משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
ניקעתי במשימה ואני לא יודע מה לעשות,אחרי שהרסתי את כול ה V2 ROCKET זה אומר לי משהו ללכת לכיוון כלשהו ושם יש רק מוקשים ואי אפשר לעבור!! נ.ב:אין לי מושג למה התמונה חשוכה כי במישחק הכול בסיידר@@
-
ראיתי פרסומות בכמה משחקים השבת בליגה האנגלית של המשחק...(בד"כ שיש פרסומי המשחק יוצא..) מישהו יודע אם הוא יצא?
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אמרו לי שיש 4 שרתים ישראלים ואחד הוא RANCKED אז אתם יכולים להגיד לי את השם שלו ואת ה IP אם אתם יכולים :-\
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
סמתי לב שיש ירידיה בביצעים למשל בOBELIVION פעם בשתח הפתוח הכול עבד חלק החשב יש ירידה בFPS וזה עובד לאט וגם SC DA הדמו עומד לאט המערכת שלי E6300 1G 667 GEFORCE 7600GS 256 ASROCK CROSSFIRE 250GB SATA2 מה הבעיה אולי אני מצפה ליותר מדי מעמרכת לגבי SC או שזה בעיה שאפשר לפתור גם לגבי OBLIVION תודה
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
-
היש לי את המשחק והכל אבל כשאני ניכנס זה עושה לי מסך כחול כזה דיי דומה לבאג המוכר שיש בווינדוס ואז כמובן שאני חייב לעשות ריסטרט והוא כתב לי גם שהוא זורק \ משליך משהוא שקשור לזיכרון.. מה אני עושה? מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה לעוזרים [: *מקווה שאני שואל במקום הנכון
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
וואלה אני מאבד כל רעיון :\ , בבדיקות טמפרטורות : מעבד 57 מעלות ככה כרטיס מסך 60 לוח אם 43 הארד דיסקים : 42 ו 39 . הFPS שלי ממש גרוע היה [30 , 40] , והחומרה לא כל כך רעה [ P-D 2.8 , 2GB RAM , WINXP SP3 , GF8400GS 512MB RAM ] הבנתי שאולי הכרטיס מסך מחומם מידי וזה נותן לי ירידה , אז לקחתי תמאורר צד של הדלת [שגם ככה היא פתוחה כל הזמן] והלבשתי אותה על צלעות הקירור של הכרטיס מסך מה שנותן לי ירידה של 15~20 מעלות בקירור של הכרטיס מסך , מה שנותן לי מצב של טמפרטורות : מעבד : 57 כרטיס מסך 46~50 לוח אם 43 הארד דיסקים : 42 ו 39 [חשוב להגיד לכם שברגע כתיבת הנושא הטמפרטורות הם כאלו , לפעמים הם פחות , למשל המעבד לפעמים 50 , הלוח אם לפעמים 37 , הארדיסקים לפעמים על 35] ... [וזה בזמן …
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
-
-
האם צריך CD KEY מקורי בישביל המישחק Midnight Club 2 ???
-
- 6 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום! אני משחק במשחק S.T.A.L.K.E.R בשלב ה1 ופתאום אחרי שאני הולך קצת בחוץ-המשחק נתקע וא זז לגמרי! ניסיתי להחליף גם לגרסא .0003 האחרונה וזה לא עזר! מה לעשות?! תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
שמעו, פשוט משעמם לי (המחשב שלי בתיקון... אני עם הלפטופ שלא מריץ פיפא), ככה שדי משעמם... אז אם זה נושא מטומטם כל כך עד כדי נעילה, אל תעזרו את עצמכם... אה וד"א יש סקר למעלה..
