עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by nore0,

    תודה לעונים

  2. אם אפשר הורדה מהירה מאוד לקאונטר סטרייק 1.6 הפרוץ!!! תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  3. Started by sheff2k1,

    האם אני חייב להתקין את direct action כדי שאוכל לשחק בhigh treason?

    • 1 תגובה
    • 718 צפיות
  4. ריכזתי את כל השאלות בהודעה אחת בשביל לא להציף רציתי לדעת למה כל המשחקים הטובים הם רק לקונסולות יש סיכוי שהם יצאו ל-pc אלה המשחקים Call Of Duty Finest Hour 25 To Life Burnout 3: Takedown GoldenEye Rogue Agent Juiced driver 3 Grand Theft Auto: San Andreas Def Jam: Fight for New York Def Jam Vendetta MIDNIGHT CLUB 3 DUB EDITION NBA Street nba ballers die hard vendetta Close Combat: First to Fight Midtown Madness 3 Need for Speed: Underground: Rivals TIMESPLITTERS האם כדאי לי לקנות ps 2 או שכל המשחקים האלה יצאו למחשב (כמו שפעם GTA 3 היה רק ל-PS2 והוא יצא בגירסת מחשב) Half-Life 2: Different Important Updates מה זה אומר עדכונים מה צריך לעדכן ??? איזה half life אני צריך להת…

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  5. Started by EnerGy,

    כשאני משחק בCall of duty 2 אני רואה את כל הצלליות מרובעות כמו בתמונה המצורפת יש לי כרטיס מסך GeForce 6600GT עם דרייברים 81.95 אין לי את הבעיה הזאת במשחקים אחרים. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 718 צפיות
  6. Started by rasta22,

    היי אנשים נראה לי המשחק לא חף מבאגים הגעתי לשלב של התאטרון שבו צריך לפרוץ למחשב פרצתי ואחר כך צריך לעלות בסולם עליתי חטפתי כדור ונהרגתי ופתאום אני צריך להתחיל את כל השלב מההתחלה עד שסוף סוף שוב הגעתי למחשב אז אין על המחשב את הפקודה שצריך לתת להם לפרוץ למחשב שוב ואז אני עומד שם על הבמה ואין לי מה לעשות מה עושים ? אם אני יתקין את המשחק מחדש זה יעזור ? ואיפה שמורים כל ה SAVE שלי מה אני יתחיל אותו מההתחלה ? בעסה בבקשה עזרה

    • 7 תגובות
    • 718 צפיות
  7. מולטיפלייר אבל לא באינטרנט...זה אפשרי? יענו כמו פיפא כזה שמחברים שלט או מקלדת נוספת ומשחקים ביחד בקמפיין?

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  8. אני לא יודע איפה לשאול את השאלה הזאת כאן, בפורום תוכנה או בפורום רשתות מצאתי תוכנה שמאפשרת לשחק במשחקים דרך האינטרנט כאילו אתה ברשת לא דרך ONLINE אלא דרך NETWORKING { מקווה שרשמתי את זה נכון } קוראים לה Hamachi אין פה שום עיניין לפרסם את התוכנה אבל האם משהוא מכיר תוכנה יותר ידידותית אשר עושה את אותה פעולה ככה שאני יכול להתחבר לחברים ולשחק דרך הרשת ולא דרך הONLINE תודה על העזרה

  9. Started by JohnnyBravo,

    -החברה לא תשתמש במנוע שלהם(X-Ray Engine ) אלא המשחק נבנה על מנוע Cryengine 3 http://www.pcgameshardware.com/aid,681562/Stalker-Add-on-Call-of-Pripyat-is-coming-Stalker-2-with-Cryengine-3/News/ -החברה הקימה תחרות בדף הפייס שלה בה ביקשה מהגיימרים לבנות משימות למשחק והמשימות הטובות ביותר יכנסו למשחק הרישמי ( ) design your own mission for STALKER 2 http://www.facebook.com/topic.php?uid=111521215540469&topic=216 -לראשונה המשחק לא יצא למחשב באופן בלעדי http://www.thinq.co.uk/2010/8/16/stalker-2-wont-be-pc-exclusive/ -יש גם סדרת טלוויזיה! STALKER is getting its very own TV series -ושימו לב גם לליין הבגדים החדש :s05: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.…

