עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. כל כך מעצבן להתקע בשלב כל כך מוקדם במשחק... איך אני מגיע לצד השני??? כל הזמן אני נופל למים!

    • 6 תגובות
    • 728 צפיות
  2. אני נתקעתי במשחק כרום בשלב שאני על החללית של הרעים(בהתחלה אסור שיגלו אותי,שלב לפני זה הייתי צריך לגנוב חללית וחליפה מהבסיס של הרעים) אני צריך להוריד מידע מהמחשב. אני הרגתי את כולם במחסן הזה, והורדתי את המידע. היא אומרת לי לברוח לפני שכל הצבא מגיע לשם, ואני לא יודע דרך איפו לברוח!!!! תעזרו לי בבקשה!!! במשימה CODE KEY

    • 7 תגובות
    • 728 צפיות
  3. Started by YAHOOGEEK,

    ערב טוב, אני לא יודע אם יש פה שחקני סורס אבל שווה לנסות, אני אישית נימאס לי לשחק "לבד" בפאבליק, אולי גם לאחרים. מי שרוצה, שיציין את הכינוי שדרכו ניתן להוסיף אותו לרשימת החברים וכבר נתראה במשחק. שלי זה shaYknp, (או כתובת דואר אלקטרוני שדרכה גם ניתן להוסיף shay87@gmail.com), ד"א אני בן 19.

    • 0 תגובות
    • 728 צפיות
  4. אז אחרי שאח שלי דרך על הדיסק והוא לא קורא אותו יותר אז הורדתי תדיסק מהנט והוא עושה לי שהוא לא אורגינאלי עכשיו מן הסתם הוא לא אורגינאלי איך אפשר שזה יעבוד הפעלתי עם הדימון

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  5. בדקתי בסטים ובD2D, אבל לא ראיתי שם את המשחק. איזה עוד אתרים דומים יש?

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  6. שלום, הבעיה שלי היא שכל משחק שאני מריץ אחרי 5-10 דקות מתחיל להיות איטי בצורה בלתי נסבלת (לא ניתן לשחק). מדובר ממש על כל משחק שאני מתקין וזה קורה באופן עקבי אחרי 5-10 דקות של משחק. אם אני יוצא לגמרי מהמשחק ומעלה אותו מחדש, התופעה חוזרת. כלומר: אני יכול לשחק נורמאלי עוד 5-10 ואז שוב קצב הפריימים יורד והמשחק נהיה איטי להחריד. התקנתי את הדרייברים הכי חדשים של NVIDIA וזה לא עזר המעבד במחשב הינו: Intel Core 2 Duo כרטיס המסך הוא Nvidia GeForce 8600 GT (גרסת דרייבר: 8.17.12.5721 הכי חדש) אשמח מאוד לעזרתכם! תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 728 צפיות
  7. Started by ilaysk,

    במשחק הרגיל (לא חבילת ההרחבה וינטר אסולט) יש עוד כמפינגים חוץ משל הספיס מרינס? כי ראיתי שאפשר לשחק עןד בסקרמיש

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  8. Started by 114508534,

    אני מתחבר לאייפי של שרת , זה כותב התחברות בהצלחה וזהו כלום , אני שומע יריות כמה שניות ואחרי זה כלום חוזר למצב שבו זה הייה !

    • 3 תגובות
    • 728 צפיות
  9. Started by constantine,

    יש לי את המשחק сss והfps שלי נמוך יותר מאשר הfps שיש אצל חבר שלי למרות שהמחשב שלי חזק משלו מישהו יודע למה?

  10. Started by soldier,

    שלום יש לי שאלה לגבי משחק GHOST RECON החדש לPC multiplayer שלו פופולארי ? כמה סרברים במולטי יש למשחק הזה? כדי לקנות את המשחק רק בשביל המולטי?

