עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    ניקעתי במשימה ואני לא יודע מה לעשות,אחרי שהרסתי את כול ה V2 ROCKET זה אומר לי משהו ללכת לכיוון כלשהו ושם יש רק מוקשים ואי אפשר לעבור!! נ.ב:אין לי מושג למה התמונה חשוכה כי במישחק הכול בסיידר@@

    • 3 תגובות
    • 723 צפיות
  2. Started by avi2014,

    ראיתי פרסומות בכמה משחקים השבת בליגה האנגלית של המשחק...(בד"כ שיש פרסומי המשחק יוצא..) מישהו יודע אם הוא יצא?

    • 2 תגובות
    • 723 צפיות
  3. Started by Pease Brother,

    אמרו לי שיש 4 שרתים ישראלים ואחד הוא RANCKED אז אתם יכולים להגיד לי את השם שלו ואת ה IP אם אתם יכולים :-\

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  4. Started by bogdant,

    סמתי לב שיש ירידיה בביצעים למשל בOBELIVION פעם בשתח הפתוח הכול עבד חלק החשב יש ירידה בFPS וזה עובד לאט וגם SC DA הדמו עומד לאט המערכת שלי E6300 1G 667 GEFORCE 7600GS 256 ASROCK CROSSFIRE 250GB SATA2 מה הבעיה אולי אני מצפה ליותר מדי מעמרכת לגבי SC או שזה בעיה שאפשר לפתור גם לגבי OBLIVION תודה

    • 2 תגובות
    • 723 צפיות
  5. Started by ForresT,

    מישהו שיחק במשחק?איך הוא? נראה בתמונות משחק חיה..

    • 1 תגובה
    • 723 צפיות
  6. Started by Frequency,

    היש לי את המשחק והכל אבל כשאני ניכנס זה עושה לי מסך כחול כזה דיי דומה לבאג המוכר שיש בווינדוס ואז כמובן שאני חייב לעשות ריסטרט והוא כתב לי גם שהוא זורק \ משליך משהוא שקשור לזיכרון.. מה אני עושה? מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה לעוזרים [: *מקווה שאני שואל במקום הנכון

    • 2 תגובות
    • 723 צפיות
  7. Started by henz12345,

    וואלה אני מאבד כל רעיון :\ , בבדיקות טמפרטורות : מעבד 57 מעלות ככה כרטיס מסך 60 לוח אם 43 הארד דיסקים : 42 ו 39 . הFPS שלי ממש גרוע היה [30 , 40] , והחומרה לא כל כך רעה [ P-D 2.8 , 2GB RAM , WINXP SP3 , GF8400GS 512MB RAM ] הבנתי שאולי הכרטיס מסך מחומם מידי וזה נותן לי ירידה , אז לקחתי תמאורר צד של הדלת [שגם ככה היא פתוחה כל הזמן] והלבשתי אותה על צלעות הקירור של הכרטיס מסך מה שנותן לי ירידה של 15~20 מעלות בקירור של הכרטיס מסך , מה שנותן לי מצב של טמפרטורות : מעבד : 57 כרטיס מסך 46~50 לוח אם 43 הארד דיסקים : 42 ו 39 [חשוב להגיד לכם שברגע כתיבת הנושא הטמפרטורות הם כאלו , לפעמים הם פחות , למשל המעבד לפעמים 50 , הלוח אם לפעמים 37 , הארדיסקים לפעמים על 35] ... [וזה בזמן …

    • 3 תגובות
    • 723 צפיות
  8. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    האם צריך CD KEY מקורי בישביל המישחק Midnight Club 2 ???

    • 6 תגובות
    • 723 צפיות
  9. Started by id3232,

    שלום! אני משחק במשחק S.T.A.L.K.E.R בשלב ה1 ופתאום אחרי שאני הולך קצת בחוץ-המשחק נתקע וא זז לגמרי! ניסיתי להחליף גם לגרסא .0003 האחרונה וזה לא עזר! מה לעשות?! תודה לכולם

  10. Started by RDS,

    שמעו, פשוט משעמם לי (המחשב שלי בתיקון... אני עם הלפטופ שלא מריץ פיפא), ככה שדי משעמם... אז אם זה נושא מטומטם כל כך עד כדי נעילה, אל תעזרו את עצמכם... אה וד"א יש סקר למעלה..

  11. שלום! יש לי את המשחק Doom 3 ואת חבילת ההרחבה Resurrection of EViL. השאלה שלי היא, האם הסיפור המקורי של DOOM 3 ישתנה לאחר התקנת חבילת ההרחבה? או שההרחבה היא רק המשך לסיפור? כי קודם כל אני רוצה לשחק במקורי, ואז בהרחבה, כדי לא להפסיד את הסיפור של המקורי. אלא אם זה פשוט תוסף להמשחק העלילה. תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 723 צפיות
  12. Started by k22,

    שלום שיחקתי בpass guset ואז רכשתי את המשחק המקורי... אני יכול להביא לחבר שלי את הpass guset והוא ישחק לא על השם משתמש והסיסמא שלי ?<

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  13. Started by japaN,

    שלום (: בקשר למשחק ברשת של Crysis אני גיימר שמאוד אוהב משחקים בעלי הרבה skills כמו שאומרים ולאו דווקא גרפיקה... זאת אומרת משחקים בסגנון counterstrike 1.6 וwarcraft 3 tft ניקח לדוגמא את cs1.6, הוא משחק בעל גרפיקה מכוערת אבל אני ועוד מליוני אנשים אוהבים אותו בגלל עניין הaim וחומכת המשחק... זה לא משחק שאתה הולך מרסס בלי לחשוב אלא זה מן קרב מוחות בין שתי קבוצות שכוללות כעשרה שחקנים שהקבוצה היותר חכמה ובעלת הaim הטוב יותר גם בייחד וגם לחוד היא זו שתנצח אז השאלה שלי אם crysis online יהיה כמוהו מבחינת הקישורים ששחקן יצטרך לצבור? והיו קלאנים קהילות וכו'? יהיו ליגות lan כמו cpl ו eswc? כי אמרתי כבר שלא ממש מעניין אותי הגרפיקה למרות שאם תהיה גרפיקה יפה וגם יצטרכו לצבור game skills …

    • 4 תגובות
    • 723 צפיות
  14. שלום לכולם בסרטון הזה אני יציג בפניכם את המשחקים שהכי הרשימו אותי לטובה בכנס הE3 ,מקווה שתהנו (: http://www.youtube.com/watch?v=Vp2XHLZxCek

    • 1 תגובה
    • 723 צפיות
  15. Started by davidcohen,

    שלום אחים שלי, יש לי שאלה בקשר לNFS:MW אני רוצה לשחק ONLINE נגד חבר שלי איך אני עושה את זה ???

    • 2 תגובות
    • 722 צפיות
  16. Started by abav,

    נסו ותגידו מה דעתכם

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  17. Started by gtf,

    מישהוא יכול לייעץ לי איך לעבור את הקטע שבו אני נלחם בקיילינה בפעם השנייה? האם ישנה דרך מיוחדת? תמונה: http://img386.imageshack.us/img386/1710/prince22dp.jpg

    • 3 תגובות
    • 722 צפיות
  18. Started by t d,

    שלום! אני יכול להגיד בבטחה שgrand theaft auto vice cuty הוא המשחק האהוב עלי ביותר בכל הזמנים! ולאחר שסיימתי אותו מכל כיוון אפשרי עם כל המשימות הצדדיות, רציתי לדעת האם שווה לנסות את הפאטצ' שנותן לשחק את המשחק און ליין... מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד את הפאטצ' ומה צריך בכדי להפעיל אותו? כיצד? והאם הוא פועל כמו שצריך בלי הרבה באגים וקריסות? שיחקתי כבר gta2 יחד עם חברים דרך ip address האם הדבר אפשרי גם בוייס סיטי? תודה

    • 2 תגובות
    • 722 צפיות
  19. Started by Pease Brother,

    מה יותר עדיך ליקנות קונטר סטריק 1.6 או סורס? :-\

    • 3 תגובות
    • 722 צפיות
  20. Started by game kILLer,

    התקניתי את המשחק לפני שבועיים הכל טוב ויפה היום אני נכנס לשחק ואין שרתים....... יש איזה פאץ או חידוש למשחק שצריך??? תנו לינק אם אפשר ??? :'(

    • 4 תגובות
    • 722 צפיות
  21. Started by roie13,

    שלום אני מחפש כבר כמה ימים מקומות שמהם אני יוכל להוריד את הGENERALS הרגיל + ה ZERO HOER ואני פשוט לא מוצא. אני מחפש בעיקר קבצי ISO כי אני לא יודע מה לעשות עם שאר הסיומות. אם יש לכם מקום שממנו אני יוכל להוריד את שני המשחקים אני יהיה שמח מאוד. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 722 צפיות
  22. Started by aviv_ni,

    שלום יש לי משחק וחילצתי את הראר ויצא לי תיקיה והקובץ setup הוא קובץ אצווה .. איך אני מתקין את המישחק ??

    • 4 תגובות
    • 722 צפיות
  23. Started by almog333,

    יהיה נחמד לשחק עם או נגד מישהו און ליין. שנים אחרי ששיחקתי בו, התקנתי את המשחק שוב ואני ממש נהנה.

  24. חבר שלי הביא לי Grand Theft Auto: Liberty City Stories (PS2) אכשיו... זה פועל אם הרבה מאוד לאגים! ראיתי בסרטונים,שלהם אין לאגים ( ה PS2 עמד הרבה זמן ולא נגעתי בן הרבה זמן) אז מה הבעיה או ה DISK או ה PS2? :'( :-[

דיונים חדשים בפורומים