משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
התחלתי לשחק במשחק הזה ונתקעתי בקטע שצריך לפתוח תכספת. (אחרי שהילדה מתה ומאשימים תאבא )...איך יודעים תקוד שלה? אף אחד לא נותן שום קוד
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
לאחרונה כל משחק שאני פותח- הוא פותח חלון עם הסאונד של המשחק ועם פוליגונים מעוותים מקפצצים. המשחקים האלה עבודה רק לפני כמה ימים ובבאת אחת הפסיקו כולם לעבוד. הניחוש הראשוני שלי זה שזה קשור לכרטיס מסך (geforce3 ti200) ורק כדי להיות בטוח עידכנתי את הדרייבר, אבל התצוגת מסך עובדת בסדר גמור, ואני לא יודע מה הבעיה. תודה למגיבים..
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
משחק הפעולה-תפקידים השאפתני Consortium מוצע להורדה חינמית בסוף השבוע הנוכחי אם יש משהו שאנחנו אוהבים אפילו יותר ממשחקים במחירים זולים מאוד – זה משחקים שאפשר לקבל חינם אין כסף. כעת יש אחד כזה העונה לשם Consortium, שמחולק לכל משתמשי פלטפורמת ה-Steam, ואנחנו בהחלט ממליצים לכם לבדוק אותו. Consortium הוא משחק פעולה ותפקידים משולב המשוחק בגוף ראשון, ובו אתם חלק מצוות של ספינת חלל עתידנית, כשהדגש הוא לא על קרבות אלא על יצירת עולם אמין וסוחף, שבו כמעט לכל בחירה של השחקן יש השפעה גדולה וברורה על התקדמות העלילה והדמויות שמסביב, והפוטנציאל למשחק חוזר הוא גבוה מאוד. נותנים לכם בחינם, לא תנסו? Consortium הוא משחק אינדי עם שורשים צנועים אשר מומן באמצעות קמפיי…
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
-
מה קורה אנשים אני תקוע בקטע מאוד מרגיז והלוואי ומישהו יוכל לענות לי על השאלה הגעתי למין מעבר עם הרחפת כאשר פותחים לי שער אוטומטי ומשם ישנו עוד שער כמה מטרים ספורים שאני לא מצליח לעבור בגלל שיש שם עוד שער אבל הוא לא נפתח לכן הבאתי תמונה מן המשחק בתקווה שמישהו יעזור ..... [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 5 תגובות
- 727 צפיות
-
-
הורדתי את ה UPDATE מהאתר הרישמי http://syberia2-game.com/syberia2/english/downloadCenter/updates/updates.asp וזה אומר לי: Cannot install this patch: syberia is not installed
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
נורא מאוכזב מתעשיית ההורדות הפיראטיות. פעם יכולת להוריד משחק ב IRC, שבוע לפני שיצא לחנויות, במהירות מטורפת של 150ק"ב. פעם יכולת להוריד ג'גות של שירים וסרטים מבלי לדאוג שיחסמו את אתר ההורדות. מה קורה לעולם הזה? אנשים צריכים לפקוח עיניים! נחייה בעולם אומלל מאד אם לא נוכל להוריד כל אלבום וכל משחק בכל זמן, בכל מקום. כאות מחאה, אני מבקש מכולם לא להוריד שום שיר או משחק למשך יום שלם ....טוב נו .....למשך שעה.....טוב נו....תורידו מתי שתרצו, אבל אני עדיין מאוכזב.
