עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Black Knight,

    משחק חדש בפיתוח ישראלי בשם מפקד צבאות. יש בלינק (לחץ פה..)) 5 דפי הוראות לגבי מהלך המשחק ופעולתו. במשחק אתה מנהל מתקפות ובודק את מהלך ההתפתחות שלה ע"י קניית שיפורים ופיתוח המחקרים. המשחק עצמו די נחמד למרות שהוא לפעמים סובל מבאגים מעצבנים, אך פניה למנהל תעזור. הרשמה וכניסה פה: לחץ כאן. שם המדינה שלי היא LegendaryHeroes.

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  2. לאחר הרבה הדלפות בלתי רשמיות ממבחני האלפא, הגיע הזמן לקבל היכרות ראויה עם המשחקיות שמצפה לנו בפרק השישי של סדרת משחקי ההתנקשות הנודעת לכתבה: http://hwzone.co.il/צפו-סרטון-משחקיות-רשמי-ראשון-ל-hitman-המחודש/

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  3. Started by Bug2000,

    המשחק אצלי בשפה האיטלקית אני רוצה בכל זאת שיהיה באנגלית. יש אולי איזה PATCH שיכול לשנות את השפה של המשחק לאנגלית ? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  4. Started by kobipk,

    התקנתי תמשחק ושאני רוצה להיכנס עליו הוא כותב לי שגיאה crySystem.dll loading failed המודול שצויין לא נימצא מה אפשר לעשות בנידון?

    • 9 תגובות
    • 720 צפיות
  5. Started by KOBRA CHOPER,

    איך אני שם CHEATS ב FAR CRY? המשחק קשה בצורה מפחידה לוקח לי שעתתים לעבור חלק איך ני משתמש ב CHEATS<?

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  6. קיבלתי את המשחק הנ"ל בבאנדל של הכרטיס מסך והוא מראה לי שגיאה כזאת: [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  7. Started by nondos,

    משהוא הצליח להפעיל את המשחק??? בהוראות רשום ********* INSTRUCTIONS FOR PLAYING ********* ▀▄ ▄▀ ▐█▌ ▐█▌ ▄███▄ ▄███▄ ███▄▄▀▄▄███ ███▀▀▄▀▀███ ▀███▀ ▀███▀ 1. Unrar all files and mount image using ▐█▌ ▐█▌ ▄▀ ▀▄ Alcohol or DT4. ▀█ █▀ ▄█ █▄ ▀▄ ▄▀ ▐█▌ ▐█▌ 2. Reboot when the game asks for it in ▄███▄ ▄███▄ ███▄▄▀▄▄███ order to install newest starforce3 ███▀▀▄▀▀███ ▀███▀ ▀███▀ drivers. ▐█▌ ▐█▌ ▄▀ ▀▄ ▀█ █▀ ▄█ █▄ 3. Unmount your image file and use mini ▀▄ ▄▀ ▐█▌ ▐█▌ im…

    • 5 תגובות
    • 720 צפיות
  8. שלום!! ראשית, אני מצטער אם זה לא הפורום המתאים פשוט לא מצאתי פורום אחר... מצאתי לנכון לגשת לפורום שזזה משום שיכול ליהוית שעוד אנשים פה נתקלו בבעיה... אני משחק במשחקי רשת כמו-America's Army ויש לי בעייה,"הפינג" אצלי נורא גבוה. (אוייבו הגדול ביותר של כל גיימר מתחיל). דבר המקשה נורא על המשחק, ומוריד משמעותית את רמת ההנאה. אין שום תוכנות שעובדות באינטרנט חוץ מהפייר וואל שגם כאשר אני מכבה אותה הפינג נשאר גבוה. (גבוה ז"א כאשר לכולם יש בסיבות 100 אצלי יש בסיבובות 300 וכך הלאה) התיעצתי עם ספקית האינטרנט והם לא נתנו לי פתרון. (בטענה שהם לא תומכים בנושא) שאלתי היא, כיצד ניתן להוריד את ה"פינג" ??? אני חייב עזרה! מצב זה בלתי נסבל... *לצורך העניין מדובר במחשב חדש (חודשיים) וחי…

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  9. Started by Ido.G,

    שלום, אני פותח את הת'רד הזה עבור חבר. מפרטו: Intel Pentium D 920 לוח של GB מבוסס 945G 2GB DDR2 667 nVidia 7600GT בכל מקרה, המשחק עצמו עובד טוב בגדול. עם זאת- בכחצי מהפעמים שמנסים להעלות אותו- הוא "עולה" אך פשוט רואים מסך שחור. כמו כן- מתי שהוא כן עובד, המסך מסרב לעבוד על יותר מ 60HRZ (המסך מוגדר על 85 ועובד כך בכל המשחקים. מסך CRT כפי שאפשר להבין). אציין כי נסינו לאפשר ולבטל כל אפשרות שקיימת- זה פשוט לא עוזר. הדרייברים של הכ"מ מעודכנים וכמו כן הדרייברים של הלוח אם. לישהו יש רעיון? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  10. בבקשה

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  11. Started by coorva,

    שלום רב לאחר ששיחקתי בהנאה בדמו של המישחק, רכשתי את המישחק ואני רוצה להתקינו. לפני ההתקנה רציתי להסיר את הדמו, אך שמתי לב שבהסרה\הוספת תוכניות לא מצויין HALF LIFE 2 DEMO אלא מצויין : STEAM. למיטב הבנתי זו תוכנה שבאמצעותה ניתן לשחק במישחק. שאלתי היא: כיצד אני מסיר את הדמו של המישחק? האם זה בטוח להסיר את ה- STEAM לפני ההתקנה של המישחק? תודה

    • 4 תגובות
    • 719 צפיות
  12. Started by J0HNiE,

    זה משגע אותי אני מחפש ומחפש וEA עשו רק למי שיש PS2... אני מתכוון לתחרויות הטבעות שאפשר לעשות דברים מטורפים, יש למי רעיון או כל דבר אחר?

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  13. יש לי supreme commander ואני מנסה להתקין לו פאצ'ים אבל אין לי מושג איזו גירסה? יש דרך לדעת? ויש איזשהו פאצ' שמרכז הכל כי יש טונות וכולם מבולגנים כאלה..

  14. שלום לכולם התקנתי לא מזמן את הדמו של ניד פור ספיד קרבון ועכשיו אני רוצה להסיר אותו ושאני לוחץ על Uninstall Need for Speed Carbon Demo הוא רושם לי אין אפשרות לאתר רכיב הפעלת יישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר EAinstall התקנה מחדש של היישום עשויה לפתור את הבעיה וחיפשתי בתיקייה את הקובץ EAinstall ויש לי אותו מישהו ניתקל בבעיה הזאת? ואיך אפשר להסיר אותו כמו שצריך? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 719 צפיות
  15. Started by klayton,

    דרישות: http://www.gamershell.com/download_21791.shtml

  16. Started by rhin0,

    מישהו יכול לעזור?

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות
  17. Started by Sarm1x,

    שלום .. קיבלתי VAC BAN מBO2 ואין לי שמץ של מושג למה... שלחתי להם טיקט אבל שמעתי שהם ממש נאצים בקטעים האלה ואני פשוט לא יודע מה לעשות ( בבקשה עזרה :\

  18. Started by aviv512,

    http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflict/index.html http://media.pc.ign.com/media/821/821566/vids_1.html sierra לוקחת חלק במשחק הזה, אחרי ההצלחה הגדולה עם HL2, לחובבי משחקי האסטרטגיה שבינכם, יש בהחלט למה לצפות!

    • 3 תגובות
    • 719 צפיות
  19. Started by The Dom,

    אני צריך המלצות למשחקים שצריכים לחשוב כדי להיחלץ ממצבים אבל גם שיהיה אקשן. לא חשוב לי מאיזה שנה. (אולי אתם יודעים אם יש ל"זהות בדויה"- הסרט, משחק?)

    • 8 תגובות
    • 719 צפיות
  20. שלום. אח של חבר שלי קנה את המשחק "The Sum of All Fears". אתמול בערב המשחק פעל, והיום, שהוא ניסה לשחק במחשב עלתה לו שגיאה של "שלח/אל תשלח" לנתיב הבא- C:\DOCUME~1\owner\LOCALS~1\Temp\appcompat.txt מה עושים? ניסינו למחוק את התוכנה ולהתקין מחדש במקום אחר, זה מעלה את אותה שגיאה. תודה, אודי.

  21. Started by LazyBoy,

    THQ תראה בפעם הראשונה את הMMO החדש שלהם שמבוסס על העולם של 40K Warhammer מעולם לא היה לי חשק לנסות MMO, אפילו לא אחד. זה המשחק הראשון שאני דווקא כן רוצה לנסות http://kotaku.com/5532110/warhammer-40k-game-to-make-long+awaited-debut-at-e3 For the Emperor!

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  22. Started by shlomibandit,

    יש לי את המשחק אקס מן החדש, כל פעם שאני מפעיל אותו עולה לי ארור: "frequency out rage" ולדעתי זאת בעיה עם המסך יש לי מסך של view sonic- graphic series g90f+b ניסיתי לשחק עם הרזולוציה והתדרים מהגבוהה לנמוכה וזה לא עזר, שומעים ברקע את המשחק אבל רק רואים את הארור שכתבתי למעלה אם מישהו יודע מה לעשות תודה מראש!!! ;D

    • 7 תגובות
    • 719 צפיות
  23. Started by neogod,

    נתחיל בזה שכבר הרבה מאוד זמן לא שיחקתי במשחיקם בסגנון של Gothic לכן אני זקוק להסבר מינימלי על המשחק ואם יש איזה שהם טריקים שאינ אמור לדעת לעשות? ומה אני אמור לעשות אחרי שהרגתי את כל היצורים בעיר אספתי כל מיני חפצים ודיברתי עם האנשים, הבנתי שאינ אמור למצוא איזה LEADER אבל אינ לא יודע איפה!!!

    • 7 תגובות
    • 719 צפיות
  24. Started by stas pug,

    מי שהוא יודע מאיפה אפשר להוריד את המשחק the secret of monkey island special edition ?

    • 3 תגובות
    • 719 צפיות
  25. היי מחפש משחק FPS שיעביר לי את הזמן הפנוי עד אשר RO:HOS יצא. כמובן שבזמן האחרון נתקלתי ביותר מידי בעיות עם ה-012 במשחקי MMO ו-STEAM. מבקש הצעות מאנשים שבאמת יכולים להציע משחק טוב שיעבוד לי בצורה כמה שיותר טובה. המשך יום נעים!

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות

דיונים חדשים בפורומים