עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Ghoul,

    לאחר שמצאתי את האפצ'י האם יש אפשרות לשמור אותו איכשהו?

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  2. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    האם צריך CD KEY צקורי בישביל לשחק HALO באינרטרנט?

  3. מעבד E6700 OC 3.200 כרטיס מסך 8800GTS 512 G92 OC משחק על פרטים הכי גבוהים. אני מאמין שמשהו מגביל את המערכת.

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  4. Started by Dr.Casper,

    אני חיייייייב שמישהו יעזור לי וימצא לי או שיגיד לי מאיפה להוריד או איך לכתוב קונפייייג לקאונטר סטריייק 1.6 אני חיייב אחים שלי תעשו טובה עם מישהו יודע שיגיד לי סבבה :kopfpatsch:

    • 5 תגובות
    • 724 צפיות
  5. Started by Domovoi,

    היי,תגידו יש אפשרות להפעיל AA ב XP עם x1900xt? תודה ויום טוב...

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  6. Started by ShahafH,

    שמעו אנחנו 6 חברים ואנחנו רוצים למצוא משחק FPS שכולנו אוהבים שנוכל לעשות 3 על 3 וכאלה.. שיחקנו עד עכשיו SWAT 4 אבל זה מתחיל להמאס ולא כולם אוהבים קאונטר סטרייק.. יש להם הצעות למשחקי FPS ל6 אנשים? חוץ מUT2004/7

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  7. ???? תודה לכל העונים!!

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  8. Started by valorien,

    בוקר אור, בעקבות הצקות בלתי פוסקות מחברים שמשחקים WOW, וביקורות מצויינות שקראתי ברשת, החלטתי סוף סוף גם אני לרכוש את המשחק ולהפוך לגיימר זומבי חסר חיים לכמה חודשים טובים... הבעיה היא שאני לא יודע איזו גירסה לקנות - האירופאית או האמריקאית? משיהו שאני מכיר חוזר מארה"ב בעוד כמה זמן ויכול להביא איתו את הגירסה האמריקאית ממש בזול אבל אני לא יודע האם כדאי בגלל עניין הלאגים לשרתים שם. הגירסה האירופאית אמנם יותר יקרה בסופו של דבר (בגלל המחירים בארץ) אבל שמעתי שהלאגים שם יותר נסבלים. מישהו יכול לעשות לי מעט סדר בבלאגן ולעזור לי בנושא הזה? איזו גירסה כדאי לרכוש ולמה לדעתכם? תודה רבה לעונים וסופשבוע נעים לכולנו.

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
    • 3 תגובות
    • 723 צפיות
  9. Started by Mishmish,

    חברה ...... מה יש להגיד על המשחק...... פשוט משחק ענק ....... יש לי אותו מלפני ארבע שעות .... גרפיקה מעולה ....בין הטובות שראיתי..... מגוון של דמויות נשקים כלי רכב ......... אומנם שוקל די הרבה אבל ממש ממש שווה את זה..... ניסיתי לחפש באגים במשחק .... כמעט ואין.... לכול מי שמחזיק כרטיס מסך חזק המשחק ממומלץ בחום .... תהנו....!!! נ.ב. : גם far cry משחק מצויין עם גרפיקה מעולה גם כן .....

    • 4 תגובות
    • 723 צפיות
  10. Started by icebreak,

    http://www.thatcloudgame.com/game.htm ? אם כן איך זה..

    • 1 תגובה
    • 723 צפיות
  11. המפיצה Bethesda והסטודיו שהביא לנו את Dishonored חושפים גירסה חדשה לגמרי למשחק הפעולה משנת 2006 כפי שהבטיחו לנו השמועות המקדימות – Bethesda אכן חשפה כותר Prey חדש, אך כזה שרחוק מאוד גם מ-Prey 2 שנחשף לו לפני כמה שנים, וגם מ-Prey המקורי שהגיע אלינו בשנת 2006. הכותר החדש מפותח בידי אנשיו המוכשרים של Arkane Studios הצרפתי, שהביאו לנו את Dishonored, Arx Fatalis ו-Dark Messiah of Might and Magic (וכמובן יביא לנו את Dishonored 2 לקראת סוף השנה הנוכחית), ומיועד להגיע אל החנויות במהלך השנה הבאה עבור המחשבים האישיים והקונסולות הנוכחיות של סוני ומיקרוסופט, בהתבסס על נגזרת של מנוע ה-id Tech 5 שמכונה Void Engine, ומשמש גם ב-Dishonored 2. אנשי המפתחת מבהירים כי לא מדובר…

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  12. יאלה אחים שלי לפני הטורניר כדי קצת להתאמן אז אם יש מישהו מחובר עכשיו ורואה תהודעה שיתחבר לאי סי שלי נערוך משחק 253429262 קדימה אני מחכה

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  13. Started by guycnaan,

    שלום לכולם רק רציתי ליידע אותכם שאנחנו רוצים לערוך לאן פארטי באיזור חיפה... מי שמעוניין לקבל פרטים שישאיר כאן הודעות...

