עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Tranquility,

    כל משחק שאני משחק אחרי זמן לא מוגדר קופץ בחרה ל WINDOWS קיצר זה ממש הורס את המשחקים וגם אחרי שאני חוזר למשחק זה קורה שוב ושוב ... פשוט מתסכל ... החלפתי כרטיס מסך מ 4200 ל 9550 ... ככה שגם השתנו הדריברים קיצר זה לא הכרטיס או הדריברים למישהו יש רעיון מה יכול לעזור ? למישהו אולי זה קרה ?? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  2. Started by yotam360,

    היה לי אותו במחשב הישן שלי...המשחק הישן הכי טוב!!! יש לך גדוד של נמלים והם יכולות לבנות גשרים מנהרות והם צריכות להגיע לנקודה כל שהיא... מישהו יודע עם עדיין אפשר לקנות את זה או משהו???

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  3. Started by tal^_^,

    מישהו יודע איך אפשר למחוק חבילות שמורדות ב Tactical Ops? פשוט יש שרת שאני אוהב והוא אומר לי שיש לי גירסה לא מתאימה. תודה

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  4. Started by __MIKO__,

    טוב חברה אם מישהו יודע איפה משחקים און ליין, איזה PATCH צריך ל מישחק הנ"ל מוזמן לעזור. אגב יש שרת ישראלי ל UT גירסא 436 ?

  5. כמו בכותרת אני צריך קראק למשחק Alliance Future Combat אם מישהו יכול בבקשה להביא לי קראק טוב אנהי ממש יודה לו תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 725 צפיות
  6. כותרת

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  7. Started by shoam67,

    שלום יש לי בעיה מעצבנת במחשב כול המשחקים שאני מתקין רצים לי מהר כאילו הכול מהר אי אפשר להישתלט על המשחק ואז אם אני מכבה את המחשב זה מיסתדר לאיזה שעתיים ושוב חוזר לעבוד מהר יש למישהו פיתרון

    • 7 תגובות
    • 724 צפיות
  8. הכנסות סרט האנימציה החדש בכיכובו של השרברב האיטלקי המפורסם עולות גם עם הציפיות האופטימיות ביותר - וסוללות את הדרך לעוד הרבה סרטים שיבוססו על משחקי וידאו לכתבה

  9. מממ מעניין אפילו הורדתי את הסרטון מהאתר ולי זה לא נראה כמו הלבשה אבל באמת מעניין הלואי והלואי וזה יהיה XBOX נייד שיחליף את כמות המשחקים העלובה שיש לPSP <וגם את מחירו> ובטח יהיה ניתן להפעיל עליו יותר ממשחקים וסרטים אוך שישמע אותי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3221904,00.html

    • 5 תגובות
    • 724 צפיות
  10. יש לי בעיה והיא כזאת... שאני מפעיל את המשחק בסרט התחלה יש קול וגם שאני לוחץ על דברים בטפריט הראשי, אבל שאני מתחיל לשחק אני סאונד במשחק עצמו וגם בסירטונים... אשמח אם תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  11. Started by shodan,

    הנהיגה לא עובדת חלק זה לא קרטוע ,יש כמו מעצורים אוטומטים שאתה מאיץ עם הרכב נראה כמו באג זה קרה למישהו? מה עושים? זה מוציא את ההנאה מהמשחק שיחקתי את הקודם וזה לא היה כך,שיחקתי ויס סיטי בפליסטישן וזה לא היה כך

  12. Started by mattanl,

    היי, בשבועות האחרונים צצה לי בעיה כשאני משחק ברשת (רשת ביתית) בפיפא 2006. קורה כמעט תמיד שבמצבים של כמעט הבקעה (נגיד שאני ברחבה ובועט ואו שהשוער יעצור או שהכדור יכנס), המשחק מיד מודיע על ניתוק של התקשורת. בעבר היה קורה לי פעם בכמה משחקים שהמשחק היה נתקע לכמה שניות ואז מודיע על ניתוק (בלי קשר למצב, סתם ככה פתאום), אבל עכשיו זה כבר בלתי נסבל כי זה קורה תמיד (אי אפשר אפילו להגיע למחצית). אתם מכירים את הבעיה? מה אפשר לעשות? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  13. Started by adibs7,

    חייב את הקראק הזה מישהו יכל להשיג אני מחפש בנרות

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  14. Started by BuNKeR,

    שלום לכולם אני משחק כרגע ב Ghost Recon Island Thunder הורדתי אתמול מודים שונים למשחק אבל אין לי מושג איך להתקין אותם חיפשתי עזרה באתרים שמהם הורדתי את המודים אבל לא רשום כלום יש רעיונות ?

