עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by dorish,

    שלום אני מחפש כבר כמה ימים מקום להורדה של המשחק מי שלא מכיר זה משחק משנת 96 97 וזה משחק כדורגל כול מידע בקשר לעתכונים למשחק ומקום הורדה יעזור מאוד תודה ולא באמיול כי שם לא ממש מצאתי משהוא טוב ומועיל ממש תודה משחק נוסטלגיה ממש מומלץ

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  2. Started by בלוני,

    שלום, לאחר התקנת משחק לילדים (משחק מהאינטרנט) , כשניסינו להפעיל - הוא מעלה את ההודעה הבאה: unable to creat 3d scene מה זה אומר ומה לעשות????

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  3. נתקעתי במשחק אני יודע שצריך ללכת לאיזה מרתף ולנטרל שם משהו ואני לא מוצא.מישהו אולי יודע? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  4. אני רוצה לשחק עם חברים אבל אנחנו לא מצליחים לקלוט איך ליצור משחק מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  5. Started by galh_5,

    האם המשחק הזה ממש טוב שכדאי לשחק בו?

  6. קניתי לפני כמה ימים שני gamepads ואני רוצה לדעת אם יש הרבה משחקי פלייסטיישן שהמירו אותם בשביל מחשב... אני רוצה משחקים שאני יוכל לשחק עם שני הgamepads...מישהו יכול לעזור ולהמליץ על משחקים?

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  7. האם יצא איזה קראק חדש ל BF2 או שעדיין חייבים את ה MINIIMAGE הזה קבוע בדמון טולס ? : נ.ב זה לא ווארז והעותק שלי למשחק קנוי וחוקי לגמרי .

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  8. Started by r.b.y,

    שלום אני מחפש את המשחקים של נייד פור ספיד אם מישהו מוכר אשמח לקנות חשוב לציין שאני מחפש רק את המשחקים האורגינלים תודה

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  9. Started by alexrta,

    אחרי כל משחק שמסיימים מופיעות אותיות צבעוניות ליד השם ואין לי שמץ של מושג מה אותיות אלו אומרות אז עם מישהו יודע או שיש לו אתר שמסביר מהם שיעזור לי... תודה מראש לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  10. אם אני יכול לתאר אותו בקצרה במשוואה אחת פשוטה זה: (just cause)+(כל מה שהיה חסר ב JUST CAUSE) = white gold http://www.gamershell.com/news/36642.html

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  11. Started by liran325,

    אני התקנתי את המשחק והוא לא פותח תיקייה של ספורט אינטראקטיב במסמכים וזה יוצר מצב שאני לא יכול לשמור משחקים כי שאני נכנס עוד פעם למשחק הוא לא מזהה את השמירות ניסיתי למחוק ולהתקין עוד פעם וזה לא עווזר למישהו יש אולי רעיונות??? אה ואני משחק בלי הפאטצ'ים שמעדכנים את המשחק תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  12. Started by Dark Tetris,

    קודם כל שלום לכם שמי תומר התחלתי ללמוד ניהול רשתות ואמרו לי שאני יכול ללמוד הרבה בפורום הזה אז נרשמתי (-: ב. אני לא יודע אם זה הפורום הנכון לשאלה שלי פשוט זה היה נראה הכי מתאים ג עכשיו לשאלה שלי יש לי וינדוס XP SP2 אני לא מצליח להתקין את המשחק הירוס הראשון! .... זה פשוט נכנס לCMD ויוצא אין לי מושג איך מתקינים אותו או ביכלל משחקים ישנים בוינדוס אשמח לקבח מכם תשובה (=

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  13. אני מת על המשחק

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  14. Started by Parallel,

    שלום התקנתי את המשחק הסרטים האלה בהתחלה רצים מעולה הכל טוב ויפה המשחק מתחיל ורואים הכל מוזר כזה עם מלא אור ,ובקושי רואים משהו ..די קשה להסביר {העיניים כואבות ושורפות אחרי 5 דקות } אני לא יודע אם ככה תכננו את המשחק או שזה פשוט בעייה אצלי את המפרט אתם יכולים לראות בצד..אני בטוח שזו לא הבעייה תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  15. Started by bsphere,

