משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את המשחק עכשיו הוא מוגדר לי דרך השליטה של הג'ויסטיק של ה-XBOX360 ואני רוצה לשחק דרך המקלדת בדקתי בSETTTINGS.EXE בתיקייה של המשחק ואנלא מצליח לשנות שם ל-KEYBOARD כאילו זה לא נותן לי לבחור רק תאפשרות של הגו'יסטיק הוא נותן לי איך אני משנה תזה?
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
קצת מפדח לדבר על זה אבל נתקעתי בשלב במשחק צבי הנינג'ה החדש... זה איזה שלב מסריח כזה עם רובוט ואין לי מושג איך להרים ת'מניאק... מי שגם ירד לרמה שלי וגם יתוודה שהוא משחק בצבי הנינג'ה (אגב יש למשחק גרפיקה בתזונה לדעתי והוא יצא שנה, כאילו זה לא הישן) אז שיגיב לי ואני יפרט יותר איפה נתקעתי בשלב... אנא תחסכו לי פאדיחות ותתייחסו תודה!
-
- 3 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אז ככה- גיביתי את התיקייה C:\Documents and Settings\xxx\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars כאשר xxx זה השם משתמש שלי. בתיקייה הזו נמצאים הפרופילים של המשחק. אחרי הגיבוי, פירמטתי את המחשב, והתקנתי את המשחק מחדש. אחרי ההפעלה הראשונית (המסך הקטן של ה"וולקאם באק, קומנדר", כתבתי שם את שם הפרופיל שהיה לי קודם) ועידכון של המשחק דרך המשחק ל1.7, יצאתי מהמשחק והחלפתי את התיקייה של השמירות בתיקייה של השמירות הקודמת שהייתה לי. הפעלתי את המשחק שוב, והשמירות שלי לא הופיעו במשחק עצמו. מחקתי את המשחק והתקנתי מחדש, כאשר אני ממקם את השמירות שלי בנתיב הנכון לךפני ההפעלה הראשונית, הפעלתי את המשחק, ושוב הוא שאל אותי מה שמי ("הוולקאם באק" הזה) ולא הראה במקום את השמירות. אני…
-
- 6 תגובות
- 712 צפיות
-
-
יש את משימה 7 (נדמה לי) זאת עם הטיל שצריך להרוס את הבסיס שלו.. עכשיו אני שעה מפציץ אותו עם רימונים, מטענים, טנקים ומה לא והוא לא מתפוצץ.. יש פה משהו שאני מפספס?
-
- 4 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה עם המחשק Dungeon Siege, ותאמת, אני לא מתפלא כי כתוב Microsoft על האריזה... המשחק קורס בכל מיני מקומות במשחק, בין עם זה ברשת, או בסינגל פלייר, בין עם זה שאני עוזב משחק של מישהו או סתם משחק.... המפרט בצד, כרטיס מסך Radeon 9500pro BBA + Catalyst 3.6 מערכת הפעלה WIN XP. פעם ראשונה שזה קורה לי..... הכל התחיל מאז שפרמטתי וקיבלתי את הכרטיס מסך בפעם השלישית או הרביעית.... אודה לעוזרים... ??? :'(
-
- 3 תגובות
- 712 צפיות
-
-
-
אני מנסה לשחק נמלולים על XP המשחק מסרב לפעול, הוא עולה, אך המקלדת והעכבר אינם מגיבים במסך הפתיחה. "תאימות לווינדווס..." לא עוזרת. ניסיתי להעזר ב-DosBox ששמעתי עליה הרבה תשבוחות אבל את הנמלולים שלי שחקתי על חלונות 95 ואני בן דור של חלונות 95 אין לי מושג בגו בדוס מצאתי שזה קצת מסובך להתעסק עם התוכנה בלי לדעת DOS האם משהו יכול להאיר את עיני?? הכיצד להפעיל את המשחק?
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
לא שמתי לב ממש אבל נראה לי שהורדתי את גרסת ה DVD של המשחק,התקנתי את המשחק ניסיתי להפעיל אותו עם הקראק וזה לא פועל,כשאני מנסה להפעיל אותו הוא אומר שאני צריך להכניס את המשחק לכונן ה DVD. *התקנתי את המשחק עם DEAMON TOOLS והמשחק בכונן הוירטואלי אבל זה עדיין לא עובד-עדיין הוא רושם שצריך להכניס את המשחק לכונן... אולי צריך לצרוב את המשחק? למרות שאני לא יכול כי הצורב שלי דפוק.. תודה מראש לעוזרים!!!
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
בגימספוט עשו סירטון נחמד על הPSP כי הוא מכר איזה 10 מיליון בעולם (הנינטנדו DS מכר כבר יותר מ16 מיליון ויותר מישחקים נימכרים על כל קונסולה-אני פאנבויס של נינטנדו היתי חיב ) בכל מיקרה הסירטון הרבה יותר אוביקטיבי מימני והכתבים מדברים על מה הם עושים אם הPSP ומה לדעתם צריך לשפר http://www.gamespot.com/features/6152212/index.html?autoplay=6152260 תהנו
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
המשחק יוצא לי באמצע בדיוק כשאני עולה למגרש וזה מתסכל יש פיתרונות לנושא. :-\
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=113188 מה אתם חושבים? נראה שתוטך זמן קצר להאקרים יהיה משחק שעובד כראוי ואנשים הגונים ידפקו עם משחק מקורטע שכל הזמן מודיע להם שהעותק שלהם לא חוקי.
