עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by smulikon,

    לפי מה שהבנתי בחודש הבא אמור לצאת המשחק לשוק... עדיין אין DEMO בשום מקום והכל נראה לי רגוע מדי. מישהו יודע מתי יצא הדמו? מתי יצא בדיוק המשחק ? האם יש עיכובים כמו כל שנה או משהו דומה?

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  2. Started by deathil93,

    שלום, אני רוצה המלצות למשחקים טובים ומעניינים שיתאימו למפרט הזה: מעבד: פנטיום 4 2.8GHZ ראם: 1GB כרטיס מסך: GEFORCE FX5200 128MB (תומך ב-PIXEL SHADER 2.0, VERTEX SHADER 2.0 ו-OPENGL 1.5) תודה

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  3. Started by asihiz,

    באמצע משחק אני מועף ומקבל את ההודעה הזו... מה זה??? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  4. Started by bluemail,

    האים הם מוחקים משתמש שלא היה פעיל זמן מסויים ???

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  5. אני נכנסתי לתוכנה Your Uninstaller! 2008 ופתאום אני רואה אחרי התקנה של ספיידרמן את כל ה-FRAMEWORKS האלה, זה תקין ? אי אפשר להסיר ולשים אחד וזהו ? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 731 צפיות
  6. Started by sd1,

    תגידו המשחק GTR2 הוא משחק מירוצים טוב?

    • 10 תגובות
    • 731 צפיות
  7. Started by shahar77,

    אני צריך המלצה למשחק רשת!!. ההגבלות: הוא צריך לעבוד על Pentium 2 וwindows 98 , כי זה לחדר מחשבים עם רשת של 15 מחשבים ואנחנו רוצים איזה משחק רשת שנוכל לשחק ביחד כמה ילדים בשביל להעביר את הזמן.

    • 7 תגובות
    • 731 צפיות
  8. Need for Speed Most Wanted יצא גם בגירסה של DVD ולא 4 דיסקים???

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  9. זה משחק פעולה/הרפתקה אבל לא רגיל. זה כזה משחק שלוחצים על משהו אז הוא הולך לשם ואז נפתח חלון עם סרטון שמראה מה קורה שהוא מגיע לשם (אם זה דלת נגיד אז רואים אותו פותח אותה בסרטון כזה בתוך חלון קטן) המשחק הוא עתידני ובשלב הראשון נלחמים נגד איזו פלוגה והכל רובים עתידניים בידיוק כמו ב3DMARK05. בשלב השני אני זוכר שנמצאים בתוך איזה מקום מוזר שצריך לצאת ממנו. לקראת סוף השלב יש כזה קוף שצריך לחסל. כדיי לחסל אותו אני זוכר שצריך למצוא נשק וגם תחמושת. אני זוכר שהיו בס"כ 3 שלבים אבל אני חושב שזה היה דמו. המשחק משנת 1997-1999 משהו כזה... אם מישהו יודע את השם של המשחק,אשמח לדעת. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  10. Started by orjerby,

    איך מקליטים בבאטלפיילד 2?

    • 3 תגובות
    • 731 צפיות
  11. Started by kobi_af,

    מתי אמור לצאת COD 3 למחשב?ו BIA ? פשוט בא לי כבר לשחק במשחק מלחמה (עכשיו אני לומד על מלחמת העולם ה2 עושה חשק לשחק!)

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  12. שלום לכולם יש לי את ההגה של מיקרוסופט: SIDEWINDER FORCE FEEDBACK WHEEL וכשאני מנסה לשחק איתו את המשחק NFSMW הוא לא נותן לי לשחק למרות שהוא מזוהה ההגה משתגע כאילו אני לוחץ על כפתורים מסויימים ואני לא יכול לעבור בין תפריטים ובסופו של דבר אי אפשר לשחק, מישהו מכיר את הבעיה? יש לציין שההגה אינו USB הוא עם חיבור מהסוג הישן שמתחבר לחיבור מידי שעל הכרטיס קול. האם ישנו איזה פאטצ' שיכול לפתור את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  13. אנשים אני מתחנן לעזרה אני מחפש את המשחק הזה בנרות!!!!! למי שיש אותו שיתן לי ... אני מתכוון לגרסה המיוחדת שיש בה תוספת דמויות - האולטימייט!!! אם למישהו יש את המורטל קומבט 3 הרגיל שגם יתן לי, אבל עם עדיפות לאולטימייט אני ממש מבקש שתעזרו לי עם זה תודה רבה מראש !!

    • 4 תגובות
    • 731 צפיות
  14. Started by cool_boy-PP,

    פשוט אכזבה,ה2006 כ"כ זהה ל2005 שזה הורג,המשחקיות לא השתנתה,חוץ מכמה שינויים ויזואליים בתפריט .......הגרפיקה של המשחק צריכה שיפור,המשחקים "חשוכים" יותר במקצת. אני אישית התאכזבתי,חשבתי שיהיה שיפור משמעותי כמו בפיפא,כנראה שטעיתי :-X :

  15. Started by the kooks,

    שלום. מישהו מכיר שרתים של MU שעולים בהם רמות מהר אני לא מדבר על האקים אלא פשוט שמקבלים XP גבוה כמוש היהי ב MUISRAEL למי שמכיר.. תודה.