    • 1 תגובה
    • 723 צפיות
  14. Started by nadnad,

    שלום, אני צריך מידע על קונסולות, כמו: איך עובדת קונסולה? היסטוריה והעתיד של הקונסולות. אם למישהו יש אתר מעניין ומתאים (בעיקר על איך עובדת קונסולה) אני אשמח לקבל את הכתובת. תודה. =]

    • 2 תגובות
    • 723 צפיות
  15. במהלך מסעותיי הגעתי לעיר שנביל(Anvil) מי שלא זוכר זאת עיר נמל, שבה יש לגילדת הלוחמים מרכז אימונים וגילדת הקוסמים מוכרת בו קסמיRestoration. התחלתי קווסט שבו קונים אחוזה גדולה ממשהו במחיר מצחיק, הולכים לישון בה ומתעוררים עם בית מלא ברוחות. הקווסט אומר לי לחפש את מי שמכר לי את הבית בImperial city. מצאתי אותו דיברתי איתו, ועכשיו אני צריך לשכנע אותו לבוא איתי. איך אני עושה את זה? הוא 100 בשביעות רצון ועדיין לא בא. עזרה בבקשה!!

    • 4 תגובות
    • 723 צפיות
  16. אחד המשחקים הטובים ששיחקתי! לפי דעתי לוקח את Oblivion מכל הבחינות: הרבה יותר דברים לעשות. גראפיקה מדהימה! חוץ מהדם שממש מפריע לי, נראה כמו משחקי המורטל קומבט הישנים... קסמים מגניבים ותיכנות הרבה יותר טוב, אין נפילות FPS גם במדשאות גדולות או ביער. אבל יש לי בעיה: אין סאונד... קרה למישהו? יש פיתרון?

    • 2 תגובות
    • 723 צפיות
  17. Started by PCall,

    שלום! אני מחפש משחקים טובים ומעניים שיעבדו על כרטיס מסך מובנה. משהו כמו מרוצים , כדורגל, יריות. תודה לעזורים.[br]פורסם בתאריך: 23.08.2007 בשעה 09:26:28 מישהו מוכן לענות לי?

    • 6 תגובות
    • 723 צפיות
  18. Started by SpLiNtEr,

    ^^^ כותרת, תודה.

    • 6 תגובות
    • 723 צפיות
  19. יש לי 3 קבצי RAR שהמשחק "FEAR" מחולק בהם! חלק א': F.E.A.R.Part1-AlcoholClone. חלק ב': F.E.A.R.Part2-AlcoholClone. חלק ג': F.E.A.R.Part3-AlcoholClone. מה עליי לעשות בכדי "לאחד" אותם לתיקייה אחת ולהתקין את המשחק? תדריכו אותי בבקשה.. תודה (: .

    • 8 תגובות
    • 723 צפיות
  20. Started by yosizach,

    ראיתי אצל חבר הואממש נראה טובו זה פעם ראושנה ששמעתי עליו .. בכלל

    • 5 תגובות
    • 723 צפיות
  21. אני יודע שאין הרבה אבל אני פשוט נואש כבר, תראו, אני 28 יום בפורום אז אתם יכולים לראות את המצב שלי... בתודה slim_shady.

    • 4 תגובות
    • 723 צפיות
  22. אני מתקין את המשחק כפי שאתם רואים בתמונה ובאמצע ההתקנה זה נותן לי את ה-ERROR הבא: מה הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 723 צפיות
  23. Started by Omerole,

    http://www.pcarena.org/index.php?subject=viewNews&sg=games&id=2969

    • 6 תגובות
    • 723 צפיות
  24. Started by Royz,

    Natural selection הינו מוד לhalf life 1, בעבר היה למוד קהילה גדולה. כיום הקהילה קטנה ומבוססת על שרת ישראלי אחד. יש ניסיון "לחדש" את הקהילה ע"י משחק מאורגן. מי שמעוניין מחר לשחק שירשום את השם שלו בtopic בirc channel #ns.israel @ quakenet שרת:80.179.151.252:27019 המשחק יתחיל בשעה 16:00-17:00 מחר. (יום שישי ה14.4.06) להורדה: http://www.nsarmslab.com/files/ns_install_v31.exe מקווה לראות אתכם שם, Blade

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות

דיונים חדשים בפורומים