משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אם משהו התקין את זה וניסה לשחק,איך אני בדיוק מגדיר שם את השלט? יש לי שלט של XBOX 360. אם משהו יכול לעזור אני אודה לו עד מאוד
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אוקיי יש לי בעיה במשחקים בזמן האחרון: כשאני נכנס למשחקים אז בפעם הראשונה הם עובדים ואז כשנמאס לי לשחק אני יוצא ואז אחרי כמה זמן חוזר למשחק והוא מתחיל לעלות ופתאום מתמזער לבד ואי אפשר לפתוח אותו בחזרה וחייבים לסגור אותו ואז כדי שהוא יפעל צריך לעשות ריסט למחשב. מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
דברים שנוספו: -עיצוב חדש -2 דמויות חדשות -אווטרים -ומפות הדמויות: J.Frog Kalsiddon המפות השתנו,כולם!!! החנות אווטרים: עיצוב חדש ומרענן אפשרויות קניה חדשות: לשבוע, שבועיים, חודש ושנה כמובן הלשבוע זה יהיה זול ולשנה יקר יותר צפיה בתוך החדר: החלוקה לקבוצות הטעינה בחירת דמות עיצוב שונה במשחק עצמו לינק מאוד מהיר: http://urban-breakz.com/rsxrifle/GunboundWC_GIS_400.exe חלק מין הדברים נלקחו האתר שלא אומר את שמו,(אני חושב שזה אסור לרשום את שמו)...
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
בן דוד שלי משחק במשחק והוא מחפש טריינרים וצ'יטים..יש למישהו מקור להורדה? תודה
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
שלום מה מצב?? טוב אז ככה לפני כמה חודשיים שמעתי שיצאו שתי תוכנות חדשות למשחק(במחשב) ורציתי קצת פרטים עליהם וקישור להורדה עם אפשר תודה נ.ב נראה לי שאחת התוכנות יכולה לעצב שלבים או מודים או שעם זה תוכנה נפרדת אז אפשר בבקשה קישור תודה
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק Call Of Duty ו Call of Duty - United Offensive ברגע שאני מעלה את המשחק אני מקבל משחק בלי תפריט. יש לי כרטיס מסך 8800GTS 640 מעודכן לדרייברים האחרונים של NIVIDA המשחק מעודכן ל PATCH האחרון וגם משחק ההרחבה מעודכן לאחרון. אגב COD 2 פועל לי מעולה וחלק.
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
-
יצא מוד חדש של ימי הביניים - http://age-of-chivalry.com/ המפות ממש יפות ואין בעיות של FPS מה שכן, האנימציה של הנשקים דפוקה ויש בעיות פינג. אבל זה עדיין בבטה וזה השיחרור הראשון שלהם.. בכל מקרה זה די נחמד סך הכל ויש פוטנציאל.
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום חברים , אני צריך עזרה , רכשתי את Call of Duty®: Modern Warfare® II החדש. הייתי צריך לפרמט את המחשב , התקנתי בחזרה את המשחקים האחרים שיש לי בסדרה COD. משום מה שאני נכנס לחנות רושם לי שיש לי אותו ב LIBRARY אבל אני לא מוצא את LIBRARY. אצטרף תמונה , מקווה שמישהו מכיר את התופעה הזו , התמיכה שלהם לא כ"כ עזרה עם הפתרונות שהביאו לי.
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
למי שלא הספיק לקבל סידיקי לבטא של קרייסיס ,קבלו עוד הזדמנות : http://ve3d.ign.com/articles/news/34858/In-House-Crysis-Multiplayer-Beta-Key-Giveaway חשוב לציין שלא מומלץ לשלוח 2 בקשות או יותר,אחרת תימחקו מהרשימה. בהצלחה
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
נתקעתי בשלב 7 בהתחלה - אחרי שעולים במעלית ואז הולכים קצט לאיזה חדר ויש טלפון מצלצל אבל אני לא מוצא את הטלפון! (אם זה מה שאני צריך לעשות?)