    • 5 תגובות
    • 731 צפיות
  16. Started by compman112,

    האם הAUTORUN של ההתקנה של DOOM 3 נראה ככה?

    • 6 תגובות
    • 731 צפיות
  17. Started by adamlevi,

    אני לא בטוח אם בכלל ניתן לעשות את זה, וזה כנראה מטומטם אבל בכל זאת כי זה נורא חשוב לי... יש לי גישת אדמין לשרת FTP/SQL לא משנה מי מהם יש לי שניים... והעלתי לשניהם קוונטר-סטריק השאלה היא אם אני יכול באיזשהי צורה להריץ מהם את המשחק? אם משהו יודע אבל זה מסבך אשמח לקבל הסבר באיציק... (וכמובן שלאחר מכן לפרסם זאת כאן...) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  18. אם כן,אשמח לשמוע המלצות. ראיתי שהוא עולה איזה 40 ש"ח ב STEAM מסקרן אותי לדעת אם הוא שווה את הכסף.

    • 7 תגובות
    • 731 צפיות
  19. יש לי את גרסת הדמו מולטיפלייר. sof2 mp test בקיצור אני עושה get new list כדי לקבל רשימת שרתים שאני אוכל לשחק בהם. אבל הוא לא נותן לי את הרשימה. חרשתי שעות על גוגל פתחתי פורטים בראוטר ובפיירואל של ויינדווס, לא עזר. נתקתי את המחשב מהראוטר וחיברתי אותו ישר למודם, לא עזר. כל החברים שלי מקבלים את רשימת השרתים וכן מצליחים לשחק, וניסיתי להוריד מחדש או להתקין פאטצ'ים וזה לא עבד. הנה קישור למשחק למי שרוצה להבין : http://soldieroffortune2.filefront.com/file/gofetch/ZmlsZWZyb250fHx8MjM3M3x8fFUyOXNaR2xsY2lCdlppQkdiM0owZFc1bElFbEpPaUJFYjNWaWJHVWdTR1ZzYVhnZ1RYVnNkR2x3YkdGNVpYSWdWR1Z6ZEE9PXx8fE1QIFRlc3R8fHwzMXx8fC9PZmZpY2lhbF9SZWxlYXNlcy9EZW1vfHx8c29mMl90ZXN0LmV4ZXx8fDY5NDA1MTIzNzMxNjE…

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  20. Started by kisin,

    http://www.destructoid.com/new-ghostbusters-game--29260.phtml

    • 5 תגובות
    • 731 צפיות
  21. Started by Idanp,

    אני לא מצליח להתקין את הפאצ' 1.3 של Far Cry תיראו מה הוא כותב לי מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  22. צילומי מסך ראשונים מתוך גירסת ה-PC החינמית והמסקרנת עד מאוד של משחק המירוצים הנהדר מבית מיקרוסופט עלו לרשת בתחילת החודש קיבלנו אישור רשמי לכך ש-Forza Motorsport, אחת מסדרות המשחקיות המפורסמות והוותיקות ביותר מתוך אלו שהיו בלעדיות לקונסולות ה-Xbox לדורותיהן – תשבור את הבלעדיות הזו ותושק גם לפלטפורמת ה-PC. כעת, אלבום תמונות שעלה לו לאתר imgur מציע שלל צילומי מסך מתוך מה שנראה כמו Forza Motorsport 6 Apex, אותה גירסה מיועדת למחשבים אישיים, עם הזדמנות ראשונה להתרשם מהאיכות הגראפית וגם מההגדרות הגראפיות אשר יהיו זמינות לשינוי והתאמה עבור הגיימרים. להלן מספר דגימות, מתוך האלבום המלא שממנו תוכלו להתרשם בקישור הזה. נזכיר כי Forza Motorsport 6 Apex מיוע…

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  23. Started by ronen_ca,

    אני שחקן COD-CALL OF DUTY ויש לי בעיה אולי תוכלי לעזור לי אני מתחבר תוך 14 שניות בממוצע האם יש דרך לקצר את זמן ההתחברות??

    • 5 תגובות
    • 731 צפיות
  24. Started by J.a.C.k,

    אתמול יצא GTA SAN ANDREAS מתי לדעתכם הוא יגיע לחנויות בארץ? האם לדעתכם הוא יהיה דומה לGTAVC וGTA3

  25. אהלן אנשים, אני יודע שאני חיי קצת בדיליי, אבל רק לפני כמה ימים התחלתי לשחק ב-COH. בשלב הרביעי כמדומני, כשצריך לחלץ את dog company, יש לי בעיה קטנה. כמובן שהרגתי את כל הנאצים בסביבה, והשתלטתי על האיזור הזה. אבל מסיבה כלשהי עדיין רשום לי בצד שלא השלמתי את המשימה, והם נשארים בתוך המבנים. מה אני צריך לעשות כדי "לחלץ" אותם? תודה, Anatoli.

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות

דיונים חדשים בפורומים