עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. איזה יש ואיפה אני יכול להוריד אותה? חוץ מה valve hammer editor תודה

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  2. אני יודע שזאת בקשה מוזרה, אבל אני מאוד אודה לכם!

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  3. Started by לביא2112,

    בס''ד למה אני יצטרך לשדרג בשביל שהכרטיס מסך הזה AMD Radeon™ HD 6770M יעבוד נורמלי בלי הקטנות איכות משחק אם אפשר כמה אפשרויות שהכי זולות להפעלות המשחקים האלו :Portal 2,Crysis 2,Brink PC ,Call Of Duty: Black Ops,Assassin's 2\3,world of warcraft וכו' ואיך זה ? NVIDIA GeForce GTX 460M תודה לעוזרים!!!

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  4. Started by amir4x4,

    אני וחבר נוסף מעונינים לפתוח אך לא יודעים בתודה מראש אמיר

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  5. כמאט בכל הגירסאות של אי ספורט יש את האפשרות המצוינת הזאת ? העם יש אותה במשחק יורו ? כי אני לא שם לב ... וחייב להיות כזה דבר .

    • 5 תגובות
    • 714 צפיות
  6. Started by bamia5,

    הורדתי דרך emule את המשחק... championship maneger 01/02...והמשחק לא כל כך עובד..אני זוכר שיש משהו עם crack אבל אני לא זוכר בדיוק מה.. אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח מאוד...!!!!!... בתודה מראש..BAMIA5

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  7. Started by דודי הסטלן,

    שלום לכולם. יש לי בעייה בשרתים מסויימים במשחק הזה, נראה לי שבשרתים שיש יותר מ-14 אנשים, אז המשחק כל כמה שניות עושה מן תקיעות כאלה, אבל לא מרגישים את זה בתמונה, אלא או העכבר או המקלדת נתקעים לי ואני לא יכול לזוז לשנייה ולפעמים זה יכול לדפוק משחק שלם. שמתי לב שכשיש את התקיעות האלה אז בקונסול של המשחק אני מקבל הודעות בלי הפסקה ברציפות וההודעה היא: MAX_PACKET_USER_CMDS יש לי בערך 80-120 fps ואינטרנט מהיר 750. ואני מדגיש שהתקיעה מורגשת רק בתזוזה זה תוקע לי את המקלדת או את העכבר לשנייה ומשתחרר אבל זה קורה המון וזה ממש מעצבן זה כמו לאגים רק שזה קורה גם אפילו שיש לי פינג 20-40. זה קורה רק במשחק הזה. אני אודה לכם מאוד אם תפנו אותי לאיזשהו כיוון לאיתור הבעייה. בתודה רבה, דוד…

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  8. Started by natu,

    שלום לכולם אני יודע שהמשחק די ישן אבל אני ועוד חבר מחפשים שחקנים שרוצים לשחק ברשת! אז מי שמעונין שלח לי מייל ל- natu@nana.co.il נתי מנין

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  9. Started by MeTaLhAmMeR,

    אני נמצא על הספינה והקטע שאני אמור לעבור הוא הקטע שבו איזשהו מהנדס נותן לי מפתח לCARGO רק שיש בעיה, במעבר לחיפוש אחרי הCARGO יש כבשן לוהט מאיפה שאני אמור לעבור ויש שם מן שסתום שאני אמור לסובב אותו (בקומה התחתונה) ואז אני אמור לסובב שסתום אחר ואז לעלות באיזה סולם שיש עליו מנעול (צריך לירות על המנעול) ואז לעלות על הסולם אבל אז כל העסק מתפוצץ ואני מת... איפה אני טועה?!

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  10. Started by YinnoN,

    מוזר אמרו שב12 ולפי מה שהבנתי הוא לא יצא \: מתי יוצא ? מה איתו ? תודה

  11. Started by dimashk,

    סרט נחמד שצולם עם משחק Americas Army. קטעים ממשחק, כמה flybys נחמדים, ו2 קטעים מבויימים במפות SF_PCR ו-SF_Extraction (עם קטעי קול מBlack Hawk Down). מוזיקה מותאמת טוב מאוד. 51 דקות, 761מגה.

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  12. פשוט נראה לי שיש לי שמות לא נכונים בדיסיקים שלי כי הוא לא מצליח לזהות את הדיסק השני ואני לא מצליח להמשיך את ההתקנה... בבקשה אם תוכלו לרשום לי את השמות של הדיסקים יעזור לי מאוד

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  13. במפיצה EA חשפו את הדרישות של משחק המירוצים הטרי אשר יגיע לפלטפורמת ה-PC בחודש הבא, כשלשם שינוי יש הסבר על ההגדרות הניצבות מאחורי השמות דרישות מינימליות ודרישות מומלצות כבר סיפרנו לכם ש-Need for Speed החדש הוא אחד ממשחקי ה-PC המסקרנים ביותר בסביבה מבחינתנו, לא רק מבחינת המשחקיות עצמה אלא גם תודות לתהליך "בישול" נוסף של כחמישה חודשים לו זכתה גירסה זו לעומת מקבילותיה עבור הקונסולות, משהו שבהחלט לא רואים בתחום בכל יום. כעת, כשהכותר מתקרב להשקה, ב-EA החליטו לחשוף אילו מערכות חומרתיות יידרשו על מנת להפעיל אותו – והם עשו זאת בדרך הכי מוצלחת שראינו בזמן האחרון. הדרישות המינימליות שהגדירות בחברה אינן אמורפיות, אלא מוגדרות כאלו שאמורות לאפשר הרצה של משחק המירוצים בהגדרות …

