכם. המשחק עד כמה שאני זוכר : היה על נמלים או תולעים או משהו אחר בסגנון (וזה לא WORMS) שצריכות להגיע לנקודה מסויימת במסך ע"י בניה של גשרים או מין מדרגות כאלה וחפירות באדמה המטרה הסופית היא ליצור מסלול בטוח לאותם תולעים או נמלים ושיגעו לנקודת הסיום במסך.. מישהו יודע על מה אני מדבר בבקשה שיגיד לי איך קוראים למשחק ומאיפה אפשר להוריד אותו? נ.ב נזכרתי שאותם יצורים קטים הם הולכים וחוזרים כל פעם שהם נתקלים באיזה מכשול, כלומר, אם יש איזה עמוד אז צריך לקחת איזה יצור שיחפור בשביל שכל השירה תמשיך להתקדם.

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  3. Started by nirh216,

    יש משחק ל- PS2 ואני לא יודע אם יש אותו במחשב כי אני מאוד רוצה אותו... קוראים לו: Ratchet And Clank... מישהו יכול לעזור ?!??!?!?!?!

    • 10 תגובות
    • 711 צפיות
  4. Started by NiMo1771,

    הורדתי את המוד הזה בגרסא 1.3.5 והמשחק עובד על 20fps למרות שיש לי מחשב די חזק: 2500k באוברקלוק ל4.5ghz ו6950 באוברקלוק ל1030/1460. ואני עוד משחק על רזולוציה 1280x1024 (מסך זמני) ובכל זאת הביצועים כאלה גרועים.. ראיתי ביוטיוב שאנשים עם מחשבים דומים לשלי מריצים את המוד הזה יפה מאוד גם על 1920x1080 למישהו יש רעיון מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  5. Started by davidcohen,

    היי יש לי את pro evolution 6 ועכשיו קניתי ג'ויסטיק... אני רוצה לשחק נגד אח שלי אבל אנחנו לא מצליחים לבחור את הקבוצה של ה AWAY אחרי שאנחנו נכנסים למשחק ב P2 Quick start אחרי הבחירת קבוצה הראשונה זה לא עובר לשנייה מה אני עושה לא נכון?

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  6. איך?

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  7. Started by ronen_z90,

    שלום, רציתי לשאול לגבי סרבר בקונטר סטרייק הפרוץ... אני יודע שיש אתרים שמציעים בתשלום פתיחת סרבר שזמין כל הזמן מכל מקום עם כתובת מסויימת... ואני יודע שיש קובץ בפריצה (HLDS.EXE) שמאפשר לפתוח סרבר...אבל חייבים להשאיר את המחשב שממנו פתחת את הסרבר כל הזמן דלוק עם התוכנה... השאלה שלי היא האם יש דרך חינמית לפתוח סרבר שישאר פתוח גם שאני לא בבית והמחשב שלי לא דלוק?? תודה לעוזרים....

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  8. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12240 בקיצור יהיה דמו להורדה בחינם אבל הוא יהיה מאוד קטן והם הפסיקו תפיתוח ויפתחו את 5 בימקום ולפי הערכה שלי יקח הרבה זמן עד ש5 יצא

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  9. Started by aleXtazi,

    הכתבה.. http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=3710 אני מאמין שזה נכון...וכנירא שיהיה עוד מיתחרה רציני ל PS3

  10. Started by domuzy,

    אני משחק כבר כמה ימים ופתאום, בלי שום תרומה מצידי (לפחות לא בשליטתי) רשום לי על המסך "A.I DISABLED" ואין יותר אויבים אקטיבים וכל הדברים שאמורים לעבוד עם אינטיליגנציה מלאכותית לא עובדים, כך שהמשחק נהיה די מיותר. מה לעשות? איך זה קרה?

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  11. Started by raw is eyal,

    אהלן אנשים הודעה ראשונה שלי התקנתי את המשחק ג'י טי אי סאן אנדראס והמשחק עובד בצורה טובה עד שמגיע קטע שצריך לראות איזה סרטון קישור או לשמור משחק בבית של סי ג'יי המשחק נתקע לי ועושה ריסט למחשב מה יכולה ליהיות הבעיה ואיך אני מטפל בה מקווה שתוכלו לעזור לי בדחיפות בתודה מראש לכל העוזרים ובכלל

    • 6 תגובות
    • 711 צפיות
  12. אז כן, בושה לי, אבל שלוש שעות שאני מסתובב בכל האיזור ולא מצאתי פתרון, המשימה היא למצוא את הכופסא השחורה, הגעתי לאיזה בית שיש במרפסת שלו מישהו שמדבר בטלפון, הרגתי אותו ואז חבר שלו יצא מהבית, הרגתי גם אותו אבל אני חורש בכל המקום והדבר היחידי שמצאתי זה הדלת האחורית של אותו הבית אבל היא נעולה בסיסמא! 1) האם אני כדי להתקדם אני צריך לפתוח את הדלת הזאת? - אם כן איפה אני משיג את הסיסמא? 2) אם עשיתי משהו לא נכון בבקשה תגידו לי את הדרך הנכונה לעבור את השלב. הנה תמונה של הבית המדובר:

    • 6 תגובות
    • 711 צפיות
  13. זו ההודעת שגיאה: 2788 MHz Intel CPU with MMX & SSE & SSE2 & HTT 512 MB System Memory 128 MB Video Memory Winsock Initialized Hostname: tomi-i4am26gip3 IP: 169.254.32.151 IP: 192.168.0.1 IP: 80.230.15.157 doom using MMX & SSE & SSE2 for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode enabled Denormals-Are-Zero mode ------ Initializing File System ------ Current search path: C:\Program Files\Doom 3/base C:\Program Files\Doom 3\base\pak004.pk4 (5137 files) C:\Program Files\Doom 3\base\pak003.pk4 (4676 files) C:\Program Files\Doom 3\base\pak002.pk4 (6120 files) C:\Program Files\Doom 3\base\pak001.pk4 (8972 files) C:\Program Files\Doom 3\base\pak000.pk4 (2698 fi…

  14. Started by Zap,

    איך עושים טריקים עם השחקנים?

  15. Started by Rise<3,

    (^◡^ ) תנו בלייק אם אהבתם!

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  16. אם להאמין לדיווחים טריים שמציפים את הרשת, הפרוייקט הגדול הבא של Rockstar Games הוא משחק עולם פתוח חדש במערב הפרוע שיהווה פרק מקדים ל-Red Dead Redemption המהולל אחרי ש-Grand Theft Auto 5 הפך לאחד המשחקים הגדולים והמצליחים ביותר בכל ההיסטוריה, שממשיך להנות מפופולריות גדולה מאוד גם בימים אלו תודות למצב המקוון הנהדר Grand Theft Auto Online – אין זה מפתיע לראות גורמים רבים בתחום מעריכים שלא נראה פרק חדש בסדרת משחק הפשע בטווח הזמן הקרוב. עם זאת, הדבר הזה ממש לא אומר שבמפתחת המצליחה Rockstar Games, שהפכה כבר מזמן לאחד מהשמות הגדולים ביותר בתעשייה כולה, פשוט מתבטלים. להיפך,תצלום שעלה לרשת (וקיבל חיזוק ממספר מקורות בעלי מוניטין חיובי) מציג את מה שעשוי להיות המפה ל…

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  17. Started by FIRE-KID,

    אחרי שעוברים את סטייג' 1 עומד שם איזה גוליאן שלא נותן להמשיך לשחק ואני לא מבין מה הוא רוצה?! למשהו יש מושג מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  18. אני את sonic the hedgehog 1 - mega drive [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  19. Started by ShayGTi,

    יש לי ג'יפורס 6150 מובנה על הלוח אם. מעבד AMD64 3200 VENICE וג'יגה זיכרון. על איזה FPSים אתם ממליצים שהכרטיס יכול לסחוב בצורה חלקה ובאיכות גבוהה?

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  20. Started by taxxl1,

    אני מחפש קובץ הזה London Racer Destruction Madness[EN-FR-DE][www.pctorrent.com].cue תודה זה כולי בסביבות 150 קיי ;D בבקשה עזרה תודה אחים (: :yelclap:

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  21. לא ממש בטוח אם ההודעה הזאת "חוקית", אם לא אז אני ממש מצטער... טוב, מצאתי שרת ממש יפה למשחק CALL OF DUTY. שרת שיכול להכיל עד 50 שחקנים, עם פינג מצויין (יש לי פינג של 100 קבוע בשרת). costume maps, מפות מעוצבות שקיימות רק על השרת הזה (ועוד מספר מצומצם של שרתים). כל מיני תוספות קטנות ויפות: למשל כשאתם יורים במישהו, אז אפשר לראות את חלקי הגוף שלו נערפים... אפשר לשמוע כל מיני צרחות כשאנשים נהרגים.. -המשחק בעצמו יוריד את המפות וכל העידכונים מהשרת (הורדה ממש מהירה, 150KB אצלי). כדי "המשחק" יוכל לעשות זאת, תלכו לאפשרויות "multiplayer options", ושם תסמנו שיהיה "yes" ליד "allow downloads". - השרת מוגן מפני "רמאים" ע"י התוכנה PUNKBUSTER. שוב, אתם חייבים ללכת ל-"multiplayer options" …

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  22. Started by orelzion,

    כן קצת נוסטלגיה. אני נתקעתי בשלב ב', ממש ממש בהתחלה יש כאלו אבנים בתוך בוץ שנעלמים אחרי שעוברים עליהם, ואז ישנו כזה סלע גדול שאני לא יודע איך לעבור. יש מצב שמישהו זוכר? לא יכולתי לעשות screen shot כי זה עובד על dosbox תודה

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  23. Started by yotam360,

    http://www.gamespot.com/pc/action/tomclancysendwar/news.html?sid=6171351&tag=nl.e579 נראה ממש ממש טוב!

    • 7 תגובות
    • 711 צפיות
  24. Started by KOBRA CHOPER,

    hi how can i get skins in ut 2004 i meen Xen and malcolm skins how can i get them?

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  25. Started by gimdy,

    איך עוברים את KARVEN במישמה הזו..? אני מתכוון שהוא נמצא בביוב עם עוד מלא יצורים (עברתי את הקטע שנלחצתי בו לבד) זה נראה בלתי עביר .. יש איזה חיים נוספים שנותנים באמצע או משו כזה ?

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות

דיונים חדשים בפורומים