-
- 6 תגובות
- 712 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, להפתעתי מאתמול בערב FEAR COMBAT לא עולה לי יותר וברגע שאני מנסה להעלות אותו מתקבלת ישר הודעה ש" FEAR.EXE נתקל בבעיה ועליו להסגר.." ואני מתכוון מיד ! אין אפילו חשיבה או מסך כשלהו אלא ישר אחרי שאני מקליק עליו פעמיים.. חשבתי משהו השתבש בהגדרות או בהתקנה שלו אז ניסיתי לשחק בהגדרות שלו ולא עזר.. הסרתי את המשחק והתקנתי שוב כולל הפאץ' - אותה בעיה.. הסרתי והתקנתי שוב ללא הפאץ' - אותה בעיה.. הסרתי את כל הקודקים שיש לי במחשב (XVID AC3 וכו'.. וכל מיני תוכנות שלא חשובות לי..) - אותה בעיה.. בטלתי את הפיירוול + האנטיוירוס שלי - אותה בעיה.. בקיצור מבחינתי נסיתי הכל ולא נתקלתי בבעיה כזאת מעצבנת עדיין בחיים.. למישהו יש עצה? רעיון ? (כאמור בכותרת - לפני המפלט האחרון - פירמוט - …
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אחרי איזה 5 דקות שאני משחק המחשב מפעיל את עצמו מחדש,זה קורה לי רק במשחק הזה. משהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום, קניתי משחקים כמו: NFS Under Cover GRID. והחוויה האמיתי היא לשחק עם הגה... ואני לא כל כך יודע איך להגדיר אותו אשמח לקבל פירוט. בתודה מראש yosda-boy,
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
-
כשאני מנסהל הפעיל את הקובץ SetupTool.exe כדי לשנות רזולוציה זה מה שמופיע לי: איך מסדרים את זה?
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
הבעיה היא שברגע שאני מפעיל זה יוצא אקראתי בפורום על ביטול חסימת הרענון אבל אין לי שום תוכנה... יש משהו שאפשר לעשות?!?
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
מערכת: Microsoft Windows XP Professional גירסאה 2002 Service Pack 2 מחשב: intel® Pentium® 4 CPU 3.00 GHz 512 MB של RAM, 2.99GHz לוח אם: (PCChips P21G (3 PCI, 1AGP, 1CNR, 2 DDR DIMM, Audio,Video, LAN כרטיס קול: Creative SB PCI128 (Ensoniq ES5880) Sound Card PCI כרטיס מסך: GeFroce FX 5200 Heroes Of Might And Storm V יפעל לדעתכם על המשחב הזה?
-
- 4 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שאני מנסה להתקין וזה מגיע לתנאי ההתקנה הוא לא מראה כלום בחלון וכשאני לוחץ ACCEPT הוא פשוט מודיע שאין לי את הדיירקט איקס 9.0C ... אני משתגע מזה כבר מי יכול לעזור ? זה בעיה די נפוצה אחרי כמה חיפושים בגוגל אך לא מצאתי תשובה :'(
-
- 8 תגובות
- 712 צפיות
-
-
רציתי להתחיל משהו חדש.. אני מחפש משהו בסגנון gunbound או hover bord . (בבקשה הכל חוץ מ-mu) תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 712 צפיות
-
-
פעם שיחקתי במשחק והגעתי עד הקטע שבו אני עם הבחורה במין מרתף כזה וקפצו עלינו מלא זומבים עד שברחנו לתוך מעלית. מאז פירמטתי את המחשב ואין לי את השמירה של המשחק בשלב הזה. למישהו יש שמירות של המשחק? אם אפשר של כל המשחק ואם אפשר רק של החלק הזה... הכל מתקבל בברכה. תודה!
-
- 6 תגובות
- 712 צפיות
-
-
יש לי משחק פרוץ ישנה אפשרות לשחק במולטי ?כאילו צריך סריאל ,משהו פרצו את זה כבר ? ואם כן דברו איתי בפרטי או במייל saar200@gmail.com
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
כשאני משחק מול המחשב ברמת normal , אני בדרך כלל מוביל בהתחלה, עד שהגרמנים מתחילים לייצר טנקים בכמויות ומשנים את התמונה. אני משתמש בsticky bombs האומללות ומנסה לייצר פה ושם shermans אבל הגרמנים פשוט לא מפסיקים לייצר את הטנקים שלהם וזה נהיה אבוד.. מישהו פה מצליח לנצח על normal? יש טיפ להתגברות על הטנקים? (מדובר בגרסא 1.2)
-
- 7 תגובות
- 711 צפיות
-
-
לאחד קוראים Call of Duty: Modern Warfare זה לא כמו כל הסדרות הקודמות בעבר אלה מתרחש בעתיד והשני עוד לא פירסמו את השם אבל הוא מתבסס על הפלישה לנורמדי.
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
-