    • 1 תגובה
    • 728 צפיות
  11. Started by coorva,

    שלום האם המישחק הזה יצא או אמור לצאת למחשב האישי? תודה

    • 1 תגובה
    • 728 צפיות
  12. באנטארטיקה, כשהמפלץ הזה רודף אחריי... לאן אני בורח? ניסיתי לירות לו בגב בחלק המסומן אבל נגמרו לי הכדורים לפני שקרה לו משהו בכלל... וגרמתי לו לפוצץ את הזכוכית המשוריינת שם אבל אני משום מה לא מצליח לקפוץ מהחלון... אני מחליק אחורה או משהו מוזר כזה... מישהו יכול לעזור? עריכה: איך לא ראיתי את הצינור הזה, איך?? תודה בכל מקרה...

    • 0 תגובות
    • 728 צפיות
  13. Started by avivbar,

    אני בהונג קונג ואני בשגרירות וצריך להאזין עם מיקרופון לייזר לבחור שמדבר עם ניקולדס. אחרי שאני מאזין כל פעם למברט אומר לי שלא הצלחתי ניסיתי עשרות פעמים ואני לא מצליח לעבור. הבנתי שיש פאץ' שמתקן את הבעיה והורדתי אותו וממש בסוף הה תקנה זה רושם לי: could not retrive version number! installation will be aborted. מישהו יכול לעזור לי בבקשה?

    • 0 תגובות
    • 728 צפיות
  14. Started by GbeTech,

    הרגע סיימתי את המשחק... פשוט הנאה! הסיפור יפה, המשחקיות, הגרפיקה, החפצים... אפילו נותנים לך לבחור בין כמה סופים למרות שהוא ממש לא יציב (נתקע לחצי שעה-שעה כשמחליפים הגדרות בזמן המשחק, מסכים כחולים לפעמים וקריסות) אני ממליץ לכולם! דרך אגב איך המולטי? המוני כזה כמו WOW? או סרברים קטנים? בחיים שלי לא שיחקתי MP במשחקים כאלה. יש לך קו מסויים שצריך לעקוב אחריו (כמו ב SP במשחק) או שיש לך עולם שאתה יכול להסתובב בו, למכור וכאלה (כמו OBLIVION / GTA)? תנו חוויות מה MP

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  15. אמור לצאת בסוף אוגוסט http://www.gametrailers.com/player/35862.html הקודם: http://www.gametrailers.com/player/32525.html

    • 4 תגובות
    • 727 צפיות
  16. Started by guy_pr,

    שלום יש לי הגה ואני רוצה שתמליצו לי על משחק של מרוץ מכוינות שווה .

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  17. Started by yishai800,

    *צונזר*

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  18. פלטפורמת המציאות המדומה המבטיחה מכולן מתקרבת להשקה עם מערכות סופיות שהחלו להישלח למפתחים, אבל במקביל ישנן דחיות לבקרי השליטה החדשניים שלה ורמזים לתמחור בעייתי שנת 2016 אמורה להיות שנת הפריצה של טכנולוגיית המציאות המדומה, מעבר למה שמלווה אותנו כבר שנתיים בשוק הנייד בדמות משקפי ה-Cardboard של גוגל וה-Gear VR של סמסונג. מי שאמורה להוביל את הפריצה היא חברת Oculus, אשר מתכוננת לרגע הגדול שלה כבר קרוב לארבע שנים, אך מתי בדיוק ואיך בדיוק זה יקרה? בינתיים יש לנו עוד לא מעט סימני שאלה. ב-Oculus הודיעו לאחרונה באופן רשמי על כך שערכות צרכניות רשמיות, אשר קיבלו את הכינוי CV1 (ר"ת Consumer Version) ומציעות עיצוב וחומרה משודרגים, החלו להישלח למפתחים בולטים בתחום המציאות המדומ…