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  14. Started by Reze,

    ערב טוב לכולם..!!! קניתי היום את המשחק GUILD WARS וניסתי להתקין ללא הצלחה התקשרתי למוקד של הד ארצי וגם הם לא הצליחו לעזור לי ניסתי במחשב אחר בבית וגם בו זה לא עבד ניסיתי עם הדיסקים של חבר שלי בשני המחשבים וגם זה לא עבד למישהו יש פיתרון ני חושב שזה בעיה עם האינטרנט מה שקורה במחשבים זה כשהוא מבקש את הדיסק השני אני מכניס את הדיסק וההתקנה לא מגיבה יותר בבקשה תעזרו לי :s05: :s05:

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  15. Started by yotamoo,

    שלום מה נשמע יש לי את Championship Manager 4, וחלונות XP. כשאני מנסה להפעיל את המשחק אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת: Error:0x000D: Unable to open full screen mode ביקרתי באתר החברה, תחת (תקראו את שאלה 9)FAQ: http://community.sigames.com/1/OpenTopic?a=tpc&s=21019056&f=66919117&m=5571901826 ואמרו שם שתריך לוודא שהרזולוציה היא לפחות 1024*768 והצבע הוא-23bit. אלו בידיוק ההגדרות שלי, ולכן אני לא יודע איך לפתור את הבעיה. בקיצר זאת הבעיה שלי, ואם מישהו יודע איך לפתור אותה אז בבקשה שיגיב... ויהיה מגניב

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  16. Started by User_Name,

    שלום לכולם! בשלב הראשון בACT 5 , מופיע מגנטו, איך אני מביס אותו? אחרי שהוא סיים לשאוב אנרגיה מהגנרטורים, הוא יוצר מערבולת, ואי אפשר להתקרב אליו, מה הטריק פה? בשלב מסויים המערבולת מגיעה לגנרטור ואז היא מרימה אותי באוויר ווולברין מת. ??? תודה לעוזרים! (וצום קל לכל הצמים)

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  17. Started by guyhhh,

    לאחר שהורגים את איש העורבים די בהתחלת המשחק נכנסים לחדר הורגים כמה חברה ואז צריך לקפוץ מעל איזה בור ואני ממש לא מצליח . כבר שאלתי את זה פה אבל לא עזרו לי אז אם מישהו יודע ממש בבקשה תעזרו לי. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  18. Started by navk2,

    אם הוא משתמש במנוע ה RAGE שזה המנועשל הדמו של R600 אז הוא תומך ב- DX10 לא ?

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  19. Started by KingYes,

    שלום לכולם, אני רוצה לדעת כמה דברים בקשר להגדרת משחקים. מקווה שזה הפורום המתאים.. ובכן, קודם כל מה זה AA. ומה ההיתרון שלו? ואיפה מגדירים אותו? תמונות FPS.. מה זה משנה כמה תמונות יש לי לשניה? יש לי XP ויש לי כ-25-30 תמונות ב-FPS. מה זה משנה ?

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  20. Started by A-10,

    https://gaming.walla.co.il/item/3476166

  21. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    שלום, אני מעוניין לקנות את המשחק XIII, אבל אני רוצה לדעת איך המשחק ? 1. הוא לא משעמם? 2. הוא נמעס מהר? 3.איך הגרפיקה? 4.העם הוא חוזר על עצמו? תודה- THANKS LaZy-©BoY*

    • 7 תגובות
    • 714 צפיות
  22. Started by shlomo1441,

    המשחק רץ חלק עד שהגעתי לשלב של הספינה.אך שאני בא לסיים את השלב המישחק רוצה לעשות שמירה (AUTO SAVE) המשחק ניתקע בויסטה(32BIT) נפתח לי חלון של ווינדואס אומר שהמישחק ניתקע וללחוץ על סגור. ניסתי להוריד את כל הגרפיקה לLOW וזה לא עזר המישחק ניתקע בשמירה. שיחקתי לא במסך מלא והסתכלתי על הזיכרון והמעבד והכל עבד בסדר. טמפ' כרטיס במנוחה 57 במאמץ 75. פאץ 1.2.1 למישהו יש פתרון? CORE 2 DUO E8200@ OC 3.2GHZ OCZ 1024X2 @ 800MHZ RADEON SAPPHIRE 4850 512MB DDR3 GYGABYTE P35

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  23. Started by Refaelo,

    יש כמה מגרשים שיש לי בהם בעיה יש מעין פסי אורך ירוקים כאלה שמאד מפריעים(הפסים הם נגד הפסים של הדשא) יש מישהו שאולי נתקל בבעיה ויש לו פתרון תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  24. Started by dani k,

    הורדתי מולטיפלייר לסאן אנראס מפה [http://light.mtavc.com/] אבל אני לא יודע איך משתמשים בו אם מישהו יודע אז שיגיד או יתן מדריך תודה

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות

דיונים חדשים בפורומים