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  15. כמה עולה חבילת הפרימיום של RED ALERT 3?

  16. אם כבר, אז כבר... קצת עזרה מכם. אני מנסה להתקין ROME, התקנתי אותו בעבר, עכשיו הוא כותב לי שהוא לא יכול להתקין, לא יכול לקרוא מהדיסק... הוא מתחיל התקנה וקופץ החוצה.... ניסיתי בשני מחשבים שונים, אחד מהם חדש לגמרי, ואותה הבעיה... כל תיקייה בנפרד נפתחת חופשי.... אנא....

    • 5 תגובות
    • 724 צפיות
  17. שלום לכולם בזמן האחרון שמתי לב שלא יצאו הרבה משחקים טובים בסגנון FPS, כמו פיר וCS שמאוד נהניתי מהם בזמנו... האמנם? אולי פשוט לא שמתי לב.. יש המלצות למשהו נחמד שמעביר תזמן, ולא כבד יותר מדי[כמו ריינבו סיקס החדש ביותר, צריך מיקרוסקופ בשביל להבין מה הולך במשחק..] תודה מראש, אושר

    • 9 תגובות
    • 724 צפיות
  18. Started by eladbu,

    שלום לכולם אני משחק כרגע ב HL2 E2 אורנג בוקס.ממש בהתחלת המשחק כאשר אני רואה את הוידאו הראשון ביחד עם אלכס על המסך לאחר תיקון החשמל המשחק לאחר דקת וידאו על המסך נתקע ויוצא למסך של וינדואס.מישהו נתקל בבעיה הזאת??? אפיזוד 1 עבר ממש חלק. ???

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  19. Started by e.s,

    המשחק יכול לעלות ב-windows xp???

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  20. התקנתי את התוכנה כדי להריץ את המשחק EXIT (משחק מקורי שלי שגיבתי אותו למכשיר) הרצתי את Dax ziso היה רשום שחסר קובץ PDP אן משהו כזה,העתקתי אותו מהספרייה של runumd שיניתי ל runumd loadexe כמו שרשום להריץ אותו, וזהו הוא נתקע על מסך שחור יש עוד משהו שצריך לעשות? רשום גם לעשות RAM=on מה זה??? אולי זה alocate table שיניתי את זה ל ON ולא עזר עדיין מסך שחור. מי שרוצה יכול לשלוח לי לפרטי.תודה

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  21. Started by bitzikc,

    די נהנתי מ-supcom וההרחבה יצאה כבר לפני זמן מה! http://www.gamespot.com/pc/strategy/supremecommanderforgedalliance/index.html?tag=tabs;summary למישהו כבר יצא לשחק? אני אשמח לשמוע ביקורות.

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  22. Started by AVI.S.T,

    סיימתי דום 3 היום ולא הבנתי תעלילה כל כך אז מי שיש לו תמשחק והבין שיסביר לי בבקשה אה וראיתי שיש חבילת הרחבה אז למי שיש שיסביר לי גם את העלילה שלה כי אני לא אולך ליקנות אותה תודה

    • 7 תגובות
    • 724 צפיות
  23. Started by AKA Psyco,

    אני רואה תסרטים טוב עד שהדמויות מתחילות לדבר ואז הסרט מתחיל לקרטעה(עם אפסקות של כמה שניות בין כל אוורה) מה אני יכול לעשות כדי לפטור את בעיה זו? אל תגידו לי לדלג על הסרטים כי אז אני לא הבין מה קורה במשחק

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  24. Started by DeadByDawn,

    תגידו לי,זה Stand Alone או שזה צריך את HL2 הבסיסי ?? ועוד משהו,יש לזה Single Player?

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  25. Started by iib,

    שלום. איך אני שם טראקים של MP3 ומפעיל אותם בSimcity 4? תודה.

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות

דיונים חדשים בפורומים