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  19. שלום, ראשית אציין שהמשחק לא מקורי לי והוא רץ בפורום אחר... הרעיון הוא להמציא חידה הקשורה למשחק / דמות ידועה ממשחק ועל שאר הגולשים לפתור ולהגיע לתשובה. מי שפתר ראשון (!) את החידה נותן חידה משלו וכך הלאה. מדי פעם אציין את מצב הנקודות של כל גולש לפי מספר תשובותיו הנכונות בת'רד. אציין שהחידות צריכות להיות אובייקטיביות ולא נוטות לפרשנות אישית. נא לשים לב, רק אותו אחד שענה נכון על שאלה רשאי לתת חידה משלו !!! בהצלחה ותהנו! הערה חשובה: על מנת שרצף המשחק לא ייעצר, אם עניתם נכון ואתם לא מתכוונים לכתוב חידה משלכם, ציינו זאת ומישהו אחר מהגולשים יכתוב חידה משלו. אתחיל בחידה קלה: הוא מתמחה בלא להיראות משתק את אויביו במעט או ללא יריות מגיח מן הצללים, מנפץ מנורות סוכן חשאי ל…

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  20. לפני שבוע וקצת רכשתי באטלפילד 3, ולפני יומיים את הפרמיום. אני יודע שזה ישמע כמו שאלה של אידיוט, אבל אני מעדיף לשאול מאשר לאכול חרא. בBFBC2 כשהוספים תוספת/יכולת לנשק, יש אפשרות בחירה של השדרוג בתפריט בחירת נשקים. אבל בבאטלפילד 3 אחרי שאני פותח יכולות חדשות לנשק, אני לא רואה אותם ולא יודע איפה אפשר לבחור אותם. צירפתי תמונה מהbattlelog של השידרוגים לM249 בשביל הדוגמה. הבעיה שאני רואה את הנשק בדיוק כמו שקיבלתי אותו ברגע הראשון בלי שום שיפצור ושיפור בדיוק/ירי. חיפשתי בכל התפריטים ובמשחק ואני לא ידע מה לעשות. זה באג? מצטער על הבורות, אבל זה משגע אותי כי אני נשחט על ימין ועל שמאל שאיזה NOOB ברמה 4 עם כוונת (ואני יודע שיש כאלה שקונים את כל השידרוגים, ואני לא אחד מאלה) פו…

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  21. שלום לכולם משחק ענק חולה על קרייסיס אבל יש בעיה שכל הזמן צריך מה שנקרא "לרדוף אחרי המתים" זתומרת לקחת להם את הנשק ומה שלוקחים נגמר מהר וגם אני נהרג מהר על הרמת קושי easy השאלה שלי זה האם אפשר לשחק כמו בcall of duty 4 שהנשק לא נגמר?? חיפשתי בהגדרות המשחק ואין אופציה כזו לנשק שלא נגמר אבל אולי מישהו ראה במקום מוסתר מאוד בהגדרות את ההגדרה הזו?? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  22. אם מישהו ניסה את Medal of Honor: Airborne פה אשמח לשמוע חוות דעת עליו... וגם את הדרישות מערכת שלו.. ואם כבר פתחתי נושא פה אז מה הדרישות מערכת של crysis ??? תגידו יש אתר שאומר את הדרישות מערכת של כל משחק (גם לפני שהוא יצא) ??? תודה, דניאל.

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  23. Started by LIOR42,

    התקנתי את ה-NBA אבל שאני רוצה להפעיל אותו הוא רושם את ההודעה הבאה PLEASE INSERT THE CORRECT CD-ROM SELECT 0K AND RESTART APPLICATION וזה אחרי שהדיסק נמצא בפנים ???

    • 4 תגובות
    • 727 צפיות
  24. Started by baragg,

    שלום, לפני זמן קצר הורדתי את המשחק Gta San andreas כקובץ iso , ופתחתי אותו בעזרת deamon tools. הגעתי להתקנה , באמצע ההתקנה מופיע לי :

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות

דיונים חדשים בפורומים