    אני כנראה אקנה את QUAKE WARS, השאלה אם כדאי לקנות ב STEAM או שהתוכנה שלהם זה מטרד ועדיף לחכות שזה יגיע לארץ. (כמה זמן לוקח למשחק כזה להגיע לארץ בד"כ?) יש מיסים בקניה ב STEAM ? (רשום שלחלק מהארצות יתווסף מס לקניה). תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  16. Started by ruff stuff,

    תגידו אי אפשר לשחק עם 2 שחקנים בליגות השונות? ניסיתי לשחק עם חבר אבל שיחקנו רק במצב של ניבחרות. כשניסיתי להיכנס למסך זה נותן לשחק רק עם מצב away .

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  17. Started by esaly,

    היי חברים, אני מעוניין לרכוש את המשחק ולהיות זכאי להתחברות לבטא שתיפתח עלינו לטובה. איך ניתן לעשות זאת? תודה מראש למתייחסים

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  18. Started by Bug2000,

    כשאני נכנס למשחק אז לפעמים פשוט נעלם כל מה שכתוב, זה דומה לבעיה של GTA3 עם WIN XP אבל לא מצאתי שום PATCH לזה וזה לפעמים קורה ולפעמים לא . יש רעיונות :-\?

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  19. למה אין לי כוח לגמור אותו שוב ואז לשחק בהרחבה.

    • 6 תגובות
    • 736 צפיות
  20. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . אז ככה אני לא כל כך אוהב משחקי אסטרטגיה אבל אני ראיתי שהרבה חברים שלי דווקא משחקים במחשקים האלה . המשחק היחידי ששחיקתי זה DUNE2000 אם מישהו מכיר . יש לי אפילו את הדיסק המקורי איפשהו בבית . בתאריך ה10 אמורה להיכנס לי משכורת אז חשבתי לקנות לעצמי משחק אסטרטגיה . עכשיו חשבתי על לעשות חיפוש אבל אני לא יודע מה הרמה של כל המשחקים . אני מחפש משחק שיהיה קל להבנה וגם שיהיה קל לשחק בו והעיקר שאני יהנה ממנו . אמרו לי של המשחק Command & Conquer 3 הוא משחק נחמד שווה לקנות אותו ? יש לכם עוד המלצות על משחקים ?. תודה מראש .

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  21. מאות כותרים מוצעים בהנחות בפלטפורמת המשחקים גם בסוף השבוע הנוכחי, בואו לשמוע על המשתלמים והמעניינים ביותר שבהם לכתבה

  22. Started by The Dom,

    הורדתי את המשחק (דמו) דרך הסטים המקורי שלי . בשלב הראשון כשאני רוצה לבחור איזה תפקיד אני יהיה - לא משנה איזה כפתור במקלדת אני לוחץ- המשחק יוצא זה כול כך מתסכל זה קרה כאן לעוד אנשים - זה רק אצלי? ואיך אפשר לתקן את זה?

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  23. Started by kozimus,

    שלום. שידרגתי מXP לWIN7 התקנתי את המשחק מחדש והעתקתי את השמירות לאיפה שהן אמורות להיות אבל כאשר המשחק מנסה לטעון את השמירות הוא אומר לי שהם CORRUPTED למרות שב XP הן עובדות ללא בעיה. תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  24. בכל רזולוציה שהיא - תדר הרענון המקסימלי עומד על 85 הרץ, המסך שלי מאפשר 100 הרץ ברוב הרזולוציות הנדרשות אך נראה שזה לא ממש משנה. יש פתרון?

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  25. Started by STRENGTH,

    אני מפעיל את המשחק ורשום לי את ההודעה הזאת The system does not meet the minimum processor speed requirements. You will most likely have performance problems running the game, which can be reduced by lowering detail settings in the nwconfig program. אבל לא הגיוני זה משחק ישן מאד ויש לי מפרט מאד טוב (לפחות ביחס לתקופה שזה יצא) למה קיבלתי את ההודעה הזאת??

    • 7 תגובות
    • 736 צפיות

דיונים חדשים בפורומים