עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני מתחרפן מפינגים של 400~500 וזה פוגע בהנאה מהמשחק. מעבר לעובדה ששרתים מסוימים (בעיקר אוסטרליים) מעיפים את כל מי שיש לו פינג מעל 200 ... (הם אפילו כותבים את זה בכניסה למשחק - כשהמשחק עולה) אנא עזרתכם. HF

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  2. Started by lader,

    אני בצ'פטר 13 ואני די לא יודע מה אני אמור לעשות, בכל דרך יש שדה מגן. http://img91.imageshack.us/img91/7066/d3citadel030000hr0.jpg http://img91.imageshack.us/img91/5795/d3citadel030001qy3.jpg

    • 8 תגובות
    • 721 צפיות
  3. Started by poltergeits,

    אני מכור למשחקיי ראליי ... עכשיו רציתי לדעת אם כבר הוציאו בארץ את Richard burns למכירה (ל-PC) ... ואם כבר מדברים על הוצאות באיזה אתרים ניתן לרכוש אותו ואת הקולין 2005 ... נ.ב. חיפשתי בזאפ ... והכל רחוק לי מאוד .

    • 8 תגובות
    • 721 צפיות
  4. יש לי בעיה ב tom clansys end war אני לא יודע איך להעביר את המצלמה מיחידה אחת ליחידה אחרת... יש למישהו מושג איך עושים את זה? (בPC)

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  5. Started by kthedog,

    אמרו לי שיש איזהשהו פיקס... שמוריד את הקוניפגורציה ל Nvidia או משהו כזה.. אפשר לקבל יותר FPS ככה על כרטיסי ATI.. אמרו לי לשאול פה (אנשים עצלנים) אז אני שואל (אני לא עצלן ^^) זה נכון? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  6. זקוקה לעזרה נואשות ! הורדתי מייפל סטורי למחשב חדש עם כרטיס מסך צלצ מיימד ואני לא מצליחה לראות דבר ! רק לשמוע. מה עושים ??? אנא עזרתכם

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  7. Started by ben_amitai,

    אני זוכר לפני מלאן שנים היה לי משחק פורמולה שהייתי אוהב לשחק, אבל מאז כניסתם של הקונסולות המשחקים האלה נעלמו מעולם המחשב (או שפספסתי אותם). ידוע לכם על משחק כזה או אם יש משהו מפותח?

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  8. לא יודע מה הבעיה אבל אני לא מצליח לפתוח שרת . אני הולך ל MultiPlayer אחרי זה פותח את השרת , הכל טוב ויפה לאחר מכן אני צריך להגדיר את סוג המשחק ואת המפה והמכוניות. אז אני הולך ל Setup Event ומשם מגדיר הכל עד שאני מגיע למכוניות אני מסיים את ההגדרות של המכוניות ובא לפתוח את השרת זה יוצא ישר ומביא את השגיאות הבאות: http://img372.imageshack.us/img372/626/80713041ad9.jpg ולאחר מכן לחיצה על אינטר או אישור אני מקבל את השגיאה הזאת: http://img228.imageshack.us/img228/9015/27462444il5.jpg ד"א (ה Directx שברשותי הוא הגירסא ה 9 , וינדוס אקספי - בעבר זה פעל מצויין). וכמובן אני לא בטוח שמכירים כאן את המשחק אולי מעטים אבל גם מי שלא יכול לעזור או לנסות. אשמח לקבל קצת עזרה , תודה.

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  9. Started by shnord,

    שלום, לא ממזמן קניתי את המשחק Halo, ולצערי לא היה שם שחקנים ישראלים.... אז החלטתי לפתוח חדר ישראלי רק לישראלים! לחדר יהיה קוראים Israel והסיסמה שלו תיהיה Halo. אם אין חדר כזה חדר בזמן שאתם מחפשים תצרו אחד חדש ככה שכל הזמן יהיה לנו מקום לשחק.

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  10. שלוש שנים אחרי הקונסולות, השדרוג המקיף של GTA V מגיע למחשב עם תכונות Ray Tracing ייחודיות, תמיכה בטכנולוגיות AMD ו-NVIDIA החדשות, ושפע תוספות תוכן - והכל בחינםלכתבה

  11. Started by Vissor,

    היי...יש לי בעיה ב underground2 אני רוצה לשחק online אבל הוא כותב שה cd-key שלי לא טוב...ניסיתי כבר הרבה cd key שונים,אם כולם אותה בעיה... אם מישהוא משחק או שיחק ויודע מה אפשר לעשות אני ישמח לקבל עזרה.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  12. Started by HFDO5,

    בהמשך שהיה לכתבה באתר הבאתי עוד מסך SAMSUNG 172T זמני למחשב שלי ועכשיו הם מחוברים 2 כאלה למחשב שלי אני מחפש משחקים שתומכים בתצוגה ל 2 המסכים מישהו מכיר כאלה משחקים או אתר עם רשימת משחקים כזאת? ואם כבר על אותו נושא.. תמונות בגודל של DUAL SCREEN מצאתי אחת בנתיים שזה הרקע שלי מחפש דברים יפים להפעיל עם זה יש לי RADEON9800 PRO לא נראה לי שיהיו בעיות בלהפעיל משהו תענו בזמן הקרוב כי המסך השני יילך מפה בקרוב.. תודה ;D

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  13. Started by LIgor86,

    שלום אני מחפש משחקי מחשב (פעולה, מרוצים, סימולטורים) אם דרישות מערכת לא מההכי גבוהות. אשמח אם יצורף לינק להורדה

    • 5 תגובות
    • 720 צפיות
  14. Started by sahargt,

    התחלתי לשחק במשחק ואני תקוע באיזה שלב יכול להיות שזה בעייה במשחק במפה Arcadia השלב שצריך להציל את הצמחים הגעתי למעבדה ואני רואה את המדענית מת משתמש בסיסמא אבל אין כלום בכספת ??

  15. Started by Freeky313,

    היי לכולם מי משחק פה בWARFACE או שרוצה לשחק ? לחצו על הקישור https://wf.my.com/promo/invite/en/?ref=1locjg תרשמו תורידו נפגש במשחק ניק שלי במשחק Freeky313 Server Europe

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  16. אוקיי כידוע בכל סיום של תערוכת e3 יוצאים מספר אתרים...בדירוג שונה של קטגוריות ובהן המשחק בעל הגראפיקה הטובה ביותר. אחרי שראיתי משהו וזה נורא עצבן אותי (הדירוג של האתר gametrailers נתן לcall of duty 4 מקום 1 ) אז החלטתי לקחת את היוזמה ולעשות פה.דיורג חדש רק שפה יתווספו משחקים חדשים. המועומדים הם: 1)unreal 3 2)graes of war 3)bioshock *הערה: נכון שכולם משתמשים באותו מנוע אבל חלקם במלוא עוצמתו וחלקם בדברים אחרים (ביושוק למשל מתמקד ביופי של המים) 4)killzone 2 5)call of duty4 6)rage 7(crysis 8)farcry 2 הערה:נכון שפורסמו רק תמונות ככה שזה לא רלוונטי לשפוט,אבל יש כמה סירטונים שמראים חפצים מהמשחק בזמן אמת,וסרטון אחד שמראה ממש יער בזמן אמת שזז מהרוח.) אלה המועמדים.תנו דעה./תגובה.

    • 5 תגובות
    • 720 צפיות
  17. Started by IlanF,

    גם בJEDI ACADEMY הוא לא עובד איך אני גורם לו לעבוד?

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  18. Started by SupeRnovA,

    כל פעם שאני מפעיל אני מקבל את ההודעה הבאה : והורדתי את הפאטצ' והתקנתי אותו, אז למה זה מראה לי את הטעות הזאת? מה לעשות? תודה.

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  19. Started by alex28,

    שלום חברים אני משחק במשימה שנקראת good, bad, bloody של אורקים אחרי שתופסים אותי יש סרטון אחרי סרטון מראים לי את ארמונות ואני לא נלחץ לי לחצן "close" זה בעיה במשחק או שאני לא מבין מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  20. היה לי את הבעיה עם השגיאה: internal driver error in idirect3ddevice9::present הרצתי חיפוש פה בפורוםם וראיתי שצריץ להוריד עדכון מסויים של מיקרוסופט. בזמן ההורדה קראתי בפורום אחר שאם משנים את הרזולוציה ל800*600 אז זה יכול לפתור את הבעיה. שיניתי רזולוציה ומאז המשחק מתחיל לעלות ומתרסק בלי שום הודעת שגיאה. יש דרך לשנות הגדרות בצורה אחרת? יש למישהו רעיון?????

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  21. Started by icebreak,

    http://www.gamers-depot.com/interviews/agiea/001.htm מאיץ מנוע פיסיקלי בחומרה, שאמור להוריד את העומס מהמעבד בעתיד.. נראה מבטיח ?

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  22. Battlefield 1, FIFA 17, Titanfall 2 ואחרים מוצעים בפחות ממחצית המחיר שאיתו הושקו רק לפני כמה חודשים לכתבה

  23. Started by LIOR42,

    במשחק מאפיה הגעתי לשדה התעופה בעקבות פרנק חיסלתי את השוטרים הסמויים קשרתי אותו לעמוד וגם חיסלתי את השוטרים הכחולים שהיגיעו אחרי זה ואני לא יודע מה אני עושה אחרי זה

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  24. Started by lumi,

    הסרתי את כל התוכניות והמשחקים מהמחשב והתקנתי מחדש הכל עובד כמו שצריך למעט MOHAA כשאני לוחץ על האייקון אני רואה תמונה של המשחק ובנוסף הודעה: please insert the correct CD-ROM , select OK and restart application למיותר לציין: 1. הדיסק בכונן 2. משחקים אחרים כגון דיאבלו2 פועלים כרגיל דרך הכונן 3. הסרתי והתקנתי מספר פעמים אבל אני מקבל אותה הודעה מה אפשר לעשות? האם הcd נפגם?

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  25. http://www.gamershell.com/tv/9351.html מה שנקרא: sweeeeeeeeeet

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות

דיונים חדשים בפורומים