משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
קבלתי משימה שאני צריך להגיע מתחת לגשר ושם מחכים לי שלושה אנשים אני מדבר עם האמצעי ואני לא יודע מה צריך לעשות
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
אחד המשחקים הכי כיפיים ששיחקתי בהם אי פעם. מומלץ בחום למרות שהמשחק די ישן - מדובר במשחק מאוד מעניין ושונה... תבדקו ביקורות וסרטונים שלו כדי להבין על מה מדובר - זה ו Baldur's Gate הם המשחקים היחידים ששיחקתי יותר מפעם אחת..
-
- 0 תגובות
- 717 צפיות
-
-
-
אחרי שבחרתי את הLOCK PICK איך אני פורץ?איזה מקשים?מה הולך כאן
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק spider-man 3 (למחשב), קודם כל המחשק הוא מסוג כזה שאין תפריט התחלה - נכנסים למשחק רואים את הסרטונים של החברה בלה בלה ואז המשחק ישר מתחיל. עכשיו לבעיה - אני שיחקתי ועברתי מספר משימות לאחר זמן מה שמרתי את המשחק ויצאתי... כשחזרתי למשחק שוב המשחק מתחיל מההתחלה ואין שום LOAD GAME אם מישהו גם נתקל בבעיה או יודע את פיתרונה בבקשה לעזור.
-
- 2 תגובות
- 717 צפיות
-
-
האם יש תמיכה במעבדי ליבה כפולה גם בגרסה זו ?
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player.php?id=12208&type=wmv נראה פשוט מדהים אבל בטח יזחל על המחשב שלי.. עריכה: אופס טעות במשחק
-
- 9 תגובות
- 717 צפיות
-
-
יש לי מחשב זבל.... פנטיום 3 800 256 ראם אבל כרטיס מסך שיכול להפעיל....ג'יפורס 4 4800 אבל המשחק פשוט לא פועל....אם מישו שמע על איזה פיקס לג'יפורס (לא הפאטצ' ולא הדרייבר שהוציאו נוידיה בשביל המשחק) אז שבבקשה יגיד לי אני פשוט מת לשחק בזה... תודה בכל מקרה נ.ב. אל תגידו לי לקנות מחשב חדש או שום חלק כי אין לי כסף לזה
-
- 3 תגובות
- 717 צפיות
-
-
איך מסדרים ועם אני מוחק ומתקין תמשחק מחדש זה לא מוחק את המשתמש עם הכול?
-
- 5 תגובות
- 717 צפיות
-
-
היי חברה בקיצור לעניין רציתי לדעת איך אני יוכל לשחק בסניגל בלי סיריאל חוקי . זה לא נותן אפילו להיכנס כי אין לי סיראיל חוקי ואני לא הולך לקנות אחד כזהה תודה מראש FIRESTROM
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
אהלן, שהייתי קטן היה לי משחק במחשב של מין חייזרים כאלו והיה גם ילד אחד (בלונדיני) והיה להם חלליות כאלה עם מנועים בצדדים והם היו עושים תחרויות.. זה היה משחק ממש מהיר וגם שהיו מתנגשים במשהו המנוע היה עף.. מישהו יודע על מה אני מדבר, יותר טוב איך קוראים למשחק?
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
הורדתי את SPLINTER CELL CHAOS THEORY . בקובץ MDF וMDS. כאשר קובץ הMDF לאחר פתיחת הRAR שוקל כ-4.4 ג'יגה. כאשר אני מנסה להתקין אותו דרך הוינראר זה רושם: There is not enough space on the disk. ! Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לפתור את הבעיה המצערת הזו? אם מישהו מכיר מקום יותר טוב ואמין להוריד ממנו את המשחק אשמח אם הוא ימליץ לי
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
תמונה שלכדתי מתוך המשחק בזמן טעינתו: הנרי מנבחרת צרפת מדלג מעל בנאדו וזיתוני. לבאדיר נותר להביט בהערצה.
-
- 5 תגובות
- 716 צפיות
-
-
מהם כל הגופים במשחקים ואיך הם נראים? כלומר : מה זה גוף ראשון + דוגמא של משחק בגוף ראשון מה זה גוף שני + דוגמא של משחק בגוף שני וכדומה... ככה על כל הגופים תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 716 צפיות
-
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 15 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה הולך, אנשים? השבוע אנחנו נותנים בראש בפרק Uncut! כלומר בלי שום חיתוכים ובלי עריכה, חי ומדמם ישר לשולחן שלכם. נהנינו מההקלטה מאוד, מקווים שגם אתם, אגב זאת גם השאלה השבועית שלכם – ספרו לנו אם אהבתם או לא. (רמז… לא!) חוצמזה יש לנו סקירות קצרות על המשחקים ששיחקנו השבוע, 4 אפליקציות חדשות לאייפון (קרטונטיק, שבץ נא לועזי, סטיופידיטי 2 ורליקס). הרבה חדשות חמות (דשבורד לאקסבוקס ואולי גם סקייפ, אין חדש לגבי ה-PSN, שמועות על MW3, השקות משחקים שונים והקעקוע הכי מגניב בעולם). לראשונה – יש לנו סקירת מאזין …
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
קנו לי מחשב חדש... ועכשיו אני מנסה להפעיל את פיפ"א 2002 בעברית, אני בוחר קבוצה והכול ואז מתי שאני בוחר קבוצה ואז אתם יודעים זה טוען את המשחק אז אחרי זה שומעים כאלה קולות ולא רואים כלום ואחרי שנייה זה יוצא ורושם לי ארעה שגיאה בפיפ"א 2002... איך אני מסדר את זה? מתן.
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
קיים משחק כזה של אופנועים אבל לא משחק תחרותי אלא משחק שדורש כישורים.. אז ככה צריך לאסוף תפוחים, אסור ליפול על הראש בשום מצב... הוא כזה מסתובב ימני ושמאלה עם המקש רווח.. שמעתי שקוראים לו אלמה? זה נכון? אם אפשר את השם באנגלית זה מאוד יעזור לי, תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
מה הניק,שרת מועדף,קלאן עם יש ? אצלי זה הניק שיש פה OmerOle ולפעמים קשקושים בסוגריים ( Lame Day).
-
- 4 תגובות
- 716 צפיות
-
-
היי, ראיתי את המשחק על PS3, נראה טוב מאוד. מצ'יטוט באינטרנט הבנתי שאין אותו ל PC. מכירים משה דומה? אופיר
-
- 4 תגובות
- 716 צפיות
-
-
ואיי אני מת שיצא המשחק הראשון היה מזה נוסטלגיה...השני היה גרוע? האם ID מתכוונים להוציא משחק שלישי עם בגרפיקה כמו של DOOM3?
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
-
לאחר שהרמה הקשה ביותר ב NBA LIVE 2005 אינה פקטור, אני מחפש יריבים אנושיים.... אשמח לקבל הודעה לפרטי.
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס מסך מדגם Radeon Hd 6800ת כרטיס מצויין שעומדבהחלט בדרישות למשחקים של ימינות אך בכל זאת, הגרפיקה במשחקים מאכזבת ולא נראית כמו בטריילריםת וזה נובע מהגדרות לקויות או עדכונים כלשהם. כרגע אני משחק בPES 2012 והגרפיקה נוראית. מה אפשר לעשות כדי לתקן את המצב? מה לשנות בהגדרות של המשחק?
-
- 4 תגובות
- 716 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=EhvWMio1B8Qפרטים בקרוב
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-


