משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש לי מלא LAGS במשחק!! אני מכבה הכל!!! גם את האנטי וירוס...הכל!! יש לי מחשב AMD3800X2 1 GB RAM X1800XT בבקשה מישהו יודע למה זה קורה?? אין SPY.. VIRUSES... :-\ אני רוצה לעשות פירמוט בגלל זה
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
יש לי את המשימה הזו להסיע את הלימוזינה של להקת הרוקנול הזאת (שחכתי את השם) ואסור לי להפסיק כי אם אני יספיק המכונית תתפוצץ, הקיצר הצלחתי לנסוע כמה דקות אבל אין מה לעשות תמיד נתקע בי איזו מכונית או שאני לא פונה טוב... אני בטוח שהרבה סיימו את המשימה הזו, אז אולי תוכלו לעזור? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אוקי אז ככה כל משחק שאני נכנס אליו הוא מראה שהוא טוען מגיעה למשחק ונתקע לפני כמה ימים הכל היה בסדר והמחשב שלי הוא חדש למשל GTA4 סיימתי אותו ועכשיו אני מפעיל אותו הוא עושה loading וזהו לא עובר את זה ככה גם בgodfather 2 ועוד כמה משחקים והכרטיס הגרפי של הוא g-force 9800 GTX והוא מעודכן ובסדר גמור עכשיו מה יכול להיות מקור הבעיה ומה אפשר לעשות!?!? תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
אם אני לא טועה המשחק הוכרז כ"אבוד"(כלומר זה חוקי להוריד אותו בחינם). הורדתי אותו מהאתר של HOME OF THE UNDERDOGS,הרצתי אותו,והכל הלך מצוין,אבל אז גליתי שהוא לא מראה את הסרטים. אין לי מושג אם הסרטים נמצאים בתוך המשחק,או שזה קובץ נפרד שאמור להיות על הדיסק,אבל בכל מקרה אני לא מצליח לראות אותם. מי שיכול לעזור, בבקשה :-\. נ.ב האתר חוקי לגמרי,ולכן מותר להוריד ממנו. נ.נ.ב אני ממליץ בחום על המשחק הזה,למרות היותו RPG מכות עם עלילה לינארית וגרפיקה ישנה משנת 96 ,זה משחק ענק, עם עלילה לינארית מצוינת.שיחקתי בו בדמו בלי הסרטים ואני באמת ממליץ עליו. נ.נ.נ.ב אתם משחקים ערפד.(סתם חשבתי שאולי זה יעניין אנשים)
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
למה הדשא ב-PES5 אפור??? זה ככה אצל כולם? יש לי כרטיס מסך טוב(6800GT) אז זה לא הסיבה... תמונה: http://img284.imageshack.us/my.php?image=pes6yz.jpg עריכה: לא משנה כנראה היה בעיה האיזה מגרש אחד כל השאר טובים אפשר לנעול
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום, יש GTS88 320 ואני משתמש ברזול 1280X1024 ואין לי אפילו אפשרות לעבור את ה4 בתפריט המקס' הוא 4X
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אני בערך ב83% אחרי שהגעתי לשעון חול ואחר כך היא נעלמת ואני מגיע למזרקה ואין לי מושג מה עושים שם! תודה
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
ואם הוא ל-ps2 אז איך משתמשים ב-patch לקונסולה זו בתודה מראש?
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
שלום לכולםםם :} (ושבת שלום ורגוע במיוחד לתושבי הצפון!). אוקיי לנושא, אני יודע שיש דיון רשמי על המשחק אבל יש בו כבר 29 עמודים והסיכוי שמישהו כבר ייכנס לשם שואף לאפס =\. תראו, אני בא להיכנס למשחק, אני בעיר Megara, ולפתע אני רואה שכל הקווסטים שעשיתי נעלמו. תמונה: http://img226.imageshack.us/my.php?image=tq6hx.png נכון יש את הסימן קריאה מעל אנשים של קווסט? אז אין אותו למשל מעל Timon ואני לא השלמתי את המשימה שלו עדיין.. זה ממש מוזר =\. נ.ב ולמה כל פעם שאני נכנס למשחק החיות שוב פעם בחיים זה מטריף אותי ...עד שהרגתי את הסייקלופ האימתני הזה אני לא הולך להרוג אותו שוב...
-
- 8 תגובות
- 716 צפיות
-
-
לדוגמא הכין ניתן למצוא את רשימת הדרשיות מהמחשב למשחקים call of duty - החדש red alert החדש prince of princa וכו וכו תודה
-
- 3 תגובות
- 716 צפיות
-
-
-
הכתבה הבאה לקוחה מVGAMES: ברוב המקרים אנחנו מאמינים בחוזקו של הבנק שלנו, ומפקידים את כספנו היקר בידיו ללא חשש. בנקים עלולים כמובן לקרוס, כמו בארה"ב בשנות השפל הגדול או כמו בארגנטינה לפני כמה שנים, אבל מדובר בהתרחשות נדירה למדי. לצערם של השחקנים במשחק התפקידים ההמוני החללי EVE Online, הבנקים שם הרבה פחות עמידים ממה שהם רגילים אליו בעולם האמיתי. במשך החודשים האחרונים שכנע השחקן Cally מאות אלפי אנשים כי הבנק האינטר-גלקטי אותו הוא מנהל בתוך עולם המשחק הוא המקום המושלם עבור כספם הוירטואלי. הם מפקידים כסף, הכסף הזה צובר ריבית, והעולם ורוד ומושלם. אלא שכידוע, שום עולם אינו מושלם, גם לא זה של EVE. לאחר שהכספת של הבנק התמלאה ב- 790 מיליארד ISK (המטבע המקומי ב- EVE), החליט אתי אל…
-
- 4 תגובות
- 716 צפיות
-
-
לא כתוב שהמוצר לא למכירה!! http://mediagame.co.il/catalog.asp?cat_id=177
-
- 4 תגובות
- 716 צפיות
-
-
תנו לי לינק בבקשה
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
היי, העלתי סרטון חדש על כל הדברים החדשים מהעדכון האחרון. עקבו אחרי לעוד סרטונים!
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי קישור ל VC Patch?
-
- 3 תגובות
- 716 צפיות
-
-
מה המצב אנשים? אני תקוע פה במשימה של הקינג פין הינה תמונה: http://www.2send.us/uploads/35726bbe86.JPG עכשיו הוא ממש חזק למישהו יש טיפים איך אני הורג אותו? שיטות משו טוב? תודה מראש אנשים
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אני מפתח משחק FPS לPC שהוא גם מרובה משתתפים. אני צריך עזרה מאנשים שיורידו וירצו את המשחק. אני חושב שכרגע המשחק מתרסק על מחשבים אחרים משלי. אז בשלב ראשון אני רק רוצה לדעת אם הוא מתרסק ואם כן אז יש קובץ DEBUG.TXT שאתם יכולים להדביק את התוכן שלו פה או בהודעה. בהמשך אני ארצה לבדוק דברים אחרים כמו ביצועים וכו. בשביל להוריד את המשחק אתם צריכים להוריד שני קבצים מהדרופ בוקס שלי. הראשון הוא https://dl.dropbox.com/u/8025882/SSSBuild/SSS_2012_08_12.zip לו אתם צריכים לעשות פשוט EXTRACT השני הוא קובץ "פאץ", פשו צריך להעתיק את התוכן שלו (מתוך ספריית FIX) לתוך הספרייה של המשחק ולעשות OVERWRITE. הסיבה היא שזה פשוט סיפור בשבילי להעלות קובץ של חצי גיגה לדרופ בוקס. אז זה קצת עקום. https://d…
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
מי יודע איך במשימה הראשונה איך מפעילים את הקוד לפתוח את השער
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום אני מחפש הצעות למשחקי פעולה טובים. בוא אני יתן לכם דוגמה קניתי לא מזמן מחשב חדש...התקנתי דום 3,האף לייף 2,פאר קרי בקיצור המשחקים שנחשבים לטופ... כל אחד מהם לא יכלתי לשחק בו יותר מ10 דקות...למה ? הם פשוט משעממים...אני ממש מתבאס תוך כדי משחק...האף לייף סיימתי אותו פעם אחת אז בגלל זה זה כבר לא כיף... אבל באתי אמרתי נתקין מקס פיין 2...התקנתי חרשתי סיימתי אותו בפעם ה 100 ועדיין יש חשק לשחק בזה...!!! אז אני מחפש משהו בסגנון של מקס פיין הכוונה שאתה רץ מחורר את כולם מפוצץ מה לא...המשחקים שציינתי למעלה הם ממש לא ככה... יש הצעות ? תודה מראש,עידן.
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
יש לי בעיה המפרט שלי הוא 2.4ghz intel 512ram 266mhz GeForce 4MX 440 זהו לפחות מה שחשוב הfar cray עובד ב1280*1024 על medium בקצב מעל30 fps(ב1024*768 medium מעל50) אבל הbf:v על 800*600\16 ביט מדיום ונוסה על lowest ובלי shadows ו lightmap לא עובר את ה20 יש לי דריבריים הכי חדשים איך משחק בגרפיקה נמוכה עובד כל כך לאט ונוסהגם עם מספר קטן של בוטים כנ"ל למחשב של אח שלי שיותר חלש אבל עדיין בהגדרות המינימום לא עולה מעל 20+תקיעות והמפרט של אח שלי: 900 mhz duron 256mb 133mhz sdram GeForec 2MX400 ועוד דבר יש כזה מן אלפי צללים של דבר אחד כלומר יש צל של מכונית בכל השלב! איך פותרים את שתי הבעיות
-
- 7 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שאניישם אותה בציוד שלי ישר עולה לי הכוח? או שצריך לעשות משהו?
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
מה עושים.? איך אני בודק מה הבעיה. או לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת עכשיו? מוזר זה פתאום קרה.
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
-
-
-
הייתי רוצה המלצה למשחק שמזכיר EMPIREEARTH למי שמכיר. אם ההמלצה הייתי רוצה לדעת כבר על הדרך איפה אפשר לרכוש את המשחק וכמה הוא עולה . פירוט על המשחק יתקבל בברכה.
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-


