עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אחים שלי אני רוצה לדעת אם יש איזשהם תוספות ל enter the matrix?... אני פשטו מת לראות אם יש איזה עוד שלבים... (משחק ישן אך עדיין כיף לשחק בו)

    • 0 תגובות
    • 730 צפיות
  2. אחי שינה בטעות את השם של תיקייה בפרו אבולושיין סוקר 6 ועכשיו המשחק לא עולה. אני צריך לדעת את השם של התיקייה המרכזית בתיקיית המשחק כדי לשנות בחזרה,בתקווה שזה יעזור.

    • 2 תגובות
    • 730 צפיות
  3. הכירו את המשחק שמקווה להיות יורש רוחני לכותר הסימולציה ההומוריסטי Theme Hospital לכתבה

  4. Started by TeaTime,

    חברה נוספת נסגרה, טרויקה (המפתחת של ומפייר, טמפל אוף אלמנטל איוול וארקנום) המשחקים של החברה לא הוערכו מספיק ולא הסיפקו לה כדי לפתח משחק נוסף

    • 4 תגובות
    • 730 צפיות
  5. Started by BOTNEK,

    אתמול צילמתי סרטון קצר אני אשמח לתגובות! לא שומעים אותי* בכל מקרה תהנו ותראו על HD

    • 2 תגובות
    • 730 צפיות
  6. זוכרים שהודיעו ש RAVEN עובדים על משחק חדש אבל לא נתנו שום מידע עליו, המשחק הוכרז וגם הראו טריילר. לא ניראה מדהים אבל זה RAVEN אז אמור להיות טוב http://www.gametrailers.com/player/37413.html http://en.wikipedia.org/wiki/Singularity_(video_game)

    • 0 תגובות
    • 730 צפיות
  7. Started by galedri,

    הורדתי את המישחק בשבעה חלקים וזה ירד לי בתיקיות של ווינראר עכשיו כשאני פותח אותם יש לי בפנים עוד תיקייה קטנה של ווינראר וכשאני רוצה לפתוח אותה מופיע לי מין מלבן כזה ובצד יש משולש צהוב עם סימן קריאה בצבע שחור ולמטה רשום: ! C:\NFS PROSTREET\התקנה\nfsps-www[1].iDown.tv1.r00: You need to start extraction from a previous volume to unpack Need.For.Speed.Pro.Street-RELOADED-www.iDown.tv\rld-nfps.iso ! C:\NFS PROSTREET\התקנה\nfsps-www[1].iDown.tv1.r00: No files to extract מה זה אומר?

    • 2 תגובות
    • 730 צפיות
  8. Started by niv251,

    היי כולם... קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך של ג'יגה בייט 8800 GTS אני צריך המלצות למשחקים טובים! תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 730 צפיות
  9. Started by Ori Shtroimish,

    מי משחק ארמא 2 כי אין לי עם מי לשחק ואני רק קניתי ועדיין לא יודע איך לשחק

    • 1 תגובה
    • 730 צפיות
  10. Started by guynemni,

    זה לא קורה תמיד אבל לרוב כשאני מעלה מפה או אפילו באמצע משחק לפעמים זה קורה עוד לפני שאני מגיע לתפריט ההתחלה המשחק קורס לי! ומה שגורם לזה הוא הקובץ kernel32.dll זה מה שכתוב לי מישהוא יודע למה ואיך לתקן את זה??? בבקשה עזרה!:'(

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  11. Started by SandLegion,

    שלום לכולם! יש לי בעיה עם Vietcong alpha fist העניין זה שהוא לוקח כל כך הרבה זמן להעלות את השלבים וכאשר הוא מעלה את השלבים הוא מקרטע ב-ט-י-ר-ו-ף! המשחק עלה שההארד דיסק שלי עובד בפול קאפאסיטי ולאחר שהוא נרגע לגמרי אני לוקח שליטה על העכבר, מסתובב 10 מעלות ימינה ושוב ההארד דיסק עובד בטירוף והמשחק נתקע לאיזה דקה (בלי להגזים) עד שההארד דיסק נרגע שוב וחוזר חלילה. ב קטעים מסויימים שאני רואה אוייב ואני נכנס בין כוונות עליו הוא שוב נתקע לדקה ואחרי הדקה הזו פתאום אני רואה את עצמי מת בשלולית דם. לא נחמד. הנה המערכת שלי: AMD 2500+ Epox 8RDA+ ver 2.5 seagate 80 w/8MB cache 7200 RPM GIGACUBE 9800 256MB Samsung 256MB RAM 333Mhz עכשיו אתם בטח חושבים שהבעיה בזכרון? אז תתפלאו בכל ההודעות ב…

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  12. Started by Rong,

    הורדתי את המשחק מסבבה דיסי הכל טוב ויפה... עכישיו שאני לוחץ על STUP הוא פותח חלון וישר סוגר אותו וכותב שם PROGREM CANT FIT IN MAMORIY ופיניתי מקום במחשב למשחק וזה עדין עושה לי את זה מישהו יודע אולי מה בעיה??

