משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אני משחק עם האמריקאים כרגע נגד הטרוריסטים עכשיו להם יש את הסופת סקאדים,יש משהו שאני יכול לבנות שיפגע בטילים האלה כשהם מתקרבים אלי ? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
היי, יש לי כרטיס מסך GEFORCE GS 7600 , ושאני מעלה את המשחק הוא אומר לי שהדרייבר א מועודכן וצריך להוריד דריבר מעודכן הורדתי , וזה עדיין לא עובד לי , הוא מתחיל ואז קורס ועושה לי ריסטארט למחשב , ויש לי מחשב חזק , למשל CALL OF DUTY פועל לי חלק . עם יש למישהו רעיונות זה יעזור מאוד.....
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
אז מישהו כבר יש ? שיחק?(אני מוריד עכשיו) מקווה שיפעל יש לי כרטיס מסך חרא
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
[[glow=red,2,300]center][tt]למה בפיפא למשל שאני משחק עם ליברפול נגד ................ (לא זוכר בדיוק) קיצור זה עושה לי ששני הקבוצות עם חולצות אדומות וזה מבלבל לאאלה בתודה אבה על העזרה אבירן נ.ב תרגילים לפיפא לא יזיקו לי ;D[/tt] [/glow]
-
- 8 תגובות
- 719 צפיות
-
-
הכותר החדש בכיכובה של לארה קרופט וגם הפרק החדש בסדרת Call of Duty מצליחים להשאיר רושם חיובי אצל המבקרים, הרבה יותר מכותר המירוצים החדש והמדובר של EA לכתבה: http://hwzone.co.il/הטובים-והמאוכזבים-עונת-ההשקות-ממשיכה/
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
-
-
אהלן המפרט שלי רשום מימין, ואני מנסה למדוד את ה - FPS בזמן משחק באובליביון. השתמשתי בתוכנה שהמליצו לי עליה פה בפורום.. (לא זוכר את שמה - אני לא ליד המחשב שלי...) אבל כשאני נכנס למשחק הוא נהיה הרבה יותר איטי מאשר בלי התוכנה... מבקש עזרה
-
- 6 תגובות
- 719 צפיות
-
-
-
התקנתי את הדמו של גמס בונד החדש ויוצא לי הודעה שחסר לו Indeo Video 5, איך זה יכול להיות ?? זה אמור להיות מובנה המדיה פלייר של XP. מאיפה אפשר להשיג את הקודד של Indeo Video 5?
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
-
אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי כאן כבר התקנתי פיפא 2004 מזמן ושיחקתי משחקים שלמים הייתה לי בעיה והייתי חייב לפרמט את המחשב ועכשיו שאני משחק אחרי 5 דקות זה קופץ לי ל-DESKTOP לשולחן עבודה וזהו התקנתי דיירקט איקס + דרייברים מעודכנים יש לי ווינדוס 98 SE עם מעבד אטלון 2000 XP וכרטיס מסך גיפורס 2 MX 440 (אני יודע שזה חרא אבל זה עובד אצל כל החברים שלי בלי בעיה ) אם למישהו היתה בעיה דומה ומצא פתרון אז אודה לו מאוד אם יעזור לי פה בתודה מראש TOCHKEL
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
היי. נתקלתי בבעיה שלא מצאתי לה פתרון. כאשר אני עומד לסיים את השלב של FEMA (עם הרובוט) אני עולה למטוס חזרה לבסיס ואז הוא מוציא אותי לתפריט הראשי ואי אפשר להמשיך. לעוד מישהו זה קורה?? זה מתסכל. משחק פצצתי ביותר ואני רוצה להמשיך. ( סיימתי את DEUS EX 1 בערך 15 פעמים). תודה
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
משחק חזזזזק לא משתווה לראשון מבחינת משחקיות אבל בהחלט המשחק עם הגרפיקה הכי גבוהה קיום
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
היי לכולם השבוע גמרתי להרכיב את המחשב החדש לי וכמובן הדבר הראשון שעשיתי אחרי עידכון של המערכת זה התקנה של המשחק אמריקן ארמי. כמובן שנכנסתי בשם המשתמש שלי והסיסמא וע כאן הכל תקין לאחר כניסה לאחד השרתים, אני ממתין עש שתורי מגיע, מצחיל לשחק ואחרי שניה השרת זוקר אותי בהודעה של בעיית פאנקבאסטר לא מעודכן, הוא טוען שהגירסא שלי היא C1.101 והוא צריך V1.104 . . . A1340 מי ? מה ? מו ? מה עושים ? עד היום שיחקתי במחשב הישן והכל היה בסדר. מישהו אולי יכול לעזור ? תודה
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
אני יודע שזאת שאלה מטומטמת כדי לפתוח ת'רד חדש עליה אבל עשיתי חיפושים , וכלום לא עזר! התחלתי את הקמפינג במשחק , ואני לא מצליח לשמור! אני לוחץ אסקייפ , והאפשרות של : save game \ load game מוסתרות , ואי אפשר ללחוץ.. ניסיתי גם ALT + S (auto save) וזה רושם לי "save failed" למישהו יש רעיון? שתבינו שעשיתי עכשיו alt + tab כדי שאני לא יסגור את המשחק , שכבר נמצא ב pause כמעט יום שלם מבלי שיש לי דרך לשמור
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
משחק ממש טוב עם גרפיקה מעולה ! בשילוב של heroes! קיבלתי את המשחק הזה ואת סיריוס סם 2 חח משחק מצחיק!! עם הכרטיס מסך... 7950GT 512MB של לידטק בקיצור.. מומלץ spellforce 2!
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב ושחכתי לשמור את הSAVE GAMES של המשחק( איזה באסה!) מאיפה אפשר להוריד משחקים שמורים (לPC כמובן) הייתי בדיוק בתחילת משימה שהנחיתו אותי באיזה מקום באיזור של ביצות וכאלה (אחרי שמאצאי את הCONTROL CENTER שלהם)
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/41897.html
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אז ככה המשחק הוא משחק דפדפן. אתה מנהל חיים של דמות בעיר. כאשר יש "כנופיות" שנלחמות על כבוד. וכדי לשרוד אתה צריך לחיות מהפשעים שאתה עושה. http://www.torncity.com כמובן שהמשחק בהרבה יותר מורכב מהכמה שורות שרשמתי אני משחק כבר כמעט 200 ימים במשחק הזה אני נהנה מכל רגע. אתר עם הסברים על המשחק: http://www.torncitycentral.com/
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
מיזם הגיימינג הוותיק מציע לכם שישה משחקים (או יותר) ב-20 שקלים בלבד, לא תקחו? לכתבה
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
היי חברים המחשב הוא של HP פבילון דגם DV9000 ויש לי בעיה איתו הורדתי את פוקר סטארס מהאתר .. ושאני מפעיל אותו אני מקבל הודעת שגיאה שרשום בה: signature expired or wrong time settings וכדאני לוחץ OK זה יוצא לי מהמשחק.. למישהו יש מושג מה הבעיה ואיך אני מסדר אותה ? נ.ב מערכת ההפעלה היא ויסטה . אבירם
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
יש לי את כרטיס הרקולס 4500 מבוסס קירו 2 בהפעלת etm אין לי אפשרות לבחור רזולוציה והמשחק לא רץ ומוציא הודעת שגיאה fullscreen mode not supproted אנא עיזרו לי במציאת פיתרון תודה דביר
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
יכול ליהיות מצב כזה שהוא לא עובד אצלי בגלל הכרטיס מסך?
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
?? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-