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
שלום! יש לי את המשחק Doom 3 ואת חבילת ההרחבה Resurrection of EViL. השאלה שלי היא, האם הסיפור המקורי של DOOM 3 ישתנה לאחר התקנת חבילת ההרחבה? או שההרחבה היא רק המשך לסיפור? כי קודם כל אני רוצה לשחק במקורי, ואז בהרחבה, כדי לא להפסיד את הסיפור של המקורי. אלא אם זה פשוט תוסף להמשחק העלילה. תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום שיחקתי בpass guset ואז רכשתי את המשחק המקורי... אני יכול להביא לחבר שלי את הpass guset והוא ישחק לא על השם משתמש והסיסמא שלי ?<
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום (: בקשר למשחק ברשת של Crysis אני גיימר שמאוד אוהב משחקים בעלי הרבה skills כמו שאומרים ולאו דווקא גרפיקה... זאת אומרת משחקים בסגנון counterstrike 1.6 וwarcraft 3 tft ניקח לדוגמא את cs1.6, הוא משחק בעל גרפיקה מכוערת אבל אני ועוד מליוני אנשים אוהבים אותו בגלל עניין הaim וחומכת המשחק... זה לא משחק שאתה הולך מרסס בלי לחשוב אלא זה מן קרב מוחות בין שתי קבוצות שכוללות כעשרה שחקנים שהקבוצה היותר חכמה ובעלת הaim הטוב יותר גם בייחד וגם לחוד היא זו שתנצח אז השאלה שלי אם crysis online יהיה כמוהו מבחינת הקישורים ששחקן יצטרך לצבור? והיו קלאנים קהילות וכו'? יהיו ליגות lan כמו cpl ו eswc? כי אמרתי כבר שלא ממש מעניין אותי הגרפיקה למרות שאם תהיה גרפיקה יפה וגם יצטרכו לצבור game skills …
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום לכולם בסרטון הזה אני יציג בפניכם את המשחקים שהכי הרשימו אותי לטובה בכנס הE3 ,מקווה שתהנו (: http://www.youtube.com/watch?v=Vp2XHLZxCek
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
193455123
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
-
-
מישהוא יכול לייעץ לי איך לעבור את הקטע שבו אני נלחם בקיילינה בפעם השנייה? האם ישנה דרך מיוחדת? תמונה: http://img386.imageshack.us/img386/1710/prince22dp.jpg
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום! אני יכול להגיד בבטחה שgrand theaft auto vice cuty הוא המשחק האהוב עלי ביותר בכל הזמנים! ולאחר שסיימתי אותו מכל כיוון אפשרי עם כל המשימות הצדדיות, רציתי לדעת האם שווה לנסות את הפאטצ' שנותן לשחק את המשחק און ליין... מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד את הפאטצ' ומה צריך בכדי להפעיל אותו? כיצד? והאם הוא פועל כמו שצריך בלי הרבה באגים וקריסות? שיחקתי כבר gta2 יחד עם חברים דרך ip address האם הדבר אפשרי גם בוייס סיטי? תודה
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
מה יותר עדיך ליקנות קונטר סטריק 1.6 או סורס? :-\
-
- 3 תגובות
- 722 צפיות
-
-
התקניתי את המשחק לפני שבועיים הכל טוב ויפה היום אני נכנס לשחק ואין שרתים....... יש איזה פאץ או חידוש למשחק שצריך??? תנו לינק אם אפשר ??? :'(
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
-
שלום יש לי משחק וחילצתי את הראר ויצא לי תיקיה והקובץ setup הוא קובץ אצווה .. איך אני מתקין את המישחק ??
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
יהיה נחמד לשחק עם או נגד מישהו און ליין. שנים אחרי ששיחקתי בו, התקנתי את המשחק שוב ואני ממש נהנה.
-
- 1 תגובה
- 722 צפיות
-
-
חבר שלי הביא לי Grand Theft Auto: Liberty City Stories (PS2) אכשיו... זה פועל אם הרבה מאוד לאגים! ראיתי בסרטונים,שלהם אין לאגים ( ה PS2 עמד הרבה זמן ולא נגעתי בן הרבה זמן) אז מה הבעיה או ה DISK או ה PS2? :'( :-[
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-