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
הרצתי חיפוש וראיתי שלא כתבו על זה, דיי מפתיע כי הפרויקט הוא דיי ותיק. הרעיון מאחוריו הוא לעשות קאברים לסאונדטראק של סוניק 3, ובתור מישהו שגדל על המשחק הזה אני נהנתי מאוד מהמוזיקה אפשר לשמוע ביוטיוב: http://www.youtube.com/view_play_list?p=C12C740709FD9F0B ויש קישורים להורדה באתר שלהם: http://s3k.ocremix.org מה אתם אומרים? מאכזב שיש הרבה צפיות אבל אף אחד לא מגיב :\
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס מסך x1800xt 512 מעבד כפול ליבה 3800 אי אמ די ו 2 גיגה זיכרון האם הטסט הזה של פייר החדש משקף את המערכת המשחק על המקסימום שלו והאם אפשר לשחק חלק אם התוצאות האלו תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
טוב קודם כל אני יגיד כמה מילים על החברות נינטנדו למרות שהרבה בארץ לא יודעים היא חברה שתרמה הרבה מאוד לתעשית הקונסולות גם בחומרה וגם במישחקים בין היתר היא פיתחה ת+ ותידית אנלוגית שיש בכל ידית היום ולמעשה הידית שיש בPS זה שילוב של הידית של הסופר נינטנדו והנינטנדו 64 נינטנדו גם נחשבת מפתחת המישחקים הטובה בעולם בהרבה אתרים ומגזינים הבעיה הגדולה של נינטנדו זה תמיכה יחסית קטנה של חברות צג שלישי חוץ מיזה השיווק שלהם גרוע סוני סוני מקבילה מיבחינה מסוימת לחברת טבע היא יודעת לקחת פיתוחים של אחרים לשנות אותם קצת ולימכור אותם הרבה יותר טוב לסוני יש תמיכה עצומה של חברות צד שלישי ושיווק מצוין ליפעמים יש להם רעיונות מקורים אבל הרבה פחות מינינטנדו חוץ מיזה לסוני יש תמיכה רישמית בארץ ולנ…
-
- 4 תגובות
- 727 צפיות
-
-
מקור וקישורים לכאן: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=1846875#post1846875 עכשיו אני יודע למה פתאום יש לי רק 400 שרתים במקום 3000+
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אני סטודנט לפסיכולוגיה ומריץ מחקר בנושא שינה ומשחקי מחשב/וידאו. אשמח אם תוכלו לענות על השאלון המצורף. תודה! https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_5mYuIn4kNzFFPFz
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
כאן כתוב : http://www.easports.com/articles/04a/upcoming.jsp שזה יותא ב- 28 לכל הפלטפורמות ! אפשר להאמין לזה ? כי חלק אומרים שזה יוצא ב- 11 חלק ב 21 מישו יודע
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
תחת פורום קניות קבוצתיות http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=547887.msg4673479#msg4673479
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
שלום, הגעתי במשחק למצב שכבר נפתחו לי הרבה נעילות ובין היתר גם נעילות של 2 מכוניות חדשות מספונסרים וכאלה הצתלמתי להמון עיתונים וכבר אין לי עכשיו מרוצים על המפה ואין לי מושג מה לעשות אני יודע שלא סיימתי את המשחק כי יש דברים שלא נפתחו לי עדיין... אבל מה אני אמור לעשות? אין לי שמץ ועוד משהו: ישהו יודע איך שמים במשחק קודים? מצאתי קודים אבל כשאני כותב אותם איפה שכתוב לכתוב אותם זה לא עושה כלום אז כאילו אין לי מושג ??? טוב תודה עריכה: בואנה חשבתי אנשים פה תותחים אחד אחד אבל כבר יומיים אני לא מקבל תשובה מה זה זה? אין אף אחד שסיים את המשחק ויכול להגיד לי?
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
יש לחבר שלי תמשחק WWE SmackDown! Vs. RAW 2006 והוא לא נמצא שם לפי מה שידוע לי יש למישו מושג על משחק שהוא כן נמצא בו, אולי בגרסה של 2004 ?
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המשחק מופיעה לי שגיאה. מה לעשות? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 727 צפיות
-
-
כשאני בא להתקין את המשחק מופיעה לי ההודעה הזאת: אפילו שהתקנתי את הגרסא האחרונה של DIRECTX..למישהו יש מושג?
-
- 6 תגובות
- 727 צפיות
-
-
לפרטים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3155384,00.html מקווה שיהיה יותר טוב מ4....3 היה הכי טוב
-
- 5 תגובות
- 727 צפיות
-
-
-
הסבר קצר:בתמורה ל - 30$ נקבל פעם בחודש חבילה שקשורה לגיימינג בלי לדעת מה בקופסה.זה יכול להיות בובות, צעצועים, משחקים, מכשירי אלקטרוניקה (USB), ביגוד, מגנטים, פוסטרים, קומיקסים, סיכות, וכו'...בדרך כלל החפצים יהיו קשורים למשחקים עדכניים כמו Fallout 4 בחבילה של נובמבר 2015, או מלחמת הכוכבים בחבילה הנוכחית.ב - 06.01.2016 קיבלתי את החבילה של חודש דצמבר, הוידאו לפניכם:
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
עניין נוסף עם ה 6600GT החדש שלי ודרייבר 66.93. נראה שביישומי OpenGL הריצה מתבצעת בקצב רענון נמוך ומקובע של 60 הרץ. על אף כל הנסיונות לעשות אוברייד באמצעות הדרייבר נראה שהעניין לא מסתדר, חלק מהיישומים רצים ב 100 הרץ, חלק ב 60 נכון לעכשיו רק OpenGL. מה עושים?!
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
מה זה הפריט הזה? Spearman http://img329.imageshack.us/img329/7604/screen032121350000ww0.jpg
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אני צריך SAVE של Call of Duty 2 (עד הקטע עם הצבא האמריקאי או שמי שעבר את הכל אז שיביא בבקשה) אני צריך לא כי אני הגתי לצבא הברטי ובאיזה משימה זה ניתקע לי רצח אז אני צריך SAVE בבקשה. דרך אגב : המשחק די קצר אבל המלטי פלייר נירה לי שווה אני עוד לא ניכנסתי שאני יסיים תמשחק.
-
- 4 תגובות
- 727 צפיות
-