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  13. Started by RoD,

    לא ממש הבנתי מה צריך לעשות באובג'קטיב הזה >< *אגב, יש דרך לשנות רזולוציה במשחק? כי 768*1024 על מסך 19" אינץ' זה מעצבן S:

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  14. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%a7-%d7%94%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%a9%d7%9c-shadowrun-%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%9a-%d7%90%d7%aa-%d7%a7%d7%99%d7%a7%d7%a1%d7%98%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a8/

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  15. Started by faceless,

    יש לי בעייה בגרפיקה של המשחקת לא רואים את האדמה והשמיים ושאר האובייקטים (אנשים וכו') חצי שקופים ניסיתי לשחק עם כל האפשרויות בתפריט הגרפיקה אבל כלום לא עוזר!!! הכרטיס מסך שלי asus v6800 (ישן, אבל עובד....) והדרייברים 30.82 של nvidia לפני זה היה לי את היותר ישנים ה 21.81 , המומלצים לכרטיסים ישנים וגם אז זה לא עבד תודה!

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  16. Started by J0HNiE,

    מאיפה ניתן להשיג מפות חדשות למשחק הנ"ל

    • 0 תגובות
    • 729 צפיות
  17. Started by redti,

    אני בשלב שאני קופץ מהיאכטה ומטפס על קיר לתוך ג'ונגל כזה(פעם ראשונה שמופיעים עכבישים*) אני מגיע למצב שאני צריך לבצע chimney jump כדי להתקדם בשלב לא הבנתי מה זאת הקפיצה הזאת ועל מה צריך לקפוץ אני מנסה שעות לקפוץ על קירות ועמודים

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  18. Started by pC gUy,

    איזו גרפיקה יותר טובה? ב-CSCZ או על D3D אבל לי TEXTURE DETAIL או על OPENGL אבל אם TEXTURE DETAIL ;D

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  19. Started by Dan1919,

    אהלן חברה, יש לי דיסק DVD של המשחק פיפא מנגר 08,נכנסתי להתקנה עשיתי מה שצריך ולקראת סוף הההתקנה הוא רושם לי "הכנס דיסק",וזה גרסת DVD וזה דיסק אחד..מישהו יודע מה לעשות? בתודה מראש,דן.

    • 4 תגובות
    • 729 צפיות
  20. Started by MasterGal,

    היי, לאחרונה שיחקתי שוב במשחק Alice והגעתי לשלב בוא אליס נהפכת לאביר על לוח של שח מט. הכללים של האביר זה שתי צעדיים קדימה ואחד שמאלה או ימינה או שני צעדים ימינה או שמאלה ואחד קדימה או אחורה. ובכל זאת אני תקוע, חשוב לי להדגיש שיש שני שלבים בהם אליס הופכת לכלי שח מט אני תקוע בשלב השני אשמח עם מישהו יביא לי את הקומבינציה הנכונה.

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  21. Started by ac1240,

    קרה לי בהרבה משחקים שאני משחק בהם שבאמצע המשחק המסך נהיה שחור ואני שומע סאונד זה קרה לי ב BIOSHOCK NFS UNDERCOVER COD 5 למה זה ככה אני כבר מתחרפן המחשב חדש לגמרי E8400 4GB RAM ATI 4850

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  22. Started by coorva,

    לאחר התקנת HALO 2 על WIN7 64 BIT - כשמנסה לטעון את המישחק מקבל הודעה.... live gaming on windows failed to initialize..... אם מישהו מכיר את הבעיה והצליח להתגבר עליה אשמח לקבל את עזרתו. בחיפוש ב- google ישנם הצעות שונות לפתרון אך שום דבר לא הועיל.

    • 0 תגובות
    • 729 צפיות
  23. חברה בשם AYANEO מכריזה על דור חדש של פלטפורמת הגיימינג הניידת שלה - אך כזו שמתבססת על מעבדי דור ה-Ryzen 5000 ועולה יותר מהפתרון מבית Valveלכתבה

  24. Started by shibby15,

    אני יכול להשתגע מזה, ההיגוי מאחר ואגרסיבי מידי! כלומר לוקח קצת זמן בין הלחיצה ולבין התגובה של ההגה, וגם כשההגה מגיב זה ב"רבע" סיבוב ולא משהו יותר עדין. בקולין מקרי 2005 זה לא היה ככה, וההיגוי שם היה מעולה. זה משהו אצלי? זה ככה אצל כולם? חייבים הגה? המשיחק נראה מעולה ועובד מעולה והכל טוב, חוץ מההיגוי הגרוע הזה.

    • 7 תגובות
    • 729 צפיות
  25. אהלן הורדתי שני קבצי זיפ הראשון בשביל לעדכן את הקבוצות בFIFA06 והשני עושה שכל הדברים הנעולים נפתחים יצא ששני הזיפים הם אותו דבר שמכילים שלושה קבצים - אחד הוא DATA.BIN השני הוא סתם תמונה של פיפא והשלישי הוא קובץ PARAM.SFO איפה אני תוקע את הקבצים האלה? אין בשום מקום במשחק סוג קובץ SFO וכל הBIN נמצאים באותה תיקיה..... תודה

    • 0 תגובות
    • 729 צפיות

דיונים חדשים בפורומים