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  10. Started by aviv512,

    לפי מה שהבנתי זה משחק ש EA מתכוונים להוציא השנה (2006), המשחק די מזכיר את באטלפילד 2 אך מתרחש בעתיד , ראיתי גם שיש מוד חדש ששמו the titen mod!!! נראה אדירררר בניגוד למוד הרגיל שכולנו מכירים ה conquest , צריך להשתלט על בסיסים שכל כמה דקות יורים טילים נגיד הטיטן שלך ולפי מה שהבנתי אחרי שמציליחים לחדור דרך השכבת מגן של הטיטן ניתן להרוס אותו על ידי השמדת הכור , לי נראה פשוט מדהים אני 99 אחוז קונה את המשחק, מה אתם אומרים אם אתם לא כלכך יודעים במה מדובר צפו בסרטון ראיון מהאתר של גיימספוט -(Battlefield 2142 E3 2006 Stage-Show Demonstration) הנה קישור - http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2142/media.html תהנו!!! :cool2: 8)

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  11. Started by דנבר 33,

    *לא ידעתי שאסור לבקש מס' סריאלים* אנא קרא את חוקי הפורום בראש כל פורום ושמור עליהם!

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  12. Started by sambusak,

    שלום. נמאס לי שהנאצים הורגים אותי כל הזמן והחלטתי ללכת על צ'יטים. ניסיתי לעשות מה שכתוב באתרים אבל אני לא מצליח להוסיף בשורת ה-Target שום פרמטר לתוכנה. ניסיתי אפילו משהו סתמי כמו פרמטר בשם 1/ או 1-, ואני מקבל הודעה: 'The name "d:\prg... \...exe -1' specified in the target box is not valid. Mke sure tha path and file names are correct. למה Windows מסרב לאפשר להכניס פרמטרים? תודה

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  13. Started by ITSIK86,

    יש לי את המשחק החדש של ספידרמן בקיצור אני במשימה הזאת יחסית בהתחלה,שאני הולך לרכבת התחתית ורודף שם אחרי איזה איש מעופף כל פעם המשחק קורס לי שם לוינדוס,מה הבעיה פה? יש איזה תיקון או פאץ למשחק?

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  14. משהו יודע אם יצא simcity4 באיטרנט או בחנויות? תודה

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  15. אמרתם שהוא יצא ב-9 במאי..

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  16. נרגעתם מהמבצעים של Steam? גל חדש כבר הגיע אלינו, הפעם מכיוון חנות המשחקים של מיזם ה-Humble Bundle אם גם אצלכם רכישות המשחקים החדשים מתקיימות בעיקר או אך ורק במסגרת מבצעי ההוזלות הגדולים של Steam ודומותיה אשר מגיעים אלינו מדי כמה חודשים, ודאי תשמו לשמוע על מיזם הנחות מסקרן נוסף שקורה ממש כעת, ובמשך השבועיים הקרובים, בחנות ה-Humble Store – המשווקת משחקים עבור פלטפורמת ה-Steam, פלטפורמת ה-uPlay וגם כאלו ללא הגנות קבצים בכלל, בסגנון GOG. אוהבים רובוטריקים ומשחקי קרבות? כדאי שתמשיכו לקרוא לא כל המחירים במסגרת מבצעי החורף של ה-Humble Store קורצים באותה המידה, אז כדי להקל עליכם אספנו רשימה של עשרה דילים שמומלצים מאוד לטעמנו: משחק הפעולה הטרי Transformers D…

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  17. Started by ashtarot,

    האם מישהו יודע אם אפשר לכבוש ערי בירה ואם כן איך דרך אגב זה הראשון בסדרה?