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/48084.html הטריילר החדש מגלה לנו משהו שפחות או יותר כבר ידענו ומגלה שהמשחק יתרחש באיטליה בתקופת הראנססנס
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
האם יש ב-NEED FOR SPEED MOST WANTED ל-PS2 אפשרות לשחק עם שני שלטים
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
SECRET OF THE SILVER BLADES, POOL OF DARKNESS היו סדרה של FORGOTTEN REALMS שהתחילה כמדומני מ POOL OF RADIANCE שעשו לו הרחבה חדשה יחסית ב-2001... והיה עוד משהו עם GATEWAY חיפשתי ברשת אבל אני לא יודע מאיפה להתחיל, בטוח יש איזה מנוע שמאפשר לשחזר את הדברים האלה על גרפיקה סבירה(הדרך היחידה שלי לשחק זה דרך אמולטור של אמיגה) הכל בפיתוח של SSI ... אשמח לעזרה נזכרתי בעוד שניים GATEWAY TO THE SAVAGE FRONTIER ןההמשך TREASURES OF THE SAVAGE FRONTIER משחקים משנות התשעים המוקדמות.
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את הEAX זה נשמע חבל"ז (יש לי 4.1) אבל יש בעיה עם היריות , זה כזה נקטע כזה.. יצא איזה עדכון לזה? כי לא ראיתי יש לי גרסה 1.04
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
http://www.cheatcc.com/pc/kingpin.html Load the game with the "kingpin.exe +developer 1" צריך לשמור עם השם הזה ???
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני מת לשחק את המשחק הזה ברשת כבר הרבה זמן... אני רוצה לדעת אם כדאי להשקיע בכלל במשחק 210 שקל ואם יש שרתים ושחקנים בכלל בישראל שאפשר לשחק איתם בפינג נמוך....
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום רב ברשותי lock on חוקי !!!!!!! ובאמצע המשחק יוצא לי ההודעה הבאה חשוב לי לומר שבעבר לא היתה הבעיה הזו רק לאחר התקנת windows home sp2 !!!!!!!!
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
-
http://forum.vgames.co.il/content.php?do=view&f=17&id=323
-
- 7 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני יודע שזה שאלה קצת(הרבה) מסובכת יש דרך שאני ישחק דרך המחשב בLAN עם עצמי (עכשיו הסבר): נגיד אני יכול לפתוח משחק פעמיים שירוץ פעמיים בשתי חלונות עכשיו אני אומר בחלון א' לפתוח סרבר ובחלון ב' להתחבר אליו איך עושים את זה?? ועוד שאלה יש לי קרייסיס מקורי איך אני יכול לשחק בLAN איתו?
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום רב! ראיתי את המשחק SETTLERS IV משהו פצצה, בקיצור ראיתי היום בקניון את המשחק באופיס דיפו ב 216 שח ובבאג ב 170, היום בדקתי באינטרנט ומה ראיתי בארקדיה מוכרים את המשחק ב 49 שח' בלבד הינא: http://www.arcadia.co.il/search.asp?qsearch=settlers&qmanufact= 1.כדאי להזמין? 2. משהו פה לא מסריח? 3. האם כדאי לתת להם מספר כרטיס אשראי? (כי אני גר ממש רחוק משם) תודה.
-
- 4 תגובות
- 721 צפיות
-
-
-
אז מה היה לנו? כרטיס יעודי לגראפיקה של משחקים - קיים צרוך עז ואמיתי לזה. כרטיס יעודי לפיזיקה - דעות חלוקות אבל מתקבל על הדעת. כרטיס רשת עם מעבד ו64 מגה זיכרון להעלמת לאג - נעשה מגוכך. http://www.tgdaily.com/2006/07/14/bigfoot_killer_nic/
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום רב , אני מתכוון לפתוח ליגת פיפה 2005 שתצא לדרך לפי התכנון בשבוע הבא, כל מי שמעוניין להשתתף מתבקש לשלוח לי הודעה במסנג'ר ל sokohome@hotmail.com בהקדם. אני מדגיש , אם אתה מעוניין אל תפרסם פה REPLY בבקשה. לאחר שהליגה תתמלא בשחקנים אני אפרסם פה את החוקים למשחק שיהיו פחות או יותר : 6 דקות מחצית. רמת משחק: PROFESSIONAL. מהירות משחק: FAST. בהצלחה לכולם.
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-