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  18. אני לא מצליח לעבור את הקטע של הדינוזאור הגדול מישהו יכול אולי לשלוח לי שמירה של אחרי השלב הזה או פתרון אחר ?

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  19. Started by HitmanX,

    "קניתי" את המשחק מנהנט ל-PS2 כי אין כוח לחכות עד שיצא למחשב אז אז אני יודע שאיפושהו שם מתחבא לו אמולטור שיעבוד ! אם אתם יכולים גם תתנו קישור. תודה !

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  20. Started by masteryoda91,

    שאלה קניתי כרגע את המשחק לאח שלי.מה השלבים הבאים שאני צריך לעשות כדי שהוא יוכל לשחק ב MULTIPLAYER ? בבקשה תביאו הסבר מפורט!

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  21. שלום לכולם. האמת שאני כבר עומד לסיים את המשחק ..אבל בכל זאת: יש לי בעיות בהצללה במשחק הנ"ל.. ישנם מצבים שמסתכלים על צל מסויים שנובע מאיזה שולחן או קיר ורואים שהמחשב "לא יודע להחליט" מה לעשות.. הצל מרצד מזויות מסויימות ומתחלף בין לבן לשחור.. או שצל של חפץ מסויים חופף עם צל של חפץ אחר נוצר לפעמים מין צל שהוא חצי לבן וחצי שחור בקיצור כל מיני דברים מוזרים שקשורים בהצללות.. או שתאורה בחדר מסויים מרצדת בזויות מסויימות ... קראתי ב README FILE שיש למשחק כמה בעיות ידועות בכרטיסים של NVIDIA.. יש אולי לעוד מישהו את הבעיות הנ"ל ?? ואני לא נכנס בכלל לבעיות מעצבנות עם הצליל שמזכירות לי בול את אותן הבעיות עם FEAR (אותו מנוע הרי..) המחשב שלי מופיע במפרט. יש לי את הדרייברים הכי עדכניים לכ…

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  22. Started by SoundingBro21,

    אני מחפש משחק מחשב ישן שהיו בונים בו קניון,המשחק היה דו מימד ודומה לזה: http://www.google.co.il/imgres?q=mall+tycoon+maxis&um=1&hl=iw&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbnid=Ip1KdD0mAkRWiM:&imgrefurl=http://www.ecommercetimes.com/story/73169.html&docid=XFkS3qkvGEX-7M&imgurl=http://www.ecommercetimes.com/images/article_images/73169_450x300.jpg&w=450&h=300&ei=UPb2Tt_UCMq18QOb-4CfAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=1444&vpy=154&dur=711&hovh=183&hovw=275&tx=149&ty=119&sig=102945978433470229973&page=1&tbnh=116&tbnw=174&start=0&ndsp=51&ved=1t:429,r:0,s:0&amp…

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  23. Started by The Dom,

    כשנכנסתי למחשב והתחברתי לאינטרנט LOGIN-STEAM קפץ וביקש סיסמא. הכנסתי את הסיסמא (הנכונה) ואחרי כ5 דקות יש לי הודעה שיש לי בעיות לנתחבר לשרתים של סטים. יש לי סטים מקורי וכול המשחקים בו קנויים. בדקתי אם יש וירוסים או ספייורים עם NOD32 ו SPYBOT ואין כלום. עד עכשיו סטים עבד מצויין. לעוד מישהו יש בעיה להתחבר?

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  24. Started by Coca Cola,

    אתם מעוניינים לשחק יחד TEAM? IP: 80.179.153.17:16567 השרת של אמגיימרס, נשחק בסקואד עבודת צוות, מה אתם אומרים? הוא יתמלה בשעה 9 עם השחקנים של גיימר ונראה להן מאיפה משתין הדג?

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  25. ביטלתי 3 ליבות והתקנתי את הפאטצ' ועדיין הבעיה ממשיכה

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות

דיונים חדשים